Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

VW ID.3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Miroslav Rojko
    Senior Member
    Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1146
    •      

    A ešte ten ich systémani nevyladili a už idú robiť úplne nový (aj hardware aj software), lebo je zastaralý. Ale ak im to bude trvať zasa 6 rokov, tak to nebude také že hneď .

    Dnes vyšlo:
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Vilo
      Member
      • Sep 2017
      • 102

      Tak nakoniec predsa len SW 3.00 prinesie niečo užitočné.
      Bude sa dať vypnúť (čiastočne) ESP.
      Snáď stihne prísť do ďalšej zimy.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        A naco je v reallnej praxi dobre vypinat ESP? Nespominam si zeby som niekedy mackal to tlacitko na vypnutie (okrem santenia v zime na prazdnom parkovisku, ale z toho som uz vyrastol), skor mi par krat ESP pomohlo ked bolo zapnute.

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        Taur Odpovedal si si na vlastnú otázku.
        Ináč to ESP je na ID.3 fantastické, také som ešte na žiadnom aute nemal. Veľa krát si všimnem, že zasiahlo iba tým, že blikne kontrolka - nič necítim. Zasahuje skôr ako iné ESP systémy a zasahuje citlivo.
    • dango
      Moderator
      • Nov 2014
      • 584
      •   

      Bol som min.tyzden po peniaze ako dobropis k TC (ano, az teraz to zacali plnit) a pytal som sa seftechnika na 2.4ku. Pozrel do systemu a Helmut ani Manfred tam zatial nic nenahrali, kedy by sa zvolavacky mali rozbehnut

      Komentár

    • E-Up!
      Member
      • May 2020
      • 66
      •   

      Nemá niekto bližšie informácie, čo všetko bude zahŕňať jesenný facelift ID.3ky? Snáď pokračujú na interiéri, teraz ku koncu som sedel vo verzii vystavenej v Mooncity a pripadal som si ako v 6 ročnej Fabii 3

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        co konkretne v interieri ti pripomina 6-rocnu fabiu???

      • E-Up!
        E-Up! komentoval
        Upraviť komentár
        Je tam toho viacej, napr. výplne predných alebo aj zadných dverí. Tvrdé plasty pôsobia lacno a nedôstojne na auto s cenovkou 43.000 E. Rovnako aj prístrojová doska, dielensky je to všetko vporiadku, vzhľadovo a na dotyk je to jednoducho málo. Ale nepíšem nič nové, je to všeobecná slabosť rady ID. Škoda, že ten interier rady ID nie je aspoň na úrovni G8. Ale snáď ten facelift to vyrieši, zaujímalo by ma či nie sú informácie čo sa ma zmeniť.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        prave som sa vratil zo zahranicia, z prvych jazd na ID.5. Kedze interier je prakticky zhodny, nechapem tvoje vycitky. Vyplne dveri su makcene (minimalne vpredu), rozhodne to nie je tvrdy plast, ktory nikto nemame rad, lebo sa lahko poskrabe. Vrch pristrojovky kozenka/koza - proste makke, velmi prijemne na dotyk.
        Keby si napisal vzhlad-prevedenie, tak je to tvoj nazor. Ale s tym, co pises nemozem suhlasit. Ak to samozrejme neporonavat s autami kategorie premia.

      • E-Up!
        E-Up! komentoval
        Upraviť komentár
        Píšem o ID.3, tam predné dvere nie sú mäkčené, všetko je to tvrdý plast. Na prístrojovej doske je len mala časť tvorená mäkčeným plastom. Interiér ID.3 nie je na takej úrovni, čo sa týka materiálov a dojmu ako v G8. Neporovnávam to s prémiovými značkami, ale napr. autá koncernu STELANTIS su na tom lepšie a to aj napriek tomu, že su lacnejšie. Dielenské spracovanie ma VW lepšie, to je jasné. ID.3 nie je zle auto, len s tou cenovou politikou čo VW u nás predvádza to už nie je také terno ako sľubovali pri predstavení ID.3
    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko
      Senior Member
      Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1146
      •      

      Interier v ID.3 perom AutoZurnal a to este v diplomatickom tone v porovnani s o niekolko rokov starsim a lacnejsim Leaf:

      “Jednoduchý minimalistický kokpit Volkswagenu nasadil v majorite tvrdé, šedé plasty. Výsledkom je trochu "lacný“ pocit, najmä v testovanej farebnej kombinácii, ktorá odela aj to minimum mäkkých plastov do odtieňov sivej. Spracovanie je však tradične výborne. Aj keď je Nissan starším autom, interiér pôsobí kvalitnejšie už na prvý pohľad. Nasadil viac mäkčených materiálov a oproti jednoduchému interiéru Volkswagenu pôsobí zaujme luxusnejším dojmom.”

      E-Up! Samozrejme že mas pravdu ale kazdy recenzent si vzdy najde oblubenu znacku, tak ako sa niekomu paci taka baba a niekomu ina. Ja ked som videl prvy ID.3 (vtedy ho s 58kW davali za 33), po odvezeni som mal dobry pocit z podvozku ale interier a vybavenie bola hanba (nemalo to ani cuvaciu kameru ako Leaf v zaklade - kupil ho majitel Leafa, to len jedna vec ostatane tu nevypisujem lebo by to bolo na esej co vsetko nema). Koncernove auta maju bez priplatkov lacny plastovy interier ale s tou sedou umelou latkou na sedadlach to bol asi najhorsi interier medzi EV aky som videl.

      Teraz cenovku posunuli o 25 az 30% vyssie a uz chapem, preco je tolko roznych dizajnovych priplatkov, namiesto vybavovych. Je im jednoduchsie zarabat na inej farbe a tvare plastov ako priniest ozajstnu funkcnu vybavu. Kto to kupi v max.vybave, nevidi to co davaju v zaklade ale v zaklade je to otras.

      S prichodom ID.4 sa to zmenilo, napriklad prve edicie s tymi hnedastymi polokozennymi sedadlami, bolo dost znacne zlepsenie ale to bola ID.4. ID.5 ukazuju novinarom v najlepsom prevedeni, takze asi tazko porovnat sposobom ID.5 je v poriadku, tak bude aj ID.3.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • nick81
        Member
        • Nov 2019
        • 411

        Známy zo Švédska zvizualizoval 1900km s jeho ID.3. Ak by ste sa do tých končín chystali a chceli si pozrieť dáta. Išiel z Västerås pri Štokholme na sever.

        https://www.youtube.com/watch?v=GnYNXsRxdyE
        https://www.youtube.com/watch?v=4h4jW4f3cfg
        Naposledy upravené nick81; 11-05-2022, 13:31.

        Komentár

        • dango
          Moderator
          • Nov 2014
          • 584
          •   

          Este nemame ani 2.4, aby sme mohli mat 3.0 a uz tu mame aj aktualizaciu na 3.1:
          -konecne nabijacia rychlost v kw
          -trip meter v instrument clusteri (volant displej)
          -a dalsia kopa zbytocnosti
           

          Komentár

          • milan84
            milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 732
            •   

            Ano, 3.1.0 bude dalsi krok. Mali ho aj niektore predvadzacie kusy na jazdach ID5. Ale nie vsetky. Nabijanie v kW som nepostrehol, lebo auta sme vzdy dostali nabite a teda nikde sme nenabijali. Je tam viac zmien, niektore moznosti v menu vypadli-su inde.
            3.1 ma suvisiet s obojsmernym tokom energie. Ale k tomuto este nie su ofic. info, mali by byt v priebehu niekolkych tyzdnov. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20220430_101543.jpg
Videní:	219
Veľkosť:68,2 KB
ID:	84558

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Na videu bolo vidiet "kredit energie" , ktory sa da precerpat. Tam to bolo 10 000kwh / 4000hodin. Ci je to zatial len promo alebo taka velkost precerpania bude aj v reale zatial tazko povedat
          • Peter ID3
            Peter ID3
            Junior Member
            • Jun 2022
            • 3

            Ahojte
            viete aky je to Software ? 2.1? je to ID3 dik Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ID3.jpg
Videní:	195
Veľkosť:116,0 KB
ID:	85039

            Komentár

            • 1romeo1
              1romeo1
              Junior Member
              • May 2021
              • 29
              •   

              Koho som to včera okolo 17tej hod. stretol na bielom VWID3 s Hlohoveckou špz pri Lidl Topolčany? Aj sme sa pozdravili ja som odchádzal a ty si prichádzal.

              Komentár

              • Peter ID3
                Peter ID3
                Junior Member
                • Jun 2022
                • 3

                Je tu dáky majiteľ ID3 ????

                Komentár

              • Peter ID3
                Peter ID3
                Junior Member
                • Jun 2022
                • 3

                napíš dáku skúsenosť: spotreba, poruchovosť ak dáka bola proste skusenosti

                Komentár


                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  Poruchovost ziadna, klop klop. Nic nebucha, nehuci. O softveri pomlcim, toho je plny internet a vsetci cakaju na 3.0, ale aj to bude hovno platne a stale kopa veci nebude dotiahnutych. Sporrebu moc nesledujem, ale v teple okresky viem zajazdit za 12, rekord mam 10.8 po 102km jazde, kedy ubudlo 21% baterky (okresky, dediny 60km/h priemerka - cize v plnych moznych rychlostiach, teplota okolo 30st.), v zime to iste je za 18-20. Dialnice v lete cca 20, v zime 22-24 (125kmh real)

                • E-Up!
                  E-Up! komentoval
                  Upraviť komentár
                  dango
                  Koľko kilometrov máš najazdených a ako dlho vlastníš ID3?

                • Vilo
                  Vilo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Degradácia 2,8% po 30 000km
                  https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
                  Najhoršia zimná spotreba (parkovanie vonku pri -15°C): 21kWh/100km
                  Bežná zimná spotreba (parkovanie vonku): okolo 17,5kWh/100km
                  Najlepšia spotreba (september 20°C, pomalá jazda): 9,5kWh/100km
                  Bežná jarná/jesenná spotreba: okolo 12kWh/100km
                  Letná spotreba s klímou: ? cez leto som auto ešte nemal

                • Peter ID3
                  Peter ID3 komentoval
                  Upraviť komentár
                  ja mam ID čko 2 mesiace naj.3000km zatiaľ max spokojnosť. Rekord v spotrebe 9.5kw. Som zvedavý na zimu nemám tepelné čerpadlo

                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  E-Up! 23kkm, od 03/21

                • E-Up!
                  E-Up! komentoval
                  Upraviť komentár
                  dango
                  Akú máš dlhodobú priemernú spotrebu?

                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  Neviem - a myslim, ze to ani nie je relevantne. Pre niekoho je dlhodoba za niekolko rokov, pre niekoho vramci sezony. Kazdy sofer ma iny jazdny styl a trasy, ktore chodi. Teraz tam mam od marca 16.8 - ale nevies, co jazdim, tak to je asi aj tak zbytocna info
              • dango
                Moderator
                • Nov 2014
                • 584
                •   


                Hello all,
                As agreed, we are back with good news about the ID. software 2.4 update. Here's how it's going:
                Starting in July, the invitation process will begin – please note that due to limited service partner capacity the appointment invitations will be sent out in waves.
                Who will invite me to the service campaign?
                Depending on your country, you will be invited either by your importer directly or by your service partner. Regardless of who you receive the invitation from, you are free to choose your service partner when making the appointment. The invitation will also contain a link/code with further information about the software update.
                Please do not proactively contact your service partner about scheduling an appointment, as we have also just started the internal communication process– so please give them time for the technical preparations before they start the invitation process.
                What can I expect?
                The new 12-volt battery is even more robust thanks to lower internal resistance and improved electrolyte behavior and, in conjunction with the new ID. Software 2.4, it has a longer service life.
                With the ID. Software 2.4 and the optimized thermal management it includes, energy consumption can be reduced in cold outside temperatures, thus increasing the range. How? The switch-on threshold for the battery heater is lowered from 8°C to 0°C and, at the same time, gradual heating is introduced. In this way, the battery heater consumes significantly less energy on short journeys.
                After the "pit stop" at the service partner, your ID. is then ready for the next big update: the ID. software 3.0 over-the-air.
                Additional information about the service campaign:
                The service campaign is expected to last one day. Free replacement mobility will be provided.
                Kind regards,
                Your Volkswagen ID. Team



                Komentár


                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Prosim ta odfot si vsetky parametre na baterii a potom aj na novej. Mne tvrdil nemec z VW, ze ta bateria je identicka.

                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  uvidim, ked dostanem pozvanku - dik za tip

                • ivan32
                  ivan32 komentoval
                  Upraviť komentár
                  The switch-on threshold for the battery heater is lowered from 8°C to 0°C.

                  To mám chápať tak že väčší coldgate je po novom už funkcia auta? New feature?

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  doteraz coldgate bol uplne minimalny a stacila priemerne dlha jazda na dosiahnutie plnej/takmer plnej rychlosti nabijania. Uvidime co spravi toto, ale asi viac ludi trapilo, ze na kratke jazdy to zerie viac.

                • nick81
                  nick81 komentoval
                  Upraviť komentár
                  milan84 Nie celkom. V mrazoch to bolo zle. Napr. pri -10C a okreskách sa aku zo 40 st vychladil na 8-10C. Chyba IDx, je že výkon nevystúpa. Tj. pri 10C bolo max. 80kW a nabíjanie trvalo večnosť. Inak podobne sa chová Niro aj EV6 že počas okresky sa zohreje výkonom sám aku na 8-10C (netreba ani PTC zapínať). Asi preto to menia, lebo je to zbytočne v porovnaní životnosť vs zbytočné plytvanie energiou.

                  ivan32 Treba sa na to pozerať inak. A je ok, ak vyriešia B a C :-)
                  A, je základná ochrana aku. Nerieši úplne coldgate, lebo je tam bug C. Dúfam, že z <= 0C budu ohrievať na max. 5 lebo za tam budú plytvať energiou.
                  B, Coldgate a plný výkon nabíjania sa dá riešiť iba " on demand " ako má Tesla, či Hyundai/Kia 2023 - tj. predohrev zadaním nabky. Alebo ručne spustiť.
                  C, MEB by mali fixnúť, že nevystúpa výkon, keď sa počas nabíjania aku už zohreje. Toto je dôležité. Celý ten predohrev doteraz by mal zmysel, ak by nebolo tohoto (ja to volám chybou).

                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  aktivny predohrev pri nabijani je len ak prides so SOC pod 20% (myslim) - inac bude coldgatovat vzdy. Ak prides s 25% a ~13st. baterkou, dostanes 36kw a na tych stvrdnes do 90% - to je na slucku.

                  vyznam to opatrenie bude mat na kratucke mestske 10 minutove jazdy

                • tommik
                  tommik komentoval
                  Upraviť komentár
                  No a nevyriešilo by sa to tým, že by predohrev bežal iba v prípade, že si v gps nastavím ako cieľ DC stojan? Inak by sa predohrev neaktivoval. Tým pádom by nebolo ani plytvanie a zimné spotreby začínajúce trojkou...
                  Naposledy upravené tommik; 03-07-2022, 10:33.

                • nick81
                  nick81 komentoval
                  Upraviť komentár
                  tommik Predohrevy sú 2.. Jedno chráni aku a jeho životnosť (studná bat) a druhé nervy šoféra na nabke (pomalé nabíjanie).
                  To druhé robí Tesla už roky a od 2023 modelov aj Hyundai/Kia vrátane nového Nira. To prvé, pri studenom aku sú rekuperácie na všetkých autách obmedzené (s výnimkou hyundai/kia), Ten 0C threshold bude ok, len by mali dorovnať Teslu/Hyundai/Kia s tým predohrevom na vyžiadanie.
              Pracuje...
              X