TMX nie je lepsi ako TMS co sa tika prepravy nakladu.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Komentár
-
Easter egg je síce veľkonočné vajíčko, ale sú to poschovávané žartíky vývojárov (ako napríklad v hrách). V prvom videu teda ukazuje tento žartík.
V druhom videu ukazuje, že po stlačení T na 10 sekúnd a zadaní PERFORMANCE sa dajú emulovať rôzne pohony. Že mu bude TMX 90D podávať výkon ako 70, 90, 90D a max. Ale hneď aj poukázal na to, že keď to nastavil a znovu zobrazil, že je tam asi bug, lebo sa to resetovalo do východzej hodnoty.
-
-
Vie niekto pre ktorý trh je určená tá červená omladená Tesla s tým štvorcovým držiakom ŠPZ na prednom nárazníku?..pokiaľ viem tak v USA nie je ŠPZ vpredu potrebná a v Europe mame nízke a široké ŠPZ....
Komentár
-
https://www.cars.com/articles/2013/1...icense-plates/
V modro zafarbenych statoch je predna znacka povinna
-
Bjorn zacal robit zive vysielania na youtube a spavil dva kanale jeden na cisto live videa, kto vie anglicky moze realne snim komunikovat a pitat sa na veci, ktore ho zaujimaju. Bjorn sa snazi odpovedat, ale ma co robit. Minule nas tam bolo skoro 200. A neviem ako robi ten live prenos, ale soferoval po meste Bodo a realne komunikoval a video prenos bol dobry, nesekalo to ani nevypadavalo.
Klasicky kanal z vyletov predvadzaciek alebo recenzii: https://www.youtube.com/channel/UCG1...oSaX4rE8avQL4A Teslabjørn
A LIVE kanal https://www.youtube.com/channel/UCD3...9BSHufERd4sqwQ Teslabjørn Live
Bjorn Nyland sa vlastne premenoval Teslabjørn
No uz tam ma zase Bjorn Nyland.Naposledy upravené ICE666SVK; 26-04-2016, 13:57.
Komentár
-
Bjorn vysvetluje ako a s cim streemuje svoje videa nazivo. Bohvie ci by to slo aj u nas tak ako u neho. Sem tam to sekne aj u neho, ale celkom dobre mu to stiha a to som bol prekvapeny aj v tuneloch.I show you what equipment I have for live streaming. Several things will be improved later. If you want to follow my live streams, please subscribe to my liv...
Komentár
-
Supercharger model S P85D vs model X 90D. Video ma 8:19min.I test and comment the supercharger speed on 85 kWh and 90 kWh battery pack. Sorry for the bad acoustics. I live in a temporary apartment in Oslo.Naposledy upravené ICE666SVK; 01-06-2016, 16:37.
Komentár
-
Bjornove videa su vacsinou uzitocne, ale toto je uplne zle, ako elektrikar sa s nim nemozem stotoznit.
Bjorn nepovedal zakladne veci - v akych podmienkach nabijal oba vozy:
- ci bola rovnaka teplota bateriek oboch vozov
- ci bola rovnaka vonkajsia teplota
- ci v oboch teslach su rovnake clanky
- ci pouzil rovnako vykonny supercharger
- ci mali oba vozy rovnaky softver
ak by boli vonkajsie podmienky a softver rovaky kazdemu (nielen elektrikarovi) je jasne, ze vysledky by mali byt uplne ine:
90kWh bateria sa musi dat nabijat vacsim prudom ako 85kWh bateria hned od zaciatku a po cely cas nabijania. pretoze 90kWh bateria sa sklada z vacsieho poctu rovnakych clankov (o cca 6%) ako 85kWh bateria. Cize nabijanie 90tky by malo prebiehat cca o 6% rychlejsie ako 85tky
Rovnaky pocet km nabitia by teda mala 90kWh bateria dosiahnut ovela skor ako 85kWh bateria. Navyse na konci sa 85kWh bateria zakonite musi nabijat pomalsie ako 90kWh bateria, lebo v 90 kWh baterii pri konci nabijania ostava viac miesta na energiu ako v 85kWh. Na videu je v poriadku len zistenie, ze pri rovnakom mnozstve nabitych kilometrov pri konci nabijania 90tka nabijala rychlejsie ako 85tka.
Ak by boli rovnake prve 4 podmienky, tak jedine vysvetlenie spravania sa nabijania v tomto videu je iny sofver nabijania - softver 90 viac setri baterky, nabija podstatne mensim vykonom ako sofver 85tky.Naposledy upravené jux; 01-06-2016, 17:33.
-
Obe auta su dual motor len model S je Performance, ale to by asi na nabijanie baterky nemalo mat vplyv. Ja som teraz opravoval mal som tam pri modeli S len P85 a doplnil som D aj na videu je vidiet ze su obe D. Ostatne veci su tazko zistitelne ale Xko je nabijanie v USA a Sko to vie len Bjorn kde nabijal ci tiez v USA alebo v Europe.
-
-
Bjorn hovori, ze na nabijackach ak su vsetky obsadene sposobom, ze vam neostava nic ine, len zaparkovat a nabijanim zdielat jednu nabijacku s niekym inym, tak sa da zistit pri intenzite nabijania to zelene svetlo, ktora Tesla je nabita viac a ktora menej. Ak zelene svetlo blika rychlejsie, tak Tesla ma v baterke menej stavy ako Tesla kde je v baterke viacej stavy, ta blika pomalsie.
Teda ak mate Teslu, ktora ma malu kapacitu energie v baterke, zaparkujte pri Tesle, kde zelene svetlo blika mensou intenzitou a pri zdielani Vam da vacsiu rychlost nabijania do baterky, ako Tesle, ktora uz ma viac energie v baterke.
Druhe video je o tom ako sa postavit a nabijat plnou rychlostou a nezdielat nabijacku z inou Teslou. Jedna nabijacka ma dva stojany kde sa mozu pripojit 2 auta.
Na Slovnesku pri Zvolene su 2 nabijacky a 4 stojany. Cize 1A, 1B a 2A, 2B.
V Ceskej republike bude 3 nabijacky a 6 stojanov. Cize 1A, 1B a 2A, 2B a 3A, 3B.
Idealne je mat vraj v baterke mat kapacitu menej ako 30% a idealnu teplotu baterky. Niektore Tesly maju moznost predhriat baterku a ine nie tak, tam vraj treba prejst 50km na zahriatie baterky aspon podla Bjorna.
Naposledy upravené ICE666SVK; 13-06-2016, 15:04.
Komentár
Komentár