Tu 70D, som zo zaciatku povazoval za marketingovu hracku. Ale, urobila viac nez dojem, Urcite sa to za tie peniaze oplati a v pohode by som ozelel aj 90kw/h bateriu. Ono, tu sa pekne ukazalo, ze nemusi byt hned 120kw bateria, stacilo by ak by bola aj 85ka s nizsou vahou a efekt by bo dost podobny.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Video sice nie na Bjornovom kanaly, ale cca 20 minut tam Bjorn prednasa preco ma elektricku Teslu. Kto videl jeho videa, tak bude vediet aj bez perfektnej EN ocom hovori. Bjorn sa zuvastnil Tesla World 2015 ide o "The world conference on sustainable lifestyle" cize o Svetovu konferenciu o udrzatelnom zivotnom style. Vystupili tam aj iny ludia. Tu je stranka: http://teslaworld.com/
A jeho vystupenie...
Bjorn Nyland on Why he bought his Tesla Model S at Tesla World 2015 Disclaimer: Neither Tesla World nor Tesla Club Belgium are affiliated with Tesla Motors
- Likes 1
Komentár
-
V tomto videu Bjorn hovori, ze za 1 rok pri najazdeny 100 000 km / 60 000 mil je degradacie baterie 4%. A to on jazdi 4-5 krat viac ako vecina ludi. V pripade, ze rocne najazdite 20 000 - 25 000 km predpoklada, ze aj po 8-10 rokoch by baterie mala mat stale viac ako 80% kapacity. A to je slusne.
I test and find out that there's approx 4 % degradation after one year and 100k km/60k mi. That's not too bad considering that I drive 4-5 times more than mo...
Komentár
-
Tak ako to uz tu niekto spominal v inom vlakne Model X, tak to potvrdzuje priamo Bjorn na videu. Momentalne je v Thajsku a ked sa vrati bude predavat byt v Osle a zit bude v meste Bodo na severe Norska. Tesla si ceni jeho reklamu natolko, ze okrem Powerwallu a TMX P90D s Ludicrousom dostane aj novu TMS P90D s Ludicrousom. Milenium Falcon co je jeho povodna TMS bez autopilota zrejme preda, alebo bude prenajimat. Neskorsie asi preda aj TMS P90D s Ludicrousom a bude pouzivat TMX P90D s Ludicrousom. Na videu posoby, ze este nieje uplne rozhodnuty aj ked moznosti co ma v plane z autami povedal. Auta by mali byt cca v (marci aprili) (brezen-duben). Uvidime. Kazdopadne ho caka vylet do USA a to rovno 2x na prezentaciu Tesly model III a otvaraci ceremonial Gigafactory. Vypada to podla rozpravania Bjorna na zaujimavy rok v Tesle Motors. Ak som daco zabudol, alebo chcete nieco dodat ku mojmu komentaru, tak nech sa paci.
No a v tomto videu vlastne ziada sojich fanusikov o radu, ze co ma spravit, lebo 3 auta nepotrebuje.I need feedback from my fans on what I should do with the Model S P90D Ludicrous. Content: Thank you: 1:27 Prizes: 2:45 Model 3: 4:55 We're going to America:...Naposledy upravené ICE666SVK; 09-01-2016, 23:19.
- Likes 2
Komentár
-
Ked bol Bjorn na dovolenke v Thajsku tak umoznil niekomu v Norsku vziat jeho Teslu aj bez kluca a dat ju dobit vdaka Tesla aplikacii a internetu.
When I was on vacation in Thailand, I needed my friend to move the car for me. He didn't have the key so I gave him access via the mobile app. Thanks to Espe...
- Likes 1
Komentár
-
Bjorn mal problem po aktualizacii 7.0 pri navigacii. Proste navigacia reagovala pomaly od zvolenia miesta po vypocitanie trasy. Bol v servise a zistil, ze treba vymazat vsetky ulozene trasy v historii a nasledne restartovat OS v Tesle.
Delete all recent entries and restart the screen by holding both scroll wheels - vymazat vsetky nedavne polozky a restartovat obrazovku podrzanim oboch rolovacich koliesok.Short version: delete all recent entries and restart the screen by holding both scroll wheels. The navigation became slow after 7.0 update. There's a video d...
Komentár
-
Bjornova tesla za svoje obdobie presla 210 000 km a Bjorn teraz natocil video z prehladom poruch a oprav a platieb za ne. Pri vela platbach je 0. Spomina toho dost a zhrnul to do skoro 35 minut.A detailed video about the issues and repairs I had on my 2013 Tesla Model S P85 from the day I received it until January 2016.
- Likes 1
Komentár
-
opravy nad 80000km mal zadarmo len preto, ze v norsku maju bonusovy zakon, ktory chrani spotrebitela a poskytuje mu nadstandardnu zaruku bez ohladu na pocet kilometrov az do 5 rokov veku auta.
u nas by za tie opravy (treti motor, druha bateria, obidve nabijacky, stredovy monitor, brzdy) nestastny majitel vysolil vyse polovicu ceny auta ...
majitelia leafov to okmentovali, ze ziadne taketo velke ani tak vela problemov nemali.
dobra sprava je ze kazdy tyzden urobia 20 zlepseni, takze kazde novsie auto by malo byt mnej poruchove
ale rozsirena zaruka co najdlhsia sa zrejme oplati.
-
Bjorn ukazuje, ze priblizne 10% enerie pri nabijani na AC sa strati a neuklada do baterie. Ak ste na vylete a v ramci konfortu pri nabijani si nehate auto vychladit, alebo zohriat, tak tych 10% sa strati tam.This video shows that around 10 % energy is "lost" during charging on AC. When I say "lost" I mean that the electricity is not put in the battery. But if you...
- Likes 1
Komentár
-
"Stratena energia" sa neda vyuzit na chladenie, len na kurenie a zrejme len ciastocne, lebo baterie sa chladia aj svojou plochou, nemozno vsetko teplo, ktore sa v bateriach generuje dostat dovnutra auta.
Navyse pri nabijani na SC je tepla zrejme prilis vela aby sa zuzitkovalo vo voze na kurenie. preto na videach pocas nabijania pocut silno ventilaciu chladena.
Komentár