Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Volkswagen e-Golf
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Uz tu mame prve testy Noveho Golfu a jeho dojazdu.
Economical drive .....................165mil/270km
Normal.....................................145mil/235km
Diaľnica...................................130mil/210km
Počasie počas jazdy: jasno, teplo.
zdroj:www.nextgreencar.com
Podľa mňa konečne pekné auto s dobrým dojazdom. Mne sa totiž vôbec anoi dizajnovo ani spracovanim LEAF, IONIQ, eSOUL nepačia.
Komentár
-
Ahojte, mám takú otázku stretli ste sa s tým, že by európsky e golf mal len obyčajný typ 2 mennekes konektor a nemal ccs combo?
Komentár
-
Podľa tejto diskusie ešte v 2017-tom sa dalo pri kúpe vybrať, či má mať CCS alebo len Typ 2 konektor:
https://www.goingelectric.de/forum/v...cs-t26264.html[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Neviete či sa dá vymeniť v e golfe obyčajný typ 2 mennekes konektor na ccs combo konektor? A čo by stála takáto výmena? Zrejme to nebude jednoduchý servisný zásah a máloktorý vw servis to vie urobiť.
Komentár
-
To určite nie. Hovoríme tu o dvoch diametrálne odlišných spôsoboch nabíjania. Kebyže chceš update s 1f na 3f nabíjačku to by sa ešte nejako dalo. Aj keď sú borci v US čo dorobili CHAdeMO do Tesla roadster a už im to ide aj v MB class B. Toto sú však projekty pre hardcore hackerov/elektrikarov.
-
Milo upresnim kolegov polopatisticky: e-golf ma v aute bud jednofazovu, alebo novsie maju v aute dvojfazovu nabijacku cez typ2 konektor.
CCS obsahuje typ2 konektor, ale obsahuje aj DC kontakty pre DC nabijanie. No e-golf jednoducho nema DC nabijanie, takze CCS konektor nema v e-golfe zmysel. Ako pise matchke jednotlivci dorobili do roznych EV kadeco - silnejsie nabijacky alebo aj DC nabijanie, no to je vela aj na ostrielaneho elektrikara znaleho ako funguje riadenie CAN zbernic v elektromobile, navyse to vyzaduje velku davku drzosti a s tym suvisiaceho rizika. Takych ludi co sa na to dali je na svete mozno len tolko, ze by sa dali spocitat na prstoch na rukach :-))) Preto plati to co pise dango
-
Čo viem tak e golf umožňuje AC rýchlo nabíjanie cez CCS konektor, určite novšia verzia s 100 KW a 35,8 KWh baterkou. Teda neviem ako tá staršia verzia, ale načo by tam potom dávali CCS konektor?
Komentár
-
DC nabijanie za priplatok, AC standard
-
AC nie je cez CCS ale cez Type2. CCS je cisto DC. Aj ked je pravda, ze Type2 je sucastou CCS zasuvky. Ale bude tam dost vela rozdielov, uplne ina on-board nabijacka, dost mozne, ze aj ina kabelaz, neviem ako je na tom software auta, ci je tam ta ista verzia. Skusit to mozes, ale na Slovensku to este nikto nerobil a cenovo to bude uplne nezmyselne. Teoreticky by sa dali objednat z VW priamo originalne casti, ale nikto ti spolahlivo nepovie, co vsetko je ine v DC verzii oproti modelu len s AC.
Edit: a dalsia vec je kodovanie. Neviem ako VW, ale pri Audi je s vela elektrickymi nahradnymi dielami velky problem. Vacsina z nich obsahuje identifikacny cip. Tento diel sa musi autorizovat v jednej alebo viacerych riadiacich jednotkach auta, inac ho RJ nezoberu. Maju to tam schvalne aby stazili falsovanie a kradez dielov a sekundarny trh. Oficialne ti to nenakoduju ak to nebolo v povodnej specifikacii auta, a bez autorizacie sa bude auto tvarit, ze tam ten diel nie je. Nieco podobne pouziva(l) aj Apple pri originalnom prislusenstve. Ak to ma aj matersky VW, tak mas o problem viac. Nehovorim, ze sa to neda Len zas budes potrebovat dalsieho cloveka so spravnou vybavou. A na konci skoncis s autom, ktore bude mat v RJ zaznam o neopravnenom zasahu a riskujes prepadnutie zaruky keby cosi. V pripade nehody/poziaru/skratu riskujes, ze ti poistovna bude kratit alebo rovno zamietne plnenie. Otazne je tiez STK, ale tam este asi vela skusenosti s EV zatial nemaju. Co neznamena, ze v buducnosti nebudu mat, a zas mas ty alebo dalsi majitel zarobene na problem. Podla mna je pri takejto prestavbe viac rizik a neprijemnosti ako uzitku. O cene ani nehovorim. Ak chces DC nabijanie, predaj tohto eGolfa a kup noveho, ktory to ma vo vybave. Mozno ani tolko neprerobis a bude to lacnejsie ako prestavba.Naposledy upravené Ioniq; 09-01-2019, 17:49.
-
No, neviem, ci netreba este vysvetlit co je AC a co je DC nabijanie.
AC (z anglictiny alternating current) - striedavy prud je to, co mame v zasuvkach (jedno alebo troj fazovych) - v tomto pripade je samotna nabijacka vo vozidle, z tohto striedaveho prudu vyraba jednosmerny prud o napati zvycajne okolo 400V. V pripade Golfa je potom nabijaci vykon bud 3.6 alebo 7.2 kW.
DC (direct current) - jednosmerny prud vyraba skutocna realna nabijacka (vacsinou nad 30 kW vykon) a ten sa da pouzit len cez CCS piny.
-
-
Chcel som si spravit predstavu, ze aky je vlastne rozdiel medzi spalovacim autom a elektromobilom v cene a zobral som si teda cennik a vybavu WV Golf, ktore je aj EV aj v benzine a nafte. Neriesil som verziu s CNG. Len som chcel vediet asi priblizny rozdiel. Podmienky urcoval eGolf lebo je v jedinej motorizacii a vybave. Ceny budu vsetky v zakladnych cenach. Aby boli auta vo vybave comfortline ako je EV tak som musel ist z vykonom u benzinu aj naftaku vyssie. Nezrovnaval som co ma EV a nemaju spalovacky, tazke ten rozdiel moze uplne iny. Ani ci by som este nieco dokupil do EV. Napriklad u spalovaciek nieje dvojzonova klima, teda je iba za priplatok. Vysledok nieje dokonaly, ale si myslim, ze staci mi nato aby som si urobil obraz o tom. Ak viete ako to spravit lepsie pri tomto aute alebo inom dajte to sem. Vybral som si auto, ktore je tu uz nejaky cas a je vo veriach EV, benzin, ci nafta. Rovnako by sa dali spravit aj auta ako KIA Soul atd. Napriklad Hyundai Ioniq je tu kratko a preto na takom by som nerobil.
EV
egolf ma 100kW (136k) 1st. automat elektricky pohon, baterka 35.8kWh, trieda ucinnosti A
kombinovana spotreba 15.7-16.9kWh/100km WLTP 1615kg z TU 12/2018
cena bez bonusu 37 790€ (bonus -2000€ cize 35790€) v zaklade 4/2019 vybava comfortline
e-BONUS 2000 € s DPH z cenníkovej ceny platí na nové vozidlá do výroby alebo zo skladu do 30.06.2019
Benzin
golf 1.5 TSI 7st. ACT DSG 110kW (150k) benzin, nadrz 50L trieda ucinnosti B
kombinovana spotreba 6- 6.2L/100km WLTP 1340kg z TU 3/2019
cena bez akcie 23360€ v zaklade 3/2019 vybava comfortline
akciove ceny som sem nedaval lebo je to len pre urcitu skupinu a konci to koncom mesiaca
Nafta
golf 2.0 TDI 7st. DSG 110kW (150k) nafta, nadrz 50L trieda ucinnosti A
kombinovana spotreba 5.2-5.6L/100km WLTP 1445kg z TU 3/2019
cena bez akcie 25920€ v zaklade 3/2019 vybava comfortline
akciove ceny som sem nedaval lebo je to len pre urcitu skupinu a konci to koncom mesiaca
nafta 37790 - 25920 = 11870
benzin 37790 - 23360 = 14430
Rozdiel tych cien ked spalovacky maju rovnaku respektive podobnu vybavu je v tej technologii. V EV je elektromtor a baterka, charger a mozno este nieco. Momentalne ma nenapada co. Kto chce nak ma doplni alebo opravy.Naposledy upravené ICE666SVK; 30-05-2019, 13:42.
Komentár
-
Je tu niekto co ma e-golfa alebo na nom jazdil?
Znamy odporca EV na hybride tvrdi, ze e-golf ma dvojrychlostnu automaticku prevodovku a ze preto e-golf nejazdi tak plynule ako ine EV. Dokonca uvadza prevodove pomery. Mozno len klame, co je u neho bezne. V ziadnom popise e-golfa som to nenasiel, vsade pisu ze ma single speed transmission. Vie to niekto overit?
Komentár
Komentár