Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen e-Golf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    #16
    Modernizovaný VW e-Golf:
    http://auto.sme.sk/c/20386662/vynove...d.html?ref=tit

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1552
      •   

      #17
      http://automix.atlas.sk/modely/87890...-ako-z-fabriky

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #18
        V Nemecku sa uz da objednavat nova verzia. Cena trosicka poskocila ale bateria 36kWh. Predpokladam ze do par mesiacov by mohla klesnut cena starej verzie z druhej ruky.

        Komentár

        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          #19
          Uz tu mame prve testy Noveho Golfu a jeho dojazdu.

          Economical drive .....................165mil/270km
          Normal.....................................145mil/235km
          Diaľnica...................................130mil/210km

          Počasie počas jazdy: jasno, teplo.

          zdroj:www.nextgreencar.com

          Podľa mňa konečne pekné auto s dobrým dojazdom. Mne sa totiž vôbec anoi dizajnovo ani spracovanim LEAF, IONIQ, eSOUL nepačia.

          Komentár

          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1999

            #20
            VW eGolf 2017: (36 kWh = 300 km)
             

            Komentár

            • Milo
              Junior Member
              • Dec 2018
              • 11

              #21
              Ahojte, mám takú otázku stretli ste sa s tým, že by európsky e golf mal len obyčajný typ 2 mennekes konektor a nemal ccs combo?

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Daj si stranku VW sk a chod na e-modely. A e-up to ma na hlavnej stranke v obrazkoch, treba ist len dole po stranke a e-Golf to ma v katalogu, ten musis stiahnut a vsade je uz CCS konektor.
            • Milo
              Junior Member
              • Dec 2018
              • 11

              #22
              Ešte dopĺňam obrázok a je to vyrobené 7/2015.

              Komentár

              • Miroslav Rojko
                Senior Member
                • Nov 2016
                • 1340
                •   

                #23
                Podľa tejto diskusie ešte v 2017-tom sa dalo pri kúpe vybrať, či má mať CCS alebo len Typ 2 konektor:

                https://www.goingelectric.de/forum/v...cs-t26264.html
                [priezvisko]@me.com

                Komentár

                • Milo
                  Junior Member
                  • Dec 2018
                  • 11

                  #24
                  Takže ak tam je Typ 2 konektor tak to bude nabíjať max. 3,6 kW starší model s 24 kWh baterkou kvôli palubnej nabíjačke? Bez ohľadu, že na rýchlonabíjačkách je možné aj 43 kW AC nabíjanie?

                  Komentár


                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Presne tak. Takze len na jazdenie okolo domu, na cestách jedine prespať a celú noc nabíjať zo zásuvky.
                • Milo
                  Junior Member
                  • Dec 2018
                  • 11

                  #25
                  Neviete či sa dá vymeniť v e golfe obyčajný typ 2 mennekes konektor na ccs combo konektor? A čo by stála takáto výmena? Zrejme to nebude jednoduchý servisný zásah a máloktorý vw servis to vie urobiť.

                  Komentár


                  • dango
                    dango komentoval
                    Upraviť komentár
                    nie je to len vymenou konektora.... ani sa nad tym nezamyslaj

                  • matchke
                    matchke komentoval
                    Upraviť komentár
                    To určite nie. Hovoríme tu o dvoch diametrálne odlišných spôsoboch nabíjania. Kebyže chceš update s 1f na 3f nabíjačku to by sa ešte nejako dalo. Aj keď sú borci v US čo dorobili CHAdeMO do Tesla roadster a už im to ide aj v MB class B. Toto sú však projekty pre hardcore hackerov/elektrikarov.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Milo upresnim kolegov polopatisticky: e-golf ma v aute bud jednofazovu, alebo novsie maju v aute dvojfazovu nabijacku cez typ2 konektor.
                    CCS obsahuje typ2 konektor, ale obsahuje aj DC kontakty pre DC nabijanie. No e-golf jednoducho nema DC nabijanie, takze CCS konektor nema v e-golfe zmysel. Ako pise matchke jednotlivci dorobili do roznych EV kadeco - silnejsie nabijacky alebo aj DC nabijanie, no to je vela aj na ostrielaneho elektrikara znaleho ako funguje riadenie CAN zbernic v elektromobile, navyse to vyzaduje velku davku drzosti a s tym suvisiaceho rizika. Takych ludi co sa na to dali je na svete mozno len tolko, ze by sa dali spocitat na prstoch na rukach :-))) Preto plati to co pise dango

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Zabudni... lacnejsie, jednoduchsie a bezpecnejsie by si asi mal kupit si ineho eGolfa, ktory uz ma CCS a nasledne predat toho s Type2
                • Milo
                  Junior Member
                  • Dec 2018
                  • 11

                  #26
                  Čo viem tak e golf umožňuje AC rýchlo nabíjanie cez CCS konektor, určite novšia verzia s 100 KW a 35,8 KWh baterkou. Teda neviem ako tá staršia verzia, ale načo by tam potom dávali CCS konektor?

                  Komentár


                  • Radkovanko
                    Radkovanko komentoval
                    Upraviť komentár
                    DC nabijanie za priplatok, AC standard

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    AC nie je cez CCS ale cez Type2. CCS je cisto DC. Aj ked je pravda, ze Type2 je sucastou CCS zasuvky. Ale bude tam dost vela rozdielov, uplne ina on-board nabijacka, dost mozne, ze aj ina kabelaz, neviem ako je na tom software auta, ci je tam ta ista verzia. Skusit to mozes, ale na Slovensku to este nikto nerobil a cenovo to bude uplne nezmyselne. Teoreticky by sa dali objednat z VW priamo originalne casti, ale nikto ti spolahlivo nepovie, co vsetko je ine v DC verzii oproti modelu len s AC.

                    Edit: a dalsia vec je kodovanie. Neviem ako VW, ale pri Audi je s vela elektrickymi nahradnymi dielami velky problem. Vacsina z nich obsahuje identifikacny cip. Tento diel sa musi autorizovat v jednej alebo viacerych riadiacich jednotkach auta, inac ho RJ nezoberu. Maju to tam schvalne aby stazili falsovanie a kradez dielov a sekundarny trh. Oficialne ti to nenakoduju ak to nebolo v povodnej specifikacii auta, a bez autorizacie sa bude auto tvarit, ze tam ten diel nie je. Nieco podobne pouziva(l) aj Apple pri originalnom prislusenstve. Ak to ma aj matersky VW, tak mas o problem viac. Nehovorim, ze sa to neda Len zas budes potrebovat dalsieho cloveka so spravnou vybavou. A na konci skoncis s autom, ktore bude mat v RJ zaznam o neopravnenom zasahu a riskujes prepadnutie zaruky keby cosi. V pripade nehody/poziaru/skratu riskujes, ze ti poistovna bude kratit alebo rovno zamietne plnenie. Otazne je tiez STK, ale tam este asi vela skusenosti s EV zatial nemaju. Co neznamena, ze v buducnosti nebudu mat, a zas mas ty alebo dalsi majitel zarobene na problem. Podla mna je pri takejto prestavbe viac rizik a neprijemnosti ako uzitku. O cene ani nehovorim. Ak chces DC nabijanie, predaj tohto eGolfa a kup noveho, ktory to ma vo vybave. Mozno ani tolko neprerobis a bude to lacnejsie ako prestavba.
                    Naposledy upravené Ioniq; 09-01-2019, 17:49.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    No, neviem, ci netreba este vysvetlit co je AC a co je DC nabijanie.
                    AC (z anglictiny alternating current) - striedavy prud je to, co mame v zasuvkach (jedno alebo troj fazovych) - v tomto pripade je samotna nabijacka vo vozidle, z tohto striedaveho prudu vyraba jednosmerny prud o napati zvycajne okolo 400V. V pripade Golfa je potom nabijaci vykon bud 3.6 alebo 7.2 kW.
                    DC (direct current) - jednosmerny prud vyraba skutocna realna nabijacka (vacsinou nad 30 kW vykon) a ten sa da pouzit len cez CCS piny.
                • ICE666SVK
                  Senior Member
                  • Jul 2014
                  • 1999

                  #27
                  Chcel som si spravit predstavu, ze aky je vlastne rozdiel medzi spalovacim autom a elektromobilom v cene a zobral som si teda cennik a vybavu WV Golf, ktore je aj EV aj v benzine a nafte. Neriesil som verziu s CNG. Len som chcel vediet asi priblizny rozdiel. Podmienky urcoval eGolf lebo je v jedinej motorizacii a vybave. Ceny budu vsetky v zakladnych cenach. Aby boli auta vo vybave comfortline ako je EV tak som musel ist z vykonom u benzinu aj naftaku vyssie. Nezrovnaval som co ma EV a nemaju spalovacky, tazke ten rozdiel moze uplne iny. Ani ci by som este nieco dokupil do EV. Napriklad u spalovaciek nieje dvojzonova klima, teda je iba za priplatok. Vysledok nieje dokonaly, ale si myslim, ze staci mi nato aby som si urobil obraz o tom. Ak viete ako to spravit lepsie pri tomto aute alebo inom dajte to sem. Vybral som si auto, ktore je tu uz nejaky cas a je vo veriach EV, benzin, ci nafta. Rovnako by sa dali spravit aj auta ako KIA Soul atd. Napriklad Hyundai Ioniq je tu kratko a preto na takom by som nerobil.

                  EV
                  egolf ma 100kW (136k) 1st. automat elektricky pohon, baterka 35.8kWh, trieda ucinnosti A
                  kombinovana spotreba 15.7-16.9kWh/100km WLTP 1615kg z TU 12/2018
                  cena bez bonusu 37 790€ (bonus -2000€ cize 35790€) v zaklade 4/2019 vybava comfortline
                  e-BONUS 2000 € s DPH z cenníkovej ceny platí na nové vozidlá do výroby alebo zo skladu do 30.06.2019


                  Benzin
                  golf 1.5 TSI 7st. ACT DSG 110kW (150k) benzin, nadrz 50L trieda ucinnosti B
                  kombinovana spotreba 6- 6.2L/100km WLTP 1340kg z TU 3/2019
                  cena bez akcie 23360€ v zaklade 3/2019 vybava comfortline
                  akciove ceny som sem nedaval lebo je to len pre urcitu skupinu a konci to koncom mesiaca

                  Nafta
                  golf 2.0 TDI 7st. DSG 110kW (150k) nafta, nadrz 50L trieda ucinnosti A
                  kombinovana spotreba 5.2-5.6L/100km WLTP 1445kg z TU 3/2019
                  cena bez akcie 25920€ v zaklade 3/2019 vybava comfortline
                  akciove ceny som sem nedaval lebo je to len pre urcitu skupinu a konci to koncom mesiaca

                  nafta 37790 - 25920 = 11870
                  benzin 37790 - 23360 = 14430

                  Rozdiel tych cien ked spalovacky maju rovnaku respektive podobnu vybavu je v tej technologii. V EV je elektromtor a baterka, charger a mozno este nieco. Momentalne ma nenapada co. Kto chce nak ma doplni alebo opravy.
                  Naposledy upravené ICE666SVK; 30-05-2019, 13:42.

                  Komentár

                  • jux
                    jux
                    Senior Member
                    • Apr 2015
                    • 1378
                    •      

                    #28
                    Je tu niekto co ma e-golfa alebo na nom jazdil?
                    Znamy odporca EV na hybride tvrdi, ze e-golf ma dvojrychlostnu automaticku prevodovku a ze preto e-golf nejazdi tak plynule ako ine EV. Dokonca uvadza prevodove pomery. Mozno len klame, co je u neho bezne. V ziadnom popise e-golfa som to nenasiel, vsade pisu ze ma single speed transmission. Vie to niekto overit?

                    Komentár

                  • myRace
                    Junior Member
                    • Oct 2018
                    • 19

                    #29
                    Je tu prosim niekto kto vlastni egolfa a bol by ochotny mi odpovedat na par pouzivatelskych otazok? Diky vopred

                    Komentár


                    • 11Michal11
                      11Michal11 komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ja mám e-golfa .
                  Pracuje...
                  X