Žeby sa predsa schyľovalo k lepším časom?:
Podpora elektromobility na Slovensku
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
šrotovné, dotácie, sľuby, ... to všetko KRIVÍ trh a naháňa peniaze do kešene SVOJIM. viete, že mečiarov zákon o "primeranom zisku" nik nezrušil, ale nedodržiava sa? a nikto nič.Komentár
-
kradlo sa vzdy aj sa bude. napriek tomu bolo srotovne dobra vec, zmizlo vela smradochov (vela z nich nepojazdnych) z ulic a parkovisk. dalsia zlodejina ako zelenadomacnostiam, teraz dotacie na elektromobily... ale lepsie nech ma aspon cast obyvatelstva z toho uzitok, ako nikto -
google -
http://www.znalectvo.eu/cen.htm - Zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách
(3) Na účely tohto zákona sa
b) primeraným ziskom rozumie zisk vychádzajúci z vývoja obvyklého podielu zisku tuzemského tovaru na ekonomicky oprávnených nákladoch s prihliadnutím na kvalitu tovaru, obvyklé riziko výroby alebo obehu a vývoj dopytu na trhu
(4) V odôvodnených prípadoch môže Ministerstvo financií Slovenskej republiky (ďalej len "ministerstvo"ustanoviť všeobecne záväzným právnym predpisom najvyšší rozsah primeraného zisku.
a taká úvaha - http://blogy.hnonline.sk/daniel-jank...primerany-zisk
práve v tej úvahe je myšllienka o VZÁCNOSTI - v našom prípade je to ponuka (výber) oproti cene.
-
-
-
Uvidime, zatial je dobre ze dotacia bude plus v NR SR v pracovnej skupine bojujeme za znizenie poplatkov napr. na 32A istic ako aj ine vyhody pre pouzivanie elektromobilov, ...
Kazda pomoc dobra ci to bude lepsi zakon, dotacia, podpora, poplatky ai! ked pride TM3 tiez si myslim ze situacia sa zmeni ak bude nadalej zaujem velky tak to prekona vsetky
ocakavania a elektromobilita bude kazdonenna realita,...Komentár
-
Stano: ja si pamatam z nejakeho navrhu podpory ze tam bol aj clanok, ze firemny elektromobil moze byt vyuzivany aj na sukromne ucely bez danoveho zatazenia daneho zamestnanca (v sucasnosti ak zamestnanec vyuziva firemne auto na sukromne ucely je povinny platit nejake percento z vysky DPH), riesi sa aj toto? -
k poplatkom - ono je to možno inak - "doma", ak nemám dvojtarif, nezáleží na "rezervovanej kapacite" - (ističi). a keď som bol pred mesiacom, dvomi na "distribúcii", práve ten pán ZRUŠIL dvojtarif a aj (nulový) poplatok za "istič" počítal do úspor.
debata bola o soláre - voltaika i ohrev. a o mojom pripojení do distribučnej siete ako zákazník a čo treba pripraviť na dnes (aj nabíjacie miesto) a čo potom k panelom na streche.
-
-
Ak tato dotacia bude len na kupene elektromobily na uzemi SR, co si myslim ze to tak bude, tak do toho Tesla nespada, lebo tu nema showroom. Alebo vie niekto nieco viac o tom?
Je ale jedna pravda, ze takato dotacia moze dat impulz Tesle vybudovat showroom na Slovensku. Zrejme do vyroby TM3 tu aj tak bude a bolo by to fajn.Komentár
-
Komentár
-
http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/9936/108970#747 Od 9:58min Dotacie na nakup eletromobilov
Komentár
-
Je jednoduché nadsadiť cenu o 5 tis. eur a potom prehlásiť, že dávam zľavu 5 tis. eur. Fakt nie sme ovce. Ceny za elektromobily sú stále neúmerne vysoké. Aj s tými nezmyselnými zľavami a dotáciami. A tie dotácie budú výrobcovia zneužívať, že nadsadia vyššiu cenu, takže dotácia im pôjde do vačku. Dať za auto milión v starej mene je strašne moc.Komentár
-
Komentár
-
Pán Badík, vy ste akosi rýchlo prevrátili kabát, ste bezcharakterný človek! Pred pár rokmi ste všetkých presviedčali, že priame dotácie na nákup elektromobilov netreba.
Teraz-
„V prvom rade som rád, že na Slovensku bude podporených prvých tisíc elektrických automobilov,“ reagoval pre portál EurActiv.sk Badík zo SEVA. „Pri súčasnom malom počte (cca. 350 elektrickych automobilov) to môže byť kľúčový impulz pre rozbeh tohto segmentu,“ pokračoval Badík.
Šéf SEVA si od rozšíreného využívania elektromobilov sľubuje najmä osvetu. „Toto nemôže nahradiť sebelepšia informačná kampaň,“ myslí si Badík. Päťtísíc eur je podľa neho dosť na to, aby cenovo zatraktívnili elektromobily zoči-voči benzínovým či naftovým motorom.
Komentár
Komentár