Oznámenie

Zložiť

TESLA ZRAZ a Supercharger opening party 29-30.11.2019

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Statie na nabijackach-PROSBA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 259
    •   

    Statie na nabijackach-PROSBA

    Ahojte chcem poprosit tych ktori maju nabijaci konektor v predu aby v pripade nabijania na nabijackach ktore maju kable (vodice) na jednej strane, zaparkovali EV pri nabijani na strane bez kablov. Velmi to pomoze majitelom EV s nabijacim konektorom vzadu na strane. Kable su casti prikratke aby dociahli a nie vzdy sa da s druhym EV zaparkovat aby clovek nezavadzal alebo neparkoval ako buran. Dakujem. R
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 93
    •      

    #2
    Niekedy sa staci pozriet do Auparku ako sa tam parkuje a nabija a mam pocit ze to je volanie do vetra Zvacsa to byvaju aj stale rovnaki pacienti a toto forum pochybujem ze navstevuju.

    cierna TM3 s nalepkou “drivetesla.sk”
    sedy Leaf2
    tmavo-seda Audi Q7 PHEV
    biela Kia Optima PHEV
    biela TMX s ECV KA
    biely Renault Zoe s nalepkami Renault Kestler

    Vacsinou zaparkuju bud na stred cez 2 boxy alebo zoberu kabel z ineho miesta takze efektivne jednym autom zablokuju cely dvojbox a nenabije uz nikto lebo kabel z ich miesta uz nedociahne. Uplny borec byva ta DriveTesla.sk ktora uz opakovane zablokovala vsetky 3 miesta v druhom chlieviku ked zaparkovala medzi dva univerzal boxy a potiahla kabel z tretieho Tesla Only stlpu. Gratulujem majitelovi Kedysi som daval aj nalepky ale uz mi dosli a stratil som trpezlivost investovat do ludskej hluposti ked zjavne nepochopili ani po viacerych pokusoch. Treba len pevne nervy a netreba sa na nabijacku spoliehat. Len ju brat ako prijemny bonus ak je nahodou volna.

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Tu teslu m3 tam stretavam aj ja a stale stala na non tesla boxoch.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 189
    •   

    #3
    Ja sa vzdy pichnem ked tam idem rano do miesta najblizsie ku vychodu, aby sa dal alsi pohodlne vedla mna...tie miesta su fakt uzke a ludia su bud lenivi alebo nevedia ako veci funguju

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ja myslím, že toto parkovanie má dve strany mince. Čo ak im už pár krát prevalili dvere, oškreli auto, tak proste parkujú cez dve miesta.

      Prečo nepíšete auparku, že tie miesta sú nedostatočné ? Veľa áut má nabíjací konektor z boku a vtedy sa už pomedzi autá pri tak úzkych miestach neprejde ani nedá manipulovať s káblom.

      Podľa mňa za to môžu úzke miesta, norma 2,2 metra nie je na dnešné autá dostatočná.

      Minule bola reportáž v TV, že väčšina dnešných osobných áut by ani nemala ísť v ľavom zúženom prúde dialnice (pri stavebných opravách), lebo technická norma 2,2 metra širokého pruhu a povinnej medzery medzi autami idúcimi súbežne vylučuje väčšinu dnešných bežných áut.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ako hovori Miro, v Auparku BA sa na tie akoze tri nabijacie miesta zmestia dve tesly len tak tak.
      Do boxov na parkovisku v Auparku sa neda zaparkovat vecsim autom a bezne tam vidno SUV-cko cez dva, pricom standardne boxy su sirsie ako tie kde su wallboxy, lebo tam su sirsie stlpy.
      Sirka boxov hore na Superchargeri je podstatne vecsia.
      Preto teslou po meste chodim minimalne... Na to je auticko siroke 1,4 a dlhe 3,4m :-)))

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko ale to su vacsinou vyhovorky. Ludi ktorych to realne obmedzuje je naozaj malo a ked rovnaky model auta parkuje iny clovek tak sa tam zazracne zmesti a aj miesto na behanie okolo auta stale je. Parkuju tam pravidelne aj biely, modry a cerveny Leaf2 nikdy nemali problem sa zmestit do stredu boxu. A vedla nich dalsie auta. Takisto stare Leafy. i3 a Smart su uzke tie neratam. Ioniqy som tam uz tiez videl 3 vedla seba. Dva biele BEV na wallboxe a vedla este treti modry PHEV na zasuvke. Dali sa aj dvere otvorit aj s kablom behat uplne bez problemov. Toto nie je problem Auparku. To je cista idiocia majitelov.

      Biela TMX s KA ECV ma kusok dalej Tesla Only boxy ktore su skoro vzdy prazdne. On sa retard postavi na univerzaly cez dve miesta. To iste ten cierny TM3 DriveTesla.sk. Akoze prepac ale co ma postavenie cez dva univerzalne boxy a nasledne tahanie kabla z tretieho Tesla Only miesta spolocne s uzkym boxom? To je retardacia a nie chyba Auparku. Preco sa nepostavi na miesto kde ma ten Tesla wallbox? Ja ich hlasim na recepcii pravidelne ale Aupark na to kasle. Toto iste robi aj ta Q7. A povedat ze box so sirkou 2.2m je prilis uzky pre mestske auto Renault Zoe? Ako vazne? To auto ma 1.7m na sirku. TMX je siroka ano. Ale takisto ma vedla vsetky boxy takmer nonstop uplne volne. On zablokuje vzdy tie ktore su vytazene.

      Uz len fakt ze vacsina ludi tam zaparkuje normalne a slusne potvrdzuje ze miesto nie je problem. Problem su ludia co nevedia parkovat. Poddimenzovanie technickej normy je skutocnym problemom v minime pripadov a sluzi len ako vyhovorka pre neschopnost vodica.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 674
    •      

    #4
    Zasa blokovaná nabíjačka na Záhorí, pritom krásne miesta natreté na zeleno

    https://www.facebook.com/zomrioffici...195019884/?t=3
     

    Komentár

    Pracuje...
    X