Audi zvolilo 2 zposoby chladenia chladiacej kvapaliny, ktora preteka cez bateriu a vykonovu elektroniku - len naporovym vzduchom cez predny chladic a aktivne s vyuzitim kompresora a chladiva ako pre klimatizaciu (neviem, ci je to ten isty ako pre klimatizaciu kabiny).
Sucasne (podla videa) vie riadit tok chladiva cez elektroniku+bateriu (nabijanie) alebo len cez bateriu (jazda). Vidno, ze sa poucili u konkurencie.
Teraz este aby auticko vedelo aj bateriu zohrievat...
Sucasne (podla videa) vie riadit tok chladiva cez elektroniku+bateriu (nabijanie) alebo len cez bateriu (jazda). Vidno, ze sa poucili u konkurencie.
Teraz este aby auticko vedelo aj bateriu zohrievat...


Podobnu neinformovanu skusenost mal aj dalsi clen Jux. Stale zostava dufat, ze dostanu do predstavenia nejake skolenie. Ale v ramci ich klientely sa bojim, ze priority budu inde, a cele skolenie bude urcene na tlacenie predaja doplnkovych prvkov vybavy
Komentár