Vyzera to tak ze Tesla potichu ce OTA znizila dostupnu kapacitu baterie o cca 5kWh pre TM3.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla potichu znížila dostupnú kapacitu batérií
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ja mam TM3 stale na SW 2019.32.2 (sw v9) aj ked S85D uz mam davnejsie na 2019.32.12 (sw v10). Obe monitorujem cez Teslamate (bezi mi na Synology NAS v docker kontajneroch). Ked sa mi TM3 aktualizuje na v10 tak mozem porovnat, ci sa skutocne dojazd skokovo zmeni.
Na S85D mi dojazd po 88.000km a 3 rokoch Teslamate ukazuje ako 410-414km, neviem aky dojazd to berie a kedze Teslamate pozuivam len niekolko mesiacov neviem to porovnat s "novym" stavom. Podla internetu ale mal byt real dojazd S85D 422km, nasiel som foto s dna prevzatia auta kde je zda sa 90% nabitia a ukazuje 386km, co by pri 100% znamenalo 429km dojazd. Takze tych 410-414 km co mi aktualne ukazuje pri prepocte na 100% je super.
Mam ale specificku konfiguraciu, mam S85D ale battery pack mam z nejakeho dovodu z performance modelu, mam jedno z poslednych aut s 85 baterkou, nasledne sa predavali uz len s 90 baterkou.
Komentár
-
Zaujimave. Mam to s verziami SW presne naopak. Na TM3 prisla v10 pred tydznom, na zhruba rovnako stare S ako tvoje este nie. Som si myslel, ze uz nepride pre AP1.
Zhodou okolnosti mam tiez podobne km na Sku, ale o par mesiacov mladsiu. Degradacia okolo 6%. Ten typicky dojazd co udava auto (a odhadovanie degradacie na jeho zaklade) nie je moc presny.
Auto totizto pouziva na ten vypocet okrem presne definovanej spotreby iba napatie battery packu. A potom staci, ze si pol roka nedobil na 100% a hned ti klesne dojazd o 10 km (lebo clanky sa rovnakym nabijacim prudom nenabiju na rovnake napatie). Staci nechat auto dobit na 100% a mas to vacsinou spat. U uplne noveho auta sa naviac prejavuje ta typicka vlastnost Li-ion clankov, ze uplne novy clanok pomerne rychlo strati 3-4% kapacity akonahle sa zacne pouzivat. Ja som mal po roku stratu zhruba 4% a odvtedy uz to klesa iba 1% rocne.
TM3 ma 3300 km a uz vidim pokles dojazdu z 499 na 492, co je 1.6% - a to napriek tomu, ze prebehol upgrade z v9 na v10 co ma udajne znizit dojazd o 5%.
Komentár
-
Bjorn to rozoberal dalej potom i v dalsich videach, realne asi nepojde o 5kwh, ale menej, mozno odhadoval na 2kwh cca, a je to skor buffer odspodu, ze 10% predtym, nie je to iste 10% potom. Ale este bude dalej investigovat, tak je mozne ze v dalsich Bjornovych videach bude viac info k tomu.
Komentár
Komentár