Žeby ?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Porovnali 19 firiem, ktoré vyvíjajú samojazdiace autá. Tesla je na tom najhoršie
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Z najnovsej knihy Dana Browna:
"..Kirschova Tesla model X s poznávacou značkou E-Wave bola v Barcelone rovnako známa ako papamobil v Ríme. Kirsch sa často predvádzal, keď pred klenotníctvom DANiEL ViOR na Carrer de Provença zastavil tak, že zablokoval už parkujúce auto, vystúpil, rozdával autogramy a potom zástup ľudí nadchol tým, že prepol na samoparkovanie a prázdne auto prešlo samo po naprogramovanej trase cez ulicu a cez široký chodník – jeho senzory zachytili každého chodca alebo prekážku –, až došlo k bráne do garáže, ktorá sa otvorila, a po špirálovej rampe pomaly zišlo do súkromnej garáže pod Casou Milà. Samoparkovanie bolo pre všetky Tesly štandardné – otváranie garážových dverí, prechod do garáže a vypnutie motora –, no Edmond vybavil systém svojej Tesly vymoženosťami, ktoré umožňovali ešte zložitejšie úkony..."
Ozaj toto Tesla uz dnes dokaze, alebo je to v romane trochu prikraslene?
Komentár
-
Mne otvara Model S garazovu branu automaticky ked sa k nej priblizim. Ta funkcia sa vola GPS-enabled Homelink. To co popisuje pribeh je normalny summon. Samozrejme auto ide same do garaze len rovno, takze ho treba spravne zaparkovat aby do garaze samo trafilo. Branu otvori Homelink vyslanim kodu presne ako z dialkoveho ovladaca.
-
Nie je celkom pravda ze ide iba rovno. Ja mam uzky vjazd do garaze a moj AP1 dokaze natocit kolesa tak, aby tam vosiel aj ked nie som presne v strede. Ale zase nie je to tak, ze by dokazal obist prekazku. Pred nou proste zasatavi.
-
-
No ak tam hodnotili aj “viziu” a pouzitu technologiu, co je sice dost siroky a subjektivny pojem, je mozne ze Tesle strhli vela bodov za absenciu LIDARu. Ako v senate USA tak aj na pode EU Komisie zaznievaju v ramci pripravy legislativy na regulaciu autonomnej jazdy poziadavky, ze vozidlo musi mat urceny minimalny pocet ultrazvukovych senzorov, kamier, radarov (radiovych) a LIDARov (laserovy radar), v ramci maximalizacie bezpecnosti za vsetkych podmienok, kedze na jednotlive senzory sa vzdy spoliehat neda (co ukazal aj Autopilot Tesly). Tym, ze Tesla LIDAR nema, oficialne ho ani neplanuje montovat a dodatocne sa tiez neda tak lahko dorobit, sa moze stat, ze sice si zakaznik zaplatil tucny priplatok za “full autonomous pripravu s 3 druhmi senzorov”, ale tato funkcia nebude z legislativnych pricin nikdy homologovana, alebo daju Tesle homologaciu len ako Level 3/4, ale nie Level 5. Vyrobcovia menovani v clanku pouzivaju kombinaciu vsetkych 4 senzorov - LIDAR, radar, kamery, ultrazvuk. Cize aktualne sice Teslacky autopilot zvladne asi najviac, ale konecna otazka bude zniet, ktore auto to zvladne legalne a splni vsetky podmienky (zatial nekompletnej) legislativy. Ukaze cas, ked sa schvalia samotne regulacie. Co moze byt aj jednym z dovodov, preco ostatni vyrobcovia stale len testuju a nechavaju si otvorene moznosti, aby mali istotu ze splnia buduce zakonne podmienky. Lebo ak sa dostane podmienka LIDARu do legislativy, Tesla bude mat problem, ktory ju zaboli najma financne, kedze bude musiet vracat peniaze zakaznikom. Uvidime aky silny bude lobing
Komentár
Komentár