Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

CPO Tesla Model S

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jozefr
    Member
    • Feb 2015
    • 56
    • jozef21601
    •   

    #16
    To je super sprava ale podla toho co pozeram som napr. pre Model S na EU trhu nasiel len tri auta. Pokial viem Tesla ponuka dost nizke vykupne ceny a na trhu su uz predajcovia, ktory sa uz bezne venuju aj jazdenym Teslam. A program CPO uz nieje co byval predtym auta kontrolovali a davali dokopy pred predajom. Teraz len predavaju dalej. Ale pokial ponukaju zaruku tak ako predtym tak je to urcite na zamyslenie.

    Ale diky za spravu a nech Model X sluzi ako ma.

    Komentár

    • vajkooo
      Junior Member
      • Nov 2018
      • 9

      #17
      Ako je to teda s cenami na strankach jazdenych Tesiel? Su to ceny s DPH, alebo bez DPH? A ako to funguje s Dodanim na Slovensko? Nasiel som napriklad v Norsku jeden model S co by som chcel kupit. Teraz odkliknem ze to chcem kupit a co dalej?
      Vdaka

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Si si isty, ze chces auto z Norska? Nie je v EU, teda 10% clo a 20% DPH.
    • Juraj Ondrejka
      Junior Member
      • Jun 2014
      • 25

      #18
      Ojazdene "Tesly od Tesly" su asi najprehladnejsie usporiadane https://teslascout.com
      Je tam vela filtrov a mozes sa odtial priamo prekliknut na Tesla web stranku

      Komentár

      • vajkooo
        Junior Member
        • Nov 2018
        • 9

        #19
        Toso a ako je to s kupou? Objednas zaplatíš zálohu a auto ti privezú kam? Alebo si musel pre neho do švédska? Ďakujem.
        Jiri GrandPa - pravdu máš to som si nejako neuvedomil.

        Komentár


        • Toso
          Toso komentoval
          Upraviť komentár
          Objednáš cez Tesla stránku no musíš ísť buď do krajiny kde sa auto nachádza a prebrať ho alebo si zabezpeciť dovoz na Slovensko.

        • vajkooo
          vajkooo komentoval
          Upraviť komentár
          Toso - Dakujem presne to som potreboval vedieť. A si platca DPH? Zaujíma má či to už dávajú bez DPH alebo musíš zaplatiť aj DPH v krajine kde to kupuješ a po prihlásení na Slovensku ti vrátia DPH z krajiny kde si ju zaplatil. Dakujem

        • Toso
          Toso komentoval
          Upraviť komentár
          vajkooo Jasne v pohode. Firma je platcom DPH no platila sa cena s DPH. Teraz ideme este riesit aby nam vratili DPH zo Svedska. Tak hadam sa to podari

        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          Pokial viem pre kupe auta zo zahranicia musi byt aj exportny dokument ze bolo v krajine povodu odhlasene a je pripravene na export, zda sa mi ze sa to vola COC. Vybavila ti to samotna Tesla alebo si to nejako riesil ty ?

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          CoC je vyhlasenie o zhode, je to rodny list kazdeho auta a mal by ho mat kazdy majitel auta.
          Original CoC ostava s autom pocas jeho existencie.
          Odhlasenie sa napriklad v Nemecku vyznacuje do osvecenia o evidencii cast 1.

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Mne CoC Tesla len poslala mailom. Nastastie slo vybavit technicak aj s takym CoC.

        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          Niesom si tym stale isty ze sa fakt daju CPO Tesly kupit. Pri kazdej CPO Tesle je poznamka: ( * len pre lokalny trh )
          * Vente Locale Uniquement
          * Ausschliesslich lokaler Verkauf
          * Solo vendita Nazionale

          Avsak pri Invetarnych kusoch to nieje nikde. Kupil si teda jazdenku ci skladove vozidlo, malo to auto uz Svedske znacky ?
      • J&T
        J&T
        Junior Member
        • Dec 2019
        • 3

        #20
        S kupovanim CPO som sa na jar 2019 "dost nadrel".
        Najskor telefont do Viedne, aj osobna navsteva v showroome vo Viedni boli take nemastne-naslane, ak by som nebol uz vtedy presvedceny ze Teslu skratka musim mat (kvoli vlastnostiam ktore este stale nemaju na trhu konkurenciu) asi by som uz bol u inej znacky. Vraj CPO mi vobec nemozu predat, nove auto musim kupovat z Holandska, mozu mi ponuknut nejake skladove auta, ale len tie ktore este nie su fyzicky v Rakusku, aj tieto by som si musel vyzdvihnut v Tilburgu atd.
        Nasledne som si cez lokalne europske stranky Tesla, neskor cez www.teslascout.com, vyberal auta ktore by pripadali do uvahy.
        Ked som si "vybral" cez lokalnu stranku tesla.com som poziadal o poskytnutie dalsich informacii ku konkretnemu vozidlu, reakcia vsak nebola ziadna (Svedsko, Luxemburg...).
        Tak som skusal telefonovat na uvedne cisla a bud to nikto nezdvihal (v aprili 2019 este nebola telefonicka komunikacia uplne odpojena), alebo som bol dost stroho odbity ze nie je mozne predavat CPO do ziadnej inej krajiny a hovor bol napriek mojim pripomienkam ukonceny.
        S tym so sa vsak nezmieril a nakoniec som kupil polrocnu S100D s 7500 km v Mnichove. Normalne som na webe klikol ze auto kupujem, spoliehal som sa na to ze ked je to CPO tak nebude treba riesit ziadne detaily o opotrebeni a pod. Zadal som cislo karty a cakal som na dalsie reakcie. Do pol hodiny mi volal pracovnik z Tesly ze ci som si vedomy ze mi auto "musia predat s DPH lebo inak sa to skratka neda" a o DPH si potom mozem poziadat na danovy urad v Berline.
        Hoci s touto politikou Tesly nesuhlasim (a s kym som bol v kontakte kazdemu som prizvukoval ze tento postup je v rozpore s europskymi predpismi) auto som za takychto podmienok kupil a dodnes cakam na reakciu z Berlina co sa DPH tyka (v auguste som prostrednictvom DU Bratislava poziadal o jej vratenie z Nemecka). V minulosi som v Nemecku kupil dost velke mnozstvo aut a s nemeckou DPH mi auto preaval jediny predajca Toyoty (2010, kupoval som Lexus), vtedy trvalo vratenie DPH cca 5 mesiacov.
        Auto som si bol osobne prevziat v Mnichove a odvtedy uz len sama radost (okrem nejakych detailov typu klucka, podbeh a pod.). Jedna servisna navsteva v Prahe (CCS adapter), jedna v Linzi a jedna vo Viedni (s malickostami) a cca 25000 najazdenych kilometrov.

        Neviem ci sa za ostatneho pol roka nieco zmenilo, ale moja skusenost je ta ze CPO sa skratka kupit da, aj ked je to kostrbata transakcia ktora stoji cas (a zatial aj peniaze, na nemecku DPH vo vyske cca 13000 € stale cakam).

        Komentár

        • Jozefr
          Member
          • Feb 2015
          • 56
          • jozef21601
          •   

          #21
          Tak som prave zadal objednavku na CPO Model S 70D z Francuzska ako sukromna osoba takze k DPH by som sa aj tak spat nedostal. Som zvedavy co bude dalej. Nemam problem sadnut do auta popripade lietadla a skocit si pon.

          31.1. EDIT: vyzera, ze s kupou nebude problem. Dostal som uz 360° foto z obhliadky. Auto ma par skrabancov ale to sa vyriesi u nas. Dostanem CoC aj odregistraciu z Francuzska. Az bude pripravene viem si pren prist do Pariza s prevoznymi znackami. Som trocha prekvapeny lebo zatial reaguju dost svizne. Uz som dostal 3 emaily. Tak idem teraz hladat prevozne znacky. Ale free supercharging uz mat nebudem aj ked je to auto z 12/2015.

          Mam uz aj referral link ak by mal niekto zaujem ho pouzit: https://ts.la/jozef21601
          Naposledy upravené Jozefr; 02-02-2020, 20:50.

          Komentár


          • denial
            denial komentoval
            Upraviť komentár
            preco nema free sc?
            prevozne znacky chces ake pouzit, oni nevedia pomoct/vybavit? tie madarske Pckove su nepouzitelne.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Preco by boli madarske prevozky nepouzitelne? Maju len obmedzenie, ze treba s nimi obist Rakusko.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Free SC nema uz ziadna used Tesla a vzhladom na cenu aku som dostal mi to je jedno. A ceny za nabitie su fer.
            Tu je kopia casti emailu co som im pisal:

            Moja otazka:
            I'm sad to lose the free supercharging, wasn't there lately free supercharging offer for all Model S even the CPO/Used ?
            Odpoved:
            Since December 2019 all Used Tesla’s have pay as go supercharging even if they previously qualified for Free Unlimited
            Supercharger.

            Neviem ake presne su prevozne znacky ale volal som tu: https://autonakluc.sk
            Povedal ze jedine Svajciarsku sa musim vyhnut. Aj tak by som tadial nesiel.

            Vyzera ze to spravim tak ze pridem den pred odovzdanim Tesly do BA, prevezmem znacky.
            Na dalsi den z Viedne poletim do Pariza prevezmem auto a idem naspat.
            Cestou spat v BA zas znacky vymenim za prevozne Slovenske.

            Inac aktualne este cakam na vystavenie faktury maju trochu problem s tym ze adresa je mimo Francuzska ale do 48h by mala byt pripravena.
            A este som ich ziadal ak mozu nech zmluvu pripravia v anglictine a nie Francuzsky.
            Naposledy upravené Jozefr; 04-02-2020, 08:02.
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1147
          •      

          #22
          Pôvodne zverejnené od Jozefr Pozrieť príspevky
          Since December 2019 all Used Tesla’s have pay as go supercharging even if they previously qualified for Free Unlimited
          Supercharger.
          Podla mna to nie je pravda, neviem o nikom, ze by mu skoncil Free Supercharging. Vcera som nabijal :-)))
          Na mojej TMX je este viazany na auto, takze ak jeby som ju predal, tak bude mat free SC. Tesly dodane po aprili 2017 maju uz SC viazany na majitela, takz epo predaji inej osobe ho nebudu mat. Free SC maju od aprila 2017 prakticky vserci prvi majitelia S a X az na vynimky, ked kupujuci nezadal pri nakupe referral kod. Posledneho cca pol roka maju nove S a X free SC aj bez referral kodu - na majitela.
          No treba si uvedomit, ze free SC ma vyznam len pre toho, kto jazdi vela a takmer vsetko nabija na SC. Cena elektriny na SC je prijatelna, takze auto bez a s free SC nie je az taky rozdiel.

          Komentár


          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Podla mna to je myslene tak, ze tie ktore oni znova predaju tak im free SC zoberu. Ak by som auto nebral cez nich tak by mu Free SC podla mna ostal....

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ak to tak mysleli tak to napisali uplne zle.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Update po tyzdni cakania. Volali minuly pondelok, ze nevedia vystavit fakturu na moju adresu mimo Francuzska, ze mam vydrzat.
            Vcera prisiel email, ze stale maju problem s adresou a pracuje na tom IT odelenie. Takze cakam dalej. Predbezny termin odovzdania 14.2. uz asi nestihnu. Ale neponahlam sa takze som v pohode.
        • J&T
          J&T
          Junior Member
          • Dec 2019
          • 3

          #23
          TESLA zjavne funguje uplne inak ako ostatne zavedene automobilky, ktore predavaju auta na trhu v EU a nenechava sa zmiast ani platnou pravnou upravou...

          Napr ja som mal fakture odberatela uvedeneho v nasledovnej strukture:
          Titul meno priezvisko
          slovenske ICDPH, ulica a cislo domu
          PSC, mesto
          GERMANY
          slovenske ICDPH

          Netusim ako sa Germany dostalo do mojich dat, pri vytvarani konta ma system plne akceptoval ako subjekt so sidlom/bydliskom na Slovensku takze som nemecku prislusnost nikde nemusel predstierat. Zrejme tam GERMANY doplnili kvoli tomu aby dali za dost tomu ich choremu systemu o vylucne lokalnom predaji vozidiel ktore uz boli raz registrovane (ktory je v prikrom rozpore so systemom jednotneho trhu, zasad fungovania EU atd.). Za taketo obmedzovanie obchodu v ramci EU svojho casu koncern VW dostal pokutu vy vske cca 100M €, Tesla dost riskuje ked sa nepoucila z minulosti svojich konkurentov a ignoruje pravidla.

          Slovenske IC DPH som naschval zadaval do riadku niekde v mojej adrese, aby som sa jednoznacne definoval ako podnikatel, pretoze na tento udaj v registracii nebola ziadna kolonka.
          Aj tak mi nakoniec auto "nutene" predali s nemeckou (19%) DPH, ktoru som ziadal vratit. Nedavno som vsak dostal pozdrav od financnej spravy SRN ze mojej ziadosti o vratenie DPH zaplatenej v SRN nemozu vyhoviet, lebo TESLA mi mala vystavit fakturu bez DPH kedze ide o intrakomunitarne plnenie. Sucasne mi poradili ze mi vznikol civilnopravny narok na orpavu faktury a vratenie DPH od Tesly. Musim si utrhnut chvilu casu a vyzvat ich na napravu.

          J&T

          Komentár


          • ivuso
            ivuso komentoval
            Upraviť komentár
            Máš niečo nové v tomto? Tiež som kupoval M3 v rakúskou DPH a žiadam ju od rakúšanov teraz spať. Auto som kúpil v auguste 2019. A zatiaľ žiadna odpoveď z Finanzamtu.

          • J&T
            J&T komentoval
            Upraviť komentár
            Este len vo stvrtok 13.02.2020 som do Tesla Germany posielal e-mail a doporuceny list - vyzvu na opravu faktury a zaplatenie nepravom zadrziavanej sumy. E-mail bol doruceny v ten isty den a uz aj precitany (posielal som to na vseobecnu munich_sales@tesla.com, e-mail precital nejaky Sven). Dorucenka sa mi zatial nevratila.
            Zatial mi neprisla ziadna reakcia, popravde na zaklade mojich predchadzajucich skusenosti velku aktivitu od nich neocakavam. Pri predaji a inkasovani kupnej ceny su aktivni ako mravce, potom vsak zaujem o komunikaciu silno upada.
            Ak do uplynutia lehoty na odvolanie voci rozhodnutiu BZASt. nebude Tesla Germany pozitivne reagovat tak podam (z opatrnosti) odvolanie s navrhom aby sa u predavajuceho zacala vykonavat danova kontrola ktora preskuma sposob uskutocnovania obchodov v ramci EU a sucasne zacnem hladat v Mnichove advokata ktory v mojom mene poda zalobu voci Tesle.

            Z tohto nastavenia obchodov v Tesle EU som vyslovene sklamany.

            Ten M3 bol novy, alebo CPO?

          • ivuso
            ivuso komentoval
            Upraviť komentár
            Podľa zákona o DPH (pod 6 mesiacov ALEBO 6000km) bol nový (mal asi 3000km a asi mesiac). Ja teda dúfam, že to pôjde bez žaloby.

          • J&T
            J&T komentoval
            Upraviť komentár
            V maji 2010 som kupil z Nemecka rocny Lexus s 3000 km, predavajuci trval na tom ze auto musim zaplatit s DPH. Vtedy vratenie dane trvalo asi 5 mesiacov. Preto som myslel ze aj teraz to prebehne rovnako. Odvtedy sa vsak vraj mierne upravila DPH legislativa.
            Danovy poradca mi minuly tyzden vysvetloval ze aktualne uz auto v kazdom pripade musia predavat bez DPH pokial sa ako kupujuci identifikuje osoba registrovana pre dan. Ked sa jedna o nove auto je to vyslovna zakonna regulacia pre nove dopravne prostriedky (dokonca aj pri predaji nepodnikatelovi!), pokial je predmetom iny ako novy dopravny prostriedok plati vseobecna uprava intrakomunitarneho plnenia medzi registrovanými subjektami = predaj v krajine predaja oslobodeny od DPH a povinnost kupujuceho podriatit tovar domacej DPH.
            Pri predaji noveho vozidla Tesla AT zrejme tiez spravila chybu a ak rakuski financaci budu odpovedat rovnako ako mne ti nemecki tak by som sa necudoval...
            Fakt som namrzeny ked pomyslim na to co Tesla pacha a ze sa nie je schopna podriadit jednoznacnej pravnej uprave.
            Tiez ten vylucne lokalny predaj je v rozpore s európskou legislatívou a zasluzili by si zan potrestat aby sa zrovnali s tym ze mame jednotny trh.
        • Jozefr
          Member
          • Feb 2015
          • 56
          • jozef21601
          •   

          #24
          Vystavili mi konecne v piatok vecer fakturu ale tiez mam adresu Slovensku a stat France. Tak este cakam, ze mi to potvrdia mailom lebo este mi nikto nepisal, az to potvrdia tak to zaplatim. DPH si odpisat neviem takze mne to je jedno.

          Komentár


          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Auto som dnes zaplatil. Letenka je kupena, prevozna znacka rezervovana. Auto preberam 21.2.13:30 zevraj maju pre mna vsetky papiere uz pripravene ( COC, odhlasku a technicku kontrolu). Tak dufam, ze to tak aj bude. Jediny problem co aktualne riesim je ze auto je na letnych pneu. Tak som sa pytal ci maju nejake zimne na predaj...
            Naposledy upravené Jozefr; 18-02-2020, 10:08.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ved je jar .

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Hej ja viem napadlo ma. Sledujem pocasie mapa vyzera zatial dobre. Ale pravdu povediac mam kus obavy.

          • ivuso
            ivuso komentoval
            Upraviť komentár
            Ja keby som vedel aká bude zima, tak zimné pneu ani nekupujem.
        • Jozefr
          Member
          • Feb 2015
          • 56
          • jozef21601
          •   

          #25
          Pani a Damy som doma z FR. A Model S 70D taktiez. Celkom zaujimava cesta to bola. Auto slo krasne. Troska pomalsie sa nabija na superchargeroch ako som cakal ale aj tak je to rychlejsie ako konkurencia(aspon ta v mojej cenovej hladine) a v pohode sa s tym da fungovat. A free supercharging nemam co mi ako vravim vadi najmenej.

          Nejaky ten problem sa ale samozrejme stal. Vcera som k znamym v Topolciankach prisel pred polnocou auto som chcel dat nabijat ale UMC blika na cerveno, vyskusal som vsetky zasuvky aj v novej casti domu a bohuzial nejde. Predpokladam, ze je vadny skoda ze ho nevyskusali pred odovzdanim. Ale mal som stastie v Topolciankach je pan ktory vid (nabky.sk) ma pred domom level 2 nabijacku tak ma nechal cez noc nabit do plna. Neviem kde a ako by som inac dobijal. (Aj tu som skusal UMC a tiez blikala rovnako na cerveno).

          A druhy teraz pred chvilou auto nevojde na sirku do garaze je velmi siroke. Budem musiet vybavit najskor novu branu.

          Inac v prilohe su dva obazky z Tesla Chambourcy a moje auto este na povodnych znackach. Prevozne som mal Madarske z autonakluc.sk a teraz som uz na Slovenskych prevoznych.
          Pripojené súbory
          Naposledy upravené Jozefr; 23-02-2020, 19:34.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Gratulacia a vitaj v klube postihnutých Tesla vírusom .

          • g211
            g211 komentoval
            Upraviť komentár
            Mas k UMC koncovku na 230V klasicku zasuvku, aj cervenu 400V 16A? Ak ano, skus aj tu druhu (ak mas kde). UMC blika na cerveno okamzite po zapojeni do zasuvky?

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            k UMC mam 2x 230V obe som skusil blikali hned po zapojeni na zeleno strasne kratko mozno menej ako sekunda a potom hned na cerveno ( vacsinou ale rovno na cerveno ). Okrem tych dvoch 230V mam modru 400V tu som nemal kde vyskusat zatial.
            Naposledy upravené Jozefr; 23-02-2020, 20:41.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Bienvenue. Ta koncovka z francuzska sice vyzera ako nemecka ale ma naopak zapojenu fazu a nulak. Teslacke UMC to kontroluje a potom hodi chybu. Francuzska koncovka ma ser kod 1037057-02-B a potrebujes nemecke s part. num 1024005-02-B

          • J&T
            J&T komentoval
            Upraviť komentár
            Blahozelam, pekna farba. :-)
            Mne sa este Tesla Germany na moju vyzvu na opravu faktury a vratenie neopravnene uctovanej sumy zodpovedajucej 19% DPH neozvala, zacinam teda hladat advokata v Mnichove. :-(
            To pomalsie nabijanie na Superchargeroch znamena aky vykon?
            Ja som zas v stredu v noci zaregistroval zatial najvacsi nabijaci vykon - 140 kW, bolo to na Superchargeri v Humpolci. Je vsak pravda ze mam 100D (ktore sa pre vacsiu baterku dokazu nabijat vacsim vykonom), najazdene mam este len cca 37t km a DC nabijanie pouzivam naozaj len v nevyhnutnych pripadoch = na dlhych trasach (takze obmedzovanie nabijacieho vykonu na Superchargeroch, co Tesla nedavno spustila pre auta ktore mali vela DC nabijania, ma asi tak skoro tiez necaka). Btw, tiez nemam free Supercharging, keby som auto kupil o 2 tyzdne neskor uz by som ho mal.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            @J&T Asi by ste sa mali spojit viacery, amici predsa miluju hromadne zaloby.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Vcera som skusal UMC doma a na spodku som si vsimol tlaciko Reset zapojil som to do elektriky a svieti to na zeleno tak teraz neviem. Ani to nebolo v elektrike ked som ten reset stlacil. A ano moj konektor ma to Francuzske cislo.
            Co sa tyka nabijacieho vykonu pri asi 8-10% SOC som mal kratodobo asi 88kW a potom to padalo nizsie a nizsie. Asi bolo vela nabijane na supercharger.
            Naposledy upravené Jozefr; 24-02-2020, 16:10.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Tak dnes som pre vyskusanie zapojil UMC z bytu a nabija, sice to z okna vyzera smiesne ale hlavne ze to ide. Musel som kupit novu predlzovacku lebo stara je asi zle zapojena a cez nu to blikalo znova na cerveno. Na elektriku v garazi stale cakam... strasne pomaly to ide.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ten Reset sa pouzije iba vtedy, ked je UMC zapojene do zasuvky. Ked nie je tak nerobi nic. Vytiahnutie zo zasuvky ma efekt uplneho resetu.
            Reset sa pouziva takto:
            1. Ked ho podrzis zhruba 2 sekundy tak resetne spojenie s autom, napr. ked ti auto rozsvieti pri nabijacom porte cervene ledky (tie co normalne svietia zelene ked nabijas) ze "chyba".
            2. Ked ho podrzis zhruba 5 sekund restartuje sa elektronika celeho UMC, niekedy je to lepsie ako vytahovat zo zasuvky.
        • matchke
          Member
          • Apr 2015
          • 177
          •   

          #26
          Alebo este toto je celkom fajn. Nie je tam tak stresovana ta koncovka ked je to zapojene v stene.

          Komentár

          • Tybyt
            Junior Member
            • Oct 2019
            • 3

            #27
            Zdravim. A ako to je z cenami? Ak si vyberiem jazdenku priamo od tesli, za 50tis. Plati sa este dan alebo uz len nakldy na prihlasenie atd atd. Som zivnostnik ale chcem to ako fyzicka osoba nepodnikatel.

            vopred diky

            Komentár


            • Jozefr
              Jozefr komentoval
              Upraviť komentár
              Cena na strankach Tesly je uz z DPH, vsetko dalsie co som platit a este zaplatim su uz len poplatky za prihlasovanie...
              Ako pisu vyssie vidis je problem s vratenim DPH. Ja to mam tiez ako sukromna osoba.
          • Jozefr
            Member
            • Feb 2015
            • 56
            • jozef21601
            •   

            #28
            Este jedna taka otazka kde to ma vsade VIN ? Ked pojdem na KO a STK tak nech som na nich pripraveny. Naposledy mu trvalo na mojom dizlaku kym nasiel v motorovom priestore...

            Pod prednym oknom a dole medzi dverami som uz nasiel, je este nejake dalsie ?

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Je to napisane v navode v aute, takze na KO/TK im len otvor prislusne okno...
          • Jozefr
            Member
            • Feb 2015
            • 56
            • jozef21601
            •   

            #29
            Pani dalsia otazka ako kupim tu nemecku aj ked teraz mi to ide radsej by som ju mal: 1024005-02-B a plus tu cervenu 400V. Kde sa to da objednat SHOP vidim len v inych krajinach a ani tam ich nemaju...

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ja by som ju nekupoval, prerobil by som tu co mas.

            • Jozefr
              Jozefr komentoval
              Upraviť komentár
              ale hovorime o rezani zily a pajkovani ci o rozobrati a prepojeni, nemam to teraz po ruke. Skusim na to pozriet...
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1147
            •      

            #30
            Pôvodne zverejnené od Jozefr Pozrieť príspevky
            Musel som kupit novu predlzovacku lebo stara je asi zle zapojena a cez nu to blikalo znova na cerveno.
            Jozefr ak ti to teraz nabija, tak ta nova predlzovacka je nespravna.
            Ked UMC s francuzkym adapterom zapojis do spravne zapojenej zasuvky, tak ti nebude fungovat.
            Su tri moznosti:
            - kupit si spravnu redukciu pre nasu instalaciu - ako pisal @matchke.
            - vyrobit si kratku predlzovacku 2.5mm2 s prehodenymi faza/nulak a ak UMC nefunguje, tak ju zaradit.
            - na tvojej francuzkej redukcii je medzi vidlicou a tesla konektorom redukcie kusok kabla - treba rozparat kabel, prehodit v nom fazu s nulakom a zaizolovat naspet.

            Prehodenie fazy a nulaku nie je principialne problem a drviva vecsina zariadeni to akceptuje. No tesla 1.gen UMC je s principu trojfazovy, takze postoj tesly k bezpecnosti je u neho podobne ako pri tesla HPWC velmi opatrny, povedal by som az prehnane opatrny.

            Ine jednofazove nabijacie kable prehodenie fazy/nulaku nepovazuju za chybu a funguju.

            Iny trojfazovy som v jednofazovom rezime s prehodenim fazy a nulaku netestoval... vyskusam.
            Naposledy upravené jux; 25-02-2020, 10:37.

            Komentár


            • Jozefr
              Jozefr komentoval
              Upraviť komentár
              hmm to je zaujimave, ved tu predlzovacku som bol teraz kupit v Hornbachu preco by mala byt nespravna. Normalna EMOS Guma predlzovacka cierna 3x25mm2 10m dlha. Urcite tu koncovku rozoberat nebudem radsej kupim tu druhu len mi pls napiste ako to z Tesly objednat.

              A zaujimave, ze mi to potom doma vobec ide. Lebo ked UMC zapojim priamo do zasuvky tak tiez svieti zeleno ako som spominal vyssie. Byt ma prerobenu elektriku na normalne 3 medene kable a aj pred par rokmi sme cele rozvody v panelaku vymenili. Predtym viem, ze som mal len 2 zily v zasuvkach. Tak neviem ako to bolo napojene.

            • Jozefr
              Jozefr komentoval
              Upraviť komentár
              A chcem este zobrat tieto bez. matice... sme predsa na Slovensku...
              https://shop.tesla.com/fr_fr/product...us-pour-jantes

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ved odmeraj skusackou s tlejivkou na jednotlivych komponentoch kde mas fazu a kde nulak.
              Inak v mnohych krajinach sa s tym nebabru - v Nemecku zapajaju hociak, no oni mozu vidlicu otocit a potom maju fazu tak ako potrebuje tesla adapter.
              V Polsku to maju tak, ze dvojzasuvky maju jednu tak ako u nas a druhu tak ako vo Francuzku, takze staci zastrcit do spravnej zasuvky. Funkcne je nulak rovnocenny s fazou, lebo nesie zataz. Prenosne generatory zase mavaju vystup uplne oddeleny od zeme (koliku), takze napriklad tesla UMC to tiez vyhodnoti ako chybu. Aby sa dala tesla nabijat s UMC z generatora, musi sa prepojit kolik s nulakom. (oficialne zakazuju napajat EV z generatora, no ked vies co robis... tak to robis...)
          Pracuje...
          X