Elon spovedal, že tí ,, ktorý nevideli a uverili " t.j. 131.000 ľudí čo si zarezervovali M3 ešte pred predstavením auta, dostanú darček. Pevne verím, že to bude práve doživotné nabíjanie na Superchargeroch bez príplatku..:-)))
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Cena a parametre,... model 3:
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Vraj zacali posielat darcek.. Paci sa mi :-)Tesla has begun sending token of appreciation gifts to early Model 3 reservation holders that waited in line to place their orders at Tesla stores the day of the March 31 unveiling.Naposledy upravené leo; 21-06-2016, 07:02.
- Likes 1
Komentár
-
Kto ešte nevidel, existuje fan-made online konfigurátor pre TM3. Môžete si pozrieť ako by mohla vyzerať tá vaša
http://www.model3config.com/
Komentár
-
Zaujimava analyza US a UK cien modelov S a X z oficialneho fora
Podla toho vychadza linearny odhad UK ceny ako GBP = USD * 0.904 - 5810
A zakladna verzia TM3 by tak teoreticky mala aj s 20% UK danou vychadzat na £25830 = €30000
Ono to samozrejme bude v realite zlozitejsie, ale aj tak sa mozme dockat prekvapenia1 Bild
Komentár
-
http://model3.ocasual.com/
na slovensku okolo 190 ludi ma predobjednany model 3 vratane mna. mierne to kleslo. V cr okolo 800Naposledy upravené ShadyJM; 09-11-2016, 23:12.
Komentár
-
Ta mapa je len prepocet zo statistik zadanych na model3tracker.info Slovensko ta mam len 4 auta(jedno je moje to z Kosic). Staci ze sa len napriklad dvaja ludia pridaju na model3tracker.info a prepocet na tejto strane velmi vyrazne zmeni. Pridbudne dalsich cca 90aut.
"The data shown is an estimate which is based on the data from model3tracker.info which is used as a sample."
Komentár
-
Zhrnutie Elonovych dnesnych tweetov.. Performance verzia bude az najskor o rok..
https://www.fool.com/investing/2017/...s-morning.aspx
Komentár
-
Ja osobne som celkom rad, auto mam objednane pre manzelku a RWD jej bude stacit. Bal som sa ze zacnu len s najdrahsimi verziami ako to robili pri X. Takto skutocne ukazu, ze vedia dodat auto za tych 35k USD. Chapem aj to, ze tam je len jeden displej, potrebuju stlacit pocet komponentov a teda cenu. Ja osobne som s tym co vcera elon tweetoval velmi spokojny ;-) Ak ratam zakladnu cenu 35k USD budeme radi ked v EU to bude okolo 45k EUR s DPH a zakladnym autopilotom.
Komentár
-
Akurat nacasovanie. Do roka tu mame snad prve kusy M3, dalsi rok kym sa vychytaju prvotne detske choroby a vady, a akurat ked budem mat vo firme v uctovnictve uz plne odpisany Ioniq mozem objednavat Model 3 P75D este by mohli skusit navysit hustotu baterie, keby tam zmestili 90kWh tak by to bolo uplne mega idealne. Predsa len MS a MX su uz rozmerovo trosku neprakticke a ten extra dojazd by potesil.
Komentár
-
Preco odhadujete cenu na 45k EUR?
K americkej cene (35k) si musia americania priratat sales tax podla statu kde ziju.
V Europe ti stat prirata DPH podla statu kde zijes.
Takyto rozdiel je v cenach uz od Modelu S, takze ocakavam ze ekvivalent americkej $35k verzie bude u nas stat 38700 eur. Nezabudnite ze american si k tym 35 tiez priplati dan.
K dojazdu -- z dovodu nizsej vahy auta a lepsej aerodynamiky (?) bude aj 75kWh baterka stacit k dojazdu porovnatelnemu s model S 90kWh (odhady) Takze by som sa tej 75 nebal.
Komentár
-
Sam ste si odpovedal. Zaklad podla vasho odhadu 38.700€. Pridate si k tomu nejaku nutnu vybavu, ktoru si da vacsina ludi (winter pack, dual charger atd.), k tomu mozno ina farba ako zakladna nemetalicka cierna (ktoru si necha asi len masochista co kazdy den lesti auto), Model 3 ma mat myslim uz aj poplatok za pouzivanie Superchargers. Sa dostanete na 45k € bez dane / 53k € s dph ako nic. Ked si zoberieme do uvahy, ako maju politiku modelov postavenu ostatni vyrobcovia, tak full vybava M3 s najvacsou bateriou bude koncit niekde pri 65-70k€ bez dane, kedze tam zacina Model S 60 RWD. Aby ste sa rozhodovali ci zobrat vyfullovany M3 alebo holobyt MS.
-
Ano, to je jasne ze s priplatkami sa cena dostane vyssie,
Zaujal ma ale priklad extra (nutnej) vybavy:
* Winter Pack
* Dual Charger
Zrovna tieto dve maju u mna najnizsiu prioritu = Winter Pack aj samotny Bjorn povedal ze nema velky vyznam, a to zije v Norsku. Dual charger zase skritizoval samotny svaty Elon, a nebudem sa divit ak v Modeli 3 vobec nebude v ponuke.
U mna je zase nutna vybava autopilot, a dual motor. Tak uvidime... ale kedze som bol pripraveny kupit model X "ak bude cena do 100k" ak ma najviac trapi spozdenie modelov s pohonom na obe napravy...
-
Zaujimave, ze to zrovna Bjorn povedal, ked v pravidelne v testoch vypeka vyhrievane sedadla Neviem no, je to vec priorit, ale ja by som uz auto bez vyhrievanych sedaciek nechcel, a to mozme povedat, ze zijeme v strednom teplotnom pasme bez vacsich dlhodobych mrazov. Dual charger kritizoval Elon nie kvoli jeho existencii, ale kvoli tomu, ze je zmatocny a vela ludi ho poriadne nechape. Dual charger vs High power charger. Ale hlavne su to jedny z najlacnejsich priplatkov, na MS stoji winter pack "len" 1000 EUR, narozdiel od Autopilota, ktory je za 3.000 EUR + 5.000 EUR, takze si myslim, ze nie je odveci to tam prasknut. Ked date do M3 autopilot tak ste uz cez 45k, dual motor je pri MS dalsich 5.000 EUR a ste na 50k, bez dane. Lacne a dostupne auto to v ziadnom pripade nebude, ako sa snazi PR oddelenie Tesly propagovat. Aj ked stale lacnejsie ako Model S. Je este moznost, ze bude v M3 Autopilot nejaky okresany aby stlacili cenu nizsie, ale Musk sa uz dakde vyjadril, ze bude fully-capable ako v Model S, tak neviem. Uvidime ked uvolnia oficialne udaje o vybave a cenach.
-
Pozor, Subzero Package ma vyhrievanie ZADNYCH sedaciek, volantu, stieracov, a ostrekovacov. Predne sedacky su v standarde.
Dual charger nepotrebujem, pretoze ak auto dobijam 11-22 kW tak je to vylucne cez noc, a 8 hodin * 11 kW = 88kWh = viac ako kapacita baterky.
Ak dobijam rychlo tak je to Chademo alebo Supercharger = tak je dual charger irelevantny.
Dobijat 11-22kW na ceste je signal zle naplanovanej cesty (alebo chybajucej infrastruktury)
-
Ano viem ze zadne, vsak prave o tie ide. Aj ked je pravda, ze Bjorn chodi vacsinou sam tak jemu je to asi jedno. Manzelka sedava vzadu s detmi, a ta by ma hnala bez vyhrievania Na ten volant som aj zabudol, posledne auto som mal bez toho, pred tym vsetko s vyhrievanim a dost blbo sa na to zvyka. Ale ako som hovoril, vsetko je to o prioritach. Ja osobne by som zase nebral Autopilota, lebo mi to pride aktualne nepouzitelne, a kym bude fungovat plne autonomna jazda tak vystriedam este 2-3 auta, minimalne. Keby stal 2000€ tak zvazim, ale za 8000€ ani nahodou. To si dam radsej Premium Package, vzduchovy podvozok a priplatkovy interier. V kazdom pripade sa vraciame k podstate, ze pod 45k € bude tazke nakonfigurovat Model 3. Dat sa to da, ale ked uz niekto dava take peniaze za znacku nabuchanu technologiou, je skoda brat to ako holobyt
Btw nabijanie 22kWh nemusi byt vobec signal zleho planovania alebo infrastruktury. Nabija tak aj Bjorn, a v Norsku je infrastruktura jedna z najlepsich. Staci ze mas pech a je obsadeny DC stojan, a ako hovori, "any juice is better than no juice" Tiez nakupne centra, Billa atd. Ked mas moznost nabit zadarmo a co najrychlejsie, preco platit za elektrinu doma alebo nenazranemu Greenwayu ale to uz je offtopicNaposledy upravené Ioniq; 27-03-2017, 06:53.
-
11/22 kW nabijanie : Zabudol som zmienit ze zijem v Svajciarsku, a okolo mna je 10 superchargerov. Tak asi vyzera cielovy stav infrastruktury podla Elona. V takom pripade dual charger nieje potrebny. Ak ide o slovensku kde je jeden, a pripadne ostatne krajiny V4 tak je to podobne a tam uzitocnost dual chargeru chapem. U Bjorna ma prekvapuje.
Platba za supercharger : IMHO tam nebude ziadna konstanta pri konfigruacii za neobmedzeny program. Proste sa bude platit spotreba a hotovo.
Vyhrievane sedacky : Deti maji detske sedacky a plast ohrievat nepotrebujem Zena sedi vpredu.
Autopilot : Silne uvazujem ze si vezmem len tu prvu vec co stoji 5000, a autonomiu za 3000 necham Elonovi este par rokov doladit. Tiez si myslim ze autopilot do trojky nebude stat 5000+3000 ale umerne menej.
Sakra uz aby bol vonku cennik, taketo spekulacie vobec niesu zdrave
-
JanoS - no zrovna vo Svajciarsku hustota superchargerov je dost biedna. Hej, je ich viac ako 10 ale su rozhadzane po celom Svajci. Ja sa pohybujem v oblasti Zentral Schweiz a v oblasti mam 2 realne dostupne. Cize jediny benefit je dobijanie na ceste domov, ak sa mi chce cakat...
Ale samozrejme v porovnani z SK je to parada, ovsem tam stretnem Teslu na ceste kazdy den, na SK raz za mesiac.
-
Komentár