Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Veci na dokúpenie

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • JozkoPucik
    Member
    • Aug 2018
    • 89

    Veci na dokúpenie

    Dnes som si všimol, že v kolonke na "Upgrade" v Tesla účte pribudla ďaľšia položka. Neviem ako dlho to tam už je, objavil som to dnes.


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	Bez názvu1.png Videní:	0 Veľkosť:493,9 KB ID:	47437
    Ten Autopilot mi je jasný, ale to zrýchlenie je nové a celkom zaujímavé. Samozrejme je to špecifická vec pre nadšencov, ale normálne o tom uvažujem. Nie je to veľa peňazí a trochu to človeka priblíži k tej Perfomance verzii. Neviem čo tam majú ostatný, ja mám toto pre LR Dual Motor. Keď som si však prepol na United States bolo tam 0-60 mph a z 4,4 na 3,9 sekund, tak neviem.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1101
    •      

    #2
    JozkoPucik co ti nie je jasne? 100km/h je 62.137mile/h takze na 60mile/h je prirodzene o tie 2 desatinky lepsi cas ako na 100km/h.

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Však to hej, ale napríklad čí tam Standard Range majú iné hodnoty, alebo či vôbec majú tento option, či to je len pre Dual Motor.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Je to len pre long range ktore su vsetky dual motor.
  • ivuso
    Member
    • Jun 2015
    • 91
    • ivan46714
    •   

    #3
    Je to len pre AWD non Performance. Na amerických weboch sa to už nejaký piatok rieši, že si môžu takto dokúpiť výkon.

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      No uvidím, skúsim zas zarobiť na akciách Tesly a ak to víde tak kúpime

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Mrzí ma, že pre nás Perfomance positive nepripravili takéto niečo

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Tak ja niesom moc zástanca rýchlych áut. Pri elektromobile a konkrétne Tesle to chápem. Spravili to tak, aby sa to lepšie predávalo. Rozumiem, že trh také autá chce, aj keď je (hlavne na SK) všade obmedzená rýchlosť. Myslím, že Performance je na tom dobre a už viac tunovať netreba

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      JozkoPucik nie si zastanca rychlych aut, ale si ochotny dat dva litre za zlepsenie zrychlenia o par desatin?
      ...ten bol dobry.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 bolo to pekne povedané vo filme Alien vs Predator: Je dobré to mať a nepotrebovať to, ako potrebovať to a nemať. mal som tento rok situáciu na ceste kde sa priradovalo na hlavnú cestu, kde som išiel ja. Auto ma nevidelo a išlo normálne dalej. Keby som bol v tej situácii brzdil tak by som bol do neho aj tak asi nebural, lebo nebolo ako sa vyhnúť (išiel z ľava do môjho pruhu. Riadne som na to dupol a výkon ma zachránil pred zrážkou.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Pani serte na taketo hovadiny a setrite baterku. Abyste za 5 rokov nedopadli ako vacsina majitelov 85+ baterii r.v.2013-2016 ktori dnes nabijaju takym malym vykonom, ze sa im z auta stalo meststke vozidlo, lebo nabitie z 10-80% trva 1.5-2 hodiny.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      myslis nabijanie na SC z dovodu vysokeho najazdu ci ako? tie desatiny k dobru by som daval skor na vrub zivotnosti motora nie?
      myslim si, ze ci mas 4,1 alebo 4,5 je to dost brutalny zatah a vykon aby si stihol v takej situacii zareagovat.

    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Co myslis tym "setrite baterku" ? Vysvetli prosim.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Urcite je to aj zataz pre baterku kedze motor si vtedy musi poriadne cucnut a v podstate je to presny opak nabijania prilis vysokym vykonom. Akurat ze tu je to obratene a bateria sa vybija pod vysokym zatazenim. Ci?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      no touto matematikou by mala byt najodolnejsia bateria elektromobilu prvej generacie, kde zrychlenia boli okolo 15s z pokoja na sto
      nie je mi jasne, preco ta pol sekunda ma ublizit prave baterii a nie motoru, ktory musi vyvynut este enormnejsiu silu.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      A tak ja netvrdim ze aj motor netrpi Len som povedal ako chapem zatazenie baterie. To o tej odolnosti moze byt kludne pravda. Bolo by nahodou zaujimave porovnat zdravie baterie Tesly a nejakeho starsieho EV s vodnym chladenim (tak aby mali rovnake podmienky lebo Leaf tu neni velmi vhodny). Podla mna to vplyv bude mat a Tesla by mala bateriu v horsom stave ak by pravidelne vyuzivala vykonovy potencial.
  • MravecSK
    Member
    • May 2014
    • 209

    #4
    Vymena 20" kolies za 18" na modeli 3P
     

    Komentár


    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Lenže toto nieje oficiálna cesta na Svk. Bohužiaľ. Keby bola tak tie disky už mám namontované.

    • MravecSK
      MravecSK komentoval
      Upraviť komentár
      Objednat by sa to mozno dalo, ale postovne by to komplet zabilo.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      MravecSK nejde o poštovné ale o to, že to nezlegalizuješ. Tesla odporúča na Performance len 20 palcové disky. Iné ti dopraváci do TP nezapíšu. Proste nie. Písal som s týmto problémom do Tesly ale všetci dobre vieme, že Tesla v EU serie na zákazníkov. Neočakávam teda žiadnu odpoveď.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Netvrdil dakto že performance má väčšie brzdy a preto tam osemnástky nevojdu? Dakde som zachytil takúto debatu.
  • MravecSK
    Member
    • May 2014
    • 209

    #5
    https://teslaclub.sk/forum/tesla-mot...7465#post47465 Cele to nie je o dosiahnuti max. rychlosti, ale o zrychleni ako takom, takze rychlostne limity nie su az tak podstatne.

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Však áno, o to ide, preto si ani nemyslím, že by to bol nejaký veľký zásah do životnosti baterky či motora, lebo zas asi nik by to nevyužíval nonstop. Zrýchlenie vždy pomôže keď sa používa z mierou.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 130
    •      

    #6
    Podla mna su to vyhodene peniaze este aj skryte za trosku nestastny marketing. Pisu ze si odhryznete 0.5 sekundy na zrychleni 0-100kmh.

    Kolko krat za zivot ides z nuly na 100? V meste kde realne stojis na stopkach a semaforoch ti konci zakonny limit na 50kmh a 100vka v meste je uprimne na tvrdu basu. Na okreske alebo dialnici ti je tiez udaj 0-100 uplne zbytocny. Potrebujes vediet pruzne zrychlenie a v tomto pripade by bolo lepsie keby Tesla uvadzala o kolko sa zlepsi tento udaj. Povedzme 50-70kmh alebo 70-90kmh. Ale chapem ze zlepsenie v tomto smere o 0.1s by uz nebolo marketingovo zaujimave. Tolko trva v priemere zmurknutie oka. Takze ak chce byt niekto pri predbiehani na okreske rychlejsi prave o to zmurknutie tak to urcite za tych 1800€ stoji Som si isty ze to majitel pociti aj ked placebo je svina.

    Udaj 0-100 sa uz minimalne 15 rokov nepovazuje za doveryhodny ukazovatel vykonnosti auta. Prave kvoli jeho velmi uzkemu spektru vyuzitelnosti a lahkemu sposobu optimalizacie auta na tuto jedinu disciplinu sa pouzivaju radsej merania 0-200 / 0-300 pripadne cas na 1/4 mile a este lepsie na 1/2 mile. Potom sa nestane ze auto vystreli bleskovo na 100 kvoli sprevodovaniu alebo comu a pri 120 to zdochne. Mohli by tam aspon uviest nejake detailnejsie cisla a merania. Toto je kupa virtualnych cisiel za velke peniaze. Cisiel ktore malokto pociti.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Naco by boli hodnoty 0 az 200 a 0 az 300, ktore spominas, ked legalne sa daju pouzit len uplne okrajovo. Skor by mohli uvadzat 0 az 50 ci 60 a ako si spominal - pruzne zrychlenie ale skor mensie rychlosti napr. 30 az 50.
      Ked sa podla teba 0 az 100 uz 15 rokov nepovazuje za doverihodny ukazovatel, tak preco ho vsetci uvadzaju a nedohodli sa na niecom inom.

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      0-50 mi veľa napovie o tom, ako sa auto bude správať v meste pri zaraďovaní sa do prúdu áut. 80-120 je zasa dôležité pre pretekárov na okreskách, ale tak ja nejazdím. No a údaj 110-140 je zasa vhodný ak na diaľnici dobehnem TIR a v ľavom pruhu ma ofukujú autá

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Samozrejme, že sa tu bavíme o frajerstve. To je asi to hlavné o čo tu ide. Môžeš frajeriť, že niekoho trhneš na semafóre keď skočí zelená, alebo keď odvezieš nejakých ľudí môžeš ukázať aký je elektromobil žihadlo. Určite sú to však úplne hlúposti, lebo mnohokrát je to proti predpisom a je tam vždy zvýšené riziko nejakého nešťastia. Avšak, ako som spomínal, mne to už minimálne raz zachránilo krk, tak sú aj také situácie. Ja to beriem ako milý bonus, ktorý človek môže mať v zálohe pre príprad potreby.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      jux ja nehovorim ze ich maju uvadzat. Povedal som ze tieto udaje maju vacsiu vypovednu hodnotu o skutocnom vykone EV.

      Preco sa 0-100 stale pouziva je jednoduche. Ludia na to pocuvaju a je to predmetom krcmovych debat a porovnavania pipikov. A vyrobca vie s tymto udajom aj lenive auto predat ako sportove a nic ho to nestoji na trhu bolo a stale aj je vela aut ktore so spravnym sprevodovanim dosiahnu stovku okolo 6-7 sekund ale nasledne prichadza letargia. To sa vsak uz zakaznik nedozvie. Sklamanie pride az v premavke ked si mysli ze ma sportove zvezenie a zrazu mu to pri predbiehani nevyda. Uplne najlepsim prikladom bolo BMW s tym ich 3 turbovym dieslom (M50d). Tvarilo sa to sportovo a BMW to propagovalo ako dieslove baby-M. Malo to vysoky vykon. Udaj o zrychleni 0-100 na urovni plnokrvnej M5. Ale po 120kmh to odislo a bolo to na urovni civilneho trojlitra s jednym turbom. Vela ludi na to pindalo a bolo sklamanych. Si myslis ze to niekoho v BMW trapilo? Predat predali. Hotovo. A ludi nachytali na zrychlenie.

      Ked si pozries sportove znacky tak tie zvyknu dat v technickej specifikacii detailnejsie udaje o pruznom zrychleni kludne aj v 3-4 usekoch a na roznych prevodovych stupnoch. Lebo vedia ze to je to co kupujuceho takeho auta zaujima. Na 0-100 pocuvaju pozeri a ich vyrobcovia nemaju dovod to menit ked to funguje a predava.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo o čom to rozprávaš?
      https://www.youtube.com/watch?v=x1D8Gni2sPQ
      https://www.youtube.com/watch?v=Ul6KAdWIdIY

      Celkom nerozumiem tvojej logike lebo motor má určitý výkon pri určitých otáčkach. A tomu motoru je jedno (ak si odmyslíme množstvo vzduchu cez turbo) či ten výkon posiela cez štvrtý, piaty alebo šiesty prevodový stupeň. Pružné zrýchlenie ti naznačí len výkon motora, kdežto zrýchlenie z 0-100 ti povie viac tom ako auto pracuje. Darmo máš 1849 koní keď máš 14tky kolesá a predný náhon. A zasa, je ti nanič keď máš 4x4 ale Haldex a silný motor. Myslím, že nikto neberie údaj 0-100 čisto len ako výkonovú charakteristiku. To sa dá keď sa bavíme o Renaulte ale nie o skutočne výkonných autách.

      Neviem si dosť dobre predstaviť ako auto dokáže vyšprintovať z 0-100 a potom má problémy s akceleráciou od 120 vyššie (samozrejme primerane k hmotnosti a odporu vzduchu). Pri 120tke predsa už nemá problém s trakciou a práve tu môže motor využiť svoj potenciál naplno.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla tymto zvysi max vykon auta, takze sa urcite zvysi aj zrychlenie zo 110 na 130. Co sa tyka 0-100 tak tam je to jednoznacne. Ako priklad uvediem semafor pri Metre na Starej Seneckej. Ked tam zostanem prvy na cervenej a po naskoceni zelenej pridam (a to nemyslim ze to floornem, ale tak povedzme standardne) tak ja som uz hore v polke kopca ponad zeleznicu, ked druhe (spalovacie) auto teprve prechadza krizovatku.

      Ak by vsetky auta mali zrychlenie povedzme 6-7s na 100, tak cez tu krizovatku by preslo povedzme o 30% aut viac. A deje sa to na kazdej krizovatke aj pri beznom zrychleni, proste ked som prvy a vyrazim, tak sa za mnou spravi miesto tak na dalsie 3-4 auta.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      ivuso ides piate cez deviate. Hovoril som o tri-turbo motore s internym oznacenim N57S. Ty tu linkujes quad-turbo motor B57. Uplne rozdielne motory a to stvrte turbo tam pridali prave kvoli menej presvedcivym vysledkom len to uz dorazili uplne a nakoniec to bolo este horsie ako planovali.

      Ale ked si to uz zacal a nevidis dovod preco by mohlo byt auto rychlejsie do 100kmh a potom vykonovo umriet a preco lepsi udaj 0-100kmh nemusi znamenat rychlejsie auto tak si porovnajme tieto dve generacie BMW a mozes dumat kde je chyba lebo rozdiely su celkom velke.

      F10 M550D (3turbo) vs G30 M550D (4turbo)
      1895kg vs 1845kg
      381k @4000rpm vs 400k@4400rpm
      740Nm@2000rpm vs 760Nm@2000rpm

      0-100kmh
      5.0s vs 4.7s

      0-160kmh
      11.5s vs 13s

      0-200kmh
      15s vs 17.6s

      1/4mile
      13.4s vs 13.8s

      Obe auta maju rovnaky tvar. Obe su AWD. Novsia generacia je o 50kg lahsia. Je vykonnejsia. Ma lepsie zrychlenie 0-100kmh. A predsa je celkovo pomalsia. Lame sa to presne pri 115kmh kde sa obe auta vyrovnaju a nasledne novy model umrie 0-100 je naozaj lahko upravitelny udaj na ktorom vyrobcovia stavaju a nie je problem urobit “one-trick” auto s brutalnym zrychlenim na 100. A stale moze byt vo vysledku pomalsie ako priemerna Octavia.

      jeeff teoria pekna ale v praxi nepouzitelna. Pocitas so situaciou ze si prvy v kolone A kazdy ma auto s velkym zrychlenim A ZAROVEN kazdy chce ist podlahu. To je v realnom svete nepouzitelne. Kolko krat si tam prvy a kolko krat si druhy, piaty? Aj keby na cestach jazdili len same TM3 Performance tak ty mozno vysprintujes ale ten za tebou ma kludne rano a nikam sa neponahla. Uziva si sceneriu a vychutnava si kavu cestou do prace. Za nim pojde starsia pani ktora je rada ze drzi volant. A stvrty bude autoskola alebo autobus. Rovnako ako aj ten pred tebou. Moze ist kludne na 1000 konovom aute ale ide pianko. Nie kazdy ma potrebu ist na kazdej krizovatke podlahu. Ak to praktikujes tak vitaj v 1% mensine. Btw neviem ako ty ale ja by som urcite nechcel aby kazdy co isiel z krizovatky za mnou tiez daval plny plyn. To ze prejde o 30% viac aut je sice fasa ale ked ti tam nieco skoci do cesty a budes musiet prudsie brzdit tak ti garantujem ze ten za tebou v takomto hyper rychlom vlaciku nedobrzdi. Vacsina ludi nie je schopna dobrzdit pri kludnejsich 40kmh ked autu pred nimi nahle vbehne chodec a auto skoci na brzdu. V BA na dennom poriadku taketo tukance “ponahlacov” ktori chcu aby preslo co najviac aut na jednu zelenu. A potom zablokuju celu krizovatku na hodinu a skolabuje cela dopravna tepna... 0-100 je uzasna tema do krcmy ale v aktualnom stave dopravy (nielen) v Bratislave zacina byt uplne jedno ci das tu stovku za 3s alebo za 15s. A lepsie to tak skoro nebude. Ak este vobec niekedy bude.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ja teda neviem ale hneď prvé dve videá na youtube odporujú tomu čo hovoríš. Ten štvorturbový motor je vo všetkých zrýchleniach rýchlejší ako ten starší.
      https://www.youtube.com/watch?v=LnCgRTiLDDM
      https://www.youtube.com/watch?v=lx4oh4R-jcY

      Tie časy máš zrejme zo stránky http://accelerationtimes.com/ kde sa buď nevedome pomýlili alebo píšu totálny bullshit.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      ivuso prosim ta nelinkuj tu blbosti pod uroven pred tym ako si ich overis.

      accelerationtimes.com patri pod fastestlaps.com a funguju na sposobe wikipedie kde je mozne doplnat casy kol na okruhu a zrychlenie na baze nameranych a overenych hodnot. Tieto materialy su este nasledne schvalovane aby sa nejednalo o falosne videa ako to tvoje. Neakceptuju ziadne zabery budikov. Musi byt viditelne auto, pocasie, teplota, certifikovane meracie zariadenie a dokaz ze auto je seriove a neupravene (co byva niekedy problem).

      Problem s tvojimi videami je ten ze vidis len budiky a nic viac. Nevies ci je jedno auto na suchu a druhe na mokre. Nevies ci nie je jedno video zrychlene a druhe spomalene - zaber na meracie zariadenie tam chyba a je to zrejme stopovane uz ako nahrane video. Najvacsi problem je ten ze je usite na mieru novemu quad-turbu. Pozri sa lepsie na budiky v druhom videu - starsie tri-turbo je v rezime manualneho radenia prevodovky (cisla M1, M2, M3 pod pravym budikom otaciek) a vodic nechava diesel vytacat prilis vysoko. Zakazdym pocka do 5500rpm kym preradi. Preco ked vrchol vykonu to ma pri 4000rpm tymto konanim zamerne spomaluje auto? Pri kazdom takomto preradeni straca neskutocne casy. Pri quad-turbe nechal auto v automatickom sportovom rezime (S1-S7 v strede praveho budiku) ktory je nasobne rychlejsi ako ludske reakcie a radi korektne pri dosiahnuti vrcholu vykonovej krivky pri cca 4400-4500rpm. Prve video zas ukazuje start s launch controlom (lebo na semafore bude kazdy pracne nastavovat a aktivovat launch control) a starsie auto ma aktiovany protismyk ktory ho logicky bude skrtit zatial co novsie auto ma nastaveny sportovy mod s obmedzenym zasahom trakcnej kontroly. Nechcem byt konspirator ale vobec by som sa nedivil keby tieto videa podporovalo BMW aby zakrylo to fiasko co urobili. Pozicat niekomu auto na 3 mesiace za kratke propagacne video je dobry obchod Ja som za tu dobu odkedy su tie auta vonku nevidel jedno jedine porovnavacie video kde by ich dali vedla seba za rovnakych podmienok (rovnaky cas a miesto a rovnako nastavene auto). Nie je to cudne? Certifikovane merania vsak ukazuju dovody a tak sa daju porovnat aspon cisla.

      YouTube je bulshit. Never kazdej blbosti co tam najdes. Su to videa ludi ktore nikto neoveruje a kazdy si tam moze dat co chce. Preto tam este stale funguje Lubos Blaha a ini exoti.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo nejdem sa s tebou hádať. Dolož sem nejaký link kde sa rozoberá spomínaný problém/rozdiel medzi 3 a 4 turbovými motormi. Pracujem v Automotive a programoval som napr pre BMW pred dvoma rokmi novú G20tku. Niesom žiaden BMW Fan, ja skôr Audi. Neviem si ale dosť dobre predstaviť, že v BMV takto odfláknu nejaký motor a hlavne nie ten eMkový. Obzvlášť keď viem ako nás BMW pérovalo za kvalitu.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Chlapi BMW forum je inde. Elektromobilistu békoviny ako turbo netrápia a tobôž nie keď je debata o troch či štyroch turbách. Je to predpotopná technológia ktorú nahradzuje elektromotor. Minimálne na tomto fóre.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak prave to je ten problem ze sa nikto nepodujal to porovnat co je velmi podozrive. Keby take porovnanie bolo tak ho sem linknem. Vsetky porovnavacky su nepriame. Zaber len na budiky s nejasnou metodikou merania. A vzdy je auto nastavene tak aby malo quadturbo navrch. Jedine co je dostupne su namerane hodnoty mimo porovnavaciek a tie som tu postol. A tie hovoria jasne. Je uplne bezne ze sa porovnavaju v jednom teste 2 generacie auta aby so vyzdvihol pokrok. Tu sa k tomu zahadne nikto nema. Ak mas k tomu logicke vysvetlenie tak sem s nim.

      Btw ked si pracoval v automotive tak si si asi vedomy aj dalsieho uskalia uvadzania casu 0-100kmh. Na toto meranie neexistuje ziadna norma ani globalne akceptovana metodika. Na meranie a uvadzanie spotreby su v platnosti viacere predpisy a usmernenia. Sposob merania zrychlenia je plne v kompetencii vyrobcu. Niekto mera s plnou nadrzou a niekto s prazdnou. Niektori meraju prazdne auto plus plne auto a priemeruju. Kazde testovacie centrum ma tiez inu lokalitu a teda inu nadmorsku vysku a teplotu. Teple gumy vs studene gumy. Ludsky faktor v podobe vodica. Tych premennych tam je vela a teda aj udaj je vacsinou cisto orientacny. Vo vela testoch uz bolo dokazane ze kolkokrat aj auto s horsou papierovou akceleraciou nakoniec na trati zrychlovalo lepsie ako to druhe auto.

      Preto si myslim ze tato pol sekunda za 1800€ je taka trosku macka vo vreci. Ale ako hovorim. Ludia su slepi a vnimaju len 0-100 a podla toho sudia vykon a rychlost auta

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Chlapi že vás to baví baviť sa o muzealnych hovadinach. Mna žiadne turbo netrápi a v živote už nebude. To som 100% presvedčený.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To muzeum tu padlo nedopatrenim povodne to malo byt o realnej hodnote priplatku v Tesle a vyzname zrychlenia 0-100. Chrochtaky sa tu priplietli len ilustracne. Ale zda sa ze vela ludi je este zaseknutych v case ked mali ako deti plagatiky sportakov na stene a rozplyvali sme sa nad nebeskou hodnotou 0-100
Pracuje...
X