Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Este mate trpezlivost cakat?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 76
    •   

    Ako som pisal vyssie, mam objednanu TM3 cez nemecku firmu https://www.roepke-mobile.de, kedze ste sa uz viacery na to pytali davam to priamo sem. Nemaju problem, ak im niekto z vas napise na email rs@roepke-mobile.de, je to pan s menom Rolf Schäffhauer, napiste mu o aku konfiguraciu mate zaujem a on vam posle cenovu ponuku.

    Moje auto je aktualne objednane, tak uvidime kedy pride. Nechceli zatial ziadnu zalohu ani nic, len podpisanie kontraktu.

    Komunikuje nemecky aj anglicky (ja s nim pisem anglicky).

    Komentár


    • nyerel
      nyerel komentoval
      Upraviť komentár
      Diky za radu, napísal som mu. Vzhľadom k tomu že tá firma je z Paderbornu, predpokladám že je to tá istá čo na mobile.de predáva viacero kusov M3, za celkom vpohode ceny (ale nie konfig čo chcem ja). Uvidíme, hádam to vyjde :-)

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Aj ja som napísal, ohľadom možnosti financovania (leasing) a odpočtu DPH.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      Chlapi dajte vediet ako ste dopadli. Toto by bolo super riesenie pre TM3 alebo TMY. Dakujeme

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Je to firma Roepke Mobile, tak je oznacena aj na mobile.de. Auta maju aj priamo na ich webe (maju bielu a ciernu TM3 ihned k dodaniu a seda by mala dorazit coskro):

      https://www.roepke-mobile.de/unsere-...ll2016=model-3

      dokonca maju aj jazdenu S a X ale co je zaujimave aj Roadster 2.5.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Tak mne odpísali, že slovákom len za hotové, žiaden lízing.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      A preco chces leasing od nemcov a neriesis ho tu? Ja tiez auto vyplatim a nasledne budem tu riesit leasing. Na novom aute to nie je problem.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Tak teraz som nepochopil. Samozrejme, že by som radšej riešil leasing na Slovensku ale ako? V akej firme? A ako si myslel to "vyplatím a potom poriešim leasing"? Veď keby som mal takú hotovosť tak neriešim leasing, nie?

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Aha, ano, hotovost na zaplatenie musis mat, potom nasledne riesis tzv. Spätný leasing. Teoreticky by ale nemusela mat leasingovka problem kupit auto zo zahranicia, skus sa informovat v tvojej leasingovej spolocnosti.

    • ivuso
      ivuso komentoval
      Upraviť komentár
      Vlastnú leasingovku nemám, ako ale riešiť Teslu model 3? A prečo vlastne riešiť ten spätný leasing? Veď zaplatím a vybavené, nie?

    • Peto02
      Peto02 komentoval
      Upraviť komentár
      Predaju to auto Nemci s DPH alebo bez DPH mne ako sukromnej osobe? Lebo ak s DPH tak to je problem :-/

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      To neviem, ja ho kupujem na firmu samozrejme bez DPH. Ak by ho predali s DPH, tak budes mat problemy ako JozkoPucik s prihlasenim a dvojitou DPH.
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 487
    •      

    Otazka do plena - co si myslite o zmysluplnosti objednat DNES full self driving option pre Teslu? Autopilot (adaptivny tempomat a jazda v pruhu) je v cene.
    Zaujimaju ma vase nazory na tuto ficuru v suvisloti aj s moznostou, ci to bude voibec kedy povolene.
    JanoS - mas FSD? Co z tych "pokrokovych" funkcii dnes funguje na nasom uzemi? Lebo podla informacii na nete to nevie o moc viac ako moj AP1 na Sku.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial sa Musk nehecne a nepokusi sa tie regulacie obist tak zmyslyplnost je blizka nule resp -6800€. Podla konfiguratora to vie samo zaparkovat. Vidim zmysel akurat ked parkuje menej zdatna zena. A bude to vediet rozoznavat semafory a stopky co AP1 nevie. Vodic ma vsak oci a tie mame pri narodeni gratis. Vyhodene peniaze. A po tomto osekani funkcie by ma neprekvapilo keby sa cena FSD v europe zazracne znizila ako kompenzacia. Za pol roka to budu ponukat za 2500€ pockaj.

    • Paja
      Paja komentoval
      Upraviť komentár
      Pokud koupite FSD spolu s autem v Nemecku, tak by vam mel zustat aktivni i na SK, nicmene pokud ho nekoupite s autem v Nemecku, tak FSD nelze nyni v CZ/SK dokoupit, je to blokovane (at uz chtene ci nechtene, podobne to pry je v Dansku). Osobne si myslim, ze FSD na uzemi vychodni Evropy urcite nebude jeste nekolik let dostupny. Takze se klonim k tomu, ze to jsou aktualne vyhozene penize. Az to povoli, verim tomu, ze si Tesla bude chtit prihrat svou polivcicku a udelaji pro lidi, co FSD nemaji, nejakou akcni nabidku. Byli by blbi, pokud by to neudelali...

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som kupil iba EAP, to funguje pekne. FSD mi prislo draha a velmi neiste v Europe...

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja planujem novu Teslu v Januari 2020 a urcite si zaplatim za FSD. Po pozreti "Tesla autonomy day" mi (ako SW/HW znalemu) je jasne ze FSD je len otazkou kratkeho casu. Moj odhad je, ze auto bude jazdit uplne same aj v meste uz v 1Q2020 s nutnostou mat ruky na volante. Zakony a zaroven aj poistovne sa budu prisposobovat pomaly, pocitam ze niekedy v 2021/2022 sa v niektorej EU krajine schvalia prislusne zakony. Elon hovoril ze v jednom US state to bude schvalene uz v 2020. Na Slovensku to moze trvat ovela dlhsie. Takze pocitam s tym, ze budem jazdit autonomne aj ked s rukami na volante. Najviac nehod je sposobenych ludskym faktorom takze to urcite zvysi bezpecnost jazdy a za to sa priplatit vzdy opalti. Moja statistika jazdenia hovori ze na Slovensku prejazdim menej ako v zahranici, takze by bolo fajn aj to ak by zakony schvalili najprv napr. v Rakusku, Nemecku alebo vo Svajci.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam k TM3 objednane aj FSD. Na FB skupine niekto pisal, ze ked je objednane auto v nemecku (co je moj pripad) a je objednane aj FSD, tak bude funkcne, ja si ale myslim, ze FSD je viazane na region kde sa auto nachadza, takze v nemecku asi pojde Navigate on Autopilot ale na SK nie.

      Ja som FSD objednal z 2 dovodov:
      - self parking
      - prechadzanie medzi pruhmi so zapnutym Autopilotom - aktualna verzia AP, ktora je v cene uz nevie prechadzat medzi pruhmi ako napr. AP1, uz sa len drzi v pruhu, co sa mi zda neprakticke

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      jeeff - no, ved to. Zaplatim cez 6'000 za nieco, co vie moj AP1 z roku 2016. Ja autosteer pre zmenu pruhu pouzivam, ale lezie mi trochu na nervy, lebo reaguje tak za 3 sekundy po vyhodeni blinkru. Teraz to zasa nejako obmedzili (pisali nieco o piatich sekundach, ale neviem, ci je to doba po ktorej sa spusti zmena pruhu, alebo doba za ktoru sa ma najneskor zmena zacat, mne pride logickejsie to prve, kedze je to obmedzenie).

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ja keby som objednaval auto by som si to neobjednal. Zatial to nefunguje a stale sa to testuje v USA a mozno aj v Europe to nevieme. Nieje to legislativne povolene a este to potrva kim to bude. V EU ci nasi zakonodarci v CR ci SR ale aj ostatnych statov EU sa nevedia na vela veciach dohodnut a nieto este aby schvalili nieco taketo. Ale ktovie mozno sa mylim. Ja to vidim tak mozno o 8-15 rokov. A to si myslim, ze ta dolna hranica co som napisal je optimisticka a ta horna je asi uz pesimisticka. Takze nieco v tomto rozmedzi. Platit za FSD sa teraz neoplati, lebo v buducnosti to bude lecnejsie. Mat nieco zaplatene a aj tak to nefunuje ako by si clovek predstavoval a ak to bude fungovat a musis mat ruky na volante tak je to draha ficurina. Navise ja tomu nedoverujem aj ked som soferoval Teslu S s AP1kou tak som bol v strese a preto som to vypol a soferoval som len s adaptivnym tempomatom, ten som ocenil. Ak sa to povoli v jednom state a druhom to nebude a vdaka sengenu prejdes z jedneho statu do druheho a pozabudnes sa, tak sa moze stat, ze havarujes. Ono ta to uricite upozorni, ale ci stihnes zareagovat? Myslim si ze pri tomto systeme sa vedu diskusie kto bude zodpovedny ci auto, alebo vodic. Podla mna by mal byt zodpovedny vodic, ktory aj ked to ma zapnute, tak by mal sledovat cestu. Je kopec automatizovanych systemov na svete, ktore aj tak kontroluju ludia, tak preco by tu mal byt zodpovedny niekto iny. Podla mna kopec z Vas co ste si to objednali vymeni auto skor, ako to bude funkcne ci Teslou alebo EU ci CR/SR.


      http://www.hybrid.cz/tesla-upravi-as...val-zakonum-eu
      Naposledy upravené ICE666SVK; 22-05-2019, 11:07.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Treba sa ale na to pozerat, co ti FSD ponuka:

      Full Self-Driving Capability
      Navigate on Autopilot: automatic driving from highway on-ramp to off-ramp including interchanges and overtaking slower cars.
      Auto Lane Change: automatic lane changes while driving on the highway.
      Autopark: both parallel and perpendicular spaces.
      Summon: your parked car will come find you anywhere in a parking lot. Really.

      Coming later this year:
      Recognize and respond to traffic lights and stop signs.
      Automatic driving on city streets.

      pre mna su dolezite body:

      Auto Lane Change - to pouzivam teraz na AP1, so standardnym autopilotom teraz nie je mozne prechadzat medzi pruhmi (musi sa vypnut)
      Autopark - nekomentujem, poziadavka mojej polovicky
      Summon - uz som viac krat vyuzil v podzemnych garazach, ked som parkoval vedla stlpu, bez summon by som sa z auta nedostal

      Kazdopadne, dnes Tesla zrusila vyssi poplatok za FSD ked si ho aktivujes neskor. Ale s tym, ze cena sa bude menit a nikto ti negarantuje jej vysku v buducnosti.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam tiez len ten "Lane Assistent" a to uplne staci, je to v kombinacii s adaptivnym tempomatom, takze vlastne ta to udrzuje v pruhu a dodrzuje odstup od aut pred tebou. To uplne staci.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Dik, to je jasne. A este otazka - kedze auto v tomto pripade neurobi zmenu pruhu po vyhodeni blinkra samo (ako to robi Autosteer u mojho Ska) co spravi autopilot ked zacnes prechadzat do druheho pruhu manualne?
      Vypne sa? Musis prekonavat trochu odpor volantu aby si opustil pruh (co u mna sposobi vypnutie Autosteer)?

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Musim vyskušať Jiri GrandPa

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Merci viel mal.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Ako nahle chces zmenit pruh aj so zapnutou smerovkou tak sa to vypne. Je to teda iba na udrzanie v pruhu. Takze ak si na dialnici pojdes 130 v lavom alebo pravom. Len v pravom casom narazis na kamion a za tym ta to bude drzat. V lavom na teba budu blikat taky co chcu ist 140 a viac.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 562
    •      

    Ja osobne si to urcite priplacat nebudem, buducnost je neista, az ked to bude mat nejaky velky europsky hrac, to znova povolia a dovtedy sa to bude Tesla niekolkokrat snazit predat vyhodne tym, co uz auto maju bez toho.
    Trump rozputal tvrdu obchodnu vojnu (napr. gigantovi Huawei zoberu Android), uvidime co akoze "politicky" alebo v zaujme bezpecnosti este vylobuje nemecky kreslic elektromobilov.

    Komentár

    • Vrso
      Member
      • Aug 2015
      • 53
      •   

      Ja Ti doporucujem FSD kupit pri novom aute. Ked som pred 2 rokmi kupoval TMX, priplatil som si pri AP2 za Enhanced Autopilot (EAP) 4600€. Dlhe obdobie sme mali funcionalitu horsiu ako u AP1 a dodnes vlastne nefunguje autonomna jazda. Ale... Dnes uz ma Tesla vlastny chip, teda AP3 a Elon povedal, ze ho budu vymienat autam s AP2, ale... Iba tym, ktori si povodne zaplatili za EAP, teda dnesne FSD. Cize kto v tom case nekupil EAP, dnes mu Tesla chip ani nevymeni a ak chce FSD, moze si kupit nove auto. Moja Nicola FSD mat bude. Takze kup si to ako poistku do buducnosti, nevieme co sa este moze zmenit na AP3 a po zmene by mohli povedat, ze pri kupe auta Ti neslubili FSD.

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 562
        •      

        Konečne bude mať Tesla to čo majú ostatní dávno. Zdalo sa mi zbytočné stále púšťať Autopilot, keď iné autá "točia" volantom vždy keď vodič pustí volant. A už na to prišla aj Tesla.
        Tesla recently released two new safety features earlier this month. Dubbed as Lane Departure Avoidance and Emergency Lane Departure Avoidance, the active safety systems are designed to help prevent drivers from unintentionally leaving their driving lanes. These new features seem pretty understated on paper, but as some members of the Tesla community are now finding …

        Komentár


        • Vrso
          Vrso komentoval
          Upraviť komentár
          Este na to Tesla neprisla. To nie je asistant ako ma Mercedes ci ine automobilky. U nich zapnem AP a auto ide samo v pruhu. Ale ked je napriklad na ceste diera alebo nejaka prekazka, tak bez vypnutia AP urobim manever a obidem jamu. To na Tesle stale nejde a ked manualne obidem jamu, AP musim znova zapnut. Velmi otravne a tiez cakam, ked sa niekto z Tesly prevezie napr. v Mercedese a zistia to Mozno by si Elon zasa mal kupit Q7, aku mal pred Teslou...

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Presne! U e-tronu mu tiez prislo to automaticke zapinanie AP pohodlnejsie. Lenze problem je v tom, ze bez neustaleho pozerania na ikonu AP (biela OFF, zelena ON) vobec nevies, ci auto riadi samo alebo nie. Takze nemozes dat ruky z volantu tak jednoznacne ako u Tesly, kedy to najskor zapnes, auto akusticky potvrdi ON aj OFF. To, ze u Audi auto neoznami akusticky vypnutie AP mi vadilo, lebo vlastne som stale musel mat ruky na volante a riadit lebo som lahko mohol skoncit mimo cestu.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Akusticky to nedávajú najavo ale napr. Kona zobrazuje ikonu "autopilot" na head-up displeji a teda stále vidím či je alebo nie je aktívna bez toho aby som hľadal na palubovke. Ale nie je to až tak potrebné, lebo už podľa pohybu auta človek cíti, či riadi autopilot alebo je vypnutý a tiež po nejakých kilometroch s autom už viem odhadnúť čo je na autopilot už moc a vypne sa aj bez toho aby som sledoval ikonu.
      • ivuso
        Member
        • Jun 2015
        • 35

        Priatelia, po dnešnom telefonáte s Teslou. Konfigurátor bude cca do mesiaca spustený aj pre SVK/CZ.

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Hmm, len otazka je nakolko sa tomu da verit? Ja som bol v stredu na testovacke S a X a pytal som sa na Model 3 a pan z Tesly mi nevedel povedat, ze kedy budu dostupne pre SK. Len mi povedal ze nonstop dostavaju emaily od ludi co chcu objednat a na SK a CZ su stovky ludi pripravenych hned objednat.

        • MatejN
          MatejN komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som 21.5 dostal mail
          "Aktuálně se aktivně pracuje na otevření konfigurátoru pro další země, takže už to nebude dlouho trvat."

        • Peto02
          Peto02 komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to by bola bomba ak by sa dalo na konci Juna objednavat :-)
      Pracuje...
      X