Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

PD-Tesla

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ludicrous
    Junior Member
    • Apr 2016
    • 13

    PD-Tesla

    https://m.facebook.com/KRPZBB/photos...pe=3&sfns=xmwa
    dnes na obchvate DT zrusena TMX
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 508
    •      

    #2
    Citali ste ten popis nehody? Zrazu v lavom pruhu zmena smeru do laveho zvodidla. Bud defekt alebo?
    https://m.facebook.com/story.php?sto...&__tn__=%2As-R
    Mne sa raz stalo (asi pred rokom) ze mi AP1 spravil presne toto. Kebyze nedrzim volant a nekorigujem, som v zvodidlach.

    Komentár


    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      PD TESLA ma AP 2.0 , ktory samozrejme ale tiez moze urobit chybu...
  • Ludicrous
    Junior Member
    • Apr 2016
    • 13

    #3
    Vraj mu nedal niekto prednost... zrejme vysoka rychlost a v pripajacom pruhu auto co nedalo prednost. Viem to od dobreho znameho sofera auta. Takze chybny pilot. Nie autopilot

    Komentár

    • Wilo
      Junior Member
      • May 2019
      • 21
      •      

      #4
      Sa doponahlala... Ale pokial su vsetci zivi a bez vaznejsej ujmy tak je dobre. Predpokladam ze auto na odpis. To uz akurat tak pre toho cernocha z YouTubu Rich Rebuilds

      Akurat rozmyslam co su tam za zvodidla. Nie je ich ucelom udrzat auto na ceste a zabranit takemuto vyleteniu? Tesla je sice tazka ale malo by to udrzat aj autobus alebo kamion nie?

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Podla tohto co tam pisu: z doposiaľ nezistených príčin, pri predbiehaní vozidla idúceho v pravom jazdnom pruhu náhle prešla na ľavú krajnicu, narazila do betónových zvodidiel, odrazilo ju na opačnú stranu, prerazila zvodidlá a zostala stáť mimo cesty. Cize ju stredne betonove zvodidla vratili na cestu, ale do krajnych vletela asi predkom a teda ich prerazila. Stredne zvodila spravili co mali, nedovolili jej prejst do protismeru a zvodidla, ktore prerazila a skoncila tam ju dostali mimo cesty, kde mohla nastat retazovka. Tak to funguje dobre nie? Skoncili mimo cesty a zranene, ale nik nezomrel a nedoslo k retazovej havarii. Auto je na odpis, nic ale nezhorelo, podla zdemolovaneho auta to bola pekna pecka, ale poziar nevznikol a posadka je ziva aj ked zranena. Na dialnici je aj legalna 130ka vysoka rychlost pre havariu aj ked cesta je na tu rychlost stavana.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        No zle vravis... kusok pred tym miestom nehody je fajna priepast. Keby sa to stalo o 10-15 sekund skor a prerazi zvodidla tak je mrtva. Mala stastie ze sa to stalo hentam.
    • g211
      Member
      • Sep 2015
      • 96
      •   

      #5
      Uz ju maju chalani z Tesla Clinic v Prahe, idu skusit vytiahnut data.

      Komentár

      • Marekk
        Member
        • Feb 2015
        • 72

        #6
        Aj vam toto obcas spravi autopilot ?
        https://youtu.be/M7S2y1JdZG4

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          AP1 v 90 km/h len s jednou čiarou nemá šancu. Jasne že spraví.

        • Vrso
          Vrso komentoval
          Upraviť komentár
          Spravi to aj AP2. Urcite sa nan nespoliehaj na slabsie oznacenej ceste. Jedine na dialnici mu verim viac ale aj tam niekedy urobi chybu napriklad nahodne pribrzdi bez zjavnej priciny. Casto nechavam riadit AP ale VZDY sledujem cestu a som pripraveny zasiahnut

        • Marekk
          Marekk komentoval
          Upraviť komentár
          Ze tam je iba jedna stredova ciara si myslim ze by nemal byt problem ono to preslo cez tu ciaru co tam bola jasne vyznacena a nie cez krajnicu kde nebola. A stalo sa mi to uz aj na dialnici ze auto vybehlo na ciaru len tam som zasiahol skor takze neviem ci by islo dalej. Upresnim ze je AP2

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Nebolo to tym, ze zakruta pozadovala vecsi uhol natocenia kolies, ako dovoluje nova legislativa EU?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To by mohlo byt. Ale ono záleží aj na svetelných podmienkach a sklonu cesty.

        • kayle
          kayle komentoval
          Upraviť komentár
          Len pre upresnenie, tá legislatíva spomína priečne zrýchlenie, takže záleží na uhle zákruty a aj na rýchlosti vozidla.
      • g211
        Member
        • Sep 2015
        • 96
        •   

        #7
        Tak uz vytiahli prve data z RCM, potvrdene ze autopilot bol vypnuty.

        Komentár


        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Ako je to? Aj ked mas vypnuty autopilot dava ti auto nieco ako early collision warning? Videl som totiz zopar videi kde auto vyhodnotilo situaciu ako kriticku a zacal brzdit. To bol autopilot ale asi zapnuty.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          matchke Collision Avoidance funguje aj bez zapnuteho autopilota (ani nemusis mat autopilot zaplateny)
      Pracuje...
      X