caute,
spravil som si nabijacku s nastavitelnym prudom 6A/10A/16A. Tak som sa chcel podelit o skusenost, mozno niekomu pomoze.
Hlavnou castou je EVSE kit (ceska firma v Prahe)
https://www.ev-power.eu/Electric-Car...ion.html?cur=1
a okolo neho je len par dratov, poistka a prepinac.
Popis zapojenia je tu:
https://github.com/kortas87/simple-e...onSwitchSimple
EVSE kit sa da pouzit aj na 3-fazove nabijacky. A az do 80A.
EVSE kit len generuje riadiaci PWM signal na Control Pilot pin nabijacieho konektora a spina rele 230V.
Aby som nemusel kupovat novy Type1 konektor (stoji tusim 100eur a jeden vlastne mam k original nabijacke), spravil som si kabel od nabijacky k autu na 4-pinovu 400V zastrcku.
Cena co ma to stalo je asi 75 eur. A 2 dni roboty
spravil som si nabijacku s nastavitelnym prudom 6A/10A/16A. Tak som sa chcel podelit o skusenost, mozno niekomu pomoze.
Hlavnou castou je EVSE kit (ceska firma v Prahe)
https://www.ev-power.eu/Electric-Car...ion.html?cur=1
a okolo neho je len par dratov, poistka a prepinac.
Popis zapojenia je tu:
https://github.com/kortas87/simple-e...onSwitchSimple
EVSE kit sa da pouzit aj na 3-fazove nabijacky. A az do 80A.
EVSE kit len generuje riadiaci PWM signal na Control Pilot pin nabijacieho konektora a spina rele 230V.
Aby som nemusel kupovat novy Type1 konektor (stoji tusim 100eur a jeden vlastne mam k original nabijacke), spravil som si kabel od nabijacky k autu na 4-pinovu 400V zastrcku.
Cena co ma to stalo je asi 75 eur. A 2 dni roboty
Komentár