Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

eTourEurope 08-17 máj 2015

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    eTourEurope 08-17 máj 2015

    9 hlavných miest za 9 dní.
    eTourEurope je vlastne medzinárodná rallye, súťaž elektromobilov. Koná sa cez deň, počas bežnej cestnej premávky. Súťažiaci prejdú aj cez Bratislavu a to 16.mája 2015. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	etoureurope15.png
Videní:	69
Veľkosť:589,9 KB
ID:	4465

    Súťažiace autá začnú prichádzať už od 9:00
    Stretnutie so súťažiacimi (eRoadshow) bude 16.05.2015 - 11:30 – 15:00 pri Slovenskom národnom divadle (parkovisko Landererova), Bratislava.

    Viac info o súťaži tu.

    Mod poznámka: Pôvodná téma o tejto akcii sa musela vymazať lebo v nej nastali nejaké problémy po zlúčení dvoch podobných tém.

    Kto ide?
    4
    Idem
    100,00%
    4
    Nejdem
    0,00%
    0
    Ešte neviem
    0,00%
    0

    Prieskum je ukončený.

    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #2
    Idem zo Žiliny na tú akciu. Ak by sa chcel niekto zviezť, mám voľné miesto v aute.

    Komentár

    • Radovan
      Member
      • Aug 2014
      • 304
      •      

      #3
      Ti z Vás, kteří se chtěli se mnou potkat na eTourEurope 2015 na zastávce v Bratislavě, nepotěším. Nakonec nebudu tam, ani v Brně.
      Vyjel jsem sice přes noc plně nabitým malým městským elektromobilem Peugeot Ion ráno v 6:30 z domu v Ostravě a v 7:30 už stál u nové rychlonabíječky DBT ve Valašském Meziříčí, ale CHAdeMO mělo chybu Card in error, a ani po hodině telefonátů s majitelem a techniky a trojím měkkém resetu přes heslo administrátora, jsme ji nepřesvědčili k činnosti. Shodou okolností majitelé jsou na rallye též, aktuálně byli na startu v Praze, a zcela ji vypnout přes jističe na dálku nelze. To se musí fyzicky na místě.
      Alternativně dobíjet 4 hodiny z běžné zásuvky byl nonsens, nestihl bych dojet včas. Obrátil jsem se a dojel 60 km zpět domů. Což je velmi hezký dojezd na jedno nabití z papírových 150 km (ráno bylo +8 C a Valašsko jsou kopečky plus část cesty jsem jel po rychlostní silnici), když mi v Ostravě zbývalo po 120 km ještě 11 km dojezdu a 2 dílky baterie z 16. Auto jsem dobil po cestě za 26 minut na rychlonabíječce ČEZu na 80% a 100 km dojezdu , což jsem strávil telefonáty s účastníky rallye plus svačinkou, a teď ho mám doma a nabíjím ze solární elektrárny do 100%%. Holt se nezadařilo.
      Je pravda, že jsem mohl jet jako obvykle do Bratislavy na jistotu přes Žilinu, ale takto bych ušetřil hodinu a půl (jízdy a dobíjení). Odpoledne vyrážím alespoň do Beskyd.
      Radovan

      Komentár

      • Vlado
        Member
        • Apr 2015
        • 36

        #4
        Dnes som bol na tejto akcii a musím povedať že tam bolo mŕtvo až na pár ľudí. Dalo sa previesť na elektromobile Nissane Leaf a Citroene Czero , čo som aj využil. Musím povedať že, ten Citroen sa pri vyššej rýchlosti v zákrute môže prevrátiť, čo som radšej neskúšal. Stretol som tam 3 Tesly, a to z Čiech, Holandska a zo Španielska . Tí z Čiech boli veľmi milí, dovolili mi do nej nasadnúť a pocítiť aké je to sedieť v Tesle za volantom. Ďalej som tam videl BMW i3, Mitsubishi Outlander a to malé trojdverové autíčko.
        Veľmi ma zaujal ten prenosný menič striedavého prúdu na jednosmerný, ktorý je na obrázku. Priniesol si ho vodič BMW i3, pripojil ho na nabíjačku 22kW a nabíjal jednosmerným prúdom s výkonom 22kW. Spomenul že, týmto spôsobom nabíjania dokáže nabiť svoj BMW i3 za pol hodinu. Keby tento menič nemal, tak by mohol nabíjať iba striedavým prúdom s výkonom 7,4 kW. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00322.jpg
Videní:	142
Veľkosť:669,1 KB
ID:	4487 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00339.jpg
Videní:	124
Veľkosť:772,4 KB
ID:	4488 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00338.jpg
Videní:	122
Veľkosť:754,5 KB
ID:	4489 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00337.jpg
Videní:	120
Veľkosť:726,0 KB
ID:	4490 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00340.jpg
Videní:	124
Veľkosť:737,8 KB
ID:	4491

        Komentár

        • Radovan
          Member
          • Aug 2014
          • 304
          •      

          #5
          Kolega Rajchl, dlouholetý majitel Peugeotu Ion z Ostravy, který s ní byl mj. ve Španělsku, je jedním z účastníků a jede jako řidič Renaultem Zoe, sponzorovaným výrobcem. Jako příznivec Nissanu Leaf je prý po 3 tis. km se Zoe nalomený. Zoe nepotřebuje rychlonabíječku CHAdeMO ani COMBO! Má palubní nabíječku 22 kW a právě sebou vozí v kufru zmíněný měnič, který dovoluje využívat až 22 kW a tímto proudem dobíjet, takže za hodinu je vymalováno. Stejně to prý má řešeno i malá dodávka Renault Kangoo Zero, který by v kombi verzi (rodinná úprava s 5 sedadly a všemožným vybavením jako osobní vůz), mohl být velkým soupeřem Leafu. leč se k nám stejně jako Zoe nevozí. Ovšem ceny některých ojetin na německých serverech prý jsou velmi zajímavé. Sám se hodlám na Renaulty podívat, protože 22 kW dokáže nabíjet jen Tesla a to ještě s příplatkovou výbavou Twin charger.
          Radovan

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ste mohli sem dat ten menic, myslim nie len obrazok, ale aj typ, nak si niekto, kto ma elektromobil a chcel by to mohol pozriet co to stoji a trebarz najst nejake video k tomu, ci uz cz/sk alebo en na trebarz youtube.

          • Radovan
            Radovan komentoval
            Upraviť komentár
            Prý je ten měnič podle pana Tinky z NetDataComm, který provozuje 2 rychlonabíječky v Brně, jejich vcelku běžný výrobek. V podstatě jde o větší krabici se zásuvkami osazenou podobnou elektronikou, jakou má třeba firmou www.easycharger.co nabízený Kabel s řídící skříňkou pro dobíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW. Viz jejich webové stránky.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #6
          Pôvodne zverejnené od Radovan Pozrieť príspevky
          Kolega Rajchl, dlouholetý majitel Peugeotu Ion z Ostravy, který s ní byl mj. ve Španělsku, je jedním z účastníků a jede jako řidič Renaultem Zoe, sponzorovaným výrobcem. Jako příznivec Nissanu Leaf je prý po 3 tis. km se Zoe nalomený. Zoe nepotřebuje rychlonabíječku CHAdeMO ani COMBO! Má palubní nabíječku 22 kW a právě sebou vozí v kufru zmíněný měnič, který dovoluje využívat až 22 kW a tímto proudem dobíjet, takže za hodinu je vymalováno. Stejně to prý má řešeno i malá dodávka Renault Kangoo Zero, který by v kombi verzi (rodinná úprava s 5 sedadly a všemožným vybavením jako osobní vůz), mohl být velkým soupeřem Leafu. leč se k nám stejně jako Zoe nevozí. Ovšem ceny některých ojetin na německých serverech prý jsou velmi zajímavé. Sám se hodlám na Renaulty podívat, protože 22 kW dokáže nabíjet jen Tesla a to ještě s příplatkovou výbavou Twin charger.
          U Renaultu sa batérie prenajímajú a to je možné len v krajine zakúpenia auta. Preto je náš trh zatiaľ uzavretý. Slovenské zastúpenie Renaultu ešte minulý rok v Nitre na autosalóne potvrdilo, že elektrické autá na Slovensku predávať nebude.

          Komentár

          • Vlado
            Member
            • Apr 2015
            • 36

            #7
            Tak tu je fotka Tesly Model S P85 z tej akcie:
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	11267906_10204241450382589_537008673_o.jpg
Videní:	136
Veľkosť:457,3 KB
ID:	4514
            Na týchto fotkách sa nabíjala pomocou nabíjačky 22kW AC:
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00327.jpg
Videní:	128
Veľkosť:662,9 KB
ID:	4515 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00329.jpg
Videní:	114
Veľkosť:660,4 KB
ID:	4516 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	CAM00330.jpg
Videní:	109
Veľkosť:664,7 KB
ID:	4517
            Nabíjala sa iba prúdom 26A rýchlosťou 92km/h. Prečo sa nenabíjala 32A prúdom ???
            Sedel som vo vnútri Tesly, ale žiaľ nešoféroval som ju, dúfam že raz áno a že to bude čoskoro .

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1997

              #8
              V Bratislave sa zastavila medzinárodná rallye elektromobilov

              http://energia.dennikn.sk/dolezite/e...mobilov/16466/

              Komentár

              • 1fisker
                Senior Member
                • Aug 2014
                • 1542
                •   

                #9
                SKLAMANIE!
                Dosť veľké bolo moje sklamanie z nízkej účasti áut aj verejnosti na tejto akcii. A to mám na mysli nielen slovenskú ale aj medzinárodnú časť. Z hľadiska medzinárodného je to nečakané. U slovenskej časti by som sa nečudoval.
                Zúčastnil som sa akcie aj minulý rok a vtedy som mal pridelené číslo vyše 600, teraz iba 357. Takže odhadom účasť elektrických vozidiel bola polovičná oproti minulému roku. Posádok na rally bolo tiež menej ako minule.
                Čo sa týka účasti na slovenskej časti, tak bola tam pani Farkašová z MH, pár firiem zo Slovenska, ale prakticky žiadne ďaľšie elektromobily. Ani žiadny vyšší verejný predstaviteľ.
                Z celého Česka a Slovenska tam bola len JEDINÁ TESLA pána Kubiša. Nechce sa mi veriť, že by si nikto z takmer 50 majiteľov Tesiel na Slovensku nenašiel čas aspoň na pár hodiniek prísť sa ukázať. A čo pán majiteľ Tesly, ktorý organizuje zážitkové jazdy na Tesle. Prečo neprišiel? Mohol mať zadarmo reklamu.
                Pravdepodobne slabá propagácia spôsobila aj veľmi nízku účasť verejnosti. Pár ľudí......Akcia v komornej atmosfére.
                Aj teda má porovnávať s minulým rokom alebo akciou v Tatrách, záver nie je nijako potešiteľný. Takýmto trendom to na budúci rok alebo o 2 možno nebude vôbec.
                Takto podporujeme a propagujeme elektromobilitu?
                Radšej nebudem polemizovať o budúcnosti elektromobilov na Slovensku. Je mi z toho smutno.

                Komentár

                • ICE666SVK
                  Senior Member
                  • Jul 2014
                  • 1997

                  #10
                  Preco SKLAMANIE?
                  Pri tom ako elektomobilizmus a vsetko z tim spolocne u nas funguje, ake problemy su okolo toho a podpora + kupi schoponost obyvatelstva sa tu konal uz 2. rocnik. Co je len dobre. Ze tam bolo menej ucastnikov? Nuz naklady + vyclenit si cas na takuto akciu, to si musi kazdy zvazit ci si to moze dovolit, alebo nie. Proste tak dramaticky by som to nevidel. Ten boom este neprisiel. Nebola to akcia Tesiel, takze tam neboli majitelia Tesiel v takom hojnom pocte ako v Tarach minuli rok. No vecina majitelov Tesiel su podniatelov a tiez musia vazit cas a prostreidky, kde budu a kde nie. Akcia eTour a akcia eZraz to by som neporovnaval. Z tohto mi smutno nieje, skor z inych veci na Slovensku mi je smutno. Ale to je trochu ina tema.

                  Komentár

                  • ICE666SVK
                    Senior Member
                    • Jul 2014
                    • 1997

                    #11
                    http://www.pluska.sk/regiony/bratisl...tromobily.html

                    Komentár

                    • 1fisker
                      Senior Member
                      • Aug 2014
                      • 1542
                      •   

                      #12
                      Takže upresním informácie. Celkovo sa tento rok zúčastnilo podľa organizátorov akcie 754 registrovaných vozidiel, čo nie je až také zlé. Na meeting pointe v Bratislave bolo registrovaných okrem priamych účastníkov rally len 9 vozidiel:
                      František Kubiš 16.05-Bratislava Tesla Model S Czech Republic
                      Jaromír 16.05-Bratislava Peugeot 106 electric Czech Republic
                      Martin Toman 16.05-Bratislava Opel Ampera Slovakia
                      Kujan Ľudovít 16.05-Bratislava VW e-up Slovakia
                      Radovan Burkovič 16.05-Bratislava Peugeot iOn Czech Republic
                      Atos IT and S 16.05-Bratislava Nissan Leaf Slovakia
                      Ivan Marton 16.05-Bratislava Airwheel Slovakia
                      Michal Soltes 16.05-Bratislava Tesla Model S Slovakia
                      Ivan Marton 16.05-Bratislava Honda Insight Slovakia
                      Ešte podotýkam, že registrácia na jednotlivých meeting pointoch bola cez internet a účasť zadarmo. Takže to len pre budúcnosť pripomínam potencionálnym záujemcom, že z účasti na stretnutí v Bratislave nevyplývajú žiadne náklady.
                      PS: registrovaný Michal Šoltés s Teslou sa zrejme nedostavil, nevidel som ho tam
                      Naposledy upravené 1fisker; 21-05-2015, 14:13.

                      Komentár


                      • Radovan
                        Radovan komentoval
                        Upraviť komentár
                        Registrovaný Radovan Burkovič se bohužel nedostavil, viz příspěvek výše. Jaromírem je myšlen asi pan Vegr, soudě dle auta, který byl přímým účastníkem rallye (a vyhrál 3.místo dle webu eToureurope), stejně jako pan Kubiš. Je fakt, že je to o čase a politickém tlaku rodiny - pozítří mám jet na dlouhodobě plánovaný sraz Peugeotu elektrickým Ionem z Ostravy do Havířova, ale rodinka naplánovala dodatečnou oslavu tchánových narozenin. A teď babo raď!
                    Pracuje...
                    X