Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

TESLA servisne stediska vseobecne

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • TESLA servisne stediska vseobecne

    Tesla ma vseobecne dlhe terminy na odstranovanie zavad na svojich autach a nie je to len pre SR-CR majitelov, ktory chodia do vytazenej Viedne, ale je to aj na takom trhu ako je Norsko.
    V Norsku je registrovanych 26000 aut na 11 servisov po celej krajine. Stazhnosti je kopec a caka sa na nahradne diely, alebo kim pride auto na rad v poradovniku 2-3 mesiace a niekto v staznosti uviedol, ze caka pol roka. Na toto reagoval aj EM. Na jeden servis totiz pripada asi 2500 aut a to jedny Tesly starnu a opotrebuvaju sa a dlasi nove sa kupuju, cize vozdiel pribuda.
    Vyjadrenie EM:
    “Nori maju pravo byt nastvani na Teslu. Mame problemy s rozsirovanim tamojsich servisnych kapacit, najma v Osle. Rychlym riesenim problemov je nasadenie nasich mobilnych servisnych sluzieb avsak cakame na povolenia uradov.”

    https://electrek.co/2018/07/05/tesla...uture-markets/

  • #2
    Minule som tu písal, že Tesla by mohla mať v Holandsku sklad všetkých dielov a odtiaľ posielať kuriérom do 48 hodín všetko po Európe, keď sa tak dlho čaká na diely. V kútiku duše som dúfal, že to tak je a oni naozaj všetko vozili z Ameriky. Dnešná tlačová správa okrem iného hovorí, že by mali urobiť v Európe sklad dielov (takže ho nemali), aby zlepšili servisné služby. To, že je čo zlepšovať, ako sa rozpísal hovorca, je samozrejme každému jasné. Len si to uvedomili trocha neskoro.

    “Our global customer satisfaction scores for service are above 90% and at a high of 97% for our mobile service program, which lets us service vehicles in customers’ driveways or at their offices. Even in North America where our customer-base has grown by 75% over the last year, customer satisfaction for service has remained consistently above 90%. Tesla has also topped Consumer Reports’ customer satisfaction survey two years in a row, with 90% of Tesla owners saying they would buy the same car again – more than any other brand. While we’re incredibly proud of the customer support and service we offer, we’re always working to improve. Here are some of the programs underway to make sure all Tesla customers have an even more exceptional experience:
    • Last quarter, we opened a new parts distribution center in California, which has tripled our fulfillment capacity for parts in North America and is helping to expedite the supply of parts to third party body shops. We’re in the process of opening a similar fulfillment center in Europe, which we expect to have the same impact.
    • For the first time, we’re trialing a small network of our own body repair shops in select markets to accommodate light repairs, with the opportunity to expand the program based on customer feedback and results.
    • Given the overwhelming success of our mobile service program, we are expanding the program from 25% coverage globally to 40% coverage globally by the end of the year.
    • While our call volumes have increased dramatically due to the overwhelming excitement around Model 3, this hasn’t impacted our ability to respond to emergency roadside events. We have plans in place to hire additional staff to support customers in the event that they are unable to find their answers on Tesla.com/Support or in their Tesla account.
    • We are aggressively hiring and expanding in markets where our customer satisfaction scores for service are below average. In Norway, for instance, we have already grown our service team by 30% compared to last year, and we’re in the process of opening a large new service center in Oslo this year. Recent feedback from customers in Norway indicates that the improvements have already made a difference.”

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla ma plany, ktore prehodnocuje a oni to robia dost casto. Problem o ktorom vedeli uz davno neriesili az kim nezacalo horiet. Aj to panicke zahustovanie SC v zapadnej Europe, ze ved pride TM3 je take..... Proste auto pride az koncom roka a nemam prosti tomu zahustovaniu nic, ale nak splnia slub ktory dali uz davno pokrytie SC od severu po juh a od zapadu po vychod. Ten prvy defakto maju aj ked cez zapadnu cast Europy, ale co cez vychodnu cas Europy. Naco je v Moskve SC, ked moskovcania maju prioritne nabijat doma a inde sa aj tak nedostanu, lebo SC siet tam nieje. Ani spojenie Svedska z Finskom nieje prepojene a to uz pomali mame polovicu leta a teloty kedy sa tam da stavat, lebo nieje zima. Ale oni stavaju na zapade Eurpoy alebo na juhu v Spanielsku. Proste tej ich logike nerozumiem. Cakal som, ze Svedsko a Finsko spoja, ale nevypada to tak. Co sa tika servisou tak dokoncuju v Norsku a bude asi najvacsi v Europe, ale to bude len hlavne pre norov. Postavili este niekde nejaky a otvorili nejaky novy trh? Ci to bude zase za pochodu, ked dorazi TM3 do Europy. A to uz oznamuju predstavenie TMY. Ono predaj TM3 taky ten normalny nie rok ci viac cakat na auto nam v CR ci SR moze pomoct aspon sa priblizit k otvorenie prevadzok aj u nas. Uvidime ako sa to bude vyvijat dalej.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tento rok otvárajú servisne centrum v Innsbrucku.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      V poslednom štvrťroku sme otvorili v Kalifornii nové distribučné centrum náhradných dielov, ktoré strojnásobilo dodacie kapacity dielov pre severoamerický trh. Aktuálne pracujeme na otvorení podobného centra v Európe, pričom očakávame rovnako pozitívny vplyv na tamojší trh.
      Na vybraných trhoch testujeme vlastnú malú sieť opravárskych dielní, ktoré sa zameriavajú na ľahké úkony. Ďalšie rozširovanie tejto siete bude realizované na základe spätnej väzby zákazníkov.
      Na základe veľkého úspechu našich mobilných servisných služieb rozširujeme ich celosvetové pokrytie z 25 na 40 %. Stane sa tak do konca roka.
      Našu zákaznícku podporu rozširujeme o nových zamestnancov, čím reagujeme na zvyšujúci sa počet telefonátov, ktorý má na svedomí najmä boom okolo Tesly Model 3.
      Na trhoch s podpriemernou spokojnosťou zákazníkov s našimi službami, agresívnym spôsobom zvyšujeme servisné s podporné kapacity. Napríklad v Nórsku sme v porovnaní s minulým rokom rozšírili náš servisný tím o 30 %. Taktiež pracujeme na otvorení najväčšieho európskeho servisného strediska v Osle. Nedávny prieskum spokojnosti nórskych zákazníkov ukazuje, že naše opatrenia prinášajú pozitívne zmeny.

      To je to iste co je hore napisane, ale v slovencine prevzate z internetu. Nie google translate!

  • #3
    Ja tejto logike Tesly nerozumiem. Namiesto toho aby zahustila sieť servisov, tak oni chcú mechanikovi kúpiť vybavenú dodávku, aby chodil k zákazníkovi. Napr. Zákazník si objedná opravu. Mechanik ide 1 hodinu tam...1 hodinu bude opravovať auto..1 hodinu pôjde späť. Za 3 hod vybaví 1 zákazníka. Ak by mu dala Tesla peniaze na vybavenie jednej dielne v cene tej dodavky, zákazník príde tam, a vybaví za 3 hodiny 3 zákazníkov...To budú pekne drahé opravy....

    Komentár


    • #4
      Takto sa to robí u prémiovejších značiek, že zákazníka odbremenia od návštev servisu. A v nutných prípadoch vozidlo svojimi zamestnancami dovezú do dielne, nevidím na tom nič nelogické. Čas zákazníka, ktorý má na auto za 100000 tis. dolárov je asi drahší ako čas mechanika - zamestnanca. Tento postoj sa mi páči, len určite bude podporovaný v oficiálnych krajinách so zastúpením, nie u nás. Opravy drahé nemusia byť, počas záruky je to na vrub Tesly a ona si už ustráži platy zamestnancov a po záruke je na výber, kde pôjdeš alebo či si objednáš mobilný servis.

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Som teda zvedavý, koľko tých mechanikov s autami budú mať.....aby zákazník prémiového auta nemusel čakať neprémiový čas...

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        No v Norsku to uz funguje co sa tika Europy. Zrejme aj majitel auta z CR/SR ak bude v krajine, kde je Tesla zastupenie, tak ma narok na pripadne takyto servis. Ak sa mu po ceste nieco stane a neda sa to odstranit na dialku.

    • #5
      Vcera sa na FB objavil prispevok o novej budove v Tilburgu, kde sa objavili znacky Tesla, cize komplet nova budova:

      https://www.facebook.com/groups/tesl...0335094493682/

      je tam odkaz na povodny clanok s popisom budovy (chapem to ako clanok developera, co to stavala/prenajimala):

      http://remmersbouwgroep.nl/projecten...tiecentermiles

      verim, ze to zlepsi servisne moznosti v EU a tesim sa, ze to stihli pred dodavkami TM3, lebo to by totalne nestihali. Niekte tie TM3 musia kompletovat, ak ich budu vozit rozlozene rovnako ako S a X.

      Komentár

      Pracuje...
      X