Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Delivery team a dovoz 2/2017

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Delivery team a dovoz 2/2017

    Ahoj, jsem tu nový. Mám objednaný model S a dodání konec února/začátek března 2017.

    Předně: obdivuji všechny, kdo kolem roků 2015/2016 řešili jak jsem Teslu dovést, nezávidím vám to.

    Je k vám také tak neochotný (nightmare) experience delivery team? Chápu, že se mají starat o doručení, ale nejsou mi schopni odpovědět na základní otázky (jako kolik stojí výměna čelního skla, jak mi tesla může pomoct při krádeži auta). Můj další email s dotazy zatím ignorují. (rámečky na SPZ, jestli stihnou zimní kola, jestli mám v pokovení okna výřez na RFID).
    Podle mých informací jsou oni v tomto stavu můj výchozí kontakt. ...

    Můj plán zatím je (nevím jestli je správný):
    verze 1) počkat na fakturu - obratem zaplatit - obratem zaplatit DPH v ČR a poslat do Tesly - donutit Teslu aby poslala COC (nevím jestli musí být originál) - na základě COC: pojištění a registrace na finální SPZ - dojet si pro auto
    verze 2) zařídit německé SPZ, ale prý je s tím v poslední době nějaký problém (údajně COC nestačí)

    Můžete se prosím někdo ozvat, kdo jste v poslední době Teslu přivezli po vlastní ose na firmu? Všechny informace vítány.

    Děkuji Miki, Liberec

  • #2
    Doviezoli sme Teslu s Tilburgu na Slovensko (cez Cesko) v 9/2016 po vlastnej osi uplne bez problemov. Problemy boli pred 1/2016, lebo Tesla v Tilburgu, resp. holandsky daniari do 1/2016 neakceptovali platnu EU legislativu. Mali sme madarske prevozne znacky objednane u prevozneznacky.sk, (lebo boli najlacnejsie). Kedze sme teslu kupovali na firmu - platcu DPH, tak sme DPH neplatili, iba sme Tesle poslali doklad o registracii platcu DPH. COC poslali z Tilburgu mailom - original COC postou dorazil az ked sme mali auto doma. Na poistenie a prevozky stacilo COC z mailu. Poistenie sme radsej vybavili pred prevzatim, aj ked prevozne znacky maju svoje PZP - do dokladov prevoziek sa dava VIN.
    Objavil sa iba maly problemik: holandske ramceky na znacky, (ktore boli na TMX pri prevzati) nepasuju na SK znacky - su mensie v oboch rozmeroch. Ani na madarske prevozne znacky nepasuju. No teslacky odovzdavaci clovek, ked videl, ze mame problem znacky nasadit, hned odbehol a doniesol stahovacie pasky a znacky pripaskoval.

    Komentár


    • #3
      Tu je najcerstvejsia skusenost z januara 2017:

      1. Komunikacia s Teslou - dost zdlhava, odpoved vzdy tak za 2 dni, takmer na kazdy email na adresu deliverynl@tesla.com odpovedal iny clovek. Nakoniec som im zavolal a hovoril s Ricard Torrus Simons | T +31 (0)13 799 88 14 | <ritorrussimons@tesla.com>a ten sa ukazal ako najkomunikativnejsi. Odporucam oslovit jeho.

      2. Holandania maju velmi dobre ceny na pridavny material - kupovali sme od nich ChadeMo adapter (418.18 EUR) aj Wall Connector pre nabijanie doma (511.57 EUR) s 7.5 m kablom. Zimne kolesa tiez nechali namontovat v servise za celkovu cenu 2538 EUR (jedina nevyhoda je, ze pouzivaju zimne gumy znacky Pirelli Sottozero III, ktore nie su uplne najlepsie). Ceny bez DPH. Vsetok material vratane letnych kolies boli nalozene v aute ked sme dorazili. Ak o niecom z toho uvazujes, odporucam objednat co najskor, poslu ti fakturu nezavisle od faktury auta.

      3. Zistoval som, ako auto dostat do Bratislavy a testoval obidve moznosti:
      a. Nechat si auto doviezt na kamione - tu som kontaktoval firmu (odporucanu aj v tomto fore) a cena bola okolo 600 EUR.
      b. Vybavit prevozne znacky a ist do Tilburgu pre auto:
      Na Slovensku je firma (prevozneznacky.sk), ktora vie vybavit madarske prevozne znacky aj s poistenim - cena 90 EUR + 60 EUR za kazdy dalsi den len na zaklade poslanej kopie CoC, druhu moznost s rakuskymi prevoznymi znackami ponukaju za 550 EUR (platne 3 tyzdne aj s poistenim).
      Tesla odporucila holandsku firmu Voertuig Documentatie Centrum B.V. - info@vdcnederland.eu - ktora mi ponukla rakuske prevozne znacky s poistenim na 3 tyzdne za 469 EUR, treba zaplatit dopredu a poslat im splnomocnenie na vybavenie znaciek ale komunikuju velmi promptne. Staci im CoC 4 dni pred vyzdvihnutim auta a poslu znacky rovno do Tesly :-). To som cumel ze to fakt klaplo.

      4. Ohladne DPH Tesle staci podpisat na mieste vo fabrike vyhlasenie, ze dodas potvrdenie o zaplateni DPH do 30 dni alebo potvrdenie o prihlaseni auta na firmu na SK. Takze ziadne DPH sme dopredu neplatili ani do NL ani na SK. Neviem ako riesi zakon o DPH platbu za firemne auto v CR, ale na Slovensku DPH za auto DPH netreba vobec platit ale treba poslat na financny urad "Oznamie o nabudobudnuti vozidla z clenskeho statu EU". https://www.financnasprava.sk/sk/pod...lasti-kupa-NDP

      5. Dalsie kroky ktore treba urobit pri prichode na Slovensko (sorry CR skusenost nemam)
      a. Nechat uradne prelozit original faktury (ten dostanes spolu s autom).
      b. Objednat sa na kontorlu originality a absolvovat tuto kontrolu.
      c. Odovzdat dokumenty z a. + b. na okresnom urade, odbor dopravy a poziadat o vystavenie velkeho technickeho preukazu - maju na to 8 - 30 (!) dni.
      d. Na zaver ist na dopravny inspektorat s dokumentami z krokov a. - c. + potvrdenim z financneho uradu o vykonani oznamenia o nadobudnuti vozidla (vid 4.) a platnou zakonou poistkou pre znacky.

      Dufam, ze som na nic nezabudol.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 11-02-2017, 08:21.

      Komentár


      • Peter Ondecko
        Peter Ondecko komentoval
        Upraviť komentár
        Hore popísaný post up od Jiri som absolvoval 12/2017. Všetko som si pripravil podľa postupu

        ALE

        Štítok na stĺpiku bočných dverí mal nálepku, kde výrobca je Tesla Motors Inc. Na prvý pohľad je to správne, no až kým som nebol na kontrole originality v Martine. Výrobca nie je tesla Motors Inc ale tesla Inc tak ako je uvedené v COC, tesla Motors Inc už nie je. A tak som to vybavoval vo Viedni, v Tilburgu, v USA ... cez tweeter na Elona, ... a všetci sa mi posmievali že čo blbnem. No homologizačný technik si húdol svoje - a mal pravdu. Výrobca je Tesla Inc.

        NAKONIEC SOM DNES DOSTAL NOVÉ ŠTÍTKY Z USA OD HOMOLOGIZAČNÉHO RIADITEĽA Mr. Nagaraj - no ak by pracoval u mňa tak to by bola jeho posledná vydaná nálepka asi, lebo žiadne normálne vysvetlenie som nedostal, prečo dávajú nesprávne štítky, a štítok je identifikačný znak vozidla a ten musí sedieť s COC.

        TAKŽE VŠETCI BUDÚCI MAJITELIA! DÁVAJTE POZOR ČO PREBERÁTE, ak si dávate auto doviesť tak si vopred dajte odfotiť štítok a porovnajte si s COC. Good luck.

        ak by som vedel pridať fotky tak by som pridal.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nedá mi nedodať:

        A toto rieši majiteľ nového prémiového auta za 100.000 € oficiálne kúpeného od pobočky výrobcu.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ja by som skor povedal, ze "kontrola originality" je len dalsi sposob ako si majitelia STKciek vylobovali pofiderne zisky.
        Na nove auto je to idiotina a auta kupene cez dilera na SK "K0" nemusia mat - cize zas sposob ako znechutit jednotlivy dovoz.
        Tiez to, ze majitela poslu prec a robia si na KO s autom co chcu a rozoberaju co chcu je silna kava. Mne urvali uchyty na kryte jedneho miesta s VIN a nic si z toho nerobili...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Tesla Motors Inc. sa premenovala na Tesla Inc. - aj so vsetkymi z toho vyplyvajucimi zavazkami a aktivami. Predsa Tesla musi mat taketo oznamenie akcionarom. To by som obuchal technikovi o hlavu. Jedine o co mu islo je aby si mu dal uplatok. KO je pekne svinstvo presne ako pisal jux. A to je este povedane pekne.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Ako to ze si siel von, ked mi robia STK ci EK som bud pri aute ak je robena v BR, alebo v BB to vidim za sklom cely proces. Keby mi robili KO, tak by ma technik darmo vyhanal, ostal by som tam. Je to predca tvoje auto a je to kontrola nie servis, kde mas pravo ostat.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Vraj je to v zakone, ze nesmies vidiet/vediet, kam ti nalepky KO v tvojom aute nalepuju.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Oni tam nalepuju nejake nalepky okrem tej na okno? Ja rozumiem KO kontrola originality, to znamena skonroluje stitky od vyrobcu a porovna v nejakej databaze a ci nieje odcudzene a ked vsetko sedi sekne peciatku a ides o dum dal a vybavujes dalsie veci. Urcite to davaju na rovnake miesta pre rovnaky typ vozidla a to uz ti vykecia za nejaky baksis hocikto. A mozno najdes na internete.

        https://sk.wikipedia.org/wiki/Kontrola_originality
        Kontrola originality vozidiel je nedeštruktívne skúmanie vozidiel s cieľom zistiť stopy neoprávneného zasahovania do konštrukcie vozidla.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 18-01-2018, 18:44.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Nalepky davaju na "kazdy panel karoserie" na zadne bocne okno a samozrejme na predne sklo.
        Davaju ich tam vlastne len preto, aby dostali za ne zaplatene...
        nemaju prakticky ziaden vyznam.
        citaj:
        https://www.topspeed.sk/mozete-z-aut...lity-ano-/7464

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Dobre vediet. Policajtov asi aj tak najviac zaujima nalepka KO na celnom skle a mozno daky protokol o KO.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        podla textu mozes odlepit aj tu nalepku KO na prednom skle.
        policajt nema sancu zistit ci mas alebo nemas mat KO.
        Inak vraj pripravuju vyhlasku, ze aj nalepky TK aj EK budu zrusene.

    • #4
      Chlapi, moc děkuji za odpovědi.

      Jiri GrandPa :
      - Věci na nabíjení mám již objednané a zimní kola jsem objednal ve lhůtě "máte poslední týden na doobjednání příslušenství", bohužel, jak říkáte email četli až po 3 dnech a jejich odpověď je:
      kola jsme objednali a pokud přijdou, tak je namotujeme...
      - Díky za kontakt na někoho rozumného

      Dnešním (11.2.) překvapením bylo, že od 7.2. mám v MyTesla fakturu. To nemůžou poslat mejl! Utekli mi 4 drahocenné dny.
      Fakturu jsem zaplatil a poslal potvrzení o platbě (v My tesla, snad to stačí). V pondělí začnu shánět COC (a doufám že to od nich dostanu rychle).

      Platí termín převzetí uvedený na faktuře?

      V ČR by na základě COC (ale asi originálu) údajně meli jít udělat jak finální začky, tak malý a velký techničák.... dám pak vědět

      Komentár


      • #5
        Pošli potvrzení o platbě Ricardovi mailem a popros ho aby ti poslal CoC ASAP.
        Termín převzetí si domluv jak to vyhovuje Tobě. Já jsem přebíral až 10 dní po původním návrhu od Tesly. Čekal jsem taky na ty kola :-).

        Komentár


        • #6
          Jak jste dopadli s těmi českými českými značkami? Bylo mi doručeno rovnou v ČR nechat vystavit trvalé značky a s těmi jet auto vyzvednout.

          Komentár


          • #7
            Amalka (je ráno) jestli mi dneska FU potvrdí DPH (jako že je to dnes už 3. den po zaplacení ) tak ti dnes odepíšu, jestli mi to takhle prošlo

            Komentár


            • #8
              Miki ješte jedna rada - přivez si s sebou české držáky na značky. Holandský rámeček nepasuje na český ani slovenský rozměr.

              Komentár


              • #9
                Chcel som sa spitat, pozicat si od znameho ak nemam vlastne auto daky 2L, aby to utiahol a prives na nalozenie Tesly by nebolo nakladovo asi najlacnejsie? Mozno aj casovo. Musi sa sice riesit dilanicna nalepka aj na auto aj na privez tusim. U nas v SR urcite inde neviem, ale odpadaju ostatne veci prevozne znacky a podobne a byrokracia je casovo narocna. Jeden den tam, daka pauza predca len je to dlha trasa a este z privesom a potom prevzatie auta a jazda nazad.

                Komentár


                • jux
                  jux komentoval
                  Upraviť komentár
                  Neviem kto by chcel vozit novu teslu na privese, ked sa da ist na nej a vyskusat si 250-tku na nemeckych dialniciach :-)))
                  Neverim, ze by to ani cenovo vyslo lepsie, navyse cesta s privesom by trvala podstatne dlhsie a auto tahajuce prives si svoje zozerie.... Navyse auto co utiahne 3 az 3,5 -tonovy prives nie je uplne bezne, pretoze tesly vazia 2 az 2,5 tony. Treba na to velke vykonne tahacie auto, velky nakladny prives na prevoz automobilov aj vodicak na tazke privesy. Byrokracia prevoznych znaciek de facto nie je ziadna, staci poslat scan COC a prevziat znacky. Prevozne znacky na prevoz z Holandska na Slovensko stoja 150 az cca 500 eur, podla, toho ktore a na aky cas si objednate. My sme pouzili kombinaciu - na dva dni pocas prevozu z Holandska na Slovensko sme mali Madarske prevozne za 150 eur a potom na jazdenie po Slovensku az do vybavenia standardnych slovenskych znaciek sme pouzivali slovenske prevozky, ktore su uz velmi lacne.
                  Naposledy upravené jux; 17-02-2017, 07:15.

                • Jiri GrandPa
                  Jiri GrandPa komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nákladovo možno hej. Časovo ani náhodou. Ako píše jux to nadšenie pri prvej jazde na plne pecky a skúšanie všetkého možného čo to auto vie stojí za to. Proste zoberieš 2-3 dni voľna a užívaš si.

              • #10
                Jen ohledně servisu. Nové přední okno Tesly S stojí kolem 1.000 eur. A zimní kola a disky měli v Berlíně skladem. Jinak ale servis v Evropě je největší slabina. Po dvou navštevách ve Vídní a jedné v Berlíně začínam poprvé litovat pořízení elektromobilu Tesla. Myslím ale že je jen chyba v lidech kteří mají nastarosti vybudovani a provoz evropské servisní sítě. Před pár měsící jsem navštívil servis a showroom v americe a ochota a komunikace personálu byla uplně na jiné úrovni než v Evropě. V americe vědí že prodávají stále spotřební zboží jako jiná auta, v Evropě bohužel že prodávají svatý grál a to ještě nedejbože pohunkům z východní evropy. Naštěstí většina majitelů s Teslou do servisu nemusí tak často takže nakonec většina z vás podobné starosti asi nezažije

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tak v servisoch akomkolvek sa ti to moze stat, ze ochota nieje. Cest vynimkam. Ale to je aj v inom biznise a uzi si to auta a nenechaj sa tim znechutit.
                  Naposledy upravené ICE666SVK; 17-02-2017, 17:55.
              Pracuje...
              X