Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Poistenie

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #16
    Myslim ze auto reg. v SR sa neda poistit poistovnou z inehio EU, teda minimalne to poistovne nerobia..

    Komentár


    • #17
      Priatelia ešte to tu asi nezaznelo, ale základom pri poisťovaní Tesly je zvoliť si vyššiu spoluúčasť (samozrejme nie ak ste smoliar ktorý mal za posledné 2 roky 4 poistné udalosti). Ja som dostal od Uniqa pri hodnote auta 85120 s DPH (do poistky musí ísť cena s DPH) pri spoluúčasti 1000 EUR ponuku na 1456 EUR ročne. Je pravda že mi tam aplikovali všetky bonusy aké existujú (bezškodový priebeh, dlhoročný klient, viacero zmlúv, ...), ale vyjednal som to bez známosti ako bežný klient.

      Opravy do 1000 EUR (existujú vôbec také?) by som aj tak neriešil s poisťovňou aby som neprišiel o bonusy.

      Rátal som si aj alternatívu s pripoistením čelného skla bez spoluúčasti, ale vyšlo mi to že by som musel za 4 roky 3x neopraviteľne rozbiť sklo aby sa mi to "oplatilo"

      Komentár


      • waldok
        waldok komentoval
        Upraviť komentár
        nechcem byť múdry, ale nemáš to tak, že spoluúčasť 5 alebo 10%, najmenej však 1000€.

        mne sa v Uniqua podarilo takto:
        (spoluúčasť max165€,5%, dodatočné poistenie bez limitu (pozor, limit poisťovne je cca 50€/hod práce technika, Tesla Wien si účtuje 150€/h)
        Obstarávacia cena s DPH: 176000€

        PZP UNIQA
        90 EUR

        Havarijné poistenie UNIQA / poistná suma vozidla: 176 464 Eur
        4246,34 EUR / bez limitu na opravy / vrátane pripoistenie čelného skla

        DAS
        84 EUR / Poistná suma: 17 000 EUR

    • #18
      Tak som dotiahol do konca poistenie v Allianzi.
      Plne KASKO s poistenim skla, spoluucast 5%, min 150 EUR za 2666 EUR. Bonusy som nemal ziadne
      V mojom pripade bola poistna suma 105 000EUR.
      Priamo v poistnych podmienkach pisu, ze ak nema automobilka lokalne zastupenie, uhradia cenu opravu v zahranici podla ciem nejblizsieho zahranicneho servisu (=Vieden v tomto pripade).
      Ten pridavny dokument o baterii co som spominal v podstate definuje, ze chcu vediet v akom stave bola bateria pred havariou pre stanovenie "technickej hodnoty" baterie, ktoru potom preplatia, ale to az po skonceni zaruky baterie (ktora je ako vieme 8 rokov), takze ma to netrapi, pretoze 8 rokov som ziadne auto este v kuse nevlastnil. V case zaruky baterie je tato plne kryta poistkou.
      Nic lepsie som nezohnal.
      Chcel som povodne byt bez havarijnej poistky, ale pri cenach za opravu co som nasiel na zahranicnych forach (astronomicke) a pri zohladneni "hovadskosti" vodicov na SK som "vymakol"...
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 08-04-2017, 03:33.

      Komentár


      • #19
        Poistenie TMX v Uniqua

        Rocne poistne: 2822€
        Spoluucast: 0%, min. 1000€ ( Dolezite je poistit velku skodu. Zriedkavu malu skodu radsej zaplatim z vrecka)
        Obstaravacia cena s DPH: 184 284
        Rizika: havaria, stret so zverou, kradez, zivel, vandalizmus, asistencne sluzby
        Bez poistenia skla (priplatok 144€)
        Uzemna platnost: Europa
        Naposledy upravené Vrso; 08-04-2017, 02:21.

        Komentár


        • waldok
          waldok komentoval
          Upraviť komentár
          Fú, pozerám, že máš luxusne nízku cenu. Mám tam síce nejaké príplatkové veci, ale 2822€ a 4246€ a ešte máš vyššiu cenu auta sa mi zdá dosť na to, aby som to o rok prekopal.

      • #20
        a co program "insure-my-tesla" ?
        nechysta sa pokrytie aj na slovensku?

        https://www.tesla.com/en_GB/support/insuremytesla

        Komentár


        • #21
          Nic normalne som sa tu nedozvedel tak som pozistoval sam. V kooperative som positoval Teslu v roku 2015 za 2383 cena vozidla bola okolo 130tisic. Aktualne je ale stav taky ze kooperativa mi na novu Teslu v hodnote 130 tisic vie spravit najlepsiu cenu 3 119. GENERALI 4 332, CSOB 4 534, UNIQA 2 832, Alianz vie poistku ratat aj z ceny bez dpd v tom pripade by bola vysledna suma 2 645 bez dph a ked rataju sumu auta s dph tak by koncova suma bola 3 209 s dph. Spoluucast je vsade 5 percent.
          Naposledy upravené Marekk; 11-03-2018, 22:28.

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            čo sú to za ceny? 3 1919, 4 5034, to sú 5-miestne čísla?
            Naposledy upravené 1fisker; 11-03-2018, 23:32.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            To su ceny slovenskym vypalnickym stylom - ked mas na auto za 130 kilo tak mas aj 4 na poistku. Mam otazku - kolko Tesiel ukradli doteraz na Slovensku - odpoved (som o tom na 99% presvedceny) - 0. Kolko Tesiel malo nehodu co kryla poistovna - no nech 10 doteraz.
            Maju nas v pazi. V Nemecku stoji plne Kasko okolo 1100 EUR.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ak povies, ze malo nehodu doteraz 10 Tesiel, to cislo nic nehovori. To cislo ma vyznam len v kontexte s poctom Tesiel na nasich cestach a s priemernou vyskou opravy. Je rozdiel ci je to 10 Tesiel zo 100 alebo 10.000. A je tiez rozdiel, ci je priemerna vyska nahrady skody 500€, 5.000€ alebo 20.000€. Su auta, kde za 2.000€ opravis polovicu vehiklu a su auta, kde za to vymenis akurat tak celne sklo. Neviem ake su ceny nahradnych dielov na Teslu, ale lacne asi nebudu.

            A co sa kradeze tyka, ak sa Tesla nekradne, tak nie je problem dat si poistit len zivel, vandalizmus a havariu? To by mohlo znizit poistne, ci? Ved kazda Tesla ma aj tak nejake jedinecne cislo, ktorym sa prihlasuje k SC, stahuje updaty atd, pochybujem, ze to pripadni zlodeji vedia tak lahko “zlegalizovat” a vygenerovat nove cislo, ktore sa nenachadza na serveroch Tesly. Jedine, ze by to rozobrali na diely, tam je to jedno, ale pri Tesle asi nebude taky dopyt po dieloch, aby sa to oplatilo.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Tie Tesly, čo šlohli v Holandsku, išli na diely.
            Moj príspevok bol o tom, že podľa mna jedine kritérium stanovenia ceny poistky bola cena auta. Nič iné ich nezaujíma.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ale bavime sa o SK, Holandsko sem pliest je asi nevhodne Ano kupna cena je velkym faktorom v poisteni, ale dostat poistku za 3.500€ je uplne bezne aj pri premiovom aute nemeckeho alebo japonskeho povodu do 100tis € To, ci je to adekvatne je na zamyslenie, ale poistovne nie su charita. Ja som zaplatil za 2 roky poistku 3.500€ a 3.300€ (BMW), 2 mesiace pred splatkou tretej poistky pred dovrsenim 3. roku zivota vozidla do mna vletelo auto, skoda za 6.700€ (takze poistovna na mne zarobila za 2 roky 100€, normalny clovek by take podnikanie zabalil). Vinnik mal PZP v rovnakej poistovni takze vsetko islo na triko jednej poistovne. Samozrejme, ze princip uspesneho fungovania poistovne je zavisly od vacsieho mnozstva zakaznikov, a najma tych, ktori maju bezskodovy priebeh a dotuju tych stratovych. Ale tu zas narazame na slovensky problem maleho trhu. V Nemecku je minimalne 50x viac registrovanych aut, a tym aj “banka” dotujucich vodicov vacsia, takze mozu mat nizsie poistky. S tym zial nic nespravime. Jedina cesta je prihlasit tu viac vozidiel, alebo okresat pocet poistovni (ale zas nie prilis, aby fungovala zdrava konkurencia).

            Nadavat cisto na poistovne nie je uplne spravne v tomto pripade

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Argument naleho SK trhu nesedi, poistovne na SK su dcerami ci pobockami zahranicnych poistovni. EU by mal byt jednotny trhovy priestor.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Su dcerami, ale su to uctovne nezavisle obchodne entity. To ze Allianz v Nemecku zarobi rocne XXX€ nema nic s tym, kolko zarobi Allianz na Slovensku. Nemecky Allianz si nemoze zisk zo Slovenska len tak lubovolne presuvat na ucet, ani nema spolocne ucty, na ktore chodia platby zo vsetkych krajin, kde Allianz posobi. Tvoja premisa jednotneho trhu by bola spravna, keby v celej EU fungoval Allianz ako napriklad Allianz - Slovenska poistovna, a.s., a pod touto znackou aj firmou by fungoval aj v Nemecku, v Rakusku atd. Ale to sa zial neda z danoveho hladiska aplikovat, vid tlak na Uber, aby zrusili vsetky miestne pobocky a prestali hrabat zisky na holandsku centralu (a v podstate aj oni potrebuju tu slovensku dceru, lebo tu nemozu tak lahko podnikat ako holandska firma). Jednotnost EU je pekna rozpravka, ale v praxi zatial neaplikovatelna. Zatial.

        • #22
          Viete mi niekto napisat na ako dlho budem potrebovat prevozne znacky ? Lebo neviem ci mam zobrat tie od Tesly na 21 dni za 460 Euro alebo od prevozneznacky.sk. Dik

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som tiez vahal ale nakoniec mi tych 21 dni pomohlo. Nez som vsetko vybavil na normalne nase znacky tak to trvalo tie takmer 3 tyzdne, a mohol som jazdit aj pred tym.
        Pracuje...
        X