Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Dezinformacie v denniku SME.sk

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Dezinformacie v denniku SME.sk

    Dalsie dezinformacie v denniku SME, tentokrat o navykonnejsich nabijackach ktore su vraj 120kW:
    https://auto.sme.sk/c/20712147/bater...ny-fyziky.html

  • #2
    Vidno, ze nazory reagujucich na clanok sa menia, este pred par rokmi by sa elektromobility zastal malokto, no teraz je haterov elektromobility podstatne menej.

    Komentár


    • #3
      Zdá sa mi, že autori článkov o Tesle na stránkach ako SME, Refresher a pod. sú dosť zaujatí voči Tesle. Proste im chýba objektivita.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Takmer všetci, ktorí majú blízko k fosílnym automobilkám, nenávidia Teslu, pretože podľa nich elektromobilita berie prácu servisom a dealerom.
        Do istej miery majú pravdu. Veľká väčšina auto mechanikov sa musí stať auto elektrikarmi aby prežili.
        Viem si predstaviť, že redaktori médií majú k ním blízko lebo im sú poskytované auta zadarmo na testovanie, nehovoriac o občasných pozvánkach na autosalóny a predstavovanie nových modelov. Toto všetko Tesla nerobí.
        Ale komentáre sú ozaj relatívne pozitívne v porovnani spred rokom.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Kopa ludi sa najprv cuduje ze kupujeme elektromobily, potom pripusti, ze to nie je uplna hlupost, pretoze z ineho nasho konania vedia, ze nie sme uplni blbci, ale celkom uspesni ludia.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Ono uz teraz a niekolko 10 roci do zadu je kopec elektroniky v autach a stale pribuda. Takze dost znacnu cast elektriky musi servisman ovladat, lebo inac by nic neopravil. Alebo musi to konzultovat s autoelektrikarom.

    • #4
      Podobne ako stranka demagog.sk ktora nepravdive vyroky politikov uvadza na pravu mieru, mozno by sme mohli robit nieco podobne v suvislosti s elektomobilitou resp. produktami Tesly.

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        a zem nie je plocha ??? :0
        placata-zeme.cz

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        TVL to je materiál :-))).
        Mal by som veľmi jednoduchú otázku na tých "vedcov" - ako je možné, že keď idem stále jedným smerom, napr na východ, prídem za nejaký čas na to iste miesto????
        To akože niekde po ceste sa na tej doske preklopim hlavou dolu a idem po spodnej strane tej dosky naspäť a potom zasa hlavou hore?

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Jirko to ti neviem povedat, ale napr. tu urcite najdes odpovede na vela inych otazok
        twitter.com/hashtag/flatearth

    • #5
      njn ked sa k tomu vyjadruju sami "analytici", viz. ten citovany Sam Jaffe, v popise nikde nema, ze by robil aj nejaku technicku alebo vyskumnu pracu, iba nejakeho riaditela:

      Sam is the founder and Managing Director of Cairn Energy Research Advisors. He has more than ten years of experience as an analyst, consultant and executive in the energy storage industry. Prior to Cairn ERA, he has worked at Navigant Research and IDC as an analyst and has also served as CEO at Panea Energy and Cygnus Energy Storage. He is an authority on battery usage on the grid, transportation and consumer electronics. He is an accomplished public speaker and a frequent keynote speaker at conferences and events throughout the world, including the Battery Show, Interbattery Korea, Stockage D’Energie and the Energy Storage Association annual meeting. He is frequently quoted in multiple press outlets, including the New York Times, The Wall Street Journal and CNBC. He lives and works in Boulder, CO.

      Komentár

      Pracuje...
      X