https://auto.bazos.sk/inzerat/184342...l-3-sr-rwd.php chalani oplati sa ist pozriet na tuto 3 poradte dakujem
Chalani poradte ci sa oplati
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
V lete som mal 3 SR+ RWD na víkend požičanú, tiež 2019. Výkon tam subjektívne bol ale baterka podľa testu 20% deg a skutočne viac ako 40 kWh už isto nemala. Navyše ako sa letné slnko opieralo do tej strechy tak klíma bežala nonstop a teda na nejakých 15 kWh/100km kombinovane som mohol zabudnúť. Realita bola taká, že trasu ZA > Brno (200 km) si so 100% na začiatku neurobil na 1 záťah. A to je pritom 80 km diaľnica, zvyšok okresky. Do toho DC v priemere okolo 30 kW. Celkom peklo.
Odvtedy si vravím ak TM3 SR tak jedine s LFP a ruky preč od áut s chrómom na oknách - poznávacie znamenie
Naposledy upravené tommik; 20-11-2025, 08:05.-
LFP je v zime dosť problematické - žiadna alebo obmedzená rekuperácia, pomalé nabíjanie, veľmi dlhé predohrievanie na nabíjačku.Ale aj tak si asi držia ceny, keď niekto 6 ročnú s 5-cifernými kilometrami predáva za viac ako 50% ceny novej. -
zalezi ci ju garazujes, ak ano, tak sa neprechladi a vsetko je super, inak je mozne ze sa ta baterka prechladi, neviem... Ja s LFP v zime ale problem nemam s nicim. s nabijanim uz vobec nie, a nikdy som nemal ani pri celodennych jazdach v minusovych teplotach...
ale tommik urcite za tu cenu nekupuj teslu z roku 2019, to je nezmysel. bud si priplat za novsie tesly, alebo si kup radsej inu znacku, kde aj 2019-2020 bude mat este 1-2 roky zaruku na vsetko.Naposledy upravené hudino; 21-11-2025, 10:24. -
Mam TM3 SR+ kupenu 09/2019 za 50tis ako novu vo Viedni (asi prva na Slovensku) a som spokojny.
Za 6 rokov som najazdil 120.000 km, vacsinu po dialnici s Tesla SC a spotrebu mam okolo 15 kWh/100km, kapacitu baterie mam cca 41 kWh. Pod stresnym oknom mam v lete nahodenu sietku. V bytovom dome mam obmedzene moznosti nabijania (vyuzivam predlzovaci bubon len v noci pred dlhou cestou), do prace jazdim vacsinou na bicykli takze mi auto casto stoji. V zime klesa kapacita viac kvoli aktivnemu vykurovaniu baterie pocas stania. S autom som bol v Norsku a 2x vo Finsku. Bezne jazdim 600 km trasu do Nemecka za 6,5 h (spolu 40-45 min nabijanie). Na zaciatku som dokazal z BA prist az do St.Valentin 250 km, ale dnes to uz nedavam, musim zastavovat castejsie, ale vdaka lepsiemu umiestneniu nabijaciek som na tom casovo rovnako. Takze hej, musim teraz pocitat realne s dialnicnym dojazdom 170-200 km, uz aj BA-Kaskady musim ist v zime 115 km/h aby som prisiel, resp. zastavim na ZSE Budca. V meste nabijam vacsinou len AC pri nakupovani, Tesla SC mi ide po zahriati a od 10% vykonom 170 kW, aj ked rapidne klesa, uz pri 70% je vykon nabijania pod 50 kW, takze vacsinou odpajam a idem dalej. -
Podľa toho čo čítam, taká výhra to nie je. Nabíjať každých necelých 200 km je dosť obmedzujúce na dnešnú dobu. A to pritom nemá ešte 2019 LFP batériu ale US Panasonic.
-

Komentár