Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

nabíjanie Greenway

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    nabíjanie Greenway

    V Poľsku sa oplatí viac poľská karta či slovenská? Poľská sa dá objednať na Slovensko, koľko to trvá?
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #2
    Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
    V Poľsku sa oplatí viac poľská karta či slovenská? Poľská sa dá objednať na Slovensko, koľko to trvá?
    Oba cenniky mas verejne

    Oplati sa ti Greenway MAX pausal. Inak je to drahe. Ale zas ked ide po par nabkach platit 30 eur za pausal je tiez dost.
    Alternativne vies pouzit siet ORLEN charge cez ich apku/priradis kartu. Ale tiez uz maju vyssie ceny.

    Tlaci sa to cele ku pausalom, ak chces jazdit vyhodnejsie. Wecharge (ak mas este vw) sa ti neoplati platit nejaky maly pausal a budes mat vsetko k dispo za normalejsie ceny?
    Naposledy upravené nick81; 07-08-2023, 19:11.

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Minulý rok mi stačila GW PL/Orlen appka. Žiadne karty ani paušály. DC vtedy stálo okolo 2 Zloty. Dnes budeš rád ak sa zmestíš do 3 PLN. Je kopec appiek a sietí, cez ktoré sa dá v PL nabíjať. Treba si to porovnať.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      nepoužívam paušály, orlen neviem čo je
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #3
    Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
    nepoužívam paušály, orlen neviem čo je
    1fisker Potom to mas z pohladu ceny jedno. Uplne jedno ci si das PL alebo SK kartu.
    ORLEN je siet benziniek, ktora ma v PL dost slusne pokrytu infru. Väčšinou UFC. Staci len nainstalovat apku Orlen Charge a priradit tam kartu. Do minulého roka boli aj dosť lacný voči GW bez paušálu.

    Teraz majú 2.69PLN 50kW, 2.89PLN UFC, 1.95 AC

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:628,8 KB ID:	92126
    Naposledy upravené nick81; 08-08-2023, 13:13.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      akú kartu?

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      greenway mám kartu a program energia standard

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      https://greenwaypolska.pl/uslugi-lad...#pricing-table
      https://greenway.sk/sluzby#pricing-table

      Ak nechceš platiť paušál, je ti to jedno či si založíš Greenway PL, alebo pojdeš s tým čo máš.. Je to drahé...

      Ale tak GW si vieš prepnúť v prípade potreby aj len na mesiac na vyšší program. Viď ten program Energia MAX 0.19AC / 0.39DC / 0.49 UFC. Tie ceny ti potom platia aj v zahraničí.
  • KENNY
    Junior Member
    • Jul 2015
    • 23
    •   

    #4
    Okresné mesto Pezinok, kde vďaka úradom nabíjačky bez komplikácií nie je možné vybudovať sa darí spoločnosti Greenway postaviť najvýkonnejšiu nabíjačku v celom okrese, ktorá by mala byť plne funkčná do konca apríla 2024 pred Tesco Pezinok. ZSE má 2x HYC150 pred Lídlom pri Bozine, ale obidva stojany sa bijú o celkovú kapacitu 80 kW. Pred Tescom GW bude mať 150 kW Deltu s dvomi CCS (1x150 v prípade dvoch áut naraz 2x 75kW), kde by mala byť plná kapacita.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20240408_191221.jpg
Videní:	136
Veľkosť:166,7 KB
ID:	95748 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20240408_191300.jpg
Videní:	138
Veľkosť:178,1 KB
ID:	95750
    Pripojené súbory

    Komentár


    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Meanwhille in Senec:

      Získali sme dotáciu na nabíjacie stanice - Mestu sa podarilo získať dotáciu 260 400 € z Plánu obnovy cez Ministerstvo hospodárstva na „Budovanie verejne dostupnej nabíjacej infraštruktúry v meste Senec“. ALE: Dve nabíjačky budú DC alebo tzv. rýchlonabíjačky s výkonom 50 kW. Spolu 53 nabíjacích bodov, kde je jedna nabíjačka s 2 vývodmi, bude AC alebo nabíjačky s pomalým nabíjaním s výko- nom 11 kW.

      Ale zas rozmiestnenie na sidliska s 11kW je OK. ZIAL problem je v tom, ze aj ta jedina mestska je mega draha, ja osobne verim, ze to daju do spravy niekomu normalnemu (ZSE/GreenWay/eJoin) a nie nejakej noname spolocnosti s cenou 50c/kw.

      https://www.senec.sk/userfiles/downl...il_2024-v1.pdf
  • KENNY
    Junior Member
    • Jul 2015
    • 23
    •   

    #5
    Okres Pezinok ktorý siaha až po Doľany dostal najvýkonnejší stojan v podobe 200kW Delty od Greenway. Nabíjačka je osadená, zapojená na elektrinu, pripravená k prevádzke na 1x150 kW alebo 2x75kW podľa informácií od Greenway s uvedením do prevádzky do konca apríla 2024. Delta ponúka na CCS 400A čo v prípade vybitého auta na 400V architektúre keď bude mať na spodku 320-330V tak s prehľadom dá 320x400= 128kW výkonu. Pri dosiahnutí 375V na nabíjanie AKU (nie hodnota voltáže na baterke) pôjde sám na stojane 150 kW výkonom, čo bude znamenať že je na jedinom bode v okrese Pezinok, kde sa dá dosiahnuť taký výkon. Konektory na displeji ukazujú, že nie sú ešte v prevádzke. Pre menej skúsených nepripájajte auto na taký konektor, lebo sa môže stať, že vám ho auto nepustí vytiahnuť! Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	tesco_pezinok_gw.jpg
Videní:	74
Veľkosť:141,6 KB
ID:	95819
    Pripojené súbory

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      si si isty, ze je tam limit 400A? Ja viem tak, ze su to 500A. Na plnu kapacitu 200kW som sa uz priblizil-dotkol so 400V autami.

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Je možné že majú aj 500A tie 200kW DELTY, ale táto sa prezentuje, ako max 920V a 400A. Nie je vylúčené, že pri nižšom napätí napr. 400V pustia meniče aj 500A. Len aj, keď dáš do auta 500A na 400V architektúre to v živote neuvidíš 200 kW, lebo 200 000 W delené 500A máš iba pri úrovni 400V na dobíjanie baterky, čo zodpovedá pri 96 sériovo zapojených AKU cez 80% SOC a 200kW nad 80% SOC nenabíja nič sériové na trhu. Pozor však na to že VW a aj iné značky končia zo 400V a prechádzajú na 430V a viac, ako TMX, TMS, ktoré v sérií používajú 110 AKU a paralelne 72 článkov NCA Panasonic 18650 a pri plnom nabití dajú cez 450 Voltov na AKU. VW ID7 GTX aj BUZZ, ktorý v sérií nepoužíva 96 AKU, ale 104 v sérií a 3 články paralelne s napätím cez 430V...

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Milan máš pravdu, že DELTA EVC200kW dokáže 400V arch. dobíjať 500A a 800V na 250A. Zohnal som to s podrobnejšieho spec. Tak, že mal si určite niečo čo nemalo v sérií iba 96 článkov. Rovno si idem kuknúť, čo si mal v rukách za EVčko

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Milan, nemal si náhodou Volvo EX40 alebo EC40 s veľkou AKU 82/79kWh ? Tá zvláda 205 kW a v sérií má 108 AKU s takmer 450V maximom.
  • KENNY
    Junior Member
    • Jul 2015
    • 23
    •   

    #6
    Milan, vždy písem to, čo na isto viem, alebo o čom píše špecifikácia zariadenia. Mám aj osobne spravenú fotku zo štítku samotnej DELTY z Pezinka. Ale do 400-500V asi ide 500A. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	DELTA_200kW_stitok.jpg Videní:	0 Veľkosť:144,1 KB ID:	95823
    Naposledy upravené KENNY; 14-04-2024, 17:43.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 858
      •   

      #7
      KENNY pozri sem. to je nejaka haluz nie? Na delta strankach pisu pri output 500A, to si aj ja pamatam z nejakych GW nabijaciek. Zaroven v inom popise pisu 400A.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	delta.jpg
Videní:	53
Veľkosť:114,9 KB
ID:	95833
      Pripojené súbory

      Komentár


      • KENNY
        KENNY komentoval
        Upraviť komentár
        Presne to som včera pozeral, ale nestihol som už poslať. Ale podľa všetkého to ide lineárne s limitom 200 kW. Teraz mi docvaklo, že tých 200 kW si mohol mať na hocičom čo vie nabíjať 200kW. Limitom je asi určite celkový výkon 200kW a aj keď máš na AKU 380V, tak to skrátka pustí aj viac ampér (200 000 W / 380V DC = 527A). Veľa vecí u nás kvôli normám sa robí z rezervou. Kľudne môže byť, že koncové stupne sú stavané aj na viac, možno 600A. Pri 900V aute by mala dať 222A. Inak na dnešnú dobu aj najbližšie roky je to dobré riešenie. Nestihneš v kľude, ani malý nákup a musíš letieť k autu
    Pracuje...
    X