Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 94

    #76
    Asi nejaka haluz “BMW i3 nie je kompatibilné s našimi DC nabíjacími stanicami”
    Mozno s niektorymi lebo ked chodim do BB tak pravidelne nabijam pri kolibe u Kristofa a ziadny problem doposial nebol…
    Naposledy som nabijal vcera..
    Naposledy upravené jaron; 20-06-2022, 20:48.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Aj i3 malo svoje "verzie", nemá OTA updaty aby všetky i3 boli rovnako softvérovo vybavené.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň, ďakujeme za informáciu. Môžete nám prosím poskytnúť informáciu, aký presne máte model BMW i3? Ďakujeme.
  • tommik
    Member
    • Jun 2021
    • 96
    •   

    #77
    Ejoin EU Ďakujeme

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	1657033302152.jpg
Videní:	1105
Veľkosť:143,2 KB
ID:	85772

    Komentár

    • Ejoin EU
      Member
      • Jun 2020
      • 267

      #78
      Radi by sme dali do pozornosti aj novú súťaž, v ktorej môžete vyhrať až 50 kWh na nabitie Vášho elektromobilu v sieti ejoin GO. Stačí, ak sa odfotíte na cestách s našou nabíjacou stanicou (stačí aj Vaše auto s nabíjacou stanicou) a túto fotku zazdielate na sociálnej sieti a označíte nás.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	293367253_1070145480589325_6533676780188380535_n.jpg
Videní:	1063
Veľkosť:159,7 KB
ID:	86075

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        To by ste mohli dat kazdemu. Iny prevadzkovatel sa minuly rok buchol viac po vrecku a nerobil z toho "sutaz". A ked uz to ma byt sutaz - aky ma statut? Kolko "vyhercov" , trvanie sutaze, vyhodnotenie, ...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Potrebuju aby si ich zadarmo like-oval, načo by robili štatúty a mali výhercov.

        Prvý ejoin už pravidelným dlžníkom u Sociálky https://www.finreg.sk/subjekty?hladaj=ejoin

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Aka mila sutaz pre virtualne spolocenskych exibicionistov.
        Naposledy upravené Taur; 19-07-2022, 18:50.

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        dango Pekný deň prajeme. V júli dávame každému, kto nabije aspoň 50 kWh v tomto mesiaci, automaticky zľavu 20 percent z nabíjania. Aj v kontexte vyšších nákladov a nárastu cien sme to robiť nemuseli, ale robíme to pre Vás. Táto súťaž, ktorá beží na sociálnych sieťach, je len doplnkovou aktivitou, ktorá Vám môže priniesť ďalšie bezplatné kWh.
    • Ejoin EU
      Member
      • Jun 2020
      • 267

      #79
      Ahojte! Chceli by sme Vám oznámiť, že v septembri spustíme našu mobilnú aplikáciu ejoin GO

      Click image for larger version  Name:	304842137_787253849136754_1108075447567544782_n.jpg Views:	0 Size:	58.3 KB ID:	86832

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Chceme vam oznamit ze uz je september. Ale pravda, nepisete tam rok, uznavam.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Do 30.9. su v termine (ak tento rok)

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Viem, ja len ze v septembri oznamit ze "uz v septembri" je zvlastne. To akoby som v utorok rano povedal namiesto dnes pridem, ze pridem uz v utorok. Fakticky je to spravne, ale nie prirodzene. By som povedal tento mesiac, alebo do konca mesiaca . Ale chapem ze kampan mala asi vyjst skor a uz neprerabali grafiku. Hlavne je aby dodrzali tento september a bola uz apka.

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Samozrejme, myslíme tento rok 😅🙂

      • demo
        demo komentoval
        Upraviť komentár
        Super, bomba, ďalšia appka na nabíjanie, yes ! Ďakujeme !
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #80
      Chcel by som poprosiť Ejoin, aby dával faktúry skôr. Čakať skoro mesiac na faktúru za predchádzajúci mesiac je naozaj nevhodné. Ďakujem

      Komentár


      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Dobrý deň, ďakujeme za podnet, posunieme ďalej. Ak budete používať mobilnú aplikáciu po jej spustení, faktúry už nebudú témou

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Takže cez apku sa nabíja zadarmo, keď "faktúry už nebudú témou" ? Dobrá správa pre Vašich zákazníkov, žiadne faktúry.

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko To žiaľ nie
    • cio
      cio
      Junior Member
      • Feb 2019
      • 21
      •      

      #81
      Na horehroní v Brezne chýba akákoľvek DC nabíjacia stanica. Nepriravujete nejakú CCS/CHADEMO v Brezne ?

      Komentár

      • Ejoin EU
        Member
        • Jun 2020
        • 267

        #82
        Ahojte, chceli by sme napísať pár slov k aplikácii - ujasniť niektoré veci.

        Niektorým z Vás prišiel v uplynulých dňoch e-mail s pozvánkou do aplikácie ejoin GO. Ide o prvých vybraných klientov, ktorých údaje sme importovali do nového systému. V súčasnosti prebieha migrácia údajov našich ďalších zákazníkov. Pripravujeme všetko na maximálne bezproblémový a čo najjednoduchší prechod. Po ukončení migrácie Vám doručíme pozvánku na mail.

        Ak registráciu dokončíte na základe pozvánky, do približne 24 hodín budete mať k Vášmu účtu priradenú aj Vašu RFID kartu. Či sa párovanie karty zrealizovalo si budete môcť overiť v správcovskom systéme. Ak máte viac RFID kariet k jednému účtu, budú spárované všetky.

        Ak nechcete čakať na pozvánku, môžete sa do systému registrovať aj teraz, avšak ak máte záujem o to, aby po ukončení migrácie bola Vaša RFID karta spárovaná s Vašim novým účtom, je dôležité, aby ste pri registrácii zadali rovnaký e-mail, aký ste použili pri prvotnej registrácii do ejoin GO. Aplikácia ejoin GO je už niekoľko dní dostupná na Google Play a App Store, takže môžete sťahovať.

        Sme radi za akúkoľvek spätnú väzbu, ktorú môžete písať buď sem, na Facebook-u, Instagram-e alebo na e-mail info@ejoin.eu.

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU To ste nemohli dlhsiu lehotu nastavit ako 24h? Kde beriete predstavu ze si ludia kontroluju emali kazdy den? Aspon nejaky casovy horizont dokedy chcete poslat pozvanky vsetkym zakaznikom?

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Môj názor je už dlho nemenný. Žiadne aplikácie, žiadne karty. Strčím kábel do zásuvky a nabíjam. Takto to má fungovať aby to bolo užívateľsky prívetivé a čo najjednoduchšie.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          registroval som sa, zadal rovnaky email a svoju kartu tam aj tak nevidim

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker 🙃

          Taur nerozumieme otázke. Ak ste už dostali pozvánku, do 24 hodín bude karta zmigrovaná. Nie je tu žiadne spojenie s e-mailom a teda ani nutnosť toho, aby si zákazníci kontrolovali e-mail každý deň. Čo sa týka migrácie, je to otázka týždňov.

          dango úprimne nás zaujíma, prečo ste napísali, že máte takýto problém 😕 V príspevku vyššie vyslovene píšeme, že zákazníkom, ktorí dostali pozvánku, budú mať kartu zmigrovanú do 24 hodín. Vy ste, podľa toho čo píšete, pozvanku nedostali, teda karta Vám ani nemohla byť prehodená. Stane sa tak až po ukončení migrácie.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU pisali ste "Po ukončení migrácie Vám doručíme pozvánku na mail.

          Ak registráciu dokončíte na základe pozvánky, do približne 24 hodín budete mať k Vášmu účtu priradenú aj Vašu RFID kartu"
          Ok, asi som prehliadol tu ciarku, lebo bez nej to vyznelo ze po tom co mi pride mail mam 24h na dokoncenie migracie, aby som mal sparovanu RFID. Ciarka vo vete meni zmysel na to ze mozem migraciu dokoncit hoci aj o tyzden po prichode mailu a potom do 24h bude aj RFID sparovana (teda dufam ze uz teraz to chapem spravne). Tak sorry no.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Z tejto citacie:
          Ak nechcete čakať na pozvánku, môžete sa do systému registrovať aj teraz, avšak ak máte záujem o to, aby po ukončení migrácie bola Vaša RFID karta spárovaná s Vašim novým účtom, je dôležité, aby ste pri registrácii zadali rovnaký e-mail, aký ste použili pri prvotnej registrácii do ejoin GO

          som to pochopil tak, ze pokial chcem migraciu urychlit, tak sa registrujem s rovnakym imelom.
          ....v podstate to je jedno a zakaznik nic nemoze urychlit
          ..koniec koncov, treba nieco urychlovat? asi nie

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          dango treba brať do úvahy kontext celej vety Nepíšeme nič o urýchlení migrácie, ale o tom, že ak chcete, aplikáciu môžete využívať aj teraz - zatiaľ ale bez karty.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Skúšal som sa prihlásiť do aplikácie, nejde to. Dal som aj obnoviť heslo, ale nič mi neprišlo.

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker Registrovali ste sa na https://portal.smartfuelpass.com/Reg...n?ref=953685F1 , prišiel Vám e-mail s odkazom, cez ktorý ste si zvolili heslo, ale teraz sa neviete prihlásiť s týmito údajmi?

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Nie som nový užívateľ, už som u vás dávno registrovaný, aj kartu mám dávno, nepovažoval som za nutné sa registrovať znova, nechápem čo vlastne odo mňa požadujete. Prepáčte znova sa musím vrátiť môjmu prvému vyjadreniu, zopakujem ho: "Žiadne aplikácie, žiadne karty. Strčím kábel do zásuvky a nabíjam. Takto to má fungovať aby to bolo užívateľsky prívetivé a čo najjednoduchšie. "
          Toto čo vymýšľate je otravné. Pardon.
          Spomeňte si, že už asi pred 4-5 rokmi keď ste začínali, tvrdili ste, že nabíjanie bude jednoduché cez EČV, tak ako na parkoviskách pri prechádzaní cez rampy. Čo sa odvtedy udialo?

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker ak ste nedostali pozvánku, znamená to, že Vaše údaje ešte v systéme nie sú evidované. Ak teda chcete aplikáciu využívať ešte pred kompletnou migráciou, musíte si vytvoriť novú registráciu. Ak zároveň chcete, aby sme Vašu registráciu dokázali identifikovať a spárovať s pôvodnou (po ukončení migrácie údajov), tak sa musíte registrovať cez rovnaký e-mail, ako ste sa registrovali pôvodne. Všetky tieto informácie sú uvedené aj v pôvodnom príspevku, ktorý momentálne komentujeme.

          Nabíjanie pomocou EČV - takúto funkcionalitu sme skutočne mali pripravenú, avšak v praxi nejde o veľmi bezpečnú formu autorizácie. EČV sa dá jednoducho zameniť a systém teda obísť.

          Ak chcete nabíjať spôsobom "zapojím kábel a nabíjam", tak musíte mať niekde vytvorený účet, v ňom evidované údaje a k nim spárované vozidlo. Čiže, potrebujete sa registrovať - čo je aj tento prípad. ejoin GO nie je iba aplikácia. Ide tu najmä o platformu, na ktorej daná aplikácia beží a čo ponúka pre zákazníkov a pre majiteľov nabíjacích staníc. Ide o zároveň o začiatok a nové funkcionality či vylepšenia budú pribúdať. Naďalej budujeme množstvo nových lokalít, ktoré takto budú pre Vás jednoducho dostupné, ale zároveň budeme rozširovať počet nabíjacích bodov aj o iných prevádzkovateľov, či už menších alebo aj väčších. Aj teraz je v aplikácii niekoľko staníc, ktoré neprevádzkuje ejoin, ale môžete sa na nich bez problémov nabiť.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker Ved trochu premyslaj, cez ECV je blbost. Co by branilo dat si pred pripojenim kabla na znacku papier s napr. tvojim ECV a nabijat na tvoj ucet? Tento napad bol od zsaciatku odsudeny na nerealizaciu.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker mal si si kupit Mercedes a nabijal by si bez appky/karty len zastrcenim kabla 😁 funkcia plug & charge je standardom pri CCS 2.0 a musi ju v prvom rade podporovat auto prostrednictvom svojho softwaru. Napis do VW, ze nechces appku, nech s tym nieco urobia 😉

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo to radšej Teslu ako Mercedes
      • rapid
        Member
        • Aug 2022
        • 35

        #83
        Servus Greenway,
        na Karadzicovej pri CBC5 sa to zacina posledne tyzdne seriozne zvrhavat s parkovanim na nabijacich miestach. Dnes rano uz nikto nenabije

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Stanica je od ejoin - presunul som prispevok do spravnej temy
      • Peto02
        Member
        • Mar 2016
        • 86
        • peter83511
        •   

        #84
        Prosim Vas, mohli by ste vo vasej mape oznacit momentalne nefunkcne nabijacky?
        Ako napriklad DC nabijacky OC Retro Bratislava ci OC Idea Ilava.
        Dakujem.

        Komentár


        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za komplikácie. Mapa nabíjacích staníc na webe už nejaký čas nebola aktualizovaná, nakoľko pracujeme na novej verzii mapy. Či je niektorá zo staníc nedostupná si môžete pozrieť aj v mobilnej aplikácii. Nabíjacia stanica v Ilave je funkčná, nakoľko aj dnes na nej prebiehali nabíjania. DC stanica v OC Retro má dlhodobú odstávku. S pozdravom, tím ejoin.

        • Peto02
          Peto02 komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU tak to som nevedel, ze je vasa mobilna aplikacia dostupna uz pre vsetkych a nie len pre pozvanych uzivatelov, kedze som nedostal ziadny informacny mail.
          V sobotu 19.11.2022 okolo 10.hodine som sa chcel v Ilave nabit na DC a nedalo sa aktivovat nabijanie. Volal som aj na Hotline a pani mi povedala ze je nefunkcna, tak som isiel k Bille na AC.

          Edit: stiahol som si aplikaciu, ale k mojmu mailu som pred 2 rokmi nedostal ziadne heslo na prihlasenie do "Smart Fuel Pass". Poziadal som teda o zaslanie a nic. Tak som vytvoril novu registraciu a niesom sparovany.
          Pozrel som si aspon tie nabijacky na mape a pri OC Idea je napisane: "AC stanice su z boku pred Billou, DC stanica pri cerpacej stanici je docasne nefunkcna." Tak je funkcna ci nie?
          Naposledy upravené Peto02; 22-11-2022, 04:56.

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Peto02 Dobrý deň, text pri danej lokalite sme teraz upravili, zostalo to tam zabudnuté ešte z čias testovania. Ďakujeme za upozornenie. Ak sa rozkliknete až na konektory, tak vidíte, či je nabíjacia stanica dostupná alebo nie je. Funkčná teda je, ale je najstaršia zo všetkých v našej sieti, preto pre istotu odporúčame skontrolovať si jej stav. Nepatrí k tým najspoľahlivejším, určite ju plánujeme vymeniť.

          Aplikácia samozrejme je dostupná pre kohokoľvek, píšeme to napokon aj o pár postov vyššie. Jediný rozdiel je v tom, že aplikáciu zatiaľ môžete používať nezávisle od RFID karty. Keď Vám zašleme mail, už budete vedieť, že príde k spárovaniu účtu v appke s Vašou RFID kartou. Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabijete bez problémov

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Taka uprimna otazka. Po tych rokoch mam iba ja pocit, ze sa ejoin-u stale nedari spravit ani trochu spolahlivu siet? Zial, ako tu citam prispevky a skusenosti, mal by som strach sa na nejaku nabiajacku spolahnut,ak by na dostrel nebola alternativa.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Stale nemam kartu ani registraciu a nechyba mi.

          Ono uz skoda asi reagovat ale argument, ze aktualna mapa je v apke, je z hladiska nejakych pouzivatelskych procesov smiesny. Ked isli robit mapu do apky, mali to proste napojit na databazu nabijaciek vo webovej mape a mat to sucasne. Pridam nabku do databazy a objavi sa v obidvoch. Akoze hned po vydani apky, ktora je par mesiacov, prestat aktualizovat webovu mapu, na ktoru odkazovali predtym ??? Len mne to pripada cudne ? Ako minule s tymi ich webmi na poddomene, urobili na poddomene novy web a cudovali sa, preco nevidime cennik na hlavnej domene .

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko presne na tom sa momentálne pracuje, aby mapa na webe ťahala dáta z backend systému. Aplikáciu si môžete stiahnuť okamžite a nabíjať, nepotrebujete mať kartu. RFID kartu od spustenia aplikácie vydávame len na vyžiadanie.

          milan84 Vidíme, koľko nabíjaní u nás prebieha a ich počet neustále rastie každý mesiac. Aplikácii zatiaľ nerobíme promo aktivity, no aj napriek tomu počítame aktívne registrácie (reálnych používateľov) v stovkách. Rovnako evidujeme počet telefonátov na infolinke a ich množstvo je výrazne nižšie ako napríklad pred rokom. Aj na základe toho si dovolíme tvrdiť, že spoľahlivosť našich nabíjačiek je vysoká, ale určite je vždy čo zlepšovať.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #85
        Pôvodne zverejnené od Ejoin EU
        "Čo je to Smart Fuel Pass, ejoin UP alebo Ultima Payments
        Ejoin EU Už som sa pýtal pred rokom, ale skúsim zas. Podarí sa vám už niekedy dať konečne nabíjačky do roamingu Digital Charging Solutions?

        Vašu novú apku som dal hneď preč, keď som videl ten rituál s registráciou a dobíjaním kreditu. :-/ Ľudia s koncernovými kartami VW/Škoda/Mercedes/Kia/Hyundai.... toto akosi nemajú zapotreby.
        Všetci významní operátori sú dávno v DCS. Dokonca je tam v SR už x menších s Go-Electrics, lastmile solutions, ePerun s množstvom AC staníc. Zbytočne sa pripravujete aj o zahraničných zákazníkov, ktorým auto na cestách vaše stanice neukáže.​

        Nabíjame teda všade jednou kartou, za rozumné ceny, mesačne všetko na 1 faktúre. Auto ukazuje online stav všetkých staníc, resp. 1 apka/mapa. KiaCharge pri 4e/mes - aktuálne nové ceny:
        • LIDL 0.36e/kwh AC 0.22
        • ZSE DC/UFC vrátane ZSE PARTNER staníc za 0.36e/kWh
        • GreenWay DC/UFC 0.37e/kWh do 59min.
        • Všetky AC porty v rozsahu 0.19-0.22e/kWh
        V DCS stále chýba len Ejoin a MolPlugee. Tieto vždy obchádzam, lebo nevidím zmysel otvárať ďalšie apky, keď je takmer všetko v jednej a na jednu kartu. Tá doba nosenia X kariet / apiek sa už skončila pred rokom.
        Naposledy upravené nick81; 13-12-2022, 23:29.

        Komentár


        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň, prioritne riešime väčšie roamingové platformy, a to Gireve a následne Hubject. Tému Digital Charging Solution budeme skúmať následne. Naša aplikácia nie je len "aplikácia", je to skutočne robustná platforma, v ktorej budú postupne pribúdať ďalšie a ďalšie nabíjacie stanice. Či už iných prevádzkovateľov na priamo, tak aj cez roaming. Už teraz sú v aplikácii mnohé stanice, ktoré využívajú náš systém, ale my ich neprevádzkujeme, no zákazníci na nich môžu nabíjať. Registráciu netreba vnímať ako prekážku, predsa len ide o finančný účet, kde si neprenášate kredit, ale vaše vlastné peniaze. Máme licenciu na platobné operácie od Národnej banky Slovenska, preto je tu potrebná adekvátna úroveň bezpečnosti. S pozdravom, ejoin

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Koncernové karty VW? To je čo? Pred časom mi v predajni VW ponúkali akúsi kartu, ale ceny za nabíjanie boli veľmi vysoké, tak som ju odmietol. Žeby sa to zmenilo?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker WeCharge? ,,, no tie ceny nič moc https://www.vw.sk/d/8153-autonovo/te...vita/we-charge
          Ako mi dnes spomínal Ejoin EU, tak je možné, že si automobilky v DCS rôzne "dotujú" lepšie ceny. Alebo si myslím druhá možnosť je, ako si kto vybavi. WeCharge má fixné ceny pre AC/DC - môže to byť založené na nejakom "priemere" (náklady operátorov sú predsa rôzne), alebo chcú aj ešte nejakú províziu za nabíjanie.

          KiaCharge má v tarifách "Dobíjanie DC Ceny závisia od príslušných prevádzkovateľov nabíjacích staníc. Pred začatím nabíjania sa informujte o platných cenách." je to zákerne v tom, že pokiaľ nemám ten paušal, nevidím aké mám ceny. U nás sa pomerne často menia ceny stanica od stanice, ale ide to k lepšiemu.

          Tento rok bol napr gw DC 0.41 + od 40 minúty hodinový poplatok a teraz sa prehodil na 0.37e + poplatok je od 60 minúty. Min. rok bolo napr v Estónsku/Fínsku všetko za 50-70eur/hod, teraz má už väčšina normálne ceny (0.29e AC, 0.5e DC), resp. DC 15e/hod a pod. Ionity Power balík napriek energetickej kríze je stále udržali na 0.29e/kwh.
          Naposledy upravené nick81; 14-12-2022, 12:23.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker Nie každý je úžerník ako koncern VW, takže rovnaké karty od rovnakej spoločnosti DCS vydávané kórejskými automobilkami k autám majú oveľa priaznivejšie ceny ako karty VW,Škoda,...
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #86
        eJoin velke ako velke. Ako v inych veciach, aj pri tejto mi to pripada, ze sa “skrabete lavou rukou na pravom uchu”. A to uz nehovorim, kolko uzivatelov pouziva DCS karty, tie dalsie dve su na prepojenie kariet inych poskytovatelov. Takze ked sa date do Hubjectu, budete aj v DCS, lebo DCS pouziva aj Hubject - ale oklukou a zbytocnymi poplatkami z ceny nabijania pre dvoch namiesto jedneho prostrednika.

        Podla statistiky z roka 2022:
        DCS. 800.000 bodov
        Hubject 400.000 bodov
        Gireve 239.000 bodov

        A apka je apka, platforma je platforma. Z apky na mobile platforma nebude, platforma znamena urcita skupina zariadení. Napr. apku mate na platforme Android alebo mate mapy na webovej platfome ?
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Web mapa je na https://portal.smartfuelpass.com/, kým sa neprihlásiš. Po prihlásení sa ku nej už neviem v menu doklikať (nie je tam položka mapa a domov dáva už len na nejaký dashboard s financiami).

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko samozrejme, toho prepojenia medzi roamingovými platformami sme si vedomí, ale v rámci nich si operátori "musia podať ruky", aby spolu fungovali. Odkiaľ máte, prosím, čísla k DCS? Sami totiž na webe uvádzajú 400 tisíc nabíjacích bodov.

          Apka je predĺžená ruka platformy. Ktokoľvek sa rozhodne do systému pripojiť nabíjačku, môže tak urobiť veľmi jednoducho a na pár klikov. Teda, nie je to len o nabíjaní (klientoch), ale aj o CPO, t.j. prevádzkovateľoch nabíjacích staníc, ktorí sa do systému môžu jednoducho pripojiť. Opäť sa dostávame k tomu, že veľa odpovedí Vám dá článok odpovede na najčastejšie otázky. Rozumieme, že je náročnejšie zorientovať sa, čo vlastne naša mobilná aplikácia je a čo ponúka backend, keďže to nie je obyčajná appka na nabíjanie a webová stránka nie je iba webové rozhranie pre sledovanie nabíjaní a manažovanie účtu. Ide skutočne o platformu na nabíjanie elektromobilov, ktorá v danej forme a s danou funckionalitou, dovolíme si tvrdiť, neexistuje.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #87
        Nabíjačka Ejoin, Mirage Žilina, dnes poobede. Všetko má svoje hranice. Občas sa mi stane, že nechám pár minút auto na nabíjačke bez nabíjania, alebo si potrebujem odskočiť, tak zaparkujem na mieste určenom pre elektromobily. Veď kto je svätý však? Preto dokážem prižmúriť 1 oko aj 2 oči.
        Ale čo je už vrchol drzosti, aby sa niekto zapol na nabíjačku, stál tam 2 hodiny a vôbec nenabíjal.
        Prosím majiteľa tohto i3, aby sa zamyslel nad svojím konaním. Ak sa ospravedlní, tak to jedno, možno aj 2 oči privrem. Vy, ktorí ho poznáte, odkážte mu to.
        Ďakujem

        Komentár


        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Bytčan v meste, čo viac dodať...
      • Taur
        Member
        • Dec 2019
        • 296
        •   

        #88
        @Ejoin EU​ 10.12. som sa chcel nabit cez AC pri kolibe u Kristofa, ale isla len 11kw, tak som sa hned odpojil lebo som nemienil tolko cakat. Mate vselijake vykony a este ich aj menite. ved tam byvalo normalne 22kw, tak by ste mohli na displejoch miesto loga zobrazobvat vykon nabijacky v kw ci uz na AC ale aj na DC, lebo tiez mate podivne vykony ako 40kw v Besenovej a podobne. Alebo dajte tam nalepku s vykonom nech clovek vie kolka bije. Som myslel ze ma vadu ked tak malo ide. Na roznych mapach napr. aj na tej Smart Fuel Pass v predchadzajucom prispevku je v popise 22kw. Clovek nemoze stale studovat vasu mapu kde ste ake zmeny porobili a ani nieje povinny mat smartfon ci aktivovane mobilne data aby mohol pocas cesty to zistovat. Keby som vedel tak sa zastavim kusok predtym na Benzinole kde je stale AC 22kw, teda mozno este je.
        Som zvedaby ci mi pride faktura na 12c za toho pol kw alebo este nemej co scuclo kym som zistil ze sa nerozbieha nad 11kw.

        Komentár


        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň Taur, ospravedlňujeme sa za zlú skúsenosť, téma zníženého výkonu pri Kolibe u sv. Krištofa už bola diskutovaná na tomto fóre viackrát. Na danej lokalite skutočne prišlo k zníženiu výkonu, nakoľko na danom odbernom mieste sa robili zmeny a rezervovaná kapacita nestačí. V súčasnosti už robíme kroky k navýšeniu kapacity, aby bolo zabezpečené plné využitie nabíjacích staníc. V tomto bode ale sme časovo limitovaní aj k tomu prislúchajúcou byrokraciou. Čo sa týka dostupného výkonu zobrazovaného na mapách, snažíme sa byť čo najtransparentnejší, preto zobrazujeme nielen maximálne výkony, ale aj napätie či prúd. Prípadne nezrovnalosti môžu občas nastať, ale skutočne sa ich snažíme minimalizovať. Navyše, chceli by sme upozorniť, že naši klienti v sieti ejoin GO môžu využívať aj iné stanice, nielen tie, ktoré sú pod našou správou - týka sa to aj staníc, ktoré sú našim produktom, teda sú označené ako ejoin. Za správnosť týchto údajov a korektné fungovanie stanice zodpovedá v takom prípade majiteľ nabíjacej stanice. Takéto stanice je možné zatiaľ odlíšiť vlastnou tarifou za nabíjanie, ale nie je to pravidlo. Pracujeme ale na krokoch, aby ste stanice mohli jednoducho odlíšiť. S pozdravom, tím ejoin
          Naposledy upravené Ejoin EU; 15-12-2022, 15:46.
      • PistaTT
        Member
        • Jun 2022
        • 130
        •   

        #89
        Ejoin EU - bolo by prosim mozne v mobilnej apke "ejoin GO" pre iOS integrovat FaceID / TouchID ako alternativu k PINu?

        Komentár


        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň, áno, na zapracovaní biometrie sa pracuje.

        • PistaTT
          PistaTT komentoval
          Upraviť komentár
          dakujem za dobru spravu. ten PIN je vcelku otravny...
      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 322

        #90
        Dobry den.

        Je nejaka spojitost medzi android aplikaciami EJOIN GO a SMART FUEL PASS, lebo som sa zaregistroval najprv v jednej, potom druhej, s rovnakym emailom​..

        nasledne mi zacali chodit nejake Noreply SmartFuelPass notifikacne emaily, ze

        >>boli Vám vytvorené výpisy z účtu za ostatné obdobie (12/1/2022 - 12/15/2022) spolu s ostatnými prislúchajúcimi dokumentami. Nájdete ich po prihlásení sa do systému

        kedze som na ejoine nenabijal, tak som sa informoval, ze o co sa jedna, na to som dostal odpoved, ze

        >>naša spoločnosť je licencovanou platobnou inštitúciou, sme povinný generovať pre Vás pravidelné výpisy z účtu, aj v prípade ak na účte nebol zaznamenaný pohyb

        A ked som sa informoval, ze na zaklade ktoreho zakona mi teda musia zasielat nulitne notifikacie a ze ci teda riesenie je iba zrusenie uctu, tak mi prisla z Noreply automaticka sprava

        >>Smart Fuel Pass: Ukončenie klientskej zmluvy | Client contract termination

        Takze teraz uz nenabijem na ejoine ani so starou plastovou kartou?

        Tiez mi nie je celkom jasne, naco posielaju do emailu notifikaciu, ze vypis je v ich systeme.
        Postou predsa z elekrarni a vodarni tiez nechodili korespondencne listky, ze mate fakturu a mozete si ju dojst vyzdvihnut do nasej centraly v Bratislave (OSOBNE) ...

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Všetko sú to nezmysly, sprostosti aby ľuďom komplikovali život. Nič nie je užívateľsky prívetivé. Neviem, či vôbec poznajú tento termín.

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň, áno aplikácia Smart Fuel Pass a ejoin GO je defakto tá istá aplikácia, avšak v našich farbách. Registráciu je možné teraz realizovať len jednu, keďže ide o jeden systém a je jedno, z ktorého systému sa prihlásite. Odpoveď, ktorú ste dostali, je správna. Ide o výpisy z účtu, teda o pohyboch na Vašom účte. Tie generuje aj Vaša banka pravidelne, a to aj vtedy, ak by ste na účte nespravili žiadny pohyb peňazí. Notifikáciu posielame do mailu a nevylučujeme, že v budúcnosti bude možné nastaviť ako, kde a či chcete túto informáciu dostávať. Notifikácia neobsahuje výpis z dôvodu, že takýto výpis by musel byť šifrovaný. To samozrejme nie je prekážka k realizácii, ale zatiaľ bol zvolený tento spôsob.

          Poprosíme brať na vedomie, že tieto účtovné informácie majú v prvom rade informačný charakter. V systéme nájdete nielen pohyby na účtoch, ale aj výpisy nabíjaní za dané účtovné obdobie. Informácie o nabíjaniach a pohyboch na účte máte aj v mobilnej aplikácii v časti Transakcie, teda dané dokumenty nutne nepotrebujete sledovať. Oceníte ich však najmä, ak nabíjate na firmu, nakoľko takto získavate všetky potrebné dokumenty do účtovníctva.

          Veríme, že nepôjde o prekážku, ktorá by Vás odradila používať (nielen) naše nabíjacie stanice a oceníte funkcie, ktoré mobilná aplikácia ponúka a o ktoré sa postupne bude rozrastať. Zákazníkom chceme priniesť naopak to najjednoduchšie riešenie nabíjania. Sme si vedomí toho, že samotná registrácia si vyžaduje o pár krokov navyše, ktoré celý proces predĺžia len zanedbateľne, no zároveň získate funkcie, ktoré Vám využívanie našej siete spríjemnia a zjednodušia.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Nehovoríte pravdu. Nie je to tá istá aplikácia. U ž minule ste písali, že sa treba znova registrovať a vytvoriť ďaľší duplicitný účet. Mne to s pôvodnými prihlasovacími údajmi, ktoré som mal na ejoin nejde prihlásiť do tejto novej nezmyselne anglicky pomenovanej aplikácie. Je nutné vytvoriť novú registráciu. Celé zle. Napr. už dávno ste sľubovali jednoduchý spôsob - prídem na nabíjačku, zapnem kábel, nabíjam, nepotrebujem kartu ani žiadnu aplikáciu. Systém ma spozná automaticky.

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker dobrý deň, kde sme písali, že Smart Fuel Pass a ejoin GO nie je rovnaká aplikácia? Navyše, to nijak nesúvisí s tvrdením, že do systému je potrebné sa registrovať a ani s tým, že už registrovaným zákazníkom budeme posielať na e-mail pozvánky. K ďalšej téme sa vyjadrovať nebudeme, keďže sme to tu už v diskusii pred pár týždňami riešili, kde ste aj dostali odpoveď. S pozdravom, ejoin

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Keby to bola tá istá aplikácia, tak by nebolo treba mať 2 rozdielne registrácie, 2 účty. Je to celé nezmysel.
      Pracuje...
      X