Jednofazovu nabijacku maju vsetky EV, ktore maju type1 konektor a tie EV s type2 konektorom, ktore nemaju osadene kontakty 2. a 3. fazy
napr. stary aj novy LEAF, BOLT/AmperaE, MB e-drive, stare BMW i3, IONIQ, UP, stary e-golf, ION, ...
Na fotke je stary BMWi3
Dvojfazovu nabijacku ma novy e-golf - ma na type2 konektore osadene kontakty 1. a 2. fazy
Trojfazovu nabijacku maju EV s type2 konektorom, ktore maju osadene vsetky 3 fazove kontakty.
napr.: Tesly, ZOE, nove BMWi3... na fotke je ZOE
Samozrejme je mozne, ze napriek osadenym kontaktom moze mat EV menej fazovu nabijacku, no zatial to na vsetkych, co som pozeral sedelo - vzdy poctivo setria na kontaktoch, ktore nie je treba.
napr. stary aj novy LEAF, BOLT/AmperaE, MB e-drive, stare BMW i3, IONIQ, UP, stary e-golf, ION, ...
Na fotke je stary BMWi3
Dvojfazovu nabijacku ma novy e-golf - ma na type2 konektore osadene kontakty 1. a 2. fazy
Trojfazovu nabijacku maju EV s type2 konektorom, ktore maju osadene vsetky 3 fazove kontakty.
napr.: Tesly, ZOE, nove BMWi3... na fotke je ZOE
Samozrejme je mozne, ze napriek osadenym kontaktom moze mat EV menej fazovu nabijacku, no zatial to na vsetkych, co som pozeral sedelo - vzdy poctivo setria na kontaktoch, ktore nie je treba.