Ak je toto Vaša prvá návšteva, uistite sa,
že ste si pozreli FAQ kliknutím
na odkaz. Budete sa musieť zaregistrovať
predtým, než môžete písať príspevky: kliknite na odkaz, kde sa môžete registrovať a pokračujte. Pre začatie prezerania príspevkov, si zvoľte fórum, ktoré chcete navštíviť, z výberu nižšie.
Pokiaľ sú to 2% oproti pneumatike o triedu horšej tak sa mi to určite oplatí keďže triedy sú od A po G. Už aj kvôli šetreniu batérie sa mi to oplatí keďže sa kvôli jej životnosti snažím držať stav nabitia batérie medzi 20-70% kde je jej degradácia oveľa pomalšia
Degradácia ako i jej závislosť na rozmedzí používaného stupňa nabitia závisí veľmi od technológiie bateriového članku. Ak aj je uvedená tabuľka získaná meraním, tak určte neplatia absolútne hodnoty pre bateriové články trojičiek. Ak by tomu bolo tak tak by sa dalo pri režime nabíjania 70/20% najazdiť cca 800 000 km do poklesu kapacity 70%. To je u automobilových bateriových článkov zatiaľ “ hudba budúcnosti”.
Určite má význam nenanabíjať na 100% keď to nepotrebujem ale realny individuálny počet cyklov do poklesu kapacity na 70% bude závisieť hlavne na štastí ako kvalitná šarža článkov sa ušla môjmu autu.
Pridajte komentár: