Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Audi e-tron

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 64
    •      

    #46
    To neni len o krytke nabijania. Hla nemecky premiant a vykladna skrina Vorsprung durch Technik. Tolko cakania a reklamy na slona so spotrebou komunistickeho panelaku. Prepac ale to auto je zly vtip a vysmech a nemoze byt snad ekologickejsou alternativou ani naftovemu trojlitru. Ze tam rovno nedali do kufra pec na uhlie nech si to vyraba elektrinu samo aby to vobec niekam doslo. Mozno bude priplatkovy. Alebo mali zostat pri svojich Clean Diesel. Jedine co Audi vie su cacane interiery. Ten sa bude hodit az bude majitel cakat pocas nabijani na nasich 50kw stojanoch 2 hodiny nech moze vitazne s usmevom prejst dalsich 200km po dialnici.

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 657
      •      

      #47
      U Kia pískanie asi nenájdeš, nakoľko majú rovnaké veci ako Hyundai a ten nepíska. Hyundai zasa je horšie odhlučnený (tenšie sklá, menej tlmiacich materiálov) a je tam viac počuť hluk od kolies a vzduchu. Ale ten si to môže dovoliť, je cenovo úplne inde ako Audi. Nissan píska a odborník cez elektromotory keď mi to obzeral hovoril, že to nepíska elektromotor ale invertor.

      A k tým negatívam - je len dobre, že sa tu o nich píše. Pozitív počúvame dosť v tlačových správach a reklamách. O negatívach je každý výrobca ticho a ututláva ich. Keď kupec zistí všetky prehmaty, čo Audi urobilo, myslíš že mu auto zoberú späť ? Musí si všetky potenciálne problému zistiť pred kúpou, dať im cenu bytu a potom sa im len prosiť aby mu urobili prehliadky alebo odstránili nejaké vady.

      Je výborné, že to tu znalejší ľudia, ktorí jazdili aj v iných EV, píšu. Alebo myslíš, že predajca pri kúpe Ťa upozorní na niečo ? Ten Ti len bude opakovať naučené frázy, čo mu napísalo PR oddelenie a citovať predajný manuál. Ten nemá ani z malej časti taký prehľad o funkčnosti EV (dokonca ani toho čo práve predáva), ako tu nadšenci, ktorí sa o to zaujímajú denno denne. Ten je naučený len ako Ťa primäť podpísať zálohu, resp. skôr nahovoriť na spaľovák.

      Keď sa objavili prvé spotreby z reálnej prevádzky i-Pace, bol to šok ako dokáže byť auto žravé. A hľa, prišlo Audi a je to ešte horšie. Tak netreba zasa sa tváriť, že urobili dokonalý produkt. Pri takomto aute je jeho kúpa čistá lotéria a očakávanie, aké kauzy a problémy vylezú.

      V tom odkaze si rovno môžete kliknúť na poslednú stranu. Audi inžinierom ako strojcom emisného škandálu a tisícov úmrtí v Európe od naftových áut TDI (a najnovšie aj priamovstrekového benzínu ala TSI) sa podarilo predbehnúť akurát čínske BYD - nič iné.
      Fuel economy of the . 1984 to present Buyer's Guide to Fuel Efficient Cars and Trucks. Estimates of gas mileage, greenhouse gas emissions, safety ratings, and air pollution ratings for new and used cars and trucks.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        offtopic: ano, Leaf piska a je to invertor podla sprav, ktore som zistoval,cital kade tade. Dost ma to vytaca, pri aute za cenu mojho domu by mi to vyslovene vadilo a neuspokojil by som sa s tym. Rad by som si to vypocul pre porovnanie, snad sa mi podari spravit par metrov v nejakom testovacom etrone
        Update: buducu stredu by som predbezne mal mat na chvilku etrona. Som zvedavy
        Naposledy upravené milan84; 09-05-2019, 19:28.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        fuha, dom za cenu leafu? to moj dvoj izbak stal tak za 3 leafy a to je este dobra cena lebo taky isty v BA by ma stal aj 6 leafov
        mna vytacalo to umele piskanie a pipanie ktore som natvrdo vypol cez LEAFspy. Teraz ma skor hnevaju zhrdzavene brzdove platnicky ktore musim dat pred dalsiou STK prebrusit, aby rakusania nepiskovali. To je niekedy ovela horsi zvuk

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Teq zle si precital pri cene mojho Leafu to dokazem akceptovat, ale pri etrone by mi to vadilo (ten stoji tolko co moj drevodom
        Umele zvuky mam vypnute natvrdo aj ja. Ked bude este niekto na zraze s leafom a bude to chciet vypnut, rad mu to vybavim.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 181
      •   

      #48
      OT: Neda mi to, aj ja sa musim zastat juxa. Vzhladom na to, kolko ma vedomosti a skusenosti s elektromobilitou, tu na fore od neho cakame (teda aspon ja) postrehy, ktore si "bezny elektromobilista" ci motoristicky novinar na aute nevsimne- napr. to piskanie. Recenzii a pozitivnych clankov ci videi sa da najst dostatok. Nie je to kritika auta, ale nazor cloveka, ktory ma tu na fore aj u ludi co ho poznaju renome a respekt a su na jeho postrehy zvedavi.

      Komentár

      • cio
        cio
        Junior Member
        • Feb 2019
        • 14
        •      

        #49
        Sorry, ešte raz som si prečítal názov tohto fóra a čo nevidím ? TESLACLUB.
        Prepáčte, že som hneď nepochopil, že sekcia AUDI je tu na to aby sa kopalo do AUDI, nie aby sa tu o tom vecne a možno aj so štipkou odbornosti diskutovalo.
        Zatúlal som sa len pre to, že mi to google našiel a omylom som sa domnieval, že to je fórum o elektromobilite. Hlboko som sa zmýlil.
        Neviem prečo sú všetci z TESLA tábora tak nervózni. Tu predsa nejde o to že auto robí koncern VW, HIUNDAI-KIA, alebo RENAULT-NISSAN. Ide o to aby sme ako zákazníci, enviromentálni a elektro nadšenci mohli jazdiť na autách našich snov.
        Prepáčte, ešte raz sa ospravedlňujem, že som Vám to tu kazil.
        Ďalej si tu hejtujte na E-TRON ale bezo mňa.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ďakujeme, že nám dovolíš hejtovať e-trona, je čo ...

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ale notak cio vieme, ze si si ho objednal. A tu na fore, ked si ho prelustrujes cele sa najde vela veci. A kope sa do vsetkeho aj do Tesly aj do Ioniqa aj do etrona atd. Ono je tu kopec ludi co maju nejake EV a reaguje sa na vsetko a aj podobne prchko ako si to urobil aj ty. Forum vzniklo vdaka majitelovi Tesly Model S P85 adminovi Juro vi a on to spravil, lebo tu nic nebolo a kedze mal tuto Teslu, tak vznikol klub a aj forum TESLA CLUB SLOVAKIA. Postupne sem prisli aj iny majitelia inych EV. Toto nieje prvy pripad, kedy tu boli pofobne ostre vymeny nazorov. Teraz mas pocit, ze su vsetci proti tebe, ale ono to tak nieje. Ani jux proti tebe nieje, on len vyjadril svoj nazor a postrech co mu na etrone vadi a aku ma skusenost. Ak to naozaj tak piska pri AUDIne a piskalo to ako sam jux napisal aj pri prvych Teslach, tak to asi sa da vyladit casom. Tesla je predca dalej ako ktorykolvek vyrobca EV.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tak čau. Ako hulvát si sa tu choval ty.

        • cio
          cio komentoval
          Upraviť komentár
          Vieš ICE666SVK, háčik ja v tom že ja na takéto detinské prekáračky už nemám chuť. Na tom prd záleží čo som si objednal. Možno sa na tom rok dva povozím a potom si kúpim nejakú TESLU, NISSAN e-NAVARA, alebo medveďa v triede V, to sa nevie. Spôsob akým sa tu niektorí "kvázi" odborníci onanujú je komický.
          Tiež by som sa tu mohol ventilovať ako sa mi nepáči že TESLA so svojou uzavretou sieťou nabíjačiek chová škaredo, lebo tam nechce pustiť aj autá ostatných výrobcov. A čo si tým ELON vykoledoval ? Že sa proti nemu všetci ostatní spojili a stavajú DC nabíjačky len taký rachot. Ešte aby toho nebolo dosť, vybavili si chalani v Bruseli granty od EÚ na riadnu kopu 350kW stojanov - aspoň raz sa tie eurofondy použijú na dačo normálne. Ale zase to niekomu nevonia Ako keby ELON tiež nedostal v USA dotácie.
          -------------------------
          Môj názor je ten, s ohľadom na to aké máme enviromentálne problémy s planétou, tak by sa tieto somariny riešiť nemali. Ale to tu asi budem písať zbytočne.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ako pisem o prispevok nizsie Tesla si musela SC stavat, lebo ziadne siete viac menej neexistovali. Minimalne v takom rozsahu ako to chcela Tesla. Keby to Tesle robil niekto iny, tak chce zisk a Tesla ukazala, ze sa to da s Tesla Roadsterom 1kou limitovanou vyrobou a seriovkou TMS a preprazila aj hlavne free nabijanim. Ma aj chyby samozrejme zjednodusenie vyroby znamena, ze sa tie auta budu vyrabat skoro rovnake a vyber odlist si auto od ostatnych a nedat ci dat tam nieco co ostatny maju ci nemaju tam az tak momentalne nemas. Na Teslach mne osobne vadi presklena strecha, pri TMS nie su vyskovo nastavene pasy, odkladacie priehradky vo dverach ako ma TM3 ci TMX v prednych. Pri TMX mi vadi velke presklene celne sklo a sokolie dvere. Pri TM3 jeden stredovy displej a ze je to sedan, ale to je vyriesene uz modelom Y, ktory ale je v nedohladne a politika voci Other Europe. Ono by sa este urcite nieco naslo, ale pisal som to sem uz asi vela krat. V Tesle ale su aspon tak daleko, ze update v autach su samozrejme zahrnute v cene vozu su online a to je nieco, kam ziadny iny vyrobcovia sa zatial nedostali a pri EV je to povedal by som klucove. Pri EV su ceny vysoke a je to normalne su proste "IN". Zatial nevidim nejaky posun, zeby sli ceny dolu ani nemaju preco, ked je o nich zaujem. Pozitivum je, ze prichadzaju auta z nizsou cenou a dojazd je cca 400-500 jasne papierovych, ale tych 300 keby to dalo malo stacit. U Nissanu ma stve, ze vedia vyrobit pekne auto a odflaknu to tym, ze je to EV do mesta a nedaju tam thermal management battery a potom je tu coldgate a rapidgate. A dalo by sa popisat aj dalej. Audi a WV fotiek a vyhlaseni bolo dost, tak nak pridu z niecim pouzitelnim. Samozrejme zaspali dobu a tak prisli s etronom a zrejme ho este nemaju vyladeny aj WV I D a Porche bude mat Taycan aj tie to tu schytaju, ked tam nebude nieco OK. Je to skor upozornenie, ze za tu cenu tam je to a to a niekomu to moze vadit a mozno vsetkym. A ostrejsia vymena nazorov je tu povedal by som bezna. Ovela lepsie sa to vysvetluje face to face ako pise sem.

        • cio
          cio komentoval
          Upraviť komentár
          ICE666SVK - v podstate s tebou súhlasím
          Veľký obdiv voči TESLA že ako prví začali vnímať auto ako IT vecičku.
          Ale POZOR, ak sa bavíme o produkcii áut pre pospolitý ľud, tak určitý konzervatívny režim nemusí byť na škodu
          Ja očakávam ale vojnu na inom poli. Nie tam kde je TMX, TAYCAN alebo E-TRON. Rozhodujúca bitka sa udeje v segemente bežných vozidiel pre jednoduchý ľud, ktorý kupuje autá so zdanených a zodvodovaných peňazí. A to bude čistý cenový džihád. A ten je podľa mňa za dverami.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          Skor to vidim tak, ze v momente kedy tradicne automobilky (po ich rozsiahlej konsolidacii) pridu s konkurencnym elektrickym autom vzhladom na produkty Tesly (roky 2022 az 2025) tak tesla bude mat vlastnu flotilu autonomnych aut po troj rocnych leasingoch modelu 3 kde bude cena robotaxi 10centov za km. Vtedy si automobilky uvedomia, ze zasa stoja na vedlajsej kolaji a zacnu dobiehat Teslu druhy krat - v autonomii. V tom case ale uz nebude taky velky dopyt po novych autach pretoze nasadenim robotaxi sa zmenia preferencie spotrebitelov v osobnej doprave. V sutazi o auta pre robotaxi nebude dopyt 100+ roznych znaciek. Pre pasaziera bude rozhodujuca len cena a typ auta (Linuzina, SUV) nie znacka.
      • nemo
        Member
        • Oct 2015
        • 328
        •   

        #50
        Pôvodne zverejnené od cio Pozrieť príspevky
        sa mi nepáči že TESLA so svojou uzavretou sieťou nabíjačiek chová škaredo, lebo tam nechce pustiť aj autá ostatných výrobcov. A čo si tým ELON vykoledoval ? Že sa proti nemu všetci ostatní spojili a stavajú DC nabíjačky len taký rachot.
        Presne aj na toto je toto forum. Vysvetlit ako sa veci maju ludom co citali info o tesle na beznych (a serioznych) news weboch.
        Elon viac krat a uz davnejsie verejne hovoril, ze supercharger siet je otvorena pre inych vyrobcov aut ale musia byt schopne nabijat tak rychlo ako tesly a musia sa podielat na nakladoch a rozvoji siete. Zaroven sa z tej siete nema stat profit center. Niekto to vola "sa chova skaredo" ale to je vec nazoru. Neostava im teda nic ine, len sa spojit ako pises lebo samostatne Tesle nestihaju.

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Vedel som ze sa vyjadril k tomu aby pustil na SC aj ine EV, len som nevedel, alebo ak sa to tu preberalo, tak som zabudol, ze ake su podmienky. Ono ostatne automobilky ziju v minulosti. Automobilky vyrabaju auta a CS buduje niekto iny a co sa tika EV beru to rovnako tak isto. Co sa tika Tesly tam ona musela stavat nabijacie stanice, lebo nemal kto iny na tie ich auta a vie vyladit ovela skorej auto aj SC ci DC, lebo to ma vo vlastnej rezii a ma nato potrebne data.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Preco by Tesla otvarala svoje SC pre inych - aj keby im dala inu cenu elektriny? Ved by tym poskodila svojich zakaznikov, ktori jej vysokymi cenami aut umoznili siet SC postavit. Navyse vsetci dobre vieme, ze nakaldy na prevadzku nabiaciek su tak velke, ze bez EU projektov by nikto v europe ziadne nabijacky nepostavil.
          Greenway tvrdi, ze aj pri relativne vysokych cenach ake ma za nabijanie, zarobene peniaze len tak tak stacia na prevadku ich nabijaciek a ja im verim.
          Tesla by sa mohla v buducnosti dohodnut s inym poskytovatelom nabijania, keby ten iny poskytovatel mal porovnatelnu siet nabiajciek. Hlavny problem je, ze nabijacky v EU sa buduju takmer vyhradne z projektovych penazi a automobilky, co maju najvecsie zisky z predaja aut sa len prilepia na EU projekty aby to vyzeralo ze sa o elektromobility zaujimaju, ale realne peniaze nikdy do rozvoja nabijacej infrastruktury neinvestovali a zrejme ani investovat nebudu. Cize EU automobilky v ziadnom pripade nie su seriozny partner na spolupracu pri budovani nabijacej infrastruktury.
          Skor by mohli byt serioznym partnerom dodabatelia elektriny, no v EU je take mnozstvo dodavatelov elektriny, ze zabezpecit plosne funkcnu siet nabiajciek je velky problem a je to nakladne.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          GW si vlastne tiez stavala svoju nabijaciu siet pre svoich zakaznikov (podnikatelom) co mali predplateny dlhodoby prenajom EV a vtedy to bol Nissan LEAF 1. generancie a ty v prenajme vozidla mali zrejme aj nabijanie spoplatnene. Ostatny sukromne vlastniaci EV mali urcity cas zadara. GW hlavna cinnost je prenajom vozidiel a nabijacia siet je druha cinnost, aby ty ktory maju EV od nich prenajate a teraz su to tie prerobene dodavky Nissan eNV200. Oni ak chceli podnikat, tak museli si siet tiez vybudovat, lebo tu nic nebolo.

          ZSE Drive je vlastne distribucka, ktora ma aj siet nabijacich stanic. Ta skor moze urobit nieco s cenotvorbou nieco urobit.
          SSE a VSE su najak mimo momentalne aj ked VSE je natom o nieco lepsie ako SSE.
          Hlavny dovod preco to nemoze byt ziskove je malo EV, ktore su v regionoch, alebo malo traniztnych EV co tadeto len prechadzaju.
          Nabijacie stanice su natom lepsie ako CS stanice, lebo elektrinu si vieme vyrobit aj doma a po dokonceni Mochoviec budeme sebestacny.
          Cena sa urcuje na nasom uzemi a nie ako v pripade ropy. Aj Cs stanica ma svoje kontroly, opravy, kalibracie pistoli, revizie a neviem co vsetko a uzivi sa, lebo je tu kopec aut, kde sa tankuje. Rovnako to bude v buducnosti aj pri nabijacich staniciach. Nie kazdy bude nabijat len doma. A niekto z pohodlnosti pojde racej nabit na nabijacku.

          Mna by zaujimalo, ci sucasne nabijacie stanice sa daju nejako upgradovat, teda ze sa nieco prida (napriklad baterky s fotovoltaickymi panelmi), alebo vymenia creva a obal ci riadiaca jednotka a kabel z koncovkou ostane, ci zvysi sa vykon nabijacky, aby sa tam dalo nabijat rychlejsie, alebo sa musi cela ta nabijacka vymenit za novu. A to stoji peniaze a co potom so starou nabijakou, ktoru uz asi nik nechce.
          Naposledy upravené ICE666SVK; 10-05-2019, 12:29.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ICE666SVK prepac, ale musim poopravit tvoje velmi chybne informacie, aby sa nesirili dalej.
          Greenway - dnes Greenway infrastructure buduje a prevadzkuje uz len nabijacky. Nema nic ani s prestavanymi Jumprami na elektrinu, ani s eNV200. To riesi Voltia. Okrem par poslednych Jumprov uz ale ani Voltia neprenajima ale predava tieto Nissany.
          Zarabat na nabijani sa nepodari este vela rokov ani jednej firme, budu radi ak sa im zacnu naklady vracat a pokryje im to servis, co ani dnes nie je samozrejme a mozem povedat, ze je to dost daleko od toho.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          OK ty ich poznas lepsie ako ja.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 657
        •      

        #51
        Keď už tu "kydáme" na tak skvelé auto, pridám ešte jedno polienko do ohňa:


        Nór zaplatil zálohu - predobjednávku a teraz mu povedali, že sa jeho auto oneskorí o niekoľko mesiacov alebo si zoberie o 21k€ drahšiu prvú edíciu. Keďže nechce vyhodiť toľko € naviac a tiež nechce čakať, lebo sa cíti zavádzaný, stornuje objednávku - ale čo sa nestane, má prísť o 8k€ ako pokutu.
        As Audi starts delivering the e-tron all-electric SUV to customers, some reservation holders in Norway are complaining over extra delays in vehicle deliveries. One e-tron reservation holder even reported to Norwegian media that he was faced with a fine when he attempted to cancel his order for the vehicle. Around 7,000 Norwegians placed reservations for …

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          To je Tesla ako cez kopirak. Oneskorenie vyroby o vela mesiacov. Donutenie kupit najdrahsi model ako long alebo performanc. Akurat s tou 8%pokutou to zabili. Tesla killer spachal prave samovrazdu ako pisali v komentoch!

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Asi by som na jeho mieste ziadal skor o zlavu za oneskorenie a nak pocka kim ju dodaju a potom sa zariadi. Mne to pripada, ze je strasne blbe obdobie na kupu auta. EV poriadne nerozbehnute, vela problemov (vysoka cena, dlha cakacia doba, nemoznost objednania pre vsetkych a mnoho inych) a spalovacky tam je to zase ine (emisne zony kam nesmies, alebo musis mat nalepku ci zaplatis poplatok, bohvie co bude v buducnosti ake dane za vypustanie co2 si staty ci EU vymysli a urcite by sa nieco este naslo, len ma teraz nenapada).

        • cio
          cio komentoval
          Upraviť komentár
          Jasná vec, to je skutočne prúser ako hrom a samozrejme to sem patrí. Odkladanie dodávok je v elektromobilite bohužiaľ bežnou praxou, a s tou zálohou sa zdá že sa jedná o vážne zlyhanie lokálneho obchodníka. Ja byť tým zákazníkom, určite kontaktujem centrálne zastúpenie. Ak by na mňa kašlali, tiež by som to dal na internet.
          Otázkou ostáva či je to všetko vôbec pravda. Je to ale kľudne možné.
          Naposledy upravené cio; 10-05-2019, 14:58.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          cio neviem, preco sa tak series, ze tu padli aj kriticke slova na e-tron. V inych temach su rozobrate problemy aj inych aut a nikoho sa to tak nedotklo, ako teba

        • cio
          cio komentoval
          Upraviť komentár
          Už som to argumetnoval vyššie. Ak niekto napíše niečo čo ja považujem za nesprávne, malicherné, na prvý pohľad účelové, tak mi to zdvihne obočie.
          Ale ako som už uviedol vyššie, je to pre mňa už uzavreté a ak to niekto bude zase opakovať (čo sa určite zase stane) tak už to nemienim riešiť.
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 362
        •   

        #52
        Hladam na tento utorok 14.5 dobrovolnika s Teslou X, idealne verzia 100D, alernativne 90D bez Performance.
        Potreboval by som sprievodne auto k testu Etronu na trase BA-BUDCA-BA KVOLI SPOTREBE. Predbezne som kontaktoval clena Voloda, ale zatial mi nepotvrdil ci moze ist urcite.
        Blizsie info kludne cez ss.

        Komentár


        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Snáď sa na teba Audi znova nenahnevá, alebo si ich ideš udobriť???😀

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          toto je akcia dalsej redakcie, ja som este v etrone nejazdil treba pisat fakty. Ak mojelektromobil zistil,ze spotreba je velmi zla a je to tak, treba to napisat znova aj inde.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Nie je zlá alebo dobrá spotreba .
          Je iba mala alebo veľká.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Uz som potvrdil :-). Ak mate nieco konkretne k testu, aby sme na nieco nezabudli, co sa tyka TESLY, dajte vediet (nastavenia, atd.) Predsa mam auto len 1 mesiac, takze nieco mi moze este ujst :-)
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1874

        #53
        Pri tomto teste nic prakticky neukazali. Myslim tym disleje po dojazde do Budce a spat. Co si o tom myslite?
         

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          jeej, dik za link. Tych dilinkov som predibiehal a cakal som, kedy sa kde nieco zverejni, ze ktora redakcia to bola. Vyzerali ako dve vyhukane ovecky v aute, kde nevedia co stlacit, co robit a kam pozerat. Podla toho ako jazdili tie spatne zrkadla fakt nefunguju Uz som im tam aj napisal pozdrav do komentu.
          To 3minutove akoze video a este viac akoze test boli pre audi minute tri dni a zbytocne kilometre. Dnes davaju ozaj testovat hocico hocikomu.
      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 261
        •   

        #54
        Ja vlastne neviem co testovali, vysledok nikde. Co je presne zle na spatakoch neviem? Odozva projekcie alebo co vlastne? Spotreba na dialnici pri 110km/h a 130km/h je teda aka? Akou rychlostou nabijali na Budci? Nic nehovoriace video.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ved vravim, zbytocne tri dni parkovania auta v redakcii.
      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 64
        •      

        #55
        juxJiri GrandPa Na margo toho piskania e-Trona, kolko malo to auto najazdene ked ste to skusali?

        Moj spolocnik ma Ioniqa, a jemu to tiez piskalo prvych asi 6000km. Bolo pocut medzi 30-60kmh, pod aj nad tymito rychlostami bolo ticho. Po tych 6000km ako keby si to vsetko sadlo a piskanie zmizlo. Teraz ma uz ticho. Mozno sa aj eTron potrebuje zabehnut.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          testovaci etron je u nas asi jediny,predpokladam ze uz bude mat solidne km po tolkych reakciach a zajtra ti poviem aktualny stav. ci piska a ci motor uz po zabehu neklepe 😁

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          V 7s toho videa som si to zastopoval a tam su dva udavaje na tom etrone, ze vraj 3067km a hned vedla je 2234,5km tomu celkom nerozumiem. Ak je to jediny testovaci kus, tak je to podla mna malo. Ale preco su tam dva udaje a ktory je Total, tak to neviem.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 sa smejes ale som to na vlastne usi videl a pocul Po par tisic km mu to same zmizlo. Neviem ako funguju tie invertori a ci sa tam skutocne ma co zabehnut. Alebo to piskalo nieco ine netusim ale bolo to take elektrickove. Ale neviem si to inac vysvetlit preco novy Ioniq piskal a po par tisic kilometroch sam prestal.

          ICE666SVK to vyssie cislo bude total a to nizsie bude nezresetovane pocitadlo poslednej jazdy. Sa to tam nabaluje a nikomu sa nechce to vynulovat alebo nevedia ako. A 3000km nie je malo. Je na test este kratku dobu. Vacsina redakci da testovaciu trasu do Budce a spat a potom par kilo po meste. Nikto s tym urcite nebeha ako blazon cez celu republiku. Lenivci su a nechce sa im poriadne to otestovat.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Tak budca aktualne nefunkcna pre etron Nahradne riesenie bude zrejme ZSE Zvolen.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 a nestichol ten ioniq preto, ze dostal novy softver? Teslu jemne pocut len tesne okolo 50km/h pricom je to presne rovnake od zaciatku - vobec sa to nemeni a pocut to len pri vypnutom radiu a na hladkom asfalte.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          to asi nepatrilo mne?!

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          ano pre Wilo

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim ze nie. Na update bol az dalsi rok ak ma pamat neklame a robili mu to na garancke sa mi vidi. A ta je az pri 15000 ci kolko tak to casovo nesedi. Ale opytam sa ho.

        • Joe79
          Joe79 komentoval
          Upraviť komentár
          Mne tiez piska Ioniq a to mam najazdenych cca 9000km. Novy softver nema niekto? Same auto pripojene na internet si zatial nic nenajde

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Hyundai sa nevie updatovat cez net. Potrebujes SD kartu. V servise ti urobia zadarmo.
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 362
        •   

        #56
        Dakujem oficialnou cestou uzivatelom jux a voloda69 za ochotu stravit dnes novinarsky den s ich autami Postupne dodam nejake fotky aj namerane spotreby s dalsimi parametrami.
        Ja som mal moznost prvykrat absolvovat dlhsiu cestu v Xku a mozem povedat, ze za mna (moje priority,moj nazor,moje hodnotenie auta) sa Audi nechyta a Xko je vynikajuce auto. Juxov Lurdicrous je stihacka a Volodova krasna modra lod vyzera fantasticky. !
        Hned ako bude clanok hotovy a pojde do Autozurnalu, dam vam vediet, pripadne ho sem zavesim. Takisto ked pojde relacia do motoringu, hodim vam link, nech sa mozte potesit aj vy

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Dneska sa to testovalo, clanok vide asi skorej, kedy by mohla byt relacia? To asi rozdelia na YT daju celu relaciu a aj samotny test Audi etron.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Rado sa stalo, aj nabuduce ak to cas dovoli :-). Skoda toho pocasia, ale zase sme to otestovali v zlom pocasi ako sa chova spotreba.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ICE666SVK autozurnal je mesacnik, takze tento mesiac sa to nestiha uz urcite. Skusim zistit ci to dokazu dat do buduceho cisla. TV verzia - motoring na TA3 je tyzdnovka, ale vzdy maju nieco dopredu natocene a spracovane, takze takistoasi mesiac potrebuju urcite tiez.
          Zarucujem vsak, ze to bude stat za to
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 362
        •   

        #57

        Komentár


        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Krasne X-ka!
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 362
        •   

        #58
        Vsetko sa docitate aj v spominanom autozurnale, resp. dozviete z video testu.
        V skratke. Je to test etronu zamerany na dojazd a efektivitu. Dnes a zajtra este prebiehaju jazdy v meste, ktore budu dotocene a dopisane tiez.
        Rano ked sme vyrazali z BA bolo okolo 6st, vietor, kosa ako vo february. Cestou tam nam zacalo prsat, cely cas silny vietor z boku aj protivietor. Uplne idealne podmienky na test efektivnosti
        BA-TT sme isli podla tesly 114kmh, TT-ZV to bolo 135kmh, vsetko tempomat, bez zavesu za sebou, aby nehrozil ziadny vzduchovy vak ani ine ovplyvnujuce okolnosti.
        SPOTREBA aut vo Zvolene:
        Etron 34,5kWh/100km
        Juxove P90D cca 32kWh/100km
        Volodova modra 100D 30,5kWh/100km

        Nasledovala cesta Tesiel k SC , pricom etron cucal stavu na ZSE Zvolen. Tym padom cesta spat moze mat male nepresnosti, ale ked sme porovnavali vysledne cisla na Zelenci pri Trnave kde sme sa lucili, rozdiel medzi etronom a modrou teslou sa drzal na urovni 3-4kWh. (etron sme uz nenulovali ale tesly ukazovali aj udaje od posledneho zastavenia a cesta do BA bola pre ne uspornejsia).

        Etron je vyrazne slabsie auto a je to citit. dlzka,sirka cca o 13cm menej ako Tesla, vaha identicka.
        Hluk som skusal merad appkou soundmeter. Kedze prsalo, sli stierace a ventilacia, cifry behali na urovni 56-61 asi u vsetkych aut. Mozno etronu ta appka dala o 1-2dB menej lebo ma zjavne inak-asi kusok lepsie odhlucnenie niektorych casti od podvozku, alebo dveri. V tom dazdi v tesle bolo vyrazne pocut dianie od cesty. Za sucha by to mohlo dopadnut vyrazne inak.
        Hluk vs.piskanie. Ani na jednej Tesle nebolo pocut ziadnu pracu motora alebo invertora. Na etrone zo zadu neustale zvuk podobny staremu Leafu, ale otravnejsi. Pri rychlostiach 30-40kmh ked uz neprsalo a mali sme vypnute radio som si pripadal ako v trolejbuse.
        Testovacie auto, ktore beha z redakcie do redakcie je verzia za vyse 112.000€ s dph. Teda tak, ako nove Xko. Za tie peniaze by som po tejto skoro A4, a este viac skoro A6 ani nestekol. Toť moj osobny nazor. Zajtra by som s nou mal este mat moznost pobehat po meste.
        Naposledy upravené milan84; 15-05-2019, 20:23.

        Komentár


        • kayle
          kayle komentoval
          Upraviť komentár
          Nie je tam chybička v tých spotrebách?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          to "k" si samozrejme domyslíme, za 345Wh/100km - to tak o sto rokov, keď budú fúzne reaktory v autách

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Skoda ze sme nemerali aj cestu naspet zo Zvolena do BA, Ja som mal naspet 270 - ale isli sme trosku pomalsie tesp. neudrzovali sme stabilnu rychlost tempomatom, bez protivetra (aj ked bocak bol miestami solidny a samozrejme prevysenie pomohlo, Dazd bol aj celu cestu naspet, no nie az tak husty ako smerom tam a teplota 7 stupnov.
          Ale zrejme by znizenie spotreby po ceste naspet bolo percentualne rovnake u vsetkych aut.
          Tempomat berie nieco navyse. Pri dojazde k pomalsiemu autu (aspom u mojej AP1) podla mna zbytocne z daleka spomaluje a potom pri zmene pruhu zbytocne agresivne zrychluje.
          Naposledy upravené jux; 15-05-2019, 21:14.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Este k tym kamerovym zrkadlam. V tomto stave techniky by som ich urcite nechcel z dvoch dovodov:
          - pri cuvani sa nesklapaju a nevidno tak zadne koleso - aspon tieto v etrone nemaju auto-tilt implementovany - ale to by sa zrejme dalo softverovo dorobit
          - tiez mi pri nich chybala moznost zmeny nahladu pohybom svojej hlavy - u klasickych zrkadiel sa da naklonom hlavy na boky alebo hore/dole zmenit uhol a tym si v pripade nutnosti rychle ciastocne upravit zorny uhol zrkadiel.

          No na druhej strane je dobre, ze v EU boli kamerove zrkadla schvalene a teda vyrobcovia mozu na tom pracovat.
          Ked bola TMX v stadiu prototypu, tiez mala kamerove zrkadla, no do serie sa nedostali - vraj v US to stale nedovoluje legislativa.

          Zadnu kameru na tesle pouzivam v podstate stale. Aj v dazdi, ked je obraz neostry a moze sa zaspinit od blata, je to lepsie ako vnutorne spetne zrkadlo, pretoze vyhladu vnutorneho spetneho zrkadla zavadzaju opierky piatich sedadiel, ktore su na preskacku.
          Ak je v druhom a tretom rade obsadene, tak cez spetne zrkadlo vidno velmi malo. Pri tahani privesu je zadna kamera uplne super - vidno na nej aj moment, ked zapracuje najazdova brzda. Tiez pripajanie tazkeho nalozeneho privesu je jednoduche, lebo kamera je tak siroka, ze vidno aj gulu na aute, takze sa pomocou kamery da presne podsunut gulu auta pod privesovy klb a tak mozno zapojit prives aj bez pomoci druhej osoby.
          Naposledy upravené jux; 15-05-2019, 12:25.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          jux ja som to tu napisal pekne, ako to Tesla ukazuje a vsetci nespokojni ccccc opravene do Europskych hodnôt.
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 362
        •   

        #59
        Pamatate casy, ked sa vsetc vysmievali Tesle zo zaciatku, ako odpadavaju vraj narazniky, listy nedrzia a vsetko odstava?
        Tak novinarsky etron ma po 6000km pokazeny motorcek na ovladanie portu !! Otvara sa teda iba manualne, tak isto aj zatvorit. problem je, ze to celuuuuuuuuuuuu cestu hlasi otvorene dvierka. No radost - naskok vdaka technike. Dost sa obavam, ze takychto failov sa casom najde na tych autach podstatne viac hlavne ked citam tie prusery zo zahranicia

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Haha ta paska nema chybu. To ako doma opravovana Daewoo v 90 rokoch Preco to importer neda opravit? Neexistuju nahradne diely este?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ide to z redakcie do redakcie, ktovie ci o tom vobec v audi vedia a ci sa to uz da objednat.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          A tak kazda redakcia urcite podpisuje preberaci a odovzdaci protokol nie? Nejdu kluce z ruky do ruky novinarov. To by inac niekto vratil auto bez kolies na rezerve

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          zial, takto to terajsia redakcia dostala
      • cio
        cio
        Junior Member
        • Feb 2019
        • 14
        •      

        #60
        Takto nejak si predstavujem vyvážený článok
        http://www.hybrid.cz/test-audi-e-tro...-zrout-energie

        Komentár

        Pracuje...
        X