Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • kayle
    odpovedal
    Munro & associates idú rozobrať model Y (firma špecializujúca sa na analýzu vozidiel)
    Prvé video už je k videniu na:
    https://munrolive.com/munrolive
    Zatiaľ len "Fit & Finish", čiže pozerali ako to je poskladané. Či diely lícujú a špáry sú rovnaké. Neskôr pribudnú ďalšie zo samotného rozoberania.

    Som fakt zvedavý na ich vyjadrenia, čo prídu ak pôjdu hlbšie. Pri model 3 na začiatku neboli spokojný, ako to je poskladané, kritizovali veľa dielov karosérie a zbytočné časti. Ale ako prišli na elektroniku/batérie/motor z kritika sa stal veľký "chváliteľ".
    V jednom rozhovore kde bol som videl/počul, ako hovoril kde má Tesla slabiny (išlo o nejaké automotive postupy a ak nájdem video, hodím link) a že ak by toto Tesla spravila tak ako treba, ostatné automobilky by mali veľký problém. Našťastie pre ne to Tesla "nezvládla" na 100%.

    Pridajte komentár:


  • kayle
    odpovedal
    Zdá sa že Y má vyhrievanie na radar, takže by sa nemala robiť v zime vrstvička snehu/ľadu.
    https://twitter.com/greentheonly/sta...60986841153536

    Pridajte komentár:


  • dzodzo
    odpovedal
    v US uz spustili ordery aj na Y, zda sa ze nezahalaju

    https://www.tesla.com/modely

    Pridajte komentár:


  • Hasky
    komentoval k 's odpoveď
    Môžeme spraviť o cca 2 roky trade-in, keď dostávajú Giga Berlin. 🙂
    Len momentálne koli corone stiahli nejakých 30 Američanov, čo dohliadli na výstavbu, takže sa to môže kludne natiahnuť.
    Medzitým nasýtia americký trh a možno nejaké dovezú aj do Európy.
    Naposledy upravené Hasky; 15-03-2020, 11:04.

  • JozkoPucik
    odpovedal
    Najviac ma zaujimal ten “Ground clearance”, uz lutujem, ze som nepockal na Model Y.

    Pridajte komentár:


  • jux
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	0
Veľkosť:315,6 KB
ID:	52258 Rozmery ModelY (naschval som to dal bez medzery, nech sa to da lahko vyhladat)

    Pridajte komentár:


  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Ano, ako som pisal, cez zimu je to dost bieda

  • juris
    komentoval k 's odpoveď
    Toto je velmi pozitivna sprava lebo ako som uz pisal v inej teme - zimny dojazd Modelu 3 je pre mna pomerne velkym sklamanim, hlavne v porovnani s mojou Konou.

  • jux
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
    Keby ze dnes kupujem Model 3 tak zoberiem tie pekne 19" disky na leto a 18"aero disky na zimu. Takto mam 2 sady 18" aero kolies. Mozno by som mal jednu sadu predat a kupit si na leto tie 19".
    Ja zoberiem na 3-ku obe 18-ky, tak ako to mas ty. Mam radsej viacej gumy, nielen kvoli spotrebe. Viac gumy na pneumatike sposobi, ze o trosku viac pruzi a menej sa poskodia disky na obrubnikoch, lebo pri vyssej pneu trci guma cez disk a odiera sa guma - nie disk. Vecsiu zimnu spotrebu radsej kompenzovat spomalenim o 10km/h.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    JozkoPucik - potvrdzujem. V zime je pokles dojazdu u Modelu 3 vyrazne vyssi ako u Modelu S. Tych ~20% plati pre S. U trojky to bude viac ako 25%. Pripisujem to podstane lepsiemu kureniu trojky (v zmysle tepelnej pohody). Takze opravujem sa - ano, u Modelu Y to moze byt vyrazne vylepsenie oproti kureniu Modelu 3.
    jux - ty v pripade zmeny zimneho rozmeru kompenzujes ten vacsi valivy odpor zimnej zmesi. No my co mame najefektivnejsie rozmery (=najmensie disky) ten rozdiel vidime. Na druhej strane mame pocas teplejsieho polroka vacsie dojazdy .
    Keby ze dnes kupujem Model 3 tak zoberiem tie pekne 19" disky na leto a 18"aero disky na zimu. Takto mam 2 sady 18" aero kolies. Mozno by som mal jednu sadu predat a kupit si na leto tie 19".

  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Na ja som to teda naozaj riadne videl ten rozdiel. Ked som auto nabil na 90% a mal som dojazd 430 km tak som presiel nieco viac ako polovicu toho dojazdu (cca 250 km). Neviem ci som to len ja, alebo to tak ma byt. V kazdom pripade ked teraz bolo par dni teplo a auto bolo zohriate na slnku tak hned bolo poznat rozdiel. Problem je aj to, ze som auto nechaval vonku a manzelkyne som daval do garaze, takze baterka bola zamrznuta.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    U mna na X-ku zimne az taky rozdiel nerobia, lebo su 19-tky a podstane uzsie ako letne 20-tky. Odhadujem, ze max. 5%. Pri letnych 22-kach versus zimnych 19-kach bude rozdiel z titulu zimnych gum u X-ka uz asi zanedbatelny.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Pri suchom pocasi a teplotach nad +5 stupnov tepelne cerpadlo urcite pomoze, V dazdi, pocas snezenia a v minusovych teplotach bude rozdiel minimalny az ziadny.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    No to som teda zvedavý na ten rozdiel. Pri teplotach do -5 nie je ten rozdiel v dojazde oproti letu tak 20% a v tom je min 10% na konto zimnych pneumatik.
    Nebude to žiaden zázrak.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    konečne
Pracuje...
X