Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    POZOR! Zdražela 3 aj Y v Nemecku aj USA ale rakúsko má Y stále za dobré ceny. Kto chce objednať, dnes je asi posledný termín na stávajúce ceny.

    Pridajte komentár:


  • Ďuri
    odpovedal
    Tesla rozšírila slovenský konfigurátor o Model Y:
    https://www.teslamagazin.sk/tesla-mo...-konfigurator/

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    185 sme mali s tmy max v 10%. Inak vraj Tmy MIC dostalo navýšený graf s týmto vianočným updatom.

  • nemo
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevky
    500A tabulkovo ratas pri 400V, takze teoreticke max 200kW
    Najvyssi vykon nabijania sa dosahuje na zaciatku nabijania kedy ma bateria nizke napatie. Niektore auta maju vtedy len 305V a niektore az 360V ale pochybujem ze nejake ma 400V. Takze som pouzil tych optimistickych 360V a preto je na IONOTY max vykon 180kW.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff Ten prítlak na volant treba pri Tesle silnejší. Na všetkých ostatných ostách až po EQS stačí malíček, alebo jemne držať palcom/ukazovákom (vtedy sa dá rýchlo v prípade potreby reagovat okamžite). Ale na toto by sa dalo zvyknuť.

    Horšie je to s nemožnosťou súbehu vodič vs auto. Toto zbytočne deklasuje použiteľnosť špičkového systému na úroveň bežných áut vs LKAS. Dokonca v niektorých prípadoch ešte horší experience (plná diaľnica a časté predbiehanie). Včera sme mali na test EQS, tam je napr. udržovanie v pruhu super aj v meste aj mimo. Centruje to tak dobre ako Tesla, ale rozdiel je v tom povolenom súbehu. EQS je prvé auto, kde bola v meste a na diaľnici jazda luxusná ako s Openpilot (aj keď bolo nutné mať prst na volante). Ak nepočítam zasnežené dediny na východnej hranici. Tam si EQS vo chvíľach ani neškrtlo, ale to nedáva ani Tesla.
    Tesla by spravila povolením toho súbehu, zjemením protitlaku na volant nenormálny krok a to auto by nemalo konkurekciu. Ale je to sw záležitosť, snáď to pochopia.

    Tie hry a pod. nevidím problém cez ext. ovládač. Každý autíčkar vie, že voltant musí byť z legislatívy spojený na kolesá. Jedine ext.ovládač/cez displej.

    Stierače TMY pri našom teste .. No bolo to dosť otravné stierať ručne, lebo automatika stále dobre nefunguje. Občas bolo treba len zotrieť (po daždi na diaľnici), cyklovač by zbytočne utieral utreté okno a automat to proste nedával. Klasický dažďový senzor pritom toto rieši spoľahlivo aj v lacnom aute. Snáď to už fix fixne.
    Naposledy upravené nick81; 24-12-2021, 19:19.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Video je super v tom, ze tam mal Jaira, takze vela veci vysvetlil skuseny Tesla pouzivatel. Skoda, ze potom este nebol pri autopilotovi a nabijani. To vigzlanie volantom je nezmysel, mne staci mat polozenu lavu ruku na volante (mierne tlacit na jednu stranu) a s autopilotom je pokoj. Tiez keby mu niekto vysvetlil, ze ked si doplati Enhanced Autopilot, tak staci dat smerovku a prejde do vedlajsieho pruhu (co spominal, ze ine EU auta to robia, ale neverim, ze to maju v zaklade, isto sa za to doplaca podobne ako za Enhanced Autopilot v Tesle).

    Tiez casto sa objavuje, ze musis kvoli stieracom hladat niekde v menu, ale staci kliknut na tlacidlo co je na konci stieracovho ovladaca a stierace sa spustia a HNED aj na displeji sa zobrazi ich nastavenie (rychlost stierania), nikdy som nelovil najskor v menu, vzdy kliknem a ked treba prestavim. Respektive mam stale na auto a ked nestihaju tak sem tam kliknem na packe stieracov tlacidlo na ich konci.

    A tretia vec co si pamatam z videa, je to ovladanie hry Beach Buggy cez volant. SAMOZREJME ze to ide aj cez displej (aj ked hraju dvaja naraz, tak ten druhy ide cez displej), cize volantom tocit nemusis. A hlavne, ked si kupis za par eur ovladac tak to hras normalne konzolovym ovladacom (napr. deti v zadu).

    Ja mam na TM3 kupene plne FSD, Elon pisal, ze niekedy v Q1 (co moze byt aj Q3) sa konecne budu venovat aj EU. Predpokladam nasadenie vision stacku aj pre EU autopilot. Potom kludne to auto niekomu z vas video guru testerov poziciam na vyskusanie, aby ste otestovali ako FSD funguje.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nemo ale 500A tabulkovo ratas pri 400V, takze teoreticke max 200kW. Viem, ze s novym sw je to uz na viac ako zablesk, ale posunuli to tusim na prve dve percenta, co ak je naozaj pravda, tak je opat nepouzitelne, lebo tak nikto nejazdi. A ako pise nick, ta celkova doba nabijania s tymto starsim sw sedi, ako zaznelo vo videu.
    Nie je tu iba svet SuC. Keby to zapojil v BA hore na zdielany stojan v2, tak by mal aky vykon? vsetci vieme hadat. Ostatne auta testuje na ZSE a Ionity, tak preto aj Teslu.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    nemo Zrovna pri TMY je to úplne jedno. 230kW je len tam na moment a hneď ten výkon spadne na úroveň 500A. Od 12% je tam už len 175kW (v3 aj Ionity) a padá to hneď dole. Čas z 10 na 80% bol 36min. zhodne na V3 aj Ionity.

  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    30:00 "Na vykon 210kW ktory uvadzaju som sa ani raz nedostal, max 180kW"
    Kto mu vysvetli, ze CCS standard ma limit 500A a pri 360V baterii bude nabijacka davat max 500Ax360V=180kW?

    Treba ist na Supercharger V3 ktory da aj 600A
    Naposledy upravené nemo; 24-12-2021, 00:29.

  • milan84
    odpovedal
    dalsi podareny a triezvy test Y

    Pridajte komentár:


  • DriveTesla.sk
    komentoval k 's odpoveď
    patapuf vyzdvihnutie na SK zatial nie je, ale vozime klientom auta kazdy tyzden. Staci napisat a dohodneme.

  • DriveTesla.sk
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 vdaka, idem pozriet nasiel som az dnes, kedze vsetko z teslaclubu mi hadze do spamu

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Fajn fotky, hlavne teda vnútro auta. Zvonka si ho viem poobzerať aj na parkovisku
    Prvý krát som len kukal, že to Xko má nejaké iné dvere vzadu. A potom, že to asi bude TMY
    Taká X4 od Tesly, trend je trend...

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff Môže byť, že sa tým zrovnavajú jednotlivé cylindricke, asi sa aj viac rozhadzujú pri jazde. Asi je nezmysel mať možnosť balansovať také kvantum po jednom. Pouch - neviem o tom, že by tam takéto bolo. Oni sa priebežne držia s rozdielom 0.0-0.02V. BMS teda priebežne balansuje len tých 98ks článkov.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Priznam sa, ze nikde nie je info ako balancovanie nefunguje, ma sice clasnky seriovo paralelne, takze oni by sa mali dotahovat same na seba. Ja mam prakticku skusenost, ze to dlhe balancovanie do 100% sa deje (detto napr. Bjornovi vyplo auto pri 5% lebo neboli vybalancovane clanky a jeden prudko padol dole).

    Realita je ta, ze ked niektory dosiahne 4,2V, tak sa musi zacal logicky vybijat, niektore maju povedzme este 4,17V. Vybijanie je pomale, takze to realne dlho trva kym sa uplne zrovnaju.
Pracuje...
X