Mate niekto skusenost s Modelom X a nosicom na bicykle? Neviete ci s nim funguje autopilot?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
TMX a nosic na bicykel
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Jedine ako auto zisti, ze nieco taha je ked ho pripojis do elektriky co sa tika Tesly. Teda pripojis prives na gulu a zapojis ho do elektriky, aby sli svetla. A ak si dobre pamatam z videa od Bjorna, tak autopilot nesiel, iba adaptivny tempomat fungoval. Ci sa medzi tym nieco vdaka aktualizaciam nezmenilo neviem.
-
V momente ked sa zapoji zasuvka na svetla nosica, tesla prepne do modu tahania privesu, no tento mod sa da rucne zrusit, potom "autopilot" (ktory sa u tesly spravne nazyva zatial autosteer) funguje standardne. Pre jazdu s lahkym (prazdnym) privesom ak sa jazdi po rovine a od auta sa nevyzaduju velke zrychlenia, potom sa da auto takto oklamat na autopilot funguje aj s lahkym privesom.
No pri tazsom privese auto velmi rychlo podla zatazenia motorov odhali, ze je pripojeny prives. Auto to odhali aj pri jazde bez "autopilota", takze sa neda oklamat tak, ze sa "autopilot" aktivuje az pri ustalenej rychlosti na dialnici. Staci rozbeh s tazkym privesom alebo len mierny najazd na dialnicu a auto odhali tazky prives, prepne sa do trailer mode a "autopilot" sa potom uz neda zapnut. Adaptivny tempomat funguje vzdy.
Komentár
-
Netreba dorobit nic, ten kablik co si dostal k TMX sa pouzie len vtedy ak by si chcel mat prives, co ma elektronicky ovladane brzdy na privese.
Vtedy sa ten kablik pouzije na pripojenie elektroniky ovladania brzd privesu... detaily som zatial nestudoval, pretoze prives s elektrickymi brzdami som este nazivo ani nevidel.
TeslaX ma tu novu 13 pinovu zasuvku, takze ked si budes kupovat nosic, tak si kup nosic s 13 pinovou zasuvkou.
Samozrejme existuju redukcie, takze bude moct ten nosic s 13 pinovou zasuvkou pouzivat aj na vozidle s 7 pinovou zasuvkou.
https://www.alza.sk/auto/redukcie-za...a/18867795.htm
Nove privesy a nove nosice maju standardne uz len 13 pinovu zasuvku (ale na poziadanie zrejme vedia dodat aj verziu s 7 pinovou)
Doporucujem kupovat uz vsetko s 13 pinovu - zahrna vsetko co vie 7 pinova a ma funkcionality navyse. Podla mna je 13 pinova aj mechanicky lepsia - zasuva sa pootocenim a zablokovanim, pricom 7 pinova sa len zasuva a jej zablokovanie proti vytiahnutiu je horsie ako u 13-pinovej.
-
voloda69 - ved si cvicne daj dole kryt tazneho - tam uvidis tu 13 pinovu zasuvku na aute a aj si pripadne vyskusaj nasadzovanie gule. Na prvy krat to nebude uplne trivialne, no na dalsi krat to uz pojde takmer same :-)))
Si ma vyprovokoval, tak som pozrel ako je to s tym pigtailom co sme dostali k TMX:
Sluzi na zapojenie riadiacej jednotky pre elektricke brzdy (brake controller). Controller sa dava dopredu niekde k OBD portu a zapaja sa cez ten dodany pigtail do pripravenej zasuvky v TMX.
Tu je nieco o tom. Ten controller nie je sucastou TMX, musi sa kupit osobitne.
https://teslamotorsclub.com/tmc/thre.../#post-1290590
-
jux dnes som vypol trailer mode za jazdy ked som si vsimol ze sa mi neda zapnut autopilot. Hned po vypnuti to slo.
Btw. Zatial som vyskusal dva superchargre aj s nosicom na bicykle a zmestil som sa tak akurat .
Komentár
-
Gula na aute je cim dalej tym viac potrebna, nielen na tahanie privesu, ale aj na prevazanie bicyklov a inych veci, v pripade, ze v aute je malo miesta, alebo to co treba previezt by znecistilo vnutro auta. Napriklad aj zvierata sa daju prevazat v boxe na guli.
Ponuka boxov na tazne napriklad tu: https://www.stresnenosice-boxy.sk/pr...zne-zariadenie
Je preto smutne, ze vela elektromobilov sa vyraba bez tazneho.
Komentár
Komentár