Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla bude v Europe zaradena do flotily FIATu

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • EV_Future
    Junior Member
    • Mar 2018
    • 15

    Tesla bude v Europe zaradena do flotily FIATu

    Nech len pekne platia Taliani
    Podľa analytikov spoločnosti Jefferies by automobilke FCA v roku 2021 hrozila pokuta až dve miliardy eur.
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 60

    #2
    Ok, čo to znamená? Pôjdem si do fiatu kúpiť teslu???

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      nie. Fiat ma v ponuke len same spalovaky, ktore v priemere nemaju ani najmensiu sancu dosiahnut limit pozadovany EU od r. 2021, ktory bude na urovni 95g CO2 / 1km. To je uplne nemozne, pokial maju v ponuke iba spalovaci motor. Preto sa ziadna automobilka nevyhne prinajmensom hybridizacii, ale nie iba obycajnej (hybrid tiez nedokaze ist pod 100g CO2 / 1km), musia v podstate masivne zaradzovat aspon plug-in hybridy a samozrejme nevyhnune potrebuju aj nejake ciste BEV. Kedze Fiat je totalne spomaleny a usiel mu vlak, uz nestihne do spominaneho roku vyvinut tolko elektrifikovanych modelov, kolko by potrebovali, cize sa musia spolahnut na inu automobilku, ktorej auta sa budu ratat do ich flotily a pomozu im znizit tento priemer. V tomto pripade sa dohodli s Teslou, t.j. budu sa pocitat vsetky ponukane modely Tesly do priemeru flotily Fiatu, co im pomoze skresat aktualny priemer pod pozadovanu hodnotu. Je to podobne, ako ked Tesla predava emisne kredity v USA ostatnym automobilkam. Ale na samotnom predaji aut sa samozrejme nic nemeni, Teslu si kupis iba online na ich stranke, Fiat si bude dalej predavat svoje "smradochy". Stale sa im viac oplati zaplatit Tesle takuto dohodu, ako keby mali platit pokutu za kazde predane auto, pokial by isli nad stanoveny limit - to by ich vyslo na miliardy EUR, Tesle budu platit "iba" stamiliony, ale nevie sa presne kolko.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Nikdy som nejak FIat nemusel ani nemusim. A potomto............. No TESLA dostane nejaky kapital ktory potrebuje. Fiat sa vyhne pokute. Planete to nepomoze vobec. Mne to pripomina take nieco ako kartelova dohoda. 2 spolocnosti si pomozu a ostatny z toho nebudu mat nic. To je ako ziskanie EU fondov navysenim, respektive predrazenim projektu, aby EU cvakla defakato vsetko. To iste aj Emisne normy, kde su koty a ten kto ich ma prebytok, tak ich preda niekomu, kto ich ma malo. Takze takto nijako k zlepseniu zivotneho prostedia neprispejeme. A ze sa Tesla nato dala. Je jasne, ze potrebuju prachy a chovaju sa ako bezne firmy, ale......... Nahajme tak.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      znamená to že o dva roky bude oveľa vyšší počet "jazdených tesiel" na trhu - tú flotilu budú musieť obnovovať/obmieňať. niečo podobné robí aj koncern, VW Financie má smart-y, po dvoch rokoch ich obmieňa.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Zapocitanie urciteho poctu Tesiel do flotilovych emisii pre FIAT/CHRYSLER nemoze mat ziadny vplyv na mnozstvo jazdenych tesiel.
      To ako Tesla predava svoje auta a komu ich predava nema vplyv na flotilove emisie automobilky, ktorej preda prislusny podiel na znizenie flotilovych emisii.
      FIAT/CHRYSLER si zrejme spocital, ze uz len vyrobou FIAT-u 500e nedokaze dostatocne vylepsit svoje flotilove emisie, lebo by ich musel leezovat este lacnejsie ako doteraz a prerobil by viac ako takto zaplati Tesle. Cize toto nemoze mat vplyv na mnozstvo ojazdenych tesiel.
      Je to jednoducho biznis s flotilovymi emisiami tak ako biznis s povolenkami na emisie medzi krajinami.
      Este poznamka: SMART-y si zrejme zapocitava do flotilovych emisii Daimler/Mercedes, nie AUDI/VW.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Marcel Pavlík mylis si flotilu ako fyzicke auta, ktore ma firma vo vlastnictve a pouzivaju ich zamestnanci (co je pripad tvojho menovaneho VW), ktora sa obmiena v pravidelnych intervaloch a nasledne sa tieto vozidla predavaju bud ako manazerske “Jahreswagen” alebo firemne jazdenky po 2-5 rokoch.

      V pripade tohto obchodu sa flotilou myslia auta, ktore sa zapocitavaju automobilke do poctu predanych kusov, a z ktorych sa vypocitavaju flotilove emisie a pripadne pokuty, v pripade ich prekrocenia. Je to akoby take formalne vyhlasenie, ze automobily Tesla su odteraz predavane pod zastitou FCA, a teda FCA zvysi svoj rocny predaj vozidiel o povedzme 500.000 kusov Tesiel, ale tym, ze tychto 500.000 aut ma nulove emisie, emisny priemer vsetkych ich predanych aut sa znizi a oni budu platit nizsiu pokutu za prekrocenie normy. Samozrejme, ze je to len “na oko”, v skutocnosti bude Tesla stale Teslou bez akehokolvek napojenia na FCA. Je to len statisticka a uctovna zalezitost vyhodna pre obe strany.
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 366

    #3
    Nie, rovnako ako nekupis v showroome FIATu napriklad take Maserati Je to vzajomne vyhodny biznis, FCA zaplati Tesle niekolko 100mil USD, Tesla na oplatku bude suhlasit, aby sa jej auta pocitali do predajnych cisiel FCA. Tesla dostane slusne prachy za nic, ktore sa sice nebudu pocitat do prevadzkoveho zisku a tym padom budu mat minimalny vplyv na financne vykazy, ale nebudu musiet aspon rozmyslat ako ziskat hotovost na prevadzku kadejakymi rezervackami a akciami, mozu zaplatit vyvoj a produkciu Modelu Y FCA zas usetri vyse miliardy USD, ktore by ich inac polozili, kedze uz teraz im usiel vlak nielen v EV segmente, ale aj v segmente spalovakov, kde dlhodobo stagnuju/padaju. Najprv sa Tesle smiali, potom proti nej bojovali, teraz klacia pred nou na kolenach a zobru o pomoc Chrysler, niekdajsia pycha americkeho automobilizmu, a Fiat, matka Ferrari. Mile...

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 60

      #4
      Tak doslova je to ako predaj kvót alebo emisných povoleniek....

      Komentár

      Pracuje...
      X