Dinosauri namiesto toho aby cim viac elektrifikovali svoje auta, vymyslaju dalsie ftakoviny ako mild-hybrid verzie, je smutne, ze sa k nim zaradil aj Hyundai so svojim Hyundai Tucson s technologiou MHEV 48 V, ktory zacali vyrabat v Nosoviciach
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
MHEV 48 V
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Vela ludi nechape elektromobilitu, resp sa do nej dostava velmi pomaly. Mne sa vsetky druhy hybridnych technologii pacia, ci uz je to klasicky hybrid, mild alebo plugin. Ak to osvieti pouzivatela spalovaku a zisti, ze elektrina je vlastne super s mnozstvom vyhod, a takyto mild hybrid bude jeho prvym krokom k neskorsiemu pluginu, a nasledne BEV, nevidim dovod preco by to malo byt zle. Ludia prijmaju nove veci tazko a pomaly. Za to, ze my sme to riskli a vrhli sme sa do kupy “priekopnickej” technologie, nemozem ocakavat, ze tak urobia vsetci. Takymto MH/Hybrid mu ukazes, ze elektrinou vie setrit a chodit po tichu, bez zmeny svojich navykov. Po 2 rokoch zisti, ze vlastne mozno skusi aj plugin, lebo moze do prace prejst tych 15km uplne (takmer) zadarmo a v tichosti, stale ma rezervu na dlhe cesty a jeho penazenka je zrazu hrubsia lebo usetril za tankovanie. A po dalsich 2 rokoch zacne snivat o BEV, lebo vlastne chce chodit potichu stale, plugin ho uz naucil si pocitat dojazd a zistil, ze aj nabijacky existuju, a jeho domacnost vie usetrit este viac.
Ak ma byt hybrid medzistupnom v postupnom prechode od ICE k BEV, preco nie. Ak to ma byt slepa vetva cisto na znizenie flotilovych emisii, bez hlbsieho zaujmu automobilky, tak potom je to na zamyslenie
- Likes 2
Komentár
Komentár