Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Test 30 kWh
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
potvrdzujem. tento konkretny leaf som mal na tyzden z nissanu pozicany aj ja hned po tomto panovi. Kedze mam skusenost aj s 24kwh bat viem posudit, ze tych 25 percent kapacity skutocne spravi vela. bez obmedzeni som spravil necelych 200km pri kureni a iba z casti v rezime "eco".
stale je to smiesne oproti tesle ale myslim, ze tato verzia leafu je najrozumnejsi relativne cenovo dostupny elektromobil.....potom dlho nic a na trone tesla.
- Likes 1
Komentár
-
Je fakt že i malé rozdíly v baterii dělají hodně v dojezdu. Testoval jsem týden Kia Soul EV a jednoduché srovnání - při nabití na rychlonabíječce ve Vyškově na 94% jsem jel na tempomat s vyhříváním sedačky a volantu 110 km/hod. po dálnici až do Ostravy. A dojel. Nissan Leaf s 24 kWh na stejné trase dojel taky, ale jen rychlostí 80-90 km/hod. Jinak by zůstal viset.Radovan
Komentár
-
Elektromobil první generace, Nissan Leaf, který má s využitelnou velikostí baterie cca 25 kWh (po 52 000 km) dojezd ve smíšeném režimu kolem 150 km. Zajímalo mne kolik má elektromobil dojezd po městě, které opačně než u aut se spalovacím motorem, elektromobilům hodně svědčí a mají ve městě nejmenší spotřebu energie. Jel jsem tedy se zatíženým elektromobilem po Brně, o víkendu, s puštěnou klimatizací a celkovým stoupáním přes 1800 metrů poprvé tak dlouhou trasu, až se z počátku plně nabité auto zcela vybilo.Elektromobil první generace, Nissan Leaf, který má s využitelnou velikostí baterie cca 25 kWh (po 52 000 km) dojezd ve smíšeném režimu kolem 150 km. Zajímalo...
Komentár
Komentár