Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Zivotnost bateri

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #16
    Zaujimavy dokument o pasivnom a aktivnom balansovani clankov.

    http://www.ti.com/lit/an/slyt322/slyt322.pdf

    Sofistikovane aktivne balansovacie mechanizmy zabezpecuju "prelievanie energie" z jednotlivych clankov do inych vzdy, pocas nabijania, tiez pocas vybijania dokonca aj v case, ked sa nenabija ani nevybija. Zaujimave az zarazajuce je, ze sofistikovany mechanizmus balansovania funguje podla kapacity - nie podla napatia, takze ak treba, prelieva energiu aj z clanku zo ma nissie napatie do clanku co ma vyssie napatie.

    Dufam, ze tak dobre funguje balansovanie aj v Tesle a inych elektromobiloch.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Este by si mohol vysvetlit kedy vlastne dochadza, alebo ako ci preco k nevybalancovaniu clankov. A co to vlastne robi z bateriou. Degraduje ju, alebo sa horsie - pomalsie nabija. Pripadne nieco ine? A co spravit aby bola baterka vybalancovana? Ci je to plne v rezii batermanazmentu? Neviem ci som vsetko dobre napisal a ci som nahodou nevymyslel nieco nove, ale pitam sa lebo ma to zaujima.

    • dzodzo
      dzodzo komentoval
      Upraviť komentár
      zatial jedine co som nasiel k tomu preco moze dojst k rozdielnym kapacitam clankov v baterii su kovove mikrocastice, s tym je problem napr. aj u integrovanych obvodov, ale vo fabrikach na vyrobu procesorov maju vyssie naroky na cistotu ovzdusia ako vo fabrike na baterky, mikrocastice sa dostanu na separator, zvysi sa vodivost a zacne tadial prudit malicko viac elektronov

      edit: tu je to popisane, moze to viest az ku zhoreniu, pokial tam nie su nejake safety obvody http://batteryuniversity.com/learn/a...ns_with_li_ion
      Naposledy upravené dzodzo; 06-08-2017, 19:24. Dôvod: nasiel som link
Pracuje...
X