Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Prvý elektromobil som nabíjal doma. Predlžovačkou cez okno.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Prvý elektromobil som nabíjal doma. Predlžovačkou cez okno.

    rozhovor Ivany Sladkovskej s Davidom Ištokom
    http://www.aktuality.sk/clanok/30518...nom-nejazdite/
  • Radovan
    Member
    • Aug 2014
    • 304
    •      

    #2
    Co k tomu dodat. Nás není potřeba přesvědčovat, my už jsme elektromobilitu objevili a denně s ní žijeme. Ovšem ostatním to bude trvat ještě dlouho. Ne že by nechtěli, i když zarytých petrolheadů je také dost, ale pokud máme průměrné stáří auta v ČR 14 let, tak to je zhruba doba obnovy vozu.

    A jen na okraj - svůj první elektromobil jsem si v Praze vyzvedával nabití. Dobíjel jsem poprvé v noci 8 hodin na náměstí v Hradci králové na pomalém nabíjecím stojanu ČEZu a spal přitom ve spacáku v autě
    Radovan

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1998

      #3
      No ja ked sa spitam ludi co boli detmi v 40-50 rokoch, tak mi vravia, ze auta v tej dobe a to hovorime o spalovacich tiez nik nechcel, mali svoje kone a povozi a auto mal malokto. Jedak to bola na tu dobu draha zalezitost a ludia tomu nedoverovali. Takze historia sa len opakuje. Sme sice rozmaznany, dlhy dojazd, rychle tankovanie a cena ktoru si mozu dovolit viaceri. Ci uz pozicka, leasing, alebo uver alebo to skryjete do hypoteky.

      Drviva vecina ludi, ktora viac parkuje ako jazdi, tak by im mal uz teraz elektromobil vyhovovat viac ako spalovak. Auto je vyrobene na jazdu a nie na statie. Ak si niekto mysli, ja mam zasanovane auto garazovane a ze sa nebude kazit, tak sa myli. Aj statie len v garazi ma zly vpliv na auto. Mozu sa zalepit brzdy, zvodnatie palivo, motor bez pohybu bude lenivy. Ten olej v nom tiez starne aj ked auto stoji. Pneumatikam to tiez neprospieva a baterka sa bude tiez vybijat a tym sa znizuje jej zivotnost. Na lak ak sada prach tak to nerobi dobrotu. Tesnenia dveri sa tiez mozu zalepit a ked ich potom silov otvoria, tak sa mozu poskodit aj ked to nebude na prvy pohlad vidiet.

      Ak niekto chce auto na odvoz do roboty a z roboty, do obchodu, ci na chatu, ktora je nedaleko. V lete niekde na kupalisko, alebo daku turistiku po horach ci ist na huby a v zime na lyzovacku a vsetko je do 100km, tak uz ma teraz slusny vyber aut.

      Ak chcete ist dalej na dlhu trat, tak si clovek musi priplatit a musi to auto daco splnat a zatial je na dlhe trate len Tesla model S a teraz uz aj Xko. Aby clovek mal urcity konfort a pohodlie na dlhe cesty. Ono tie prestavky pri nabijani, kde clovek sa moze poprechadzat, alebo sa obcerstvy, odskoci si na WC, maju daco do seba. Par ludi co jazdi z kamionmi su vdacny za kazdu prestavku aj ked ich tlaci cas a oni idu velke vzdialenosti a maximalne 90km/h aj po dialnici. Dlhe sedenie ma zly vpliv na krcove zily, problemy z chrbticov alebo zaludok ci creva.

      Neviem kolko trva nabitie Tesly model S na 100km, alebo 200km. Ale to by sa uz dalo porovnat aj z tankovanim plnej nadrze do spalovaka + dake obcersvenie a WC, ale uz siet nabjiaciek chademo a superchargre je celkom slusne vybudovana a po takych prejdenych 200km, zastavit a nabit to na nabijacke dakych 100-200km by nemalo asi vela zabrat. Tento priklad je skor pre vylet nie pre biznis, kde sa pocita kazda minuta ci kilometer. Ved kazdy si to moze zariadit podla seba, co jemu vyhovuje lepsie.

      Komentár

      Pracuje...
      X