Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Supercharger Trenčín - news - konečne!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Administrator
    Gold Member
    • May 2014
    • 643

    Supercharger Trenčín - news - konečne!

    Hello priatelia, dnes som dostal od viacerých z Vás info o TN, následne som si to overil cez naše kontakty v Tesle Motors
    a môžeme potvrdiť pravdivosť informácii t.j. v Trenčíne Laugaricio bude nový Supercharger V3 cca do 3 mesiacov.
    Na ďalších participujeme a poskytujeme TM nové informácie o rozšírení siete Tesla nabíjačiek na SR.
    Váš Tesla Club Team

    + nové stojany v BA
    + nové lokácie na SR
    + nové služby Tesla Clubu

    Click image for larger version  Name:	8d42bde3-d69d-4919-b38e-8fc27a25480b.jpg Views:	0 Size:	211.9 KB ID:	92528
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 807
    •   

    #2
    Pockaj, to si si musel overit v Tesle, ci sa to tam naozaj stava po tych fotkach co zaplnili internet? Ci ako tomu rozumiet?

    Komentár


    • Stano Kurek
      Stano Kurek komentoval
      Upraviť komentár
      len som overoval postup Tesly a mozne otvorenie ai.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Vidis milan84, to je práca, overit (aj v takomto pripade) a az potom verejne prezentovat a ludia potom nedostanu zlu info. Bodaj by si s takouto poctivostou overovali podavane informacie aj niektori youtuberi, mali by mozno viac sledovatelov a neodchadzali by im sklamani.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko asi by si takych nemal sledovat, ked vies, ze neoveruju informacie a vsetci od nich odchadzaju a vlastne idu s divakmi do minusu.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 presne tak to aj robim, nesledujem takych, mam par zahranicnych v zoznamoch, co metodicky a presne testuju, informuju a o moc skorej ako auta dojdu sem na SK a staci mimto a viac mi nechyba na pociatocne nahlady noviniek
      Ozaj ako sa da ist s divakmi do minusu ? Vzdy som myslel, ze minimalny pocet odberatelov je nula. Moze byt aj minus ?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko vidis, tak kazdy je spokojny a stastny. Pokracuj v tomto recepte aj dalej.
      A do minusu? Neviem, skus sa nejakeho, ktoremu klesaju cisla a odchadzaju divaci, spytat ako sa to da.
  • EVan
    Member
    • Dec 2017
    • 80
    • ivan455831
    •   

    #3
    Takže keby sme ti tu nedali info, tak vlastne ani o tom doteraz nevieš? Hmmm, to je mi teda zláštna participácia.

    Komentár


    • Stano Kurek
      Stano Kurek komentoval
      Upraviť komentár
      Dostal som info mimo Tesla Clubu,... overil som informaciu a dal na nas TC pre Vás! TN sme zacali robit uz pred par rokmi dokonca vsetko bolo pripravene dohoda s OC Laugaricio, pripravena TS ZSE, +mam u seba kompletnu dokumentaciu, ale prisiel COVID a doteraz sme cakali,...ale dockali sme sa Teslaci, ze!

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Dočkali ale lokácia bohužiaľ nič moc, no, Ale na tu už sme si zvykli že k SC sa dochádza z diaľnice aj 10 km.
  • temik.sk
    Member
    • Nov 2017
    • 47
    • artem25777
    •      

    #4
    Z komunikacie vychadza ze ani Owners ani TC nevedeli o aktualnej vystavbe SuC v TN.

    fotky naznacuju ze hore uvedene 3 mesiace asi nedodrzali

    zdroj fotiek: facebook

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      To znamená, že už je to hotovo? Lebo na foto to aj tak vyzerá.

    • temik.sk
      temik.sk komentoval
      Upraviť komentár
      vcera som dostal neoficialne info - mozno iba blaf ze buduci tyzden maju byt spustene.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1273
    •   

    #5
    Podľa stránky v odkaze na Slovensku žiadne firmou Tesla uznané kluby nemáme, takže .... prečo by mali o tom vedieť ? Máme tu dve združenia majiteľov, ktorí si navzájom pomáhajú.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko páni z tohto Tesla clubu vždy vystupovali ako prostredníci a realizátori slovenských SuC, preto aj mňa prekvapilo, že tentoraz Trenčín ide úplne mimo nich. A áno nemáme nič a nikoho Teslou uznaného, Tesla si na SK vystačí úplne sama, subdodávateľsky si urobí čo chce, kde chce, kedy chce, ako chce. A nejaké Tesla kluby a komunity sa môžu akurát tak tváriť, že niečo s Teslou “upečú”. Vedenie Tesly ich a nás všetkých má z vysoka na háku. Tlačí sa mi do prstov škaredé slovo…

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze pani z tohto klubu pomahali dojednavat niektore ScH na Slovensku, dokonca to hovorili pani z konkurencneho klubu, tak tomu verim, len ze to s pripojkami (rezervovanou kapacitou) dobre nedopadlo a tak uz si to Tesla riesi po vlastnej linke a tiez to troska oneskorilo teraz budovane. Ja by som nikoho nehanil, kazdy sa snazil, ci jeden alebo druhy klub. Ze nie je ani jeden oficialny, je fakt a mozno to suvisi s tym, ze tu nie je zastupenie, tak naco mat oficialne kluby, tohovie.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Oficialny owners klub nie je mozne mat kym tu nie je oficialne zastupenie.

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko ja nikoho z nich nehaním. Len konštatujem a vyjadrujem prekvapenie. A ak haním, tak len samotnú Teslu za jej neakceptovateľný a neospravedlniteľný prístup k slovenským zákazníkom.
  • temik.sk
    Member
    • Nov 2017
    • 47
    • artem25777
    •      

    #6
    nemudruj pls. a pochop pointu toho ze oba “zdruzenia” ako si komunisticky povedal nemaju absolutny dosah na informacie i ked sa tak casto prezentuju ze maju. Tesla si ide svoje a maju u prdely to co si niekde medzi sebou piseme.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Komunisticky povedal ? Co si si dal travu ? Dal som tu dovod, preco nemaju dosah na dianie, si mimo ?

      Je to zaregistrovane ako obcianske zdruzenie, skratka o.z. Co je na tom komunisticke ?
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 26-08-2023, 19:01.

    • temik.sk
      temik.sk komentoval
      Upraviť komentár
      tu istu travu mam co aj Ty 😉 inac povedane kebyze sa zucastnujes stretnuti teslakov tak pochopis ze isti ludia sa prezentuju kontaktami a znamostami co v skutocnosti tak asi nie je.

      komunisticke slovo “zdruzenie” aby som ti vysvetlil sa casto vyskytovalo s myslienkou kolektivneho vlastnictva co asik nie je uplne to co prezentuje O.Z.

      a uz mi dalej neodpisuj, posledne slovo nebude, nech sa tu nenatahujeme.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ze kazdy ma kontakty a nema, viem aj bez toho aby som chodil na stretnutia Teslakov, chodil som na stretnutia elektromoblistov a nebudem sa vyhradzovat na jednu znacku, bavia ma EV bez rozdielu znaciek, aj teraz vazne uvazujem znova o prechode k inej znacke, lebo aj dnes co som zistil, uz ma stve. Tesla si len tak odstrani napajacie napatie z elektroinstalacie pre prives (znemozni chod spotrebicov pocas jazdy v karavane), v USA kvoli tomu vracali ludia auta ako som dohladal na USA forach ale tu v Europe kazdy je spokojny.

      Este raz - nemylis si to s druzstvami ? Lebo pojem zdruzenie sa za komunistov nepouzival relevantne a predsa len z komunizmu som zazil viac ako ty, kedze som starsi.

      P.S. No neviem, ci mas rovnaku travu ako ja, s laskou vypestovanu, moja vo mne nevyvolava utocne nalady, skor opacne.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Len pre upresnenie z komunizmu si asi tazko zazil co i len sekundu kedze ten nebol dosiahnuty nikde. Keby sme v nom zili tak chrochtame blahom. To stadium co bolo bol socializmus cesta k cielu - komunnizmu ktory je zrejme utopiou, i ked ktovie keby socializmus vydrzal mozno by sme sa ku komunizmu dopracovali a na socializmus by sa spominalo ako sa spomina na dobu temna a inkviziciu.

    • temik.sk
      temik.sk komentoval
      Upraviť komentár
      tich tesiel cez teba prechadza coraz viac a ze asik s Jairom mate kvoli tomu nedorozumenia preto tazko uverit ci dokazes prejst k inej znacke ktora ti poskytne aspon vykon na urovni Tesly RWD, efektivitu, nabijacu siet a light show 😂

      este raz, nemylim sa lebo u komunistov “zdruzenie” ma byt zaroven zrusenim sukromneho vlastnictva v prospech celku, preto cele O.Z. by som nazval iba “komunitou”.
      prepac, i ked si zrejme starsi cela ti moja ucta a pocta avsak nemusi to znamenat ze mas vzdy pravdu.

      co sa tyka travy a utocnych nalad. zijeme na slovensku kde sa setko musi ututlat.
      nepatrim medzi ututlavacov. najprv sa pozeram na spravanie inych az nasledne vyhodnocujem akym stylom si zasluzia odpoved. Ti co ficia na extaze no tak co uz s nimi narobim, nie je to trestne co uzivaju. radsej sa im nabuduce vyhnem a je to!

      a teraz k SuC v TN, mas to blizko, dake auticko s free suc do prenajmu pre taxikarov? zlata bana kedze je to v meste a nemusia chodit nabijat daleko.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur to som zabudol, mali sme socializmus, do komunizmu sme sa nestihli dopracovať ideál, kde sú statky zadarmo a každý si v obchode zoberie len koľko potrebuje a každý uvedomele pracuje ako najviac vrámci svojich síl dokáže pre blaho spoločnosti a bez výplaty, sme naozaj nemali a okrem pár malých komunít (siekt) v USA, čo tak žijú, to asi nikde nie je doteraz

      temik.sk v Trenčíne nejako taxikári na výhody EV ešte neprišli (predsalen Trenčiansky kraj je vždy najsilnejším voličským krajom Fica, predtým Mečiara - z toho pramení asi aj rozhľad a objavenie EV, neviem o žiadnych kolenovŕtačoch okrem jedného DPD kuriéra na Nissan dodávke ale aj keby boli, máme tam 3 bezplatné DC nabky, takže nejako by sa to rozložilo aj bez novovybudovaného SCH, resp. v TN kraji máme nášho Tesla Bolťáka ale ten chodí do BA pracovať

      naozaj nechápem aký súvis s komunizmom má združenie, čo je v súčasnosti oficiálne aj hovorovo používaný výraz pre spojenie viacerých fyzických alebo aj právnických osôb spoločne vystupujúcich, môžeš uviesť nejaké príklady tohoto slova v slovnom spojení z minulosti ? komunizmus kolektivizoval ale že by združoval, to som nepočul

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      temik.sk Neviem kde chodíš na tie klebety ako cezo mňa chodia Tesly, tak ako ty si si kúpil dve Tesly v marci, tak ja som si kúpil tiež dve a jednu z nich (RWD) som pre nespokojnosť s výkonom a stabilitou predával, to je všetko. A z jedného inzerátu, ktorý mi niekto neustále prznil a kazil predaj, sa vyvodzuje taký záver ?

      Ja Tesly nevozím, neberiem peniaze za sprostredkovanie, dokonca teraz pripravujem stránku s návodmi ako si Teslu individuálne a za najlepšiu cenu kúpiť a doviesť, prihlásiť, akú vybrať atď. aby som komunite pomohol bez toho aby som z toho niečo mal a nemuseli využívať draho platené služby tretích strán, keď to nie je nič zložité, len to chce ukázať cestu (aj keď som to tu už x krát písal, len skoro nikto nevie používať tlačidlo "Vyhľadať").
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 332
    •   

    #7
    Táto diskusia čo tu hore prebieha nemá veľký zmysel. 😏

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2218
      • juraj1702
      •   

      #8
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_45651.jpg
Videní:	363
Veľkosť:87,6 KB
ID:	92606
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        To bola Rýchlovka. Dúfam, že ešte pribudnú značky zákazu statia a vyhradené parkovanie iba pri nabijani.
    • esp
      esp
      Member
      • Aug 2015
      • 37

      #9
      Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
      Ja Tesly nevozím, neberiem peniaze za sprostredkovanie, dokonca teraz pripravujem stránku s návodmi ako si Teslu individuálne a za najlepšiu cenu kúpiť a doviesť, prihlásiť, akú vybrať atď. aby som komunite pomohol bez toho aby som z toho niečo mal a nemuseli využívať draho platené služby tretích strán, keď to nie je nič zložité, len to chce ukázať cestu (aj keď som to tu už x krát písal, len skoro nikto nevie používať tlačidlo "Vyhľadať").
      Osobne sa na tvoj špecial o dovoze tesly veľmi tešim. Cením si, že si sa na to dal dobrovoľne, bez vidiny zarobku penazi a pevne verim, že to mnohým novym buducim majitelom S3XY ušetri kopec času, starosti a tiež neake to € navyše .

      Komentár

      • tomastomas
        Junior Member
        • Sep 2023
        • 2

        #10
        Miroslav Rojko ja by som sa chcel len pridať k ľuďom, ktorí by boli nadšení, keby si naozaj spísal ten návod, ako si Teslu doviesť, ak môžeme nejako pomôcť pri jeho vzniku, tak daj vedieť
        (všetky tieto fóra som prečítal, ale veľa info je zjavne už zastaralých, hlavne tých informácií, ako správne postupovať pri platcovi DPH a vybrať krajinu na nákup a registráciu, je málo)​

        Komentár

        • Stano Kurek
          Administrator
          Gold Member
          • May 2014
          • 643

          #11
          INFO: priateľa Tesláci, práve nám oznámila Tesla Motors že Supercharger Laugaricio je online,
          spustený na plný výkon!
          Tesla Club
          zz0.rqo9kn870kzz

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, dnes tam boli dvaja servisaci, jeden Cech na dodavke a jeden Poliak na nemeckej Tesle S a zapajali to tam. Tiez mi tak hovorili, ze najneskor do par dni to pojde.

          • play3man
            play3man komentoval
            Upraviť komentár
            Čo prosím znamená na plný výkon? Videl som tam dva power packy a každý vie dávať 250 kW = 500 kW delených medzi 8 stojanov?

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Ak myslis power packy tie 2 velke biele skrine, tak to su Supercharger Cabinets. Kazdy ma vykon cca 370kW a typicky su spojene pomocou DC zbernice, cize celkovo 2x370kW=740kW. To vie dynamicky delit na 8 stojanov. Standardne to bez problemov staci, je silno nepravdepodobbne, ze by tam prislo v jeden moment 8 plne vybitych aut. Zaroven auta maju rozdielne nabijacie krivky, 3 aj Y vie mat 250kW len pomerne kratky cas. Nove S a X drzia 250kW do cca 35%, takze tam to moze byt obmedzujuce.

            Tento setup je ale prakticky dostatocny a cim tam je viac stojanov, tym mensi problem s plnym vykonom nastava, pretoze vela aut uz bude nad 50-60% SOC.

            Ale mozeme skusit spravit zatazkavaciu skusku a prist tam 8 aut vybitych ;-)

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff Kenny sem dával foto a je tam DC 250kW output https://teslaclub.sk/node/59?p=92654#post92654

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 ano, to je Post DC Output, cize vystup do stojanu. Kazdy stojan teda vie ist maximalne 250kW (max 500V max 631A ako je na tom stitku).

            Vsimni si tam na tom stitku aj udaje o AC Input, tam mas 387 kVA (ak to dobre citam), cize 387kW AC input a tiez je tam DC Input/DC output (to je DC bus medzi tymi dvoma bielymi boxami) kde je max 575kW (to je asi max co vie posielat z jedneho boxu do druheho).

            Architektura SuperChargerov je uplne ina ako maju ostatne stanice, kde je typicky k jednemu stojanu jeden box. Pri Superchargeroch sa akoby cez DC bus spaja co naviac bielych boxov (SC Cabinets) a tie potom SPOLOCNE prideluju vykon na jednotlive stojany. Super vyhodne to je v lokalitach, kde mas povedzme 32 stojanov, tam nie je sanca, ze na tych 32 stojanoch NARAZ budes mat auta, co chcu 250kW.

            Ak si bol na Milanovom stretnuti na D4/R7 tak tam sa ZSE chvalilo, ze na danej lokalite testuju zdielanie vykonu medzi stojanmi, pretoze bezne nepotrebujes mat rezervovanu kapacitu 8x250kW, cize 2MW aby si mohol dorucit na kazdy stojan 250kW. Pre Teslu staci pre tento pripad typicky tych 2x387kW na AC strane rezervovanej kapacity. Respektive, lokalita si to vie merat a moze mat aj menej a tuto hodnotu potom neprekroci (ponizi vykon).

            Problematicke je to len na miestach, kde su 4 stojany, cize len jeden DC cabinet, tam to moze byt obmedzujuce. Take lokality ale Tesla uz davno nestavia, minimum je dnes 8, respektive skor uz 12-16 (3-4 DC cabinets). Teoreticky problematicke by bolo aj keby naraz 4 auta isli na stojany 1A-1D, cize z jedneho DC cabinet, tam by si bol limitovany tym DC-DC busom 575kW. Sme ale zvyknuty ako pri pisoaroch nechavat jedno auto rozostup ;-)
            Naposledy upravené jeeff; 22-09-2023, 09:38.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff Už mi Maroš vysvetlil. 2x250 blok je na 4 stojany. Čiže je tam 4x 250 na 8, to je úplne dostačujúce.

            Som za, aby sa neplytvalo. Rezervovaná je drahá. Zas by to musel platiť zákaznik vo vyššej sadzbe.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff Ďakujem, že si to objasnil, keďže predajca najnespoľahlivejšej slovenskej nabíjacej siete (e....) išiel kritizovať výkon SuperChargerov V3 v počte 8 stojanov a uvádzal nesprávne výkony, u nich tie ich huby s desiatkami stojanov asi majú lepšie prípojky.

          • play3man
            play3man komentoval
            Upraviť komentár
            jeeff díky za objasnenie tých údajov na štítku, keďže tiež som tam bol a videl som tam Post DC Output 250 kW na skriňu, čo je trochu mätúce. Toto riešenie sa už ale pri takýchto HUB-och začína používať viac a viac aj u iných prevádzkovateľov. Podobne ako na bytovkách.. koeficient súčasnosti
            nick81 skôr je to 740 kW na 8 stojanov, ak sú v sérii
        • Pavol
          Member
          • Nov 2018
          • 61
          •   

          #12
          Most pri Dalitranse budú opravovať dlho. Akú by ste teraz vybrali najvhodnejšiu trasu od Trnavy a od Žiliny?

          Komentár


          • PistaTT
            PistaTT komentoval
            Upraviť komentár
            Hlavne zalezi odkial kam ides a s akym autom. ZA - BA das na modernom aute aj s tazkou nohou bez nabijania a v BA si uz vyberies - s Teslou SCH alebo najeke ZSE ci GW. Ak chces na danom useku rychlo nabit bez zbytocne velkej zachadzky tak asi nove Ionity bude vychadzat najlepsie. Pripadne GW Dalitrans, ci Ionity Senec.
            Tato SCH v Laugariciu bude relevantna asi az ked opravia mosty za Dalitrans.

          • Zurrona
            Zurrona komentoval
            Upraviť komentár
            Pavol…z ZA jednoznacne cez Trenčín a z TT cez Beckov. V každom prípade rátaj držanie tak 20min z každého smeru.
        Pracuje...
        X