Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

MG4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 246
    •      

    MG4

    V rakusku sa uz predava MG4, zacina na hranici 30000€. Velkost podobna ID.3, tiez zadokolka. Vyzera celkom zaujimavo.
  • E-Up!
    Member
    • May 2020
    • 87
    •   

    #2
    V poslednom období tento elektromobil rozpútal vášnivé diskusie, minimálne v rámci Česko - Slovenska určite áno. Tento model je často pasovaný ako lacný čínsky elektromobil, ktorý by mal elektromobilitu sprístupniť širokej verejnosti. Po zhliadnutí cenníka

    https://www.mgmotor-slovakia.sk/User...nik_MG4_SK.pdf

    sa však ukázalo, že elektromobily len tak lacné nebudú a MG 4 sa ponúka v porovnateľných cenách ako napr. Citroen e-C4 (verzia MG4 s aku 51 kWh) alebo ID.3 (MG4 verzia 64 kWh).
    Zaujímalo by ma akými argumentami si dokáže neznámy elektromobil z Číny získať slovenského zákazníka, keď nedokáže ponúknuť výhodnejšiu cenu a služby.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Značka MG vznikla pred 99 rokmi, nie je neznáma a kupovať si to budú ľudia, ktorí si teraz kupujú Nokiu mobil, lebo nechcú nejakých čínaňov ale európsku značku.

      Dacia bola nielen vyrobená ale aj navrhnutá v Číne a prekáža to niekomu ? MG bolo aspoň navrhované v UK, kde majú stále vývojové oddelenie a inžinierov.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Skôr osloví skladovou zásobou, ako keď u predajcu VW zaspievajú cenu síce porovnateľnú, ale dostupnosť o rok. Bol som pozrieť minulý týždeň predajcu v KE, čo sa týka spaľovákov mohol som hneď kúpiť zo všetkých modelov aspoň jeden kus a v rôznych farbách. pokiaľ bude takto dostupné auto aj vo verzii MG4, tak cenník a sľuby od predajcov VW sú mi nanič, tie ma neodvezú.

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Otázka je, či tých 64 kWh je reálne netto batérie. Reálne píšem preto, lebo už vieme, že trebárs "netto" 77 kWh, ktoré deklaruje VW je v reáli 70-73 kWh. A tu sa naskytá otázka, či tých +10% kapacity batérie (MG4 vs ID3) mi stojí za príplatok 7,5 tis.€.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      To zistíme až po reálnych testoch, realita je taká že VW nemá na sklade skoro nič, čakacia doba je večnosť a info sú sporadické a nepresné. Neobhajujem MG, ale aspoň to vytvára tlak na ostatných.
      Naposledy upravené jurajsun; 01-06-2023, 13:16.

    • MasterBlaster
      MasterBlaster komentoval
      Upraviť komentár
      Reálne testy už predsa boli, aj od Bjorna. Testoval síce 51kWh LFP verziu a tam mu vyšlo slušných 49,5kWh, jeho odhad na väčšiu NCM 64kWh verziu bol okolo 60kWh, ev-database udáva až 61,7kWh... Dojazd vyšiel v Thajských teplotných podmienkach - kde testoval - až nadmieru dobre... Ale inak tepelné čerpadlo som vo výbave MG4 v SK nenašiel, tak by bolo zaujímave zistiť aj reálne dojazdy v zimných podmienkach...

    • MasterBlaster
      MasterBlaster komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! inak v EU sa predava viac nez dobre - udrzuje si 5. - 6. priecku medzi EV - takze treba sa spytat EU zakaznikov ako je mozne ze (predpokladam) na rozdiel od SK zakaznikov oni nemaju predsudky voci "neznamemu" elektromobilu z "Ciny"

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Súčasné MG vlastnené čínskym majiteľom má veľmi málo spoločného s pôvodnou legendárnou značkou. Ale jedno sa musí uznať, čína ponechá pôvodnú značku a názov, pretože si je vedomá, že ako čisto čínska značka by to v EU mala ťažké. Podobne je na tom Volvo, Polestar alebo Smart.
      Mnoho kupujúcich nepozná zákulisie a predpokladá, že kupuje európsky výrobok tradičnej značky.

      Dacia Spring je kapitola sama o sebe, jednoznačne najhorší elektromobil v akom som sa viezol. Vždy sa nájdu nadšenci, ktorí zaplatia také sumy za predražený elektromobil.

      Záručná politika MG je zaujímavá, záruka na celé auto 7 rokov/150.000 km, na akumulátor o rok menej ako je štandard, ale na prehrdzavenie len 7 rokov. Pripomína to novodobé začiatky produkcie Dacie, ktorá mala záruku 6 rokov.

      Ak by bolo MG 4 výrazne lacnejšie ako európska konkurencia, možno by to bola zaujímavá alternatíva, ale pri tejto cenovej politike určite nie.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      pohľad na trh s vozidlami od človeka, ktorý pozná, spolupracuje číňanmi, hovorí ako ponímajú číňania obchod/predaj s čmkoľvek, ako je vládna podpora výrobcov, ....
      a ako sú podľa neho európski výrobcovia, predajcovoia a servisná sieť v anále.
      https://www.youtube.com/watch?v=sh0jnXW8_cc

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Zaujímavé video, k budúcnosti európskych automobiliek sa vyjadruje odborník na telekomunikačné technológie

      Elektrodad spomína rekordné marže Tesly, po tohtoročných zľavách už to nie je aktuálne a Teslu predbehli aj tradiční EU výrobcovia

      Budúcnosť automobilovej dopravy v EU nebude taká tragická, ako sa v tomto videu spomína

      Ale to už sme mimo témy.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Odbornik na obchod s Cinanmi a ich 25 rocny sprostredkovatel obchodov a budovatel zazemia mal co povedat k veci a pozornemu divakovi vysvetlili, preco su jeho skusenosti relevantne.

      Tesla ma po zlacneni marzu 11%, co je asi trojnasobok tradicnych automobiliek. O akej marzi vravi diskutujuci nado mnou ? Ma nejaka tradicna (velkoseriova, nie Ferrari, Porche,…) automobilka taku marzu ?

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Obchodník možno, s automotive však skúsenosti nemá. A vyjadrenia typu, že Škodovka bude mať obrovské existenčné problémy sú toho príkladom.

      Aktuálne marže: Mercedes 14,7 %, BMW 14,6 %, KIA 12,4 %, Tesla sa prepadla na 11,4 %. Dobre už bolo

      https://fdrive.cz/clanky/slevy-nejso...dominuje-10729

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Kto prvý dodá masovku čiže lacné a kvalitné auto s určitým kompromisom ktorý zákazník akceptuje tak bude líder trhu, počkáme si uvidíme, môj odhad je cca. 2 roky

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Zatiaľ to nevyzerá, že by Čína zaplavila EU lacnými, kvalitnými elektromobilmi. Skôr sa to podarí VW, otázka je, čo si kto predstavuje pod pojmom lacný elektromobil.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      strasne ma to mrzi, ale to video sa da pozerat len s extra davkou sebazaprenia a rozhovor tych dvoch panov, co sa tvaria za expertov, je tazko co len pocuvat. dopracoval som sa len po cast, kde zaznelo tvrdenie, ze veskery dodavatelsky retazec musi byt v radiuse do hodiny cesty od fabriky, ktora vyrobok kompletuje.

      vobec netusim ako je to pri elektronike, no pri automobilkach toto neplati, resp. plati len do nejakej obmedzenej miery a je to rozdielne fabrika od fabriky.

      z vlastnych skusenosti, ako aj z diskusii s ludmi z automotive fabrik a v neposlednom rade aj z verejnych zdrojov (kedze nam v poslednych rokoch doslo k castemu narusaniu dodavatelskeho retazca ci uz pre chipovu krizu, covid alebo vojnu) je proste nepopieratelnym faktom, ze nezanedbatelna cast klucovych komponentov v automotive sa vozi s ovela vacsich vzdialenosti. dam par prikladov: motory pre MB CLA sa do Madarska dovazaju z Nemecka, motory pre Land Rover Discovery a Defender sa do Nitry vozia z UK. Uz si presne nespominam odkial vozi Skodovka kotuce plechu, no neviem ci je v okruhu 60 km od Kvasin nejaka oceliaren, ktora by ich dodavala. Kablove zvazky pre viacere zavody u nas a v CR sa vozili do nie az tak davna z Ukrajiny... Ak to pozera niekto, kto netusi ako dane odvetvie priemyslu realne funguje, tak sa nad tym nezmyslom nepozastavi ani na chvilu, ale mne toto stacilo aby som dalej nepokracoval.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #3
    Ako pises, PistaTT, vozi sa z Madarska do Nemecka, z Ukrajiny, …. A preto to Cinania robia do hodiny aby mohli konkurovat cenou. Naturu Cinanov a ich zvyky pri obchodoch jasne popisal a taktiez podobnost s mobilmi nie je nahodna - staci pozriet, kolko vznika novych znaciek vyrobcov EV. Pamata niekto taku dynamiku vznikania novych automobiliek vyrabajucich spalovaky ? V minulosti velke koncerny ozivovali mrtve znacky ale cisto novych z luky bolo kolko ? EV je jednoduchsie a to sa odzrkadluje na tych hracoch a smeruje to presne k tomu. Mlada generacia potrebuje produkt ako tablet, nezaujima ich podvozok, usporiadanie motora, rozlozenie hmotnosti atd. - vsetka ta masirka, co nas desatrocia ucili Nemci. Chce to bezproblemove pripojenie mobilu, tablet co ukaze a dokaze nastavit vsetko a hotovo.
    Ako sa vacsina automobiliek smiala z tabletu v ytesle ako toje nanoc a hla, VW dava do EV malicke 12” tablety, tlacitka na volante dokonca horsie ako Tesla - len dotykove, Volvo velky tablet, Mercedes dokonca Hyperscreen atd. Je to podobne ako u atoyoty boli elektromobily stratena cesta a hla, predstavili EV(sice nanic) a su ticho. Kritikom je vzdy ten, co nema nic podobne v ponuke aticho okopiruje a zrazu to vyraba.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      fuha, tak toto je silna kava. samozrejme, ze spotrebitela zaujima rozlozenie hmotnosti (=jazdne vlastnosti), aerodynamika (=spotreba/dojazd), komfort, kvalita, zaruka, sluzby... Koho toto nezaujima, tak asi nekupuje auto ale siahne po car sharingu alebo inych formach prepravy. Resp. koho toto nezaujima a kupi si auto lebo ma pekny tablet so slusnym softom v kokpite, tak sa moze vcelku slusne popalit...

      Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
      V minulosti velke koncerny ozivovali mrtve znacky ale cisto novych z luky bolo kolko ?
      kolko cisto novych EV vyrobcov vzniklo za poslednych 20 rokov mimo Cinu a Indiu?

      To, ze v Cine za vydatnej pomoci statu vzniklo 300 roznych znaciek nehovori nic o tom kolko z nich ma realny globalny potencial. Je to dobry sposob ako urychlit umelymi zasahmi inovacny cyklus a nasledne je aj tak nutne oddelit zrno od pliev. To iste by sa dalo spravit v Cine aj so spalovakmi (akurat to by nedavalo uz vobec ziadny zmysel). Vo finale to skonci tak, ze z Ciny vzide niekolko jednotiek kusov globalnych EV vyrobcov. Zvysok sa bude hrat na lokalnom, pripadne regionalnom trhu a vela z nich neprezije dalsiu dekadu... Cina je proste ina. v globalnom meritku je to anomalia. Nikde inde sa take veci nedeju, lebo sa nedaju z objektivnych dovodov. Asi uz coskoro pride ten cas, kedy sa najdu cinske EV, ktore budu naozaj dobre a konkurencieschopne. Ci to bude stacit aby zacali valcovat EU trh je otazne. Jedna vec je ako to prijmu zakaznici. Druha vec je, ze sa da dovodne predpokladat, ze v pripade potreby EU bude aktivne branit lokalnych vyrobcov (napr. formou regulacii, cla alebo podobne.), lebo na to budu dost dobre dovody (hospodarske a socialne). Kazdopadne (bez ohladu na vyrobcu a povod auta) zatial nevidim v ponuke lacne EV pre trochu narocnejsieho spotrebitela... (EV s cenou okolo 20-25k, rychlym nabijanim, solidnym dojazdom a rozumnou velkostou). Take auta jedneho dna s velkou pravdepodobnostou budu. Ale dnes nie je ten den. Ci to bude VW, Mobis, Stelantis, Nio, Tesla... takto otazka nestoji. Podla mna je ta otazka skor kto vsetko z nich to zvladne v rozumnom case.

      Vsade inde sa da dynamika produkcie EV prirovnat k dynamike produkcie ICE... ako dlho trvalo Tesle, kym zacala vyrabat pouzitelne auta? a ako dlho kym sa jej podarilo naskalovat vyrobu pre globalnu produkciu? ako dlho trva vyvojovy cyklus osobneho auta? 4 - 6 rokov v priemere? ako dlho pripravuje Tesla Cybertruck?

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      PistaTT To je pravda
      To ze to necinske automobilky sto rokov robia inak (vozia hore dode z velkych vzdialenosti) neznamena ze to je dobre, a iba tak je to spravne robit. Kamarat vyvija produkty v USA, ale vyrobu robi v Cine uz roky aj preto ze skutocne ma vyrobcov vsetkych komponentov ktorym zada subyrobu v okruhu 60km na rpzdiel od US kde su to stovky km co znamena vyssie preprvane naklady, casove straty, logisticke komplikacie, prestoje ak nieco meska ....= draha vyroba. Vravel ze v Cine su nieze priemyselne parky/stvrte ako u nas, ale skor priemyselne okresy ba az kraje. Ze cokolek by si zmysel vyrabat (vratane auta ) tak najde subdodavatela na vyrobu akehokolvek komponentu do 30-60 max 100km.

      Tiez je pravdepodobne ze naroky dlasich generacii budu lesat. Aj moje uz klesaju. Tym ako sa sustavne znizuju rychlosti, doslednejsie kontroluju stale viac, ako sa buduju dialnice tak klesa doraz na jazdne vlastnosti. Ked budeme chodit v meste 30, po okreskch 70-80 a na dialnici 100-110 tak mi je na nic idelany handling, aerodynamika, vykonny motor atd. V devedesiatkach ked sa robila PO-BA za 3,5h a po okreskach sa jazdilo 160 (nebolo tolko radarov, boli antiradary, pokuty smiesne) tak bolo treba auto vykonne aj s kvalitnymi jazdnymi vlastnostami aj umenie soferovat take auto, Dnes je do BA menej km, dialnicnych km nasobne viac, auta modernejsie ale cesta trva ovela dlhsie.
      A ked budu funkcne autopiloty tak mi bude stacit neaerodynamicka nevykonna krabica/dodavka s trapnym handlingom ktora ma pomaly odvvezie do ciela zatial co ja budem vzadu spat, pozerat film, citat knihu, hrat playko ... a bude mi fuk ze pojdem do BA aj o 2h dlhsie.

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Taur dúfam, že sa mýliš a 30ky v meste a 110ky na diaľnici sa nedožijem. Je mi jasné, že auto pre teba slúži ako približovadlo z bodu A do bodu B, stále je ale mnoho nadšencov aj medzi mladými, ktorí majú z jazdy pôžitok.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! Aj by ma este bavilo soferovanie keby sa dalo jazdit dynamicky, ale pri sucasnych sdzbach, objektivnej zodpovednosti a ked spustia tych dalsich 300 ci kolko fotopasci co je v plane tusim tento rok, alebo zavedu usekove merania, pribudaju useky s plnou ciarou/zakazom obiehania, znizenia rychlosti atd, tak je jazdenie v kolone totalna nuda.
      A vzhladom na zavedenie ciernych skriniek je uz len krocik k tomu aby auta same bonzovali kazde prekrocenie rychlosti a porusenie predpisov (plna, stopka ...) tak potom infarkt ked pride faktura na konci mesiaca z DI.
      A ked sem tam postupne obieham (v podstate v ramci predpisov) kolonu vlacikarov ktori kilometre v rade idu 40-70kmh za retarderom na cele ala Avia, tak vsetci vytrubuju na mna ako blazni, lebo sa medzi nich vtlacam kedze nedodrzuju predpisove rozostupy. A kedze jazdim bezpecne tak v tej premavke vymaknut volno oproti s casovou rezervou na predpisove obehnutie s vmackavanim sa je cim dalej vzacnejsie. A vies ako funguje Murphy, ked nejde nic oproti tak je plna a ked pride prerusovana tak aj auta v protismere.
      Ale EV mi zas dodalo trocha zabavy a moznosti vdaka okamzitej reakcii a vykonu.
      Ale vidim to tak ze jazda kvoli stupnujucim sa obmedzeniam v mene svateho gralu bezpecnosti je cim dalej menej pozitkom a viac a viac presuvanim sa z A do B.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Pôvodne zverejnené od Taur Pozrieť príspevky
      Aj by ma este bavilo soferovanie keby sa dalo jazdit dynamicky, ale pri sucasnych sdzbach, objektivnej zodpovednosti a ked spustia tych dalsich 300 ci kolko fotopasci co je v plane tusim tento rok, alebo zavedu usekove merania, pribudaju useky s plnou ciarou/zakazom obiehania, znizenia rychlosti atd, tak je jazdenie v kolone totalna nuda.
      300 fotopasci je mokry sen ktory nemaju ako zrealizovat. do volieb to anilen verejne obstaravanie nestihnu... a po volbach... tu budu pri kormidle asi ini pani ako ti doterajsi...
      mne sa aj dnes dari jazdu autom si uzivat. tych radarov a policajtov zas nie je az tolko aby som pokuty platil kazdy mesiac.... raz za cas sa nieco pritrafi ale nie je to ziadna katastrofa. najvacsej spicka sa snazim vyhybat, pripadne volit alternativne casy alebo trasy... su obdobia kedy sa to takmer neda, ale covid hodne pomohol a pocitovo dodnes nie sme s intenzitou dopravy na tom tak zle ako pred lockdownami.

      ocakavat u nas nejaky zasadny posun v priebehu 10 rokov je utopia alebo naivita. rozvoj cestnej infrastruktury, masove nasadenie fotopasci alebo citelny nastup autonomnych aut... snivajte s nami...

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Taur
      Veľmi často jazdím zo západu na východ a nemôžem sa sťažovať, že by cesty boli preplnené a nedalo sa jazdiť dynamicky. Diaľnica z PP do KE je prázdna aj počas špičky, ak nepočítam Branisko, tak som sa tam nikdy nezdržal. A PO - BA sa dá zvládať za 3,5 hodiny bez extrémneho porušovania predpisov. Na západe máme cesty relatívne upchané, ale akonáhle sa dostanem za Nitru ak necestujem v piatok popoludní, tak cesty sú ľudoprázdne.

      A tie fotopasce za mňa palec hore, kiež by ich bolo omnoho viac. Stačí sa presunúť do Rakúska alebo Nemecka a mentalita vodičov sa absolútne zmení.

      Ale to sme zas mimo témy.

      Nájde sa tu niekto, kto tu reálne uvažuje nad kúpou MG4?
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 246
    •      

    #4
    Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevky
    fuha, tak toto je silna kava. samozrejme, ze spotrebitela zaujima rozlozenie hmotnosti (=jazdne vlastnosti), aerodynamika (=spotreba/dojazd), komfort, kvalita, zaruka, sluzby...
    Tak tie prve 2 si zatal, ak to zaujima 10% zakaznikov, tak aj to je moc. Komfort OK, Kvalita tak 50/50, pretoze ludia si vyberaju veci ktore z pohladu kvality su uplnym nezmyslom. Zaruka OK. Sluzby zase 50/50, kopec ludi sluzby neriesi a idu do prveho alebo najblizsieho autosalonu ktory maju pri dome a maximalne riesia velkost auta/typ paliva a farbu karoserie (a potom samozrejme vybavu).

    Komentár


    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      asi zijem v inej bubline...ale myslel som to tak, ze zakaznika zaujimaju jazdne vlastnosti (nie priamo rozlozenie hmotnosti, ale to ma na jazdne vlastnosti vplyv) a teraz sa nebavime o tej casti zakaznikov, ktora kupuje sandero, fabiu, korzu, yaris, ci ine "lacne" auta. bavime sa o cielovke, ktora za normalnych okolnosti vybera auta za 40k+ (zatial). jazdne vlastnosti a bepecnost asi nie su pri rozhodovani na prvom mieste, no zase ak by si im ponukol auto, ktore je prudko nedotacave alebo ma podvozok, ktory proste nesedi normalne na ceste a zaroven nedokaze poskytnut aky taky komfort, tak da kupec prednost niecomu inemu... pre mna osobne boli jazdne vlastnosti KO kriteriom a neobjednal som EV6 skor ako som si ju mohol na 24 hodin vyskusat. Jasne, ze za tych cca 150 km auto dokonale nespoznam, ale staci to na zakladne posudenie toho ako auto jazdi a ci mi to bude v zasade vyhovovat...
      a aerodynamika pri EV duplom.. Ako dobre sa dokazal vyrobca pri danom modely vyhrat s aerodynamikou a tym padom aj efektivtou, spotrebou a dojazdom podla teba zakaznika nezaujima? Taka Toyota ci Subaru by mohli rozpravat, ked tie ich EV pokusy zeru aj travu okolo cesty a potom maju zalostny dojazd... A vo finale sa to prejavi na objeme predaja.
      Naposledy upravené PistaTT; 02-06-2023, 16:29.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Statistiky pre kriteria vyberu noveho auta sa robia pravidelne. V prvych Top12 sa neustale opakuju rovnake polozky - cena, spotreba, bezpecnost, spolahlivost, zaruka, pocet dveri, velkost, prevadzkove naklady, dane a poplatky, druh paliva, oblubena znacka, multimedia, konektivita. Jazdne vlastnosti byvaju medzi poslednymi polozkami a zaujimaju este menej ako 10% populacie, a pri premiovkach mozno tak 20% ak sme optimisti. Predaje Dacie realne odzrkadluju potreby drvivej casti spotrebitelov, mat dostupne presuvadlo z bodu A do bodu B, vsetko ostatne su hovadiny. Aj v premiovom segmente idu uz dlhodobo poziadavky na jazdne vlastnosti “do kytek”. Kraluju flotilove emisie, zaruky, komfortne prvky na palube, dizajn a imidz. Preto predajom v strednej vyssej (BMW 5/ E-Klasse) panuju 2-litrove diesle na 16 palcovych makkych plavajucich gumach. Adaptivny podvozok s vacsimi kolami a pevnejsou bocnicou si zvoli zanedbatelne % zakaznikov. To iste silnejsi motor. Lebo prevadzkove naklady, lebo dane a poplatky, lebo rozpocet, lebo lebo… ludia si radsej priplatia za ambientne osvetlenie, asistentov a konektivitu ako za priplatkovy podvozok 😉 je len otazka casu, kedy policko “jazdne vlastnosti” zmizne zo statistik uplne.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      PistaTT a kúpil si si to čo si testoval? Lebo len veľkosť kolies a typ pneumatík vie zmeniť jazdné vlastnosti radikálne. Tak ako píše Wilo aj ja som si zobral auto na najmenších kolesách a nečakal som že bude až také plávajúce.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja áno. Testoval som Earth RWD LR. Predvádzacie auto malo oproti môjmu objednanemu navyše len jeden z priplatkovych balíkov - ten čo má mŕtvy uhol v budikoch.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #5
    Prve ohmatanie ako to spomenuli vo videu na konci, tak odkaz je https://garaz.tv/videos/vn9zGjKouwhiP8svS8Zi
     

    Komentár

    Pracuje...
    X