Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Starostlivosť o akumulátor

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • E-Up!
    Member
    • May 2020
    • 71
    •   

    Starostlivosť o akumulátor

    Pripravil som krátky článok venovaný starostlivosti o akumulátor elektromobilu. Pripojil som tam aj zopár rád z koncernu Stellantis. Ak som niečo v článku nespomenul rád si doplním informácie.

    https://www.techbox.sk/ako-si-neznic...kolkych-zasad/
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 601
    •   

    #2
    Tento clanok mi pride tymi castami o teplotach (a odporucaniach), akoby bol pisany pre Leaf a nie pre novodoby/moderny elektromobil.

    Komentár


    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Je tu veľké množstvo majiteľov Citigo iV a e-up!.
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 284
    •   

    #3
    Ten clanok je velmi dobry na odrardenie od emobility. Podla neho potrebna starostlivost vacsia ako o manzelku,alebo deti.
    Neviem co tym dlhodobim testom sa ma dokazat. Keby mali aspon dve rovnake auta a jednemu hickali bat podla toho clanku a druhemu nabijali ako ide zivot bez ohladu na bat a potom porovnali ich degradaciu malo by to vyznam. Takto o rok akurat skonstatuju aka je degradacia pri tomto sposobe, ale nedozvieme sa ci pri bezohlanom nabijani nebola rovnaka.

    Komentár


    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Čo myslíš asi? Ako si predstavuješ bezohľadne nabíjanie?

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      No a hlavne akákoľvek "starostlivosť" o batériu nad rámec toho, čo robí BMS je ako umývať si auto výhradne ručne. Tiež keď ho budeš po pár rokoch predávať, budeš sa sám seba pýtať...načo to bolo dobré?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Nato, ze tych par rokov som sa mohol kochat na pekny nedoskrabany lak.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! No ze nerobis otroka baterke, ale nabijas ako potrebujes, ked mas prilezitost, kedy sa ti to hodi, vyuzivas jej kapacitu a neskracujes si dojazd na polovicu lebo nabjas 20-80% ... Nevravim ze ju treba zamerne humplovat, ale auto vratane bat ma sluzit cloveku a nie clovek autu.
      Verim ze staci dodrzat par zakladnych zasad a doverovat BMS ze sa o vacsinu postara, teda aspon pri novych BEV.
Pracuje...
X