Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Spatne zrkadla klasicke, alebo digitalne?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    Spatne zrkadla klasicke, alebo digitalne?

    https://auto.pravda.sk/magazin/clano...urce=autoolymp
    Podla tohto clanku su vyhodnejsie tak pre uzitkove auta ako pre osobne.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #2
    Pôvodne zverejnené od ICE666SVK Pozrieť príspevky
    https://auto.pravda.sk/magazin/clano...urce=autoolymp
    Podla tohto clanku su vyhodnejsie tak pre uzitkove auta ako pre osobne.
    Ice asi ani clanok necital, lebo v clanku MB tvrdi ze kamerkove su nanic.
    V tomto suhlasim Mercedesom ze su nanic. Jazdil som na Etrone s kamerkovymi zrkadlami asi 300km. Nikdy viac nebudem... znervoznovali ma. Klasicke sa daju "ladit" naklonom alebo inym pohybom hlavy, na kamerkovych ma len furt prekvapilo, ze to nejde, tiez obraz na nich sa mi nepacil.
    Daju sa sice ladit tlacidlami, no to je nanic, potrebujes zmenu pohladu hned. Mozno to ine auta/nakladaky maju lepsie. Nieco by sa dalo s nimi usetrit na spotrebe, cital som kedisi ze 5% ale neviem u ktorych aut a pri akej rychlosti. Vie to niekto?
    V US kamerkove spetaky doteraz neschvalili. Prototyp TMX mal kamerkove zrkadla, no do reality sa nikdy nedostali. Paradoxne maju nove Tesly na mrte kameriek, vyuzivam hlavne zadnu pri tahani privesu, zadnu a zadne bocne na lepsi prehlad pri znizenej viditelnosti a samozrejme pri parkovani.
    Naposledy upravené jux; 10-05-2022, 20:27.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Zrovna eTron ma asi najhorsie kamerove zrkadla spomedzi aut, ktore to aktualne ponukaju taka Honda je na tom podstatne lepsie, aj Lexus, Korejci ktovie co ponuknu… ale je pravda, ze navyk na klasicke zrkadlo, ktory sme si za desatrocia vybudovali, sa tazko meni. Jediny benefit kamier co som zatial postrehol, bola jazda so zapadajucim slnkom za chrbtom. Ked kvalitne zasvieti nizke slnko, v zrkadle nic nevidno. A taktiez v noci. Tieto neduhy zvlada kamera podstatne lepsie. Ale to je tak asi vsetko, co sa mi na tom pacilo.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Cital som tento clanok a podla neho som aj napisal tu vetu pod linkom... Ze podla clanku su vyhodnejsie kamery pre nakladne auta, lebo maju vacsie spatne zrkadla ako osobne, ktore ich maju mesnie. Lebo uspora v aerodynamika kameroveho systemu sa spotrebuje na ich prevadzku a preto to asi ma viac zmysel u nakladnych aut, kde su spatne vacsie.
      Naposledy upravené ICE666SVK; 11-05-2022, 14:28.

    • Rasto6
      Rasto6 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja ich mám na e-trone. Jediná výhrada je že ich v záruke už každé 2x vymenili. Ak by som si opäť objednával e-tron objednám ich znova. Po 300 km si na nich nezvyknete, prvý dojem môže byť skôr negatívny. Ja si pamätám ako som s nimi prvýkrát cúval - katastrofa. Teraz mám 130 tis. a som s nimi OK. Treba sa pohrať nielen s ich nastavením, ale aj s možnosťami ktoré sa nastavujú v ich menu a to chce čas. Nemyslím si že majú nejaký zásadný vplyv na spotrebu, vzájomne sa asi kompenzuje ich spotreba a úspora na aerodimanike. Je dobré že Audi má možnosť výberu. Je to skôr pre technologických nadšencov.
      Naposledy upravené Rasto6; 11-05-2022, 18:02.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #3
    Ved som napisal, ze pri znizenej viditelnosti vyuzivam bocne zadne a zadnu kameru na tesle. Kombinacia klasiky a troch kamier dozadu mi vyhovuje.

    Komentár

    Pracuje...
    X