Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ZSE Nivy

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľubor
    Junior Member
    • Apr 2019
    • 17

    ZSE Nivy

    V novootvorenom centre Nivy v Bratislave idú AC nabíjačky len na 1,5 kW - je to len dočasný problém alebo to tak bude stále?

    Naposledy upravené Juro; 29-09-2022, 16:14.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 858
    •   

    #2
    Pôvodne zverejnené od Ľubor Pozrieť príspevky
    V novootvorenom centre Nivy v Bratislave idú AC nabíjačky len na 1,5 kW - je to len dočasný problém alebo to tak bude stále?
    nenabijalo sa tam nieco na UFC? tam bude nejak zdielany spolocny vykon predpokladam. 4x150kW len tak nie je sranda.

    Komentár

    • Ľubor
      Junior Member
      • Apr 2019
      • 17

      #3
      Bol som tam 2x, raz možno aj bolo niečo na UFC, druhý raz určite nie. Pozeral som displeje na ostatných zapojených AC, všade písalo max. 4 kW ale reálny príkon 1,5

      Komentár


      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        To je pre nabíjanie vysavačov
    • Andischo
      Junior Member
      • Jun 2021
      • 19

      #4
      V appke ZSE pisu o AC 22 kW a DC 69 kW. Takze to bude asi docasny problem. Kde su umiestnene tie stojany? Zatial sa mi podarilo dostať len na horne parkovisko a tam som nic nenašiel.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tusim az -2 alebo tam niekde. je to na kraji, nemalo by hrozit obsadzovanie blbcami.
        Nato, ze to ma byt 4x150 tak aj pre mna je zarazajuce 69kW svietiacich v appke.
    • Ľubor
      Junior Member
      • Apr 2019
      • 17

      #5
      Je to veľmi dobre dostupné, treba z bulváru zísť ľavým pruhom dole na kruháč do parkoviska -2 a za závorou hneď zabočiť vľavo. Tiež výjazd je hneď kúsok od tých miest.
      Naposledy upravené Ľubor; 04-10-2021, 09:12.

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Ano je to pri vyjazde. Neda sa nevsimnut.
    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #6
      Neviem naco je treba 4x150 kW do nakupkneho centra / autobusova stanica, zatial co na D1 nie je ziadna

      Komentár


      • klikar
        klikar komentoval
        Upraviť komentár
        Napriklad ked byvas v bytovom dome v BA bez moznosti pomaleho nabijania.
    • Andischo
      Junior Member
      • Jun 2021
      • 19

      #7
      Pekny spot. 4xDC 6xAC

      Komentár

      • tommik
        Member
        • Jun 2021
        • 96
        •   

        #8
        Vie niekto poradiť ako sa dostať na - 2. poschodie? Jediný zjazd do oodzemia ktorý som našiel vás na krátkodobé parkovanie nepustí a je nutné mať kartu pre otvorenie rampy 🤔

        Komentár

      • Ľubor
        Junior Member
        • Apr 2019
        • 17

        #9
        Pôvodne zverejnené od Ľubor Pozrieť príspevky
        Je to veľmi dobre dostupné, treba z bulváru zísť ľavým pruhom dole na kruháč do parkoviska -2 a za závorou hneď zabočiť vľavo. Tiež výjazd je hneď kúsok od tých miest.

        Komentár

        • Peto02
          Member
          • Mar 2016
          • 86
          • peter83511
          •   

          #10
          Zacina sa rozsirovat nejaky novy trend blokovania nabijaciek?
          Prisiel som v piatok na obed po 600km dlhej ceste na Nivy, vsetky 4 UFC obsadene a 4/6 AC. Zo 4 UFC boli 3 uz na 100% a Tesla TMY na 90%. Zatial som sa napojil na AC, ale nastastie po par minutach odisla TMY a mohol som sa nabit plnym vykonom. Nielen ze sa obsadzuju zbytocne nabijacky, ale este tie najrychlejsie...

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Totálna lenivosť, neohľaduplnosť, drzosť.......toto sa deje vo všetkých mestách

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Z tych par desiatok nadsencov, ktori sa pomaly vsetci poznali, sme sa po 5 rokoch dostali do dalsej fazy elektromobility, hromadneho rozsirenia medzi verejnost. A verejnost sa mysli v typickom slovenskom zlozeni - ako je vidiet a bude to este horsie.
            Na druhu stranu, toto je asi hub s najviac ufc od zse na jednom mieste, kvoli ochrane stojanov by tam mohli mat kameru a taketo veci operativne riesit - napriklad volanim na kontaktne cisla majitelov vozidiel, ci nezabudli a samozrejme pri ufc zvysit parkovne poplatky pri nenabijani, nie rovnake ako pri AC, kde ich stojan stoji 50-tinu ceny a teda vyuzitie im je jedno.

          • PistaTT
            PistaTT komentoval
            Upraviť komentár
            podla toho co vidno na ich webe, tak pri tychto 150 kW DC nabijackach ZSE uctuje parkovne 3 €/hod po uplynuti prvych 60 minut.

          • Peto02
            Peto02 komentoval
            Upraviť komentár
            PistaTT neviem ako to funguje, ale je mozne ze pri nabiti do 100% sa automaticky skonci aj nabijaci proces a odomnkne aj kabel z auta. Cize potom tam to auto stoji, nenabija a neplati asi tym padom ani to parkovne.

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Nerozumiem tým otvoreným portom bez pripojeného kábla. Aký to má význam?

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            tommik V ere zadarmo sa nechaval otvoreny port aby ked bude odchadzat mohol zapojit mna (ak bol inteligent), alebo ked sa skoncilo nabijanie (alebo uplynul cas na Lidli/Kaufe) a dalsi si vytiahol kabel a zapojil seba, tak zostalo auto takto s otvorenym portom.
            Ale na komercnej nabke jedine ze niekto parkoval z druhej strany a tiez im vytiahol kabel po skonceni ich nabijania, nabil sa a zastrcil potom kabel do stojanu.
        • tommik
          Member
          • Jun 2021
          • 96
          •   

          #11
          Aké máte skúsenosti s AC nabíjaním na tejto lokalite? Mne sa tu s 11kW palubnou auto nabíja priemerne 9,5 kW. Pritom u GW keď si porovnám odobratú energiu a čas tak mám kľudne aj 11,5 kW.

          P.S. Nejde o obmedzenie zo strany auta kvôli vysokému SoC.

          Komentár

          Pracuje...
          X