Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Megane e-tech

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    Megane e-tech

    prve predstavenie nadejneho Megane.Nadejneho len do doby, kym zistite podrobnejsie info... Uvidime cenu, ale zatial dalsie podpriemerne auto.
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    #2
    Sklamala ma absencia 4x4 a ze port zo stredu vpredu dali na bok. Mam dojem ze v <> vsetky dobre veci rusia.

    Komentár

    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      #3
      Mne sa to auto nahodou paci. 60kWh baterka k tomu 130kW nabijanie. Zaradilo sa ku konkurencii ID3, eNiro (na konci roka tu mame novu generaciu), eKona. A teda aj cenovo bude niekde na tej urovni. Razvor 2,7m je dostatocny aj pre rodinu. Ak sa vyhodi ta hlupa dvojita podlaha,tak je kufor dostatocne velky. Ak si zoberiem ze ID3 ma o dost mensi kufor tak toto vobec nebude zla volba. hoc mne sa ta ID3 so 77kWh bateriou a 125kW nabijani paci (samozrejme nie s tymi zakladnymisedackoami to je grc).

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ale aj to najviac socka-ID ma v zaklade samozrejme DCčko. tu nie. Ak si pri ZOE za to pytaju tisicku, tuto to menej nebude ak vobec bude mozne na nasom trhu dokupit. ID je vzadu pre pasazierov priestranne, toto je male auto, na tom renault pohori pri rodinach.
        60kWh bude celkova, nie vyuzitelna (vychadzam z oznacenie bat pri ZOE). Takze nejakych 57 vs 66 u Kona/Niro je slusny rozdiel.
        Uvidime,ale zacinam byt sklamany z toho, co produkuje vacsina tradicnych znaciek ako ich mega paradne novinky.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 mne sa trocha zda ze mas prehnane ocakavania. Ja som ta navnimal, ze: chces vela miesta v kabine a 2,7m razvor ti nestaci (pri eNire ti stacil). Chces tri autosedacky vedla seba a k tomu velky kufor, velku bateriu, rychle nabijanie a este k tomu priaznivu cenu. Pls. ak si to mam porovnat so spalovakom ktore auto ti vyhovuje a kolko stoji? My ako rodina sme jazdili aj 200km trasy i3. Zmestil som dva stredne kufre, jeden palubny kufor, kocik a 30l svoju tasku este do frunku. Kocik bol zlozeny bod nohami deciek vzadu. Trocha lego ale zobrali sme vsetko potrebne. Auto pre tvoje potreby proste pod 40k nebude, nie je to realne. Dnes jazdim eNiro s rovnakym razvorom ako uvedeny megane a s kufrom vacsim iba o 10l. Sme v klidku. Vadi mi len coldgate.

        2. Okrem toho BEV stale nie su masovky a este chvilu nebudu. Ludia idu s davom, early adopterov nie je vacsina a nikdy nebude. Zaroven je kazde auto z pohladu nakladov luxus a nie kazdy si ho proste moze dovolit. Era lacnych starych dovezenych aut konci a rovnako lacnych novych spalovakov (normy sa sprisnuju a automobilky proste do auta za 15k € nemozu dat motorizaciu (s technologiami) ktora sama o sebe stoji 15k aby splnala EU normy). Zaroven ak niekto najazdi do 10k km je mu auto na dve veci.

        3. Ja si pockam na realne testy a uvidime WLTP vyslo na slusnych 440km takze az take zle auto to nebude. Uvidime nabijacie krivky, coldgate a pod.

        4. Zaroven sa vytvara za pomoci ID3, Kona, eNiro, Megane nova trieda "lacnejsich EV". ved si zober eNiro nove skladovku kupis v pohode do 40k €, to je pecka.

        5. ID3 so 77kW baterkou je asi najlepsi kandidat na kupu, spolu s I5(nizsie vybavy). Vsetko auta okolo 40k a ich spalovacie naprotivky nestoja o moc menej. ID3 77 nabija 125kW a to nie je ani 2C, ta baterka to zvladne v pohode.

        6. Tesim sa na novu generaciu eNIRO, dufam v nove technologie a aspon 100kW nabijanie.
        Naposledy upravené mozeg; 10-09-2021, 10:33.
    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 170
      •   

      #4
      Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevky
      ID je vzadu pre pasazierov priestranne, toto je male auto, na tom renault pohori pri rodinach.
      Mas deti? Ak ano maju 2 metre? Naco vam je pri rodinnom aute vela miesta vzadu? Ja mam 2 dcery a miesto vzadu je mi pri aute uplne ukradnute kedze tam sedia len ony. Ovela dolezitejsi je podla mna kufor lebo potrebujes vozit kociky a neviem co este

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        pozri si niektore z mojich videii a zistis, preco tak riesim priestor vzadu. Neviem v akom veku mas ty. Ale ked male, tak kopu nonstop do operadla pred tebou ak nejazdis autami typu ID.4 (alebo aspon 3 pre ilustracny priklad).
        Kocik dnes rozlozis na hocikolko casti, to je mensi problem ako napratat autosedacky a deti v nich dozadu. Velky kocik potrebujes 2-3r max. Autosedacku oficialne do cca 10-12r?! Co budes riesit teda dlhsie?

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 tak v citigu by kopali aj mne keby som ich nechal a ked bude mat 10-12r tak mi nehovor ze bude mat vystrete nohy - tiez ich budu mat zohnute a budu im "visiet" dole cize kopanie nehrozi. A tym ze kocik rozoberies jeho objem nezmensis ale jasne neni to len o kociku. Proste za mna urcite radsej vacsi kufor ako miesto vzadu ak samozrejme neni priestor aj na velky kufor aj miesto vzadu co ale pri autach tychto rozmerov asi nie je realne.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Bud mas vychovane deti a nekopu, alebo nemas a mas potom gratis masazne sedacky.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        S okopavanim prednych sedaciek detmi toho clovek vela nespravi. Len vysvetlovat a vysvetlovat. moji uz prestali. Ak som tam dal ochranu tak sutazili a snazili sa dostat podnu a okopat ak som sa posunul dopredu predne sedacky zas sasnazili dociahnut a okopat a pas az na krku. Takze za mna len to treba predychat,vysvetlovat dokola a oni prestanu. :-). Ja mam na sedackach vzadu plast, dookola eko kozu a preto vzdy umyjem poutieram a vybavene.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        pre pripady okopavania nosim v aute teleskopku; rychlo pochopia
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #5
      Ja myslím, že ak sa dozadu nevojdú tri detské sedačky vedľa seba, do kufra dva kočíky a deti nemajú pol metra priestoru nad hlavou aby im mamička mohla počas cesty vyťahovať vši z vlasov, čo chytili v škôlke, tak to nie je poriadne auto.
      Síce štatisticky normálna slovenská rodina má 1,7 dieťaťa, ale elektromobily si kupujú byť veľmi pobožní mladí ľudia, ktorí neuznávajú antikoncepciu alebo samé rómske rodiny, no zatiaľ to vyzerá na tú prvú možnosť podľa niektorých príspevkov.
      Ja štatisticky prekračujem slovenský priemer o 0,3 dieťaťa, takže nemám problém sa aj na veľmi malej Kone nabaliť niekoľkokrát mesačne na výlet v plnom rodinnom osadení alebo niekoľkokrát ročne na dlhšiu dovolenku - ale asi nie som normálny užívateľ auta, lebo si nemusím k moru baliť pol domácnosti ale ide mi o oddych, zážitok, nie písanie zoznamov čo nabaliť a ak niečo náhodou zabudnem, si kúpim na mieste.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Suhlasim s tvojim sarkazmom v prvej polke ale naozaj si nevies predstavit situaciu kedy by si potreboval vacsi kufor? Pomozem ti:

        Tento rok sa nam stalo ze sme isli na oravu kde bolo treba aj teplejsie veci nie len par triciek kedze tam bolo dost chladno. Museli sme si viezt aj vlastne postelne pradlo a uteraky kedze to bola chata. Okrem toho sme brali z domu ovocie a zeleninu co nam nabalil svokor z urody a nechceli sme aby sa to pokazilo No a dcera hned odtial isla na tyzdnove sustredenie kde potrebovala dalsi dost velky kufor s extra cistymi vecami cize mala v podstate 2 sady oblecenia.

        Minuly rok sme boli na karavane ktory sme mali pozicany z ineho mesta takze sme sa tam museli dostat. Brali sme aj nejake hry pre deti, veci na kupanie, turistiku (samotny nosic pre male dieta je dost velky a neda sa poskladat) atd. Opat sme dceru nalozili cestou zo sustredenia a kym ten velky kufor bol v karavane to bolo OK

        Preto nechapem toto neustale posmievanie sa niekomu kto potrebuje viac priestoru ako ty a tvoja rodina (nemyslim iba teba konkretne, takych ludi je viac co to vsade vypisuju).

        Garantujem ti ze toto vsetko by si do Kony nenalozil. Ano mozno by sa dalo zobrat menej ale mam nechat doma nosic a neist na turistiku? Alebo hry pre deti? Preco by som to robil ked mam moznost si kupit auto kde sa mi to vojde? Len preto aby sa mi ludia ako ty potom nesmiali?

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash u nas v rodine plati nasledovne, radsej nech je chata 2x do roka mala ako zvysok roka privelka. ja si to myslim aj o aute. naco vozit 600l prazdneho priestoru 363dni v roku a 2 dni ho mat natrieskany. Nasi susedia mali 480l kufor v starom aute-bol im maly, kupili teraz HEV Tucsona 620l aj tak im je malo (maju aj rakvu a aj ta im nestaci). Ak je raz malo v mensom kufri tak bude malo aj vo vacsom. treba sa vediet balit.

        Miroslav Rojko you made my day. :-))
        Naposledy upravené mozeg; 10-09-2021, 11:03.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        mozeg ved v poriadku kazdy to ma inac nastavene ale nemusim toho druheho zosmiesnovat za to ze je iny. Tiez nemam obrovske auto (i30 combi) ale proste je to praktickejsie a o nieco vacsie ako hatchback.

        Okrem toho ked idem par krat do roka na vylet/chatu/dovolenku tak proste nemusim robit kompromis ze co preboha nezoberiem aby som sa tam zmestil. A argument typu ze ked nieco nemam kupim si tam funguje asi tak po nafukovacku za 5 eur. Bol by som zvedavy ako si niekto kupuje na kazdom vylete novy nosic za 200 Eur (to bol len priklad dosadte si tam hocico co ma trosku vacsiu hodnotu).
        Naposledy upravené Catchcash; 10-09-2021, 11:04.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Miro ja viem, ze nam vsetkym musis stale dokazovat, ze tvoja mala Kona je najlepsie auto na svete. Dokonca sme vsetci zachytili, ze si druhu kupil super mega vyhodne a aj to si nam niekolkokrat zdoraznil, ale ze ides utocit na ludi, ktori si to nemyslia je dost ubohe. Opat ta prosim, zrus si moj odber, nereaguj na moje prispevky, nikto nie je zvedavy na tvoj nazor na pocet deti, alebo co si balis na dovolenku. Tu sa bavime o tom, ze Megane ma slabu techniku a je vzadu malo miesta.
        Su tu aj ludia, ktorym sa pacia ine auta a maju radi vacsi priestor pre svoju rodinu.
        Ja som si nikdy nedovolil konstatovat ci mas malo alebo vela deti a ci su tvoje potreby normalne, alebo nenormalne. Tak si to prosim nechaj u seba doma.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash ano chapem. Mirov prispevok tiez beriem s nadsazkou. Len milan84 mi uz pripada ze sa nahana za chimerou. A preto by som aj Ja napr. rad vedel ake spalovacie auto (je ich pozehnane) je pre milan84 to prave. Nech si to vieme porovnat s BEV. i30 v kombiku bol aj u nas horuci kandidat na kupu pred NIRO HEV. Je to fajn rodinne auto. milan84 ma Leafa, razvor je 2,7m. Nevidel som nazivo novy megane a nesedel v nom, ale ze by tam bol az taky rozdiel?
        Naposledy upravené mozeg; 10-09-2021, 11:15.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Tiez som toho nazoru ze pre par krat do roka sa da auto nadstuplovat zahradkou/rakvou na streche, prrivesnym vozikom, alebo si pozicat velke auto atd, a ze je zbytocne cely zvysok roka mat velke tazke auto. To iste plati pre kabriolet, karavan, offroad, supersport, domiesavac ... Zaroven suhlas s tym ze je to kazdeho vec.
        Taky Megan ako aj Zoe je auto pre mna a mne podobnym, ktori uz nevozia deti, ale chodim sam max 2ja a ze priestor na nohy nieje vzadu mi nevadi, lebo zadne sedadlo vyuzivam len ako kufor na nehodnotne veci na dosah ruky ked sa naciahnem dozadu (bunda, siltovka, katalogy, prospekty, dazdnik ...).
        Preto su rozne auta aby s kazdy vybral, nepotrebuje kazdy velke rodinne auto ani kazdemu nestaci male.

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Taur suhlasim do bodky len by ma zaujimalo o kolko je tazsie combi oproti hatchbacku napriklad? Urcite to zavisi od modelu ale obrovsky rozdiel tam nebude Samozrejme ze ked sa vozis v aute sam alebo 2ja tak si combi nekupis Pre rodiny podla mna idealne kym deti neodrastu pripadne nemas iny dovod - casto chodis na chatu a vozis si tam nejaky material alebo co ja viem co

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash Ja kombik nikdy, lebo by som ho aj tak nikdy nenalozil po strechu, lebo ja pri jazde musim mat prehlad o situacii za mnou. Z toho dovodu tiez hatchbacky nemusim. Uprednostnujem sedany, a myslim ze do sedanu s 500L kufrom+vyuzitim 1-2sedadla na batozinu, som nabalil vzdy viac nez do kufra hatch, kombiku ci SUV nalozeneho po plato. Ked clovek trochu zahra tetris, tak zmesti do auta fakt vela. Trebrs uz len vyplnenim priestoru 19" plnohodnotnej rezervy som zbalil kopu veci.
        Lenze BEV cenovo dostupnych sedanov zatial nieto, tak musim jazdit v coom sa da.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #6
      Zaujimava diskusia sa tu rozbehla. Pani skuste si uvedomit, ze kazdy z nas ma ine naroky, chodi ine trasy a ze video o Megane nie je moje, ja som v tom aute nesedel, ale verim Misovi ze vzadu je to dost slabe. Ako sme sa uz presvedcili, razvor zdaleka nie je vsetko. Ioniq5 ho ma najvacsi, ale subjektivne je v ID.4 minimalne tak isto miesta vzadu na nohy.
      Tiez nie kazdy si moze dovolit kupovat ekologicky kazde dva roky nove auto a vyberat z najnovsej ponuky. Keby bolo v cene Leafu ine elektricke, ktore je trochu vacsie, uprednostnil by som ho. Aktualne mi Leaf staci, lebo deti podrastli. Ked robim testy a spominam priestor na tri sedacky, tak si predstavte, stale a stale sa najdu aj take rodiny, ktore maju tri male deti. Zato, ze to uz nie je pripad mna, alebo Misa Karpata, to neznamena, ze tato disciplina prestala byt zaujimava.
      Velkostou mi plne vyhovalo stare Stilo kombi. Malo posuvne zadne sedacky (co dnes uz malo mat kazde nove auto), takze som si vyberal, ci mam velky naklad,alebo chcem dopriat detom vzadu viac priestoru - to k otazke mozeg Tiez som vravel a za tym si stojim, ze eNiro je znacne vacsie, vzdusnejsie a ze taka velkost auta je pre rodinu, ako je moja OK.
      Dalsi level je ID.4, ktory je priestorovo super, ale uz je to teda male SUV a ak by bola moznost vyberat mensie, lahsie a LACNEJSIE auto tak ho asi uprednostnim.
      eNiro do 40k ako pecka je mozno pre teba. Vacsina obyvatelov je ako ja, ze si to ani zdaleka nemozu dovolit.
      Naposledy upravené milan84; 10-09-2021, 11:42.

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        presne o tom hovorim ze kazdy potrebuje nieco ine. S tymi posuvnymi sedackami sa stotoznujem a este nechapem preco vsetky automobilky snad okrem premiu maju delene zadne sedadla v pomere 60:40 to ma ide roztrhat od jedu

        Co sa tyka meganu video som videl a nemal som pocit ze by vzadu bolo nejako malo miesta. Mozno velky dospely clovek sa neodvezie az tak pohodlne ale deti podla mna budu OK.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 ja chapem a rozumiem ze kazdy ma ine potreby. len mi uz pripada otravne stale tocit pri kazdom BEV dokola ze sa nezmestia tri plnohodnotne auto sedacky do aut ktore na to ani nie su urcene. nemaju 3 plnohodnotne sedaky. To je ako vycitat kukurici ze nema lepok.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        mozeg a tocit dookola, ci auto dobre jazdi, ze prejde trasu BA-BB nie je otravne? Pretoze vacsina testov porovnava rovnake vlastnosti uz roky rokuce. Su to 5-miestne auta, takze je na mieste otazka, ci sa tam 5 ludi, deti, kombinacii vojde. Pretoze ako ja zistujem, je v tom dost velky rozdiel v realite.
        Moje konstatovanie, ci sa daju pripnut tri sedacky je vzdy jednou vetou. Ak si zamerany nato, aby ti to vadilo, tak ti to bude vadit. Verim, ze zvysnych 29minut videa je pre teba obohatenim
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #7
      Kolegovia, myslím že som to napísal dosť "voľne" aby to väčšina z Vás pochopila ako nadsádzku. Sám chodím občas do kostola a nebol to útok na vierovyznanie. Ale vyjadril nadnesene presne to, čo som počul osobne od viacerých z Vás, ktorí mi hovorili, že ich to tiež ale absolútne netrápi a nezaujíma, či sa do auta vojdú tri detské sedačky.
      Ale štatistiky neklamú a tým sa riadia aj výrobcovia a robia autá pre väčšinový segment. Keď ho zaplnia, začnu robiť varianty aj pre rodiny vymykajúce sa štatistike ale to nie je dôvod zatracovať každé auto podľa jedného kritéria.

      milan84 keďže zasa osobný útok (pomaly si zvykám že si viac vzťahovačný aj keď som na Teba nemieril), tak aj tebe vysvetlenie osobne: bola to nadsádzka a vôbec neviem koľko máš detí, takže som nemohol ani útočiť na túto skutočnosť u Teba, maj si koľko chceš, fandím každému, kto má tú odvahu. Odber som si zrušil, nereagoval som na Tvoje video ani na Tvoj príspevok, nado mnou je príspevok od iného autora. A keď reagujem tu na fóre, myslím že to nie je Tvoje fórum ani nie si autorita aby si tu hodnotil, kto môže a kto nemôže niečo napísať, píše tu každý svoj názor a ak sa administrátorom nebude zdať niekoho príspevok slušný, tak ho vymažú alebo jeho autora zablokujú. A aj Tvoje právo je na reakciu takú akú si dal, každý si zhodnotí.

      A k tvojmu závistlivému príspevku, či mám dve Kony. Ja Konu používam ako hlavné auto a keď chcem zmeniť hlavné auto, nemôžem ostať bez auta aj rodinne aj pracovne a musím mať náhradu predtým ako predám, preto sa občas stane, že si dovolím mať dve autá naraz. Ale môžem Ťa ukludniť, už mám zasa len jednu Konu, druhú som predal a môžeš kľudne spávať (keďže si to tu predhodil už niekoľkokrát, asi Ťa to trápilo). Určite nepovažujem Konu za najlepšie auto, predsa len je trh už širší ale keď keď som ju objednával v decembri 2018, nič lepšie som nevedel vybrať v tej cene, predsa len nemám neobmedzený rozpočet ale možno moja chyba asi som sa slabo rozhliadal. Ani Tvoj favorit eNiro sa vtedy nedal kúpiť, inak by som si určite dal poradiť. Dúfam, že jedna Kona ako hlavné auto nie je nad nejaké limity, aby som zasa nemusel byť zatracovaný v Tvojom hodnotení môjho počtu áut.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        #8
        Kks milan84 tu napisal svoj nazor na priestor, a vsetci sa nanho vrhli ako dive vcely

        Uz som to tu pisal vela krat, a zopakujem, priestor vzadu je pre vela ludi dolezity. Napriklad ja by som musel obom detom odrezat nohy v strede lytka aby sa zmestili v sedackach do Kony. Nepohybujem sa v krestanskom prostredi, sam som nebol v kostole uz asi 14 rokov, a napriek tomu maju uz skoro vsetci ludia z nasho okolia 3 deti. A mnoho z nich este aj psa. Ja som to uz radsej neriskoval a dal si podviazat vajcia 😂 proste kazdy ma nejake potreby, a kazdy si kupi auto podla svojich preferencii, ale cudovat sa niekomu, alebo ho rovno hejtovat za to, ze testuje aj 3 sedacky je scestne. Tuto otazku riesi vela ludi, a ked je pre niekoho nepodstatna, tak tu cast pretocte alebo nepozerajte. Easy. A ako bolo poznamenane, ked raz vyrobca uvadza, ze je auto 5-miestne, malo by aj realne byt 5 miestne, vratane deti 🤷‍♂️

        Padla tu otazka na spalovak. Moj znamy, ktoremu sa narodilo 3. dieta kupil novu Seat Alhambru vo vyssej vybave, novu skladovku, za skvelych 27tis€. A to je kus auta, ktore je priestorov na urovni TMX, ktora stoji 4x tolko. Predpokladam, ze za tuto francuzsku vaginu budu pytat 35-40tis€, co je celkom slusny priplatok za auto s mensou uzitkovou hodnotou

        Komentár

        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #9
          Chlapi chápem, ze dnes sú ine možnosti ako pred 30 rokmi ale verte mi jedno - čím väčšie auto si kúpite, tým viac kravin zo sebou budete na dovolenky ťahať.
          Ja som jazdil do Chorvátska na dovolenku na Favorite s tromi deťmi vzadu a ešte platom piva vo všetkých možných otvoroch.
          a bolo nám super? Bolo!
          Naniesto kupovania obrovského auta treba začať vychovávať ženu v minimalistickom balení.
          Hej, starý fas prehovoril, ale spomeňte si na mna za 20 rokov. Dospejete k rovnakému názoru.





          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            To ano, ale prave teraz prisla na trh konecne varka aut, ktore su podla mna velmi rozumnym kompromisom medzi vonkajsimi rozmermi a vnutornym priestorom (ID4, I5/EV6, TMY). Vies, plato piva mozes rozdelit. Psa ani deti rozporcovat nemozem 😂

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            To máš pravdu. Aj s ponukou aj so psom. Ja som vozil v kufri bernskeho salašníka, ale že by si tu dovolenku na juhu nejako užíval sa nedá povedať .

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            A tak TMS ma pomerne velky kufor s fajn vyhladom, ci? My mame Ridgebacka, ktory to zatial nudzovo dava s detmi na zadnych, aj to je pre mna jeden z dovodov (plus prilezitostne vezenie svokry), preco je sirka vzadu pre mna nosna a ked tam dam 3 sedacky tak viem, ze to bude relativne pouzitelne, aj ked mam len 2 deti. Preto pozeram teraz po niecom s kufrom, a mastodonty nemusim 🤔
        • E-Up!
          Member
          • May 2020
          • 87
          •   

          #10
          Autožurnál v spolupráci s Milanom84 zverejnil porovnávací test Renault Mégane E-TECH vs Kia Niro EV v zimných podmienkach. Obe vozidlá obstarávacou cenou prekonali sumu 50 000 € a výsledok testu je minimálne pre mňa výsmechom elektromobility: diaľničný dojazd 200 km, nabíjanie aj napriek predohrevu dosahovalo nízke výkony a trvalo viac ako 40 minút. To, že Kia Niro EV 23 nie je žiadne terno je asi každému jasné, ale od Mégane E-TECH som čakal viac. To už radšej zvoliť Kiu EV6 alebo TM3 alebo TMY v danej cene.

          Odporúčam pozrieť si video:


          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            suhlasim za EV6. Keby tam bolo este ID3/Cupra tak by tie casy nabijania boli ine. Ten megane je fajn, ale nabijanie nemaju zvladnute pri studenej baterii vobec.

          • E-Up!
            E-Up! komentoval
            Upraviť komentár
            Keď ten Mégane E-TECH porovnám s Citroenom e-C4, kvalitatívne porovnateľné elektromobily tak za cenu 36000 dostanem v rovnakých podmienkach ako vo videu diaľničný dojazd nižší o 50 km. Citroen nemá tak dobre zvládnutý infotainment ako Renault, ale aj bez predohrevu budem v Budči za rovnakých podmienok dosahovať nabíjací výkon 90 kW. Renault je plný nových technológií, ale v danej cene radšej 800 V KIA EV6, alebo lacnejší Citroen e-C4. Či už Citroen, alebo aj Mégane sa v zime na dlhé cestovanie nehodia.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            pockaj, pockaj. C4 a Megane nemozes porovnavat. To su dva svety, svetelne roky. Mal si moznost vyskusat megane? Nie je to iba o infotainment.
            Suhlasim, ze nabijaci vykon by si mal uz na prvej nabijacke lepsi ako tieto dve auta.

          • E-Up!
            E-Up! komentoval
            Upraviť komentár
            Mal som možnosť absolvovať kratšiu jazdu v Mégane. V porovnaní s e-C4 je lepší podvozkovo, infotainment je lepšie zvládnutý, priestorovo je menší, interiér nepôsobil hodnotnejšie ako v e-C4. Megane je určite modernejší ako e-C4, ale pri tak rozdielnych cenách ma nepresvedčil, že je o toľko lepší a hodný takej ceny. To už radšej priplatiť si za EV6 alebo I5, ikeď aj tie majú svoje slabiny, ale aspoň je tam rýchlejšie nabíjanie.
        • PistaTT
          Member
          • Jun 2022
          • 130
          •   

          #11
          Ja zostávam v úžase nad tými spotrebami. Buď mám nejaký zázračný kus tej EV6 RWD alebo tie testované autá majú nejaký zvláštny problém. Spotrebu cez 25 mám pri diaľničných rýchlostiach nad 145. Tu sa testuje pri 110+130 a ešte za to dostane auto pochvalu, že fajn spotreba. Teda nebudem sa sťažovať, že s autom jazdím aj v zime v priemerne pod 22, skôr ma stále prekvapuje, že to iné autá nezvládajú tiež.

          Komentár


          • E-Up!
            E-Up! komentoval
            Upraviť komentár
            Bez priameho porovnania ťažko hodnotiť spotrebu. Nedávno som testoval Enyaq RS Coupé a tam tá spotreba bola ešte väčšia tragédia ako na EV6. Mimo mesta som mal po prejdení 300 km spotrebu 24 kWh. Jednoducho sa treba zmieriť s tým, že ani veľká batéria nie je v zime zárukou dlhého dojazdu a jedno, či je to Renault, VW alebo Tesla.
        Pracuje...
        X