Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin Koliba u svätého Krištofa

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #16
    V piatok (4.2.2022) som nabíjal na DC nabíjačke bez problémov na plný vykon.
    Predomnou bola pani na PHEV Mitsubishi, nabíjanie sa jej inicializovalo, ale skôr ako by reálne začalo nabíjať sa po pár sekundách ukončilo, ako keby úspešne nabilo auto.

    Komentár

    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      #17
      Dnes som tu uspesne nabil. Na displeji by bolo vhodne zobrazovat aj nabijaci vykon (teraz zobrazuje voltaz a prud)

      Komentár

      • Supiiik
        Junior Member
        • Aug 2020
        • 17

        #18
        Dnes som nabijal na AC. Nabijanie islo max 11kW na renault ZOE. Bezne nabijam 21kW

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          DC je tiez stiahnute na 40kW

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Dobrý deň, ako píše dango, DC je na 40 kW, AC na 11

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU Otazka je preco? Bude to tak trvalo? Za polovicny vykon AC bude uctovana polovicna cena, za DC 2/3? Ked niekto investuje do auta s rychlym nabijanim tak nechce este platit na nabke beznu cenu aby tam travil 2x tolko casu.

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Taur nie všetky nabíjacie stanice nielen v našej sieti sú 22 kW, mnohé z nich sú nastavené aj na delenie výkonu. Kúpou auta so špecifickými parametrami si automaticky nekupujete podporu u všetkých prevádzkovateľov nabíjacej siete. V cenníku máme zatiaľ dané ceny za kWh pre AC a DC nabíjanie bez rozdelenia výkonu.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU Sa nevyjadrujem k inym nabkam, ale k tejto. Ide o to ze ak sami deklarujete verejne na vasom webe vykon na tejto konkretnej DC60kw a AC22kw, tak to clovek aj ocakava a pocita s urcitym casom nabijania a je ochotny za ten vykon aj zaplatit vasu cenu. Vlak alebo lietadlo ked ma meskanie ma spotrebitel narok na zlavu, alebo vratenie cestovneho,. Tych DC60kw je mozno to preco sa zakaznik rozhodne nabijat u Vas rychlejsie namiesto u konkurencie s DC50kw a nakoniec namiesto o 10kw viac dostane o 10kw menej, cize pomalsie nabijanie. Tomu sa tusim hovori klamliva reklama, zavadzanie zaznika, ak nie nieco horsie. A ked vam na to niekto pride Vy tu len lakonicky skonstatujete ze je to tak a tvarite sa ze je vsetko s kostolnym poriadkom.
          Nemam problem ak vopred viem ze ma ma nabka vykon iba 11kw alebo 40kw ci hoci len 3kw a rozhodnem sa napriek tomu na nej nabijat a zaplatit pozadovanu cenu a stravit tam ten cas (nenarokujem si vykon vsetkych nabiek sveta podla specifikacii mojho EV). Ale pri tejto nemate uvedene to "stiahnutie", ani delenie vykonu, ale hrdo lakate zakaznikov na DC60kw/200A a AC22kw/32A. Ak to tak nie je vtedy bud sa tam rozhodnem nenabijat, alebo ak sa tak uz stalo podla mna ma zakaznik narok na zlavu ak nedostal deklarovanu sluizbu za dohodnutu cenu.

        • Supiiik
          Supiiik komentoval
          Upraviť komentár
          Absolutny suhlas s Taur . Bol som na obede a pocital som s tym, ze za hodinku obedu dososam 40% na cestu domov. O to vacsie prekvapenie bolo, ked som prisiel k nabijacke po naobedovani a nabita bola polovicka. Dlho som nebol na ejoin odkedy ich spoplatnili, aj ked pravy dovod bol skor ten, ze som nemal okolo nich cestu, ked som potreboval nabijat. Ale teda pri takomto pristupe budem radsej volit spolahlivejsie, aj ked drahsie ZSE/Greenway. Ziadna aplikacia, ziadny web, kde si viem pozriet nabijania, mapa na webe nefunguje a teraz este aj "problem" s nepredvidatelnym vykonom nabijania... Nejako ste tam zaspali dobu. Ejoin pre mna uz len vyslovene ako nudzovka...

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Taur tomu rozumieme a nemáme problém takúto situáciu kompenzovať. Zákazníkov však o takýchto zmenách informujeme či už na sociálnych sieťach alebo cez newsletter. Informácie dodatočne upravíme aj na už dočasnej mape, ktorá je ešte zverejnená na webe. Podobné prípadné problémy budú minulosťou v momente, keď bude dostupná mobilná aplikácia.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU A ta podla vasho kvalifikovaneho odhadu bude kedy?

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          Taur o pár dní povieme viac. sledujte naše sociálne siete / newsletter / webovú stránku

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Ejoin EU Možno by tie výkony na jednotlivých nabkách chcelo deklarovať ako nejaké teoretické maximum. "Výkon až do..." a podobne

        • Ejoin EU
          Ejoin EU komentoval
          Upraviť komentár
          tommik na našom webe je pri výkone písané, že ide o maximálnu hodnotu

        • rapid
          rapid komentoval
          Upraviť komentár
          tym poslednym vyrokom sa chce Ejoin obhajit alebo strapnit? Mam vystudovanu elektriku a /22kW max/ pre mna znamena, ze tam mozem bezpecne pripojit spotrebic s prikonom max. 22kW. /ked tam ten spotrebic pripojim, napr. motor, tak bude pracovat podla specifikacii.

          Takouto taktikou si seriete na vlastnu hlavu. Treba pockat na niekoho kto da podnet na SOI,

          tommik oznacovat takymito marketinogovymi srackami "vykon az do" nema v elektrike zmysel, resp. ma presne dany zmysel. toto nieje prehliadanie www stranok na negarantovanej linke

          @Supiik dakujem za podnet a radim tohto providera do vreca nedoveryhodnych. toto je len nastavenie biznis modelu, pretoze na trhu je len zlomok aut, ktore maju 22kw nabijacku a pravdepodobne netvoria ziadny vyvar, lenze je tu naviazany aj druhy problem, ked ma niekto 1f 32A nabijacku a klesne mu nabijanie zo na polovicu tak vtedy je nasratie este vacsie... potom to bude sluzit fakt len ako nudzove nabijanie aby som dosiel po najblizsi regulerny stlpik
          Naposledy upravené rapid; 31-08-2022, 08:43.
      • Ejoin EU
        Member
        • Jun 2020
        • 267

        #19
        Ospravedlňujeme sa, ale na tejto lokalite sme museli pristúpiť k opätovnému zníženiu nabíjacieho výkonu pri DC stanici. Obmedzenie je nastavené na 80 A.

        Komentár

        Pracuje...
        X