Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 500
    • lubos98970
    •   

    #46
    Tak ako to má VW tak tak to má aj Tesla. Prídeš na 0% no jazdiš 10-20 km ďalej. Zato Ioniq 28 kWh keď mi ukázal 0% som do 1,5km stál úplne nepojazdný. A Audi e-tron prvý od Audi má tiež rezervu ale iným spôsobom. Zastaví ťa no keď deaktivuješ auto a opäť aktivuješ môžeš opäť istú vzdialenosť pokračovať. Videl som tento postup zopakovať 3 x po sebe. Niektorý dookola frflú niektorý si z mojich videí odnesú presne to čo hľadali ✌🏻

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #47
      Vodík ešte potrebuje veľa času

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        #48
        Tak je to vonku. Po prvý krát Electric Drag Race v trojici. A rozuzlenie kto je rýchlejší ? ID.3 alebo Kona ? E2008 moc šancu nemal.
         

        Komentár


        • TomTesla
          TomTesla komentoval
          Upraviť komentár
          Uprimne Lubos neviem ci je toto tema co niekoho zaujima (kto ma vacsi penis) a uz duplom pri nerovnomernych autach (jablka s hruskami).

          Mne by sa napr pacil test zobrat 3-4 auta, s rovnakou bateriou (+/- 5%) a ist trasu 600km (tak aby boli povinne 2-3x nabijat). A kto pride skor, cize trebalo by kalkulovat rychlost km/h, rychlost nabijania kwh, krivka nabijania, kde nabijat a pod.

        • Ľuboš Geleta
          Ľuboš Geleta komentoval
          Upraviť komentár
          TomTesla ďakujem za reakciu. Téma Drag Race je celosvetovo obľúbená stačí pozrieť veľkých YouTuberov. A ďakujem za tému. Pokúsim sa ju zrealizovať s podobným scenárom.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Oblubena je, ale so sportovymi autami a nie nakupnymi kabelkami co to maju cez 6s uz zaujimavejsie by bolo sledovat realne porovnanie TM3P, TMS100DL a TMX100DL, ze aky je realny rozdiel v porovnani s papierovymi udajmi. Napriklad. To len v ramci konstruktivneho postrehu
      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        #49
        Zrodil sa nový kráľ 👑
         

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #50
          Pre mnohých už nič nové. Pre tých ktorí sa rozhodujú - takto je to v praxi.

           

          Komentár


          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            Prepac zase ja :-) Video som si pozrel este vcera vecer. Silno sa rozhodujem nad TM3 LR ale po pozreti tohto videa som sa vratil na zaciatok ci do toho ist :-( Tesit sa ze auto preslo 300km a pri 110 km/h na dialnici ma sokovalo. Toto je totiz vzdialenost co robi clovek "na supu" a trpnut ci by som dosiel... Spojenie s tym hotelom nebolo zle akurat velka skoda (ak to malo byt promo na hotel - aspon tak som to pochopil) ze si nespomenul moznost nabijania. Inak mi to nedalo zmysel.

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Nabíjať v tom hotely bude možné neskôr, to už sa berie ako štandard. V ktorej časti som tŕpol ? Bolo to bez akého koľvek stresu. A nová Tesla Model 3 SR+ by to mala zvládnuť tiež a pri rovnakých podmienkach by jej po takejto ceste mohlo ostať ešte 8-12% čo nieje tiež zlé.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            LR model dá 400 km pri 130 km/h v pohode, v zime tých 350 km. Tie novšie auta maju lepší dojazd ako modely 2020.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            Pri 130tke by si to nedal?
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #51
          Ahoj.
          Video som si zapožičal pretože nemám možnosť otestovať Plaid no to čo Plaid predviedol je doslovne senzácia. V šprinte z určitej rýchlosti rozdrtil jedno z najlepšie akcelerujúcich áut planéty McLaren 720s. Športová kategória Roll Race je pre 720s presne jeho rajón no na cesty vstúpil kráľ
           

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Hm, takze stiahnes video z YouTube a hodis na to svoje logo. To sa ti zda koser?

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Slusnost kaze aspon priznat zdroj
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #52
          Moje postrehy prejazdu cez hranice a život v Chorvátsku 2021. Prajem príjemné pozeranie.
           

          Komentár


          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Krásne zábery. Nás čaká Rogoznica s Konou cca o mesiac.
            Nerozumiem ale tomu, že keď má človek prístup do najlepšej siete rýchlo nabíjacích staníc na svete, stále je nutné riešiť nejaké lokálne appky?
            Je rozumné s Teslou obsadiť nabíjačku, na ktorej sa nabije akýkoľvek elektromobil a nabíjačku, ktorá je určená iba Teslám nechať tak?

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            tommik Keď spoplatnia ELEN bude na SCH nabíjať. NEXT-e/MOL plugee je tiež zrazu voľné

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Ďakujem za reakciu. Samozrejme že nebudem platiť za nabíjanie cez SCH ak môžem nabiť auto zdarma a ešte aj vďaka tomu parkujem zdarma. Kto chce dobrovoľne platiť nech sa páči. Ušetrené peniaze sú zarobené peniaze 😉

          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            tommik IMHO to robia preto aby setrili bateriu v zmysle degradacie. SCH dava vzdy plne bomby a nevies shapovat kolko kw ma tlacit. A potom su aj setralkovia co sice za teslu grcnu 50k+ ale uz su lakomi platit za SCH par eur tak hladaju krizom krazom po krajine lacne nabijacky. A este ma napada jeden dovod a to ze by bola prilis velka zachadzka na najblizsi SCH, aj ked tie su rozhadzane celkom rozumne hlavne pri tahoch.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Aj Ionity v Madarsku (nielen SCH) su zdarma a v Chorvatsku vsetky ELEN, takze tento rok malokto plati nabijanie pri ceste k moru.

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 s NEXT-e plný súhlas. Už keď malobaterkáč radšej zaparkuje mimo nabku a tam popíja kávičku, keď ešte pred mesiacom by veselo nabíjal, tak to je už čo povedať. Ono celkom zaujímavé sledovať ako postupné spoplatňovanie nabíjačiek mení správanie sa vodičov.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #53
          Ahojte ľudia, obraciam sa na vás s prosbou. Mám aktuálne zapožičaný Renault ZOE 50 R135 a potrebujem sparing partnerov na Drag Race v Liptovskom Mikuláši konkrétne v Jakubovanoch je letisko kde sa dá odjazdiť 1/4 mile ( 400m)
          Tento týždeň v piatok, sobotu alebo v nedeľu - rozhodnete vy.
          Aby to malo zmysel súper by mať mať do 250 koní ale veľmi rád tam privítam aj podstatne výkonnejšie autá. Je to akcia kde každý príde na vlastné náklady z vlastným občerstvením. Samozrejme môžeme vybehnúť na maru alebo do Zázrivej pozrieť mnou ospevovaný hotel Havrania a ísť tam na kávu. Nabiť by sme mali vedieť zdarma Lidl Liptovský Hrádok. Maximálny počet áut v jednych pretekoch je 4 ks vedľa seba no pretekov môžeme dať viacero kde sa v prípade záujmu prestrieda viac áut. Ak by ste mali záujem viacerý môžeme kľudne spraviť porovnávacie video spotreby kde všetci začneme plne nabitý alebo aspoň na 95%. Miesto štartu nechám na vás no kedže ideme do LM a test by mal mať aby to bolo objektívne aspoň 200+ km tak by bolo super štartovať z BA alebo zo Senca. Prosím dajte vedieť
          0948900158
          elektrickyautomobil@gmail.com
          Ľuboš Geleta

          Pre predstavu ako to tam vyzerá vkladám video ktoré sa tam podarilo natočiť aj vďaka Mirkovi a Dominikovi - jeho YouTube - Dominiccars

           

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Zmyslom je dat ZOE na prdel, ked superi maju mat 2x tolko koni a viac? Po dragrace dajte preteky v AC nabijani, aby zas ZOE dalo na prdel vsetkym.
            Zmysel by malo porovnanie aut podobnej kategorie a vykonov, cize 208, Corsa, Mokka ...

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Samozrejme že tak som to myslel aby sa prihlásili ľudia z podobným výkonom a aby to nebolo od veci do max 250 koní čo už je aj tak moc. A ak by bolo viac záujemcov z vyšším výkonom natočí sa to samostatne. Ideálne starší Leaf, Novší Leaf, Ioniq, 208, Corsa, Mokka, C4, Ion a iné.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Má to zmysel si takto ničiť vlastné auto? Na to sa asi tak prihlási, kto má auto požičané alebo firemné.

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            1fisker - Drag Race je zrýchlenie na 400 metrov. K akému opotrebeniu tam dochádza ? Mierne minimálne opotrebenie pneumatík a trochu si auto prečistí brzdy keď bude brzdiť po dosiahnutí cieľa. Je to absolútne jednoduchý úkon a forma zábavy.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            1fisker Ty nevyzuivas potencial EV? Sice drug race ma nebavi, ale bavi ma pri tabulke zosliapnut plyn na podlahu a ubziknut s50na95 bavorakom, medasom, audinam ... co sa mi cez celu dedinu tlacia nervozne do kufra. Alebo ked su prace na dialnici a konci 60tka a zuzeny pruh a zacnu ma hned obiehat, tak pridam aj ja a frrnk. Jasne ze ma frajeri potom obehnu 150-160, ale fajn pocit zo zaciatku ich nechat za sebou ked sa pucia kym nepridem na 130. Tak ake nicenie auta? Normalne vyzuivanie maximalneho vykjonu auta. Na chvilku. Ako pri obiehani.
            Naposledy upravené Taur; 04-08-2021, 20:53.

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            A nechcete to ešte rozdeliť, povedzme <100kW; <150kW; <200kW ?
            Potvrdzujem, že zrýchlenie je pri EV to čo ma na tom aute asi najviac baví. No a čo sa týka ničenia si takýmto spôsobom auta...nemyslím si, že to bude až tak zlé ak len človek dá pedál na podlahu. To skôr pravidelným jazdením štýlom brzda/plyn alebo takým taxikárčením si človek to auto ďaleko viac zhumpluje.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Znicit moze, zalezi ako sa k tomu vyrobca postavil ak su vsetky komponenty dostatocne dimenzovane na zataz sposobenu okamzitym nastupom vykonu pri EV tak by to nemal byt problem. Ale ak pouzil slabsie komponenty zo spalovacieho ekvivalentu, kde sa pocitalo s nejakou linearnou vykonovou krivkou, tak by to mohol byt po case problem. Taka TMX s povodnymi poloosami by mohla rozpravat, aj ked tam sa bavime uz o inej hmotnosti a vykone tam sa to tusim neskor upgradovalo na silnejsie co zvladnu ten vykon, ak si dobre pamatam. Plus aj baterke davas imho viac zabrat lebo pri plnom “plyne” musi zo seba vydat trosku viac a najma narazovo, ako pri pozvolnej jazde mestom

            Ale ako hovorim, zalezi od pristupu vyrobcu na co myslel a ako a kde setril.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #54
          Podpora z vašej strany ako lusk. Čo už tak Drag nebude. Možno na budúce.

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Mozno treba zaujemcov hladat na strankach fanusikov dragrace.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Tu asi ani nejde tak o podporu, ako o fakt, ze Drag Race ma vacsinove publikum niekde v kategorii 14-18r., pokial sa nebavime o profi zavodoch na 1/4 mile, a prave tu asi vela priaznivcov nenajdes. A tych par ludi co by to tu mozno aj isli podstupit kvoli socializacii alebo inym pohnutkam moze byt aktualne nedostupnych, predsa len je leto a ludia su rozlezeni kade tade. Skus na jesen, mas vacsiu sancu.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #55
          Porovnali sme spotrebu v bežnej premávke medzi Renault Zoe ZE50 vs Kona Electric 64 kWh. Aký výsledok by ste očakávali ?

           

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            26km usek na meranie spotreby nieje bohvieco.
            K tym identickym podmienkam by ma zaujimalo ci Kona klimovala auto pocas nabijania. A ci pocas jazdy obe auta mali nastavenu max rekuperaciu, alebo ako, tu si vobec nespominal.
            Na tak kratuckom useku schladenie rozpaleneho auta a vplyv stylu sofera/rekup mohol mat na vysledok Zoe znacny vplyv.
            Si mal vyklimovat Zoe, resetnut PC a tak vyrazit. Ale zacnes to zistovat pocas jazdy/testu. A preco mas obavy ci Kone cakanie s klimou nenavysilo spotrebu, ved snad tiez resetol PC pri starte, tak klimovanie nemoze mat v tej spotrebe zaratane, kdezto Zoe klimovanie pocas jazdy ma zaratane.
            A ked vytahujes lepsi vykon motora, velkost baterie, kolies, dojazd ... Kony, tak potom by bolo nacim spomenut aj cenovy rozdiel.
            A percenta SOC pri rozdielnych bateriach su irelevantne, nema to nic s priemernou spotrebou.
            Mozno lepsie zostat pri dragrace kde je lahke posudzovat a zmerat jeden parameter stopkami.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Nie, Kona pri nabíjaní cca 30 min. bola vypnutá s otvorenými dverami, keďže sme sa rozprávali a Ľuboš si obzeral vnútro, bola zohriata, takže mala rovnaké podmienky na počiatočné vyklimatizovanie ako Zoe. Dokonca predtým stála celý deň na slnku v Mikuláši a za 6 km k nabíjačke sa určite menej schladila ako Zoe, na ktorom Ľuboš prišiel z domu a určite si klimatizoval. Tiež som mal prvých pár km spotrebu okolo 19 kWh/100km a pritom som išiel po Hrádku 50-kou.

            Čo sa týka "A preco mas obavy ci Kone cakanie s klimou nenavysilo spotrebu, ", Ľuboš to myslel tak, že keď on ešte dve minuty nabíjal do 90%, tak ja som od nabíjačky preparkoval (čakalo ďalšie auto) a neuvedomil som si, že už mám vyresetovanú spotrebu a dve minuty som klímoval navyše ako Zoe, takže v mojej spotrebe je zarátané klímovanie o dve minuty viac a tiež rádio a spustené auto, keď už chceš hľadať nejaké rozdiely. Taktiež po príchode na letisko natáčal u seba v aute najprv minutu - dve a moje auto klímovalo a bolo sputené, takže išlo o niekoľko minút dlhšie ako Zoe - čas jazdy je aj vidieť na mojom dipleji, že je o niekoko minút dlhší o tie státia.

            Koncový bod bol v podstatne vyššej nadmorskej výške ako štartovací, takže vzhľadom na vyššiu hmotnosť Kony to bol lepší výsledok ako Zoe a keby sme sa vrátili naspäť do štartovacieho bodu, určite by mala Kona spotrebu menšiu - narekuperovala by dole kopcom z väčšej hmotnosti auta.

            Čo sa týka rekuperácie, ja jazdím s nastaveným najmenším stupňom ale to pri Kone aj Zoe nehrá rolu, nakoľko pri brzdení obe autá rekuperujú, dokedy môžu a až potom zapájajú brzdy.

            "A ked vytahujes lepsi vykon motora, velkost baterie, kolies, dojazd " - porovnávali sme spotrebu a tam je zaujímavé spomenúť, že auto s väčším motorom a väčšou batériou - vplyv na hmotnosť - má rovnakú spotrebu. Alebo nemá hmotnosť a veľkosť vplyv na spotrebu ? V neposlednom rade väčší priemer kolies tiež navyšuje spotrebu - vie to každý, kto porovnával aj rovnaké auto s iným rozmerom kolies, takže aj to je zaujímavé na výsledku. Zoe má pneu len 195mm široké (napr. Ioniq alebo Leaf mali 205), Kona má 215 mm a o jeden palec väčšie, takže určite pripustíš, že keby mala 16" 195-ky, tak by mala menšiu spotrebu.
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 12-08-2021, 20:47.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Vysledok ocakavany uz zo samotnej podstaty motorov, ktore su v konkretnych autach.

            Kona ma synchronny permanentny magnet, Zoe ma starsi typ externe budeneho bez magnetu. Nechapem, preco nebol tento zakladny technicky udaj spomenuty v teste, pomohol by divakovi lepsie pochopit rozdiely medzi jednotlivymi autami a namerane spotreby.

            Perma magnet Hyundaiu ma podstatne vyssiu ucinnost ako Zoe, vykupene je to vyssou cenou, na ktorej sa podielaju aj vzacne kovy potrebne na jeho vyrobu (napr aj kontroverzny kobalt). Uz dlhsie je tlak na hladanie lepsej alternativy k motoru s permanentnym magnetom prave kvoli surovinam a ich povodu a nie uplne humannemu ziskavaniu, nakolko Hyundai nakupuje z Ciny, a Cinania z pochybnych zdrojov v Afrike, ale technicke cisla maju stale prednost pred udrzatelnostou a sociologickymi dopadmi

            Zoe ako lacnejsie auto ma aj lacnejsi motor, menej efektivny, avsak s mensim dopadom na zivotne prostredie a z lahsie ziskatelnych zdrojov, aby mohli byt francuzski socialisti chrumkavi a spokojni

            Kona ako drahsie auto ma drahsi motor, modernejsi a ucinnejsi, ale zas s vacsim dopadom na zivotne prostredie a s kontroverznym aspektom pracovnych podmienok v Afrike.

            Vysledok: Zoe pre hippisaka, Kona pre drsnaka 😂

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            A v konecnom dosledku maju v beznej premavke rovnaku spotrebu.

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Sa tak zamýšľam, že čo by v tomto konkrétnom prípade znamenala nižšia spotreba ZOE voči Kone v praktickom živote...
            1) Malo by ZOE väčší dojazd ako Kona?
            2) Na identickom úseku by ZOE potrebovalo menej krát nabíjať?
            3) Na identickom úseku s UFC by ZOE trávilo na nabíjačkách menej času?
            4) Iný dôvod prečo sa tešiť ak by ZOE malo nižšiu spotrebu ako Kona?

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            V praktickom zivote mensia spotreba lubovolneho auta je menej casu nabijania a mensi ucet za km.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Zoe nizsiu spotrebu nema, skor vyssiu ked sa zohladni to co som pisal. Ale ako pise Taur, dobijacia siet nie je idealna a ja hladam malu spotrebu kvoli kratsiemu cakaniu na nabijackach. O peniaze tam moc nejde, ci stoji 100 km o 10 centov menej alebo viac, je jedno. A druha strana mince je ukazka efektivity - co dokaze jednotlivy vyrobca dokonale urobit a co nie.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Podla vasho testu maju na vlas rovnaku spotrebu. Kona ma lepsiu efektivitu kedze ma rovnaku napriek vyssej vahe, vacsim pneu ... predpokladam ze pri dialnicnej 130ke kvoli tej efektvite by dostalo Zoe na frak, aerodynamiku asi nebude mat lepsiu ako Kona.
            Urcite by bol zaujimavy test na nejakom zraze ist spolu dlhsiu trasu rozne auta a porovnat spotrebu po takej spanilej jazde. Vsetci vyklimovane auta na rovnaku teplotu naraz resetnut, ist spolu kolecko, tam po okreskach, odfotit spotrebu, resetnut a spat dialnicou 120/130kou. A mali by sme info o spotrebe a efektivite modelov dostupnych pospolitemu ludu. Na Strbskom bolo 12 modelov, bol by slusny prehlad na zaciatok.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #56
          Ďakujem za komentáre k spotrebe Zoe vs Kona. K niektorým bodom nie je možné sa vyjadriť pretože kritizovať vie naozaj každý a hlavne ten kto nič v tejto oblasti netvorí :-)
          Samozrejme ďakujem každému fanúšikovi ktorému to aspoň trošku pomohlo a má to pre neho zmysel.
          Veľká vďaka Mirkovi.
          PS: niekto písal čo by som mal natáčať - budem točiť čo chcem ja a nie ty !

          Komentár


          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            Lubos mna by zaujimal test s tvojou TM3 na identickom useku (povedzme aspon 50 km) s mierne podfuknutymi gumami a potom nafuknutymi podla vyrobcu. Dalej by ma zaujimal test znova na tom istom useku a rovnakym prejazdom (rychlost, cas) pri roznych vonkajsich teplotach. To je len na inspiraciu, nenutim :-)

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Čo tak porovnať 100, prípadne 150 kW elektrických so spaľovacími? Možno by pomohlo k popularizácii Emobility
            Zvážte...

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            TomTesla malo by to zmyseľ ak by som Teslu porovnal s inými elektromobilmi - alebo len tak sama ? Lebo tam neviem identicky dodržať rýchlosť a podmienky predošlej jazdy. Ak by sme sa dohodli viacerí a spravili výlet na Liptov tak by to bol super test porovnania spotreby.

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Tommik myslíš porovnať spotrebu spalováku proti elektromobilu v bežných podmienkach ?

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Ľuboš Geleta Myslim ze mal na mysli dragrace ICE vs EV s rovnakym vykonom. Idealne mozno jeden model napr. e208 100kw vs 208 1.2 PureTech 96kw automat. Ale popri tom aj test porovnania spotreby sa vzdy hodi.

          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            Lubos alebo na nejakom uzavretom okruhu kde robis drag-y ? Naozaj je dolezite zachovat takmer identicku jazdu hlavne pri tych pneu. Keby isli rozne Tesly tak kazda moze mat inak zodrate pneu, iny rozmer (18" 19"), ina znacka, ina vaha na palube (vodic, spolujazdec, batozina...) tam uz je vela parametrov ktore by to ovplyvnili.

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            TomTesla - je nesmierne zložité dohodnúť sa z pár ľuďmi a rôznymi elektromobilmi v jeden deň. Tu na fóre je veľa ľudí a veľa rôznych elektromobilov no ľudia majú povinnosti a nemajú na takéto akcie čas alebo sa jednoducho nechcú toho záčastniť so mnou neviem.

          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Taur - veľmi rád by som porovnal rovnako výkonný spalovák z elektromobilom na Drag Race a hlavne aj pri zaťažení z 5 ľuďmi na palube - myslím že vznikne brutálny rozdiel a spalovák bude totálne rozdrvený. Má niekto fosílnu Mazdu MX-30 ? Tento týždeň budem testovať elektrickú Mazdu MX-30

          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            Lubos sam tie trasy absolvuj - tak som to myslel. Ak budem mat cas mozem ti stym helfnut.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #57
          Drag Race v mojom podaní medzi bežnými elektromobilmi.
          Renaul Zoe R135 vs Hyundai Kona Electric 64 kWh

           

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            #58
            Natvrdo otestovaná na diaľnici pri 130 km/h
            Diaľnica je vôbec nechutí.
            Pekný deň všetkým.

             

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #59
              Preverená aj v bežných podmienkach a tam je ten výsledok diametrálne odlišný. Stačí ubrať a dokáže aj takmer 250 km.

               

              Komentár


              • TomTesla
                TomTesla komentoval
                Upraviť komentár
                Na co je taketo auto? "Aj takmer 250km" ...stredovek. Ano beriem argument - ved denne clovek v priemere 25km a bla bla ale realne sa bavime ze auto na 100% nabijane nebude, a uz pri 20% SoC aby som riesil nabijanie je teda okolo 150km dojazdu. Inak povedane nabijanie kazde 2-3 dni.

              • Ľuboš Geleta
                Ľuboš Geleta komentoval
                Upraviť komentár
                TomTesla jasné ani ja by som nevyberal auto s tak malým dojazdom no len ukazujem čo Mazda ponúka. A mestským ľuďom to asi naozaj stačí - niektorým.

              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                100 rokov za opicami
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #60
              Test rychlonabíjania.
              majú čo zlepšovať.

               

              Komentár

              Pracuje...
              X