Výlet do Chorvátska prebiehal ešte lepšie ako som očakával, z môjho pohľadu úplne v komforte.
BYD Atto 3 Design
Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Výlet do Drážďan na mojom aute BYD Atto 3 Design a nákup Tesla Model 3 Long RangePridajte komentár:
-
Recenzia BYD Atto 3 Design a test spotreby, dojazdu v meste plus 100, 110 a 130 km/hPridajte komentár:
-
Ja nemám potrebu riešiť jeho komentáre mimo moju osobu no často tam vidím jeho skreslenú realitu. No keď píše priamo na mňa na mojom vlákna tam mám potrebu to upratať a dať na pravú mieru ✌🏻 -
Chlapi, ja sa vám čudujem. Vadíte sa tu ako malí preafektovaní sopliaci alebo ako tí hlúpučkí influenceri. Pre mňa osobne nejaké písmenká GT, či GTX, či ultra mega hyper performance bla bla bla, nehrá absolútne žiadnu úlohu. Najmä nie pri SUV, ktoré chcem využiť pre rodinu a kupujem si ho z iného dôvodu, než aby ma to vtlačilo do sedadla a aby sa mi decká dogrcali v aute. Čo tam po písmenkách GT a podobných vtákovinách. Veď viem čítať a pozriem si parametre a ak mi to nevyhovuje, nekupujem to.
No, a k tomu BYD-u Atto 3. Exteriér je celkom fajn. Ale ten interiér, mi to príde ako keby niekto vysypal krabicu so súčiastkami a nechal to tak. Osobne sa mi páči interiér, ktorý je taký, ako to povedať, "vizuálne usporiadaný". Samozrejme, 100 ľudí, sto chutí. Každý si vyberie to svoje.
Nehádajte sa za malichernosti.Pridajte komentár:
-
Milan84 ty čo do toho máš čo povedať? Myslím že vôbec nič! Ty sa nestaraj do toho čo tu kto na to píše a mne je jedno ako staré GTX to bolo. Bolo to čisto nové auto keď som na ňom meral to zrýchlenie a pravdou je že za takmer 2 nasobnu cenu si dostal o pár percent rýchlejšie auto. Pravdou je aj to že je to o 20 CM dlhšie čiže väčšie auto no ako Wilo napísal malý číňan - Atto 3 rozhodne nieje malé auto 4450 mm a kufor 550 litrov. A každé porovnanie či zrýchlenia či nabíjania či dojazdu je pre niekoho prínosom.
A Číňania majú jedno z najrýchlejších nabíjaní na trhu - nie BYD no Zeekr predikuje šialené čísla na modely 007 a aj iné čínske značky sú na to veľmi dobre.Pridajte komentár:
-
milan84 je uplne jedno, ze to je SUV. Ak to nevie podat vykon, ktory sa ocakava od odznaku GT, nech to nepredavaju ako GTX. Su znacky, ktore nemaju problem postavit SUV so sportovym odznakom, ktore sa realne sprava ako sportove auto aj napriek vahe (XM, SQ, dokonca aj Tiguan R priamo od VW). Ze teraz KONECNE po 3 rokoch dali zakaznikom ocakavany vykon je fakt terno. Akurat sa tak vysrali na hlavu svojim prvym zakaznikom, ktori to vtedy kupili za vtedajsie nafuknute ceny. To auto malo mat tieto parametre od zaciatku. Ak to nedokazu, nech neklamu ludi sportovymi privlastkami. Este aj marketing mali od zaciatku postaveny na sportovej jazde, ktoru jednoducho nedorucili, a dodali osla namiesto kona.
Neviem preco sem tahas nabijanie alebo predny nahon. Ty mas chronicky problem s porozumenim textu. Moj komentar bol vylucne o vykone GTX, nic ine som nespominal. Cinan ma samozrejme svoje problemy a muchy, ale moj koment bol o niecom uplne inom. A to, ze ma Cinan podobne zrychlenie s FWD ako vrcholovy model VW s AWD je na smiech. Vskutku. Btw BYD Atto 3 tiez nie je nove auto, vo vyrobe je od 2022. Akurat az teraz sa dostalo do EU. -
Wilo o com prosim ta rozpravas? porovnavas nejaky special mode v tomto cinanovi s 3r starym GTX, ktory ma dnes uz par mesiacov silnejsi motor vzadu, dava 0-100 za 5,4s a vazi min o 100kg viac? To fakt ta vzrusuju taketo discipliny pri SUV? Nesledujes, aky vysmech s nabijanim predvadza Cina, ani to, ze v nom mas predny nahon? -
Myslim, ze VW to s tym odznakom GTX trochu neodhadol, ked mu takto dycha na krk maly Cinan. V zasade ponukli len trosku vykonnejsi model, za tucny priplatok, ktory necha drvivu vacsinu fanusikov odznaku GTI v smutku. Zaryti petrolheadi sa tomu vysmeju, a ti, co aj poskuluju po elektrickej alternative zostanu sklamani. Skvela praca VW 🥱 -
Porovnanie akcelerácie z 0-150 km/h
BYD Atto 3 Design vs VW ID.4 GTX
Plnohodnotné video.
Merania výkonu rekuperácie.Pridajte komentár:
-
Som veľmi rád, že konečne aspoň takto cez youtube spoznávam pána Mirka a ešte raz veľká vďaka za jeho web stránku čo vytvoril so svojimi odbornými skúsenosťami ohladom tesiel.
Pridajte komentár:
-
Kto plánuje kúpiť novú Teslu alebo iný elektromobil zo zahraničia tu sú informácie ako ušetriť okolo 1700€ ktoré chce sprostredkovateľ - každý nový záujemca má teraz minimálne 2 voľby.
Pridajte komentár:
-
ja jazdim do zahranicia relativne malo a teda kombinujem sluzby ZSE a Kia Charge - ak potrebujem v zahranici dobit len trochu, tak pouzijem Kia Charge, akonahle chcem nabit 50% a viac (t.j. napr. z 30% na 80%) tak uz sa oplati ZSE...lame sa to aktualne niekde pri 36 kWh pri zakladnom Kia Charge (bez mesacneho poplatku)....
Pre nabijanie v zahranici na ultra rychlych nabijackach je ZSE roaming velmi vyhodna moznost.
Samozrejme to nemusi davat zmysel ak ma niekto auto, ktore nevie nabijat naozaj rychlo a teda by povedzme za tu hodinu odobralo menej ako spominanych 36 kWh...
Pridajte komentár: