Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Lebo je to tu reklama zadarmo, dedku 😁 bezne sa na socialnych sietach za dosah plati.

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    Nie je mi jasne, preco sa vobec tato reklama na YouTube kanal na tomto fore vyskytuje. Som myslel, ze toto je diskuzne forum. DIskutovat o nejakom videu sa da priamo na YouTube, ked sa nemylim.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Ďakujem za každé hodnotenie no negatívne nepoteší nikoho. A nie je hodnotenie a prístup jednotlivca ako prístup. Od každého je to inak. Ak niekto slušne povie toto môžeš zlepšiť, toto mi tam chýba tak je to úplne niečo iné ako keď niekto moju prácu len ofrfle a nič pozitívne a produktívne nenapíše. Nikto nemá ani tušenie čo je to natočiť 121 videí o elektromobilite aj keď z 90% amatérske videá no ten čas a snaha uf. Aktuálne to z môjho pohľadu robím na podstatne lepšej úrovni - mnoho ľudí ocenilo a vyjadrilo sa za čo ďakujem že rozdiel v kvalite videá je úplne niekde inde. Stále sa snažím to zlepšovať a stále to robím pre ľudí aby som pomohol zmeniť dobu fosílnu. No aktuálne sa tomu venujem takmer na 100% a trávim tým času skoro toľko čo by človek strávil v práci. Jediné čo potrebujem je keď tak ohodnotiť poradiť čo zlepšiť aby sa videá páčili aj keď platí pravidlo že v živote nevyhovieš každému aj keď tam nechám srdce. A samozrejme potrebujem odberateľov a vzhliadnutia aby som bol aspoň čiastočne od YouTube ohodnotený - ani vy do práce nechodíte zdarma. A čistá zábava je to len ak to robíte ako hobby. Ak sa tomu človek venuje naplno tak je to práca zo zábavou.

    Pridajte komentár:


  • patapuf
    odpovedal
    Tak, presne ako som písal dávnejšie. Niektorí z vás sa tu správajú ako malí bohovia. Velebte ma, na rukách ma noste. Asi nie je jednoduché natočiť nejaké video, v ktorom by odzneli informácie, pocity, skúsenosti s elektromobilmi, ktoré by aj k niečomu boli. Ale bolo by dobré byť trochu skromnejší, u niektorých oveľa skromnejší. Nie ste jediní, kto robí videá o elektromobiloch a elektromobilite ako takej. A až sa priblížite na ich úroveň (zatiaľ na to nemáte, samozrejme, to hodnotím len z pohľadu užívateľa, diváka), potom sa môžete urážať kvôli "hejtovaniu" (neznášam ten výraz, akoby museli všetci len súhlasiť a nikto nemohol mať svoj názor), vlastne sa ani vtedy nemáte čo urážať, veď o nič nejde. Ak vás to baví, robte to ďalej a kto bude chcieť, vás sledovať bude, kto nie, ten si pozrie video niekoho iného. Možno by stálo za to sa spojiť s testermi, recenzentmi, ktorí majú nejaké skúsenosti, úroveň a spraviť video, kde by boli informácie o aute ako takom plus nejaké reálne a praktické pozorovania, poznatky, skúsenosti, nejaký ten výlet napr. do toho Chorvátska, kde je najlepšie nabíjať, kde sú stále obsadené nabíjačky, kde sú stále nefunkčné atd., prípadne výlet po Slovensku, dojazdy atd. Ale to je len môj osobný názor. Samozrejme si o tom môžte myslieť svoje. Každopádne vám všetkým prajem veľa úspechov v ďalšej tvorbe. A netreba sa hneď nechať znechutiť negatívnym hodnotením. Aj to je hodnotenie.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Ahojte pridávam jedno z mnohých videí, ktoré sa mi podarilo za 7 dní s ID.3 natočiť. Bude aj celkový test a mnoho iného.
    Zaujímavé porovnanie spotreby na diaľnici pri 130 km/h rýchlosti, ktorá je prerušovaná.

    Pridajte komentár:


  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Tak trošku sa pripájam k Wilo, chcelo by to trošku skromnosti a pokory. Ľuboš, to, že robíš videa už 5 rokov automaticky neznamená, že sú výborné a treba mať úctu voči Tvojej práci a Tebe ako človeku. Taký milan84 začal robiť videá zhruba pred pol rokom a tie majú určite vyššiu kvalitu a výpovednú hodnotu. A čo sa týka vyjadrovania/gramatiky : vyjadrovanie máš také akoTi "huba narástla" s tým sa asi nič urobiť nedá ale školu sme vychodili všetci tak tá gramatika by mala byt v poriadku, zvlášť keď Ti hrubé chyby v dnešnej dobe opraví každý editor v PC alebo aj mobile..Ja osobne by som sa hanbil za gramatické chyby v texte (aj keď samozrejme preklep sa pritrafi) ktorý niekde zverejňujem.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ty jo. Tak asi mame byt radi že Luboš natáča videá.
    Problém je v tom, že ten obsah je fakt slabý. Napríklad to “meranie kapacity” a z toho robené závery o degradácii.
    Zopakuj tento test pri teplote batérie 40 stupňov a budeš sa čudovať o koľko viac tej energie batéria prijme.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Myslim, ze uzitocnost informacii najlepsie zhodnoti divak videa, a nie jeho autor. Je uplne jedno, ci si autor mysli, ze je dolezite spomenut spotrebu na dialnici alebo aku farbu ma kluc k autu. V konecnom dosledku si divak vyberie video, ktore je pre neho osobne lepsie a uzitocnejsie, ake ma sympatie k danemu YouTuberovi (toto je jedna z najdolezitejsich veci, ak je YouTuber nesympaticky tak moze mat akekolvek videa, sledovat ho bude len par skalnych), ktore video ho viac bavi. Utocit na ludi, ze zabudaju kto ma aky obsah, vnucovat im svoju superioritu, a obvinovat ich z chybajucej ucty nie je cesta ako ziskat odberatelov. Skor cesta ako prist aj o tych par terajsich. Ale to je len moj nazor trosku skromnosti nezaskodi.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Ja pozerám všetko zo zvedavosti, aj tvoje videá. "Kvalitná a kvalitnejšia technika" u mňa nehrá až taký zásadný faktor. Ak si mal na mysli YT milan84, tak práve jeho videa sú pre mňa dosť výdatné na technické/presné informácie vo formáte 10-20 max.30 minút. Sústredí sa na klady aj nedostatky auta dosť do hĺbky (spracovanie auta, náprava, nab.grafy, stupeň coldgate). Obaja máte teraz ID3, tak môžeme porovnať recenzie oboch. Ale možno si myslel iného YT.

    Vyjadrovanie/gramatika neriešim. Lebo mne to tiež nejde. :-). Na čom by som popracoval, je to ako často si z niečoho prekvapený "toto som nečakal", "prisáhám, že mi to minule fungovalo" - to vypnutie predhrevu baterky, alebo "myslím si", veľa "pravdepodobne to bude ...takto" . Video pôsobilo akoby si to skúšal len priamo vtedy a nepoužíval to. Rovno treba vystrihnúť tieto veci, bude to viac PROFI. Príp. pri autách si viac naštudovať info z iných zdrojov a nehádať LIVE ako to asi bude. Nebolo by zlé okoreniť údajmi. Napr. ten predhrev, hodili by sa stručné info ako nakoľko °C sa zohrieva baterka, koľko kWh/% padne pri zohrievaní baterky, či sa dá vykúriť interiér bez predhrevu baterky. Takto má záber len primárne na začiatočníka, pokročilejšieho to ťažšie udrží do konca.

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    Dovolím si Ľuboša zastať práve preto, že v predchádzajúcom príspevku som nechtiac rozprúdil diskusiu o slovenčine. On sám vie, že robí chyby a uvedomuje si to. Myslím, že sa aj zlepšuje. Čo sa týka slovenčiny, má taký zvláštny prejav, ale nie je to zlé, páči sa mi pekná mäkká výslovnosť a artikulácia. Ľuboš je už dávno pri elektromobiloch a patrí mu vďaka za dlhoročnú propagáciu. Myslím, že pre propagáciu elektromobility spravil toho viac ako mnohí z nás.
    Ak si niekto myslí, že spraviť video je jednoduchá vec, tak ho rýchlo vyvediem z omylu. Pár videí som v živote spravil, ale bolo to dávnejšie a bolo s tým strašne veľa práce. Uvažoval som, že sa k tomu v modernej youtubovej ére vrátim, ale nie som si istý, či by som na to mal trpezlivosť.
    Takže Ľuboš, prajem veľa entuziazmu do ďaľšej práce. My ostatní kritizujme, ale zároveň poďakujme. Verím, že sa bude zlepšovať, ak si zoberie naše rady k srdcu. Nezhadzujme ho.
    A viete čo? V posledne dobe som sledoval pár videí známych českých youtuberov o elektromobiloch a bolo tam toľko chýb, že som to len s námahou sledoval do konca. No nevadí, nie sme profesionáli.

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Páni chcelo by to úctu voči mojej práci a mne ako človeku. Natáčam videá o elektromobilite už 5 rokov a mnohým som otvoril oči a ukázal čo od auta môžu očakávať. Viacero ľudí si na základe mojich videí kúpili elektromobil s čoho sa veľmi teším. No vy tu píšete taký a taký dôvod prečo už nesledujete moje videá a podobne. Áno máte na výber koho môžete sledovať no dobre rozlišujte aký hodnotný obsah kto natáča. Dozviete sa od nemenovaného tu prítomného YouTubera koľko má taký a taký elektromobil spotrebu na diaľnici, mimo diaľnice a v obci ? Dozviete sa či sa dá ísť s tým a tým elektromobilom na dovolenku do zahraničia a mnoho iného? Veľmi rýchlo zabúdate kto aký obsah a hodnotu videa má. Ja natáčam s kvalitnou technikou a nie na telefón a nerozprávam 1h veci ktoré som ja natočil už pár rokov dozadu. Chýba vám úcta.

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Taur pouzit to mozes, ale je to podla kodexu nespravne, aj ked konkretne adresujes. Je to sice slovickarenie, ale so staznostami sa obracajte na Jazykovedny ustav L. Stura

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Ale ked na fore konkretne adresne oslovujem ako ja teraz Teba a mam Ta v ucte, tak mozem velke aj na fore, vsak? A ked niekomu uctivo nadavam tak mozem Ty debil napisat tiez, nie?
    To Ty/ty je mozno sporne, dajme tomu ze aj tazke posudit umysel/postoj voci oslovenym. No pri jeho "z Teslov" a podobne nieje o com diskutovat. Ja som vychodnar co mal zo sloviny 3jky vratane maturity ale aj mne ta Lubosova (ne)slovnecina kole oci a pili usi. A to mam toleranciu ON, lebo beriem do uvahy ze pri pisani na fone/tab vdaka autofil/autocorr skoci vselico do textu. Ale co je vela to je vela...

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ludia, prestante tu tahat nejake slovencinarky formou jedna pani povedala. Pisanie Vy/vy jednoznacne upravuje posledne 4. vydanie Pravidla slovenskeho pravopisu (2013), strana 75: “...píšeme veľké začiatočné písmeno na znak úcty v PRIAMOM písomnom styku v tvaroch zámen Vy, Váš, ak sa vzťahujú na individuálneho (keď oslovujeme jedného človeka, ktorému vykáme) i kolektívneho (keď oslovujeme viacerých ľudí) adresáta.“

    Podla oficialnych terminologickych a vykladovych slovnikov v ramci Slovenskeho narodneho korpusu sa za priamy pisomny styk povazuje ADRESNA korespondencia, t.j. napriklad list / pisomna pozvanka, v elektronickej komunikacii sa za priamy pisomny styk povazuje VYLUCNE email, v ojedinelych pripadoch formalna sprava cez socialnu siet. Komunikacia na diskusnych forach, socialnych sietach, webovych strankach a podobne sa nepovazuje za adresnu, a teda piseme vzdy vy s malym.

    Neviem preco sa spoliehate na kecy dakych uciteliek, ked to mame pisomne kodifikovane, co je jediny uznany sposob 🙄

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Je rýchlejší ako si myslíte.

    Pridajte komentár:

Pracuje...