Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
ty kokos tu sa vsetci uz zblaznili, jasne ze vsetko co si 1fisker vymenoval je pravda. co sem pleties svaly? ja som realne povedal ze vykon auta je jeden z prvkov bezpecnosti, silnejsie auto je bezpecnejsie a nepredsvedcis ma o opaku... neznamena to ze budes piratom ciest. ale ze ked budes potrebovat tak ten vykon tam bude. -
suhlasim ze vykon je jeden zo zakladov bezpecnosti !!! a nie naopak. -
Žilinský dôchodcovia sa boja výkonu. Výkon je podstatná vec pre bezpečnosť jazdenia. Najnebezpečnejší šoféri sú Tí na slabých autách, ktorí sa musia kilometer rozbiehať aby mohli obehnúť, potom sa v plnej rýchlosti vyrútia do protismeru. Tiež pomaly jazdec je veľké nebezpečie, lebo ho väčšina šoférov obieha a tým vytvára svojou pomalou jazdou rizikové situácie.
Na ID.4 by sa patrilo aspoň cez 300 koní, aby mal zrýchlenie okolo 7 sekúnd ako iné elektromobily - vtedy by to bol taký priemer. 200 koni na tak ťažké auto je dosť málo - veď oproti ID.3 s tým istým výkonom je o jeden a pol sekundy horšie ? A keď sa oproti rúti kamión, človek počíta desatiny sekundy.
Nehody nespôsobujú silne auta ale vodiči, ktorí s nimi nevedia narábať. -
Ja nechodím v bežnej premávke rýchlo. Dedkov nezrážam :-) a že nie je Tesla zábavná - každý potrebuje k zábave niečo iné. Pre mňa je Tesla zábavná veľmi a tá moja má jednu veľkú chybu - má len 500 namiesto 1500 koní - to by bola zábava. Je to môj pohľad nikomu ho nevnucujem každý nech jazdí na čom chce aj na Dacii Spring. -
S tym suhlasim, ale Tesla nie je zabavne auto, a to hovorim ako majitel TM3P
Je relativne rychla, ale to je vsetko, to casom omrzi. Za zabavou je lepsie ist na Slovakia Ring a prenajat si tam na hodinu Ariel Atom alebo KTM Xbow. Je to sice smradlak, ale neda sa to vykonovo ani adrenalinovo porovnat, a hlavne tam neodpalis dedka na Felde alebo rodinku iducu z vyletu. A mas adrenalinu na 2 tyzdne 👍
-
Wilo určite máš pravdu že vysoký výkon nemôže byť v každom aute - dopad na premávku a nehodovosť by bol katastrofálny. No kto ten výkon chce a má skúseností ako ja tak je to jedna z vecí kde uvažujem či ID4 áno alebo nie. A nemusí človek pretekať aby vedel výkon zužitkovať napríklad pri obiehaní - všetko to človek pochopí až keď to má. Kým je to na hladine myslím si tak to nejde preberať. A potom pár momentov kde si len tak pre zábavu dáš 0-100 pod 3,5s a aj na letisku preteky Drag Race. Ja nežijem len pre praktické veci ale pre zábavu a potešenie :-) -
Regulacie, osadzanie stacionarnych radarov a silnejuci tlak EU na bezpecnost, sledovanie spotreby atd speju k tomu, ze nebude onedlho kde vyuzit ani 200 koni, nieto 500. Aj na tomto fore sa dakedy v minulosti objavila statistika holandskeho Allianzu, kde Tesla vysla ako najnehodovejsie premiove auto, prave kvoli takym ludom, co potrebuju ten vykon stale niekde vyuzivat alebo predvadzat, casto bez potrebnych skusenosti. Dobre je ako je, komu je malo pride na prelome jar/leto sportova verzia GTX, ale toto su stale akurat vykony pre beznu verejnost. Mat vysoky vykon v kazdom aute na ceste je cestou do pekla... -
-
nick81 dik, uz chapem.
Naposledy som taketo pouzitelne napatie zazil v I-Pace. Ten daval tiez aj vyse 50kW na efacec. -
milan84 451V pri 101% mrkni to video co som ti poslal. 108s2p -108 v serii a to cele paralelne 2x = 2p -
dango no ved toto! 400V pri ID3 bolo super, len som nemal zistenu presnu hodnotu a nemam ju dodnes. Na ID4 som sa lepsie pripravoval a tam ma trochu zaskocilo vyrazne nizsie napatie. ....ktore sa hned prejavilo. Drobnost, ale pri ID3 potesi.
Este mozno amaterska otazka ale neviem - co je s2p ? -
milan84 je to preto, ze stredna bateria (sucasne ID3) maju 108s2p a velka bateria (ID4) ma 96s3p. V tomto je ID3 s 58kwh na tom najlepsie, pretoze zacina nad 400V a teda si vie potiahnut plnych 50kW -
Ahoj Lubos, mne sa tvoje videa pacia, vela veci som sa dozvedel. Jedine co ti musim vytknut - vyvaruj sa nepresnych informacii tipu tusim bolo (nabite na), asi je, mozno, nepamatam sa presne a pod.... Pri tychto testoch treba relevantne a presne data. Este raz vdaka a tesim sa na dalsie videa. -
milan84 270km pri 130kmh je dostatocne na dane potreby, dik
konecne konkretny udaj bez filozofovania okolo
-
Wilo nerobil som dojazdy plna-300km, kolko zostane. Zameral som sa na podrobne meranie spotrieb. Netestoval som totiz len jednu verziu auta. Ale nechcem prezradzat, vsetko budeo vo videu.
Zo skusnosti ale viem, ze mam tri smery, kde viem merat dialnicnu spotrebu a vzdy tri vysledky. Prevysenie, protivietor, asfalt...to vsetko spravi viac ako si myslime. takze ak niekto povie, ze 260na beton, tak inemu by som veril, ze da 250 s odretymi usami. A zas treti da 290 a este tam bude mat posledne percenta.
Aj kvoli zdraviu baterky by sme toto mali nechat vyslovene na meranie majitelom, ktori maju na to dianostiku (ako lubos) a jedina vypovedna hodnota je sucasna jazda dvoch aut. Ale v mojom tyzdni najhorsi dialnicny scenar 130kmh vychadza na 270km.
Pozor, IDčka ukazuju velmi presne tacho rychlost.
Mna skor zaujalo, ze na 50kW 77kWh bateria nedavala 50kW ako mensia bat v ID3 !! Nepodarilo sa mi zistit napatie v testovanom ID3. ID4 ho ma relativne nizke a bud preto nedava ten vykon, alebo je tam este nieco inak spravene.
Viac info ked spracujem video.
Pridajte komentár: