Máme tu porovnanie ďalších dvoch elektromobilov na šprinte.
Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Zalezi na tom? Bavime sa o rodinnej krabici s 200 konmi a prednym nahon, vlhky sen kazdeho sprintera a driftera 😁 sportovanie treba nechat sportovcom, a tu si uzivat ine prednosti 😉 -
Wilo Ta zmeral som, ale nič som sa nedozvedel
Loguje sa mi vzorku každé 3 sec. Oboch prípadoch bol od cca 50kmh 172.1 kW odber z baterky. Oba štarty sa chovali inak, treba si teda vyskúšať čo je lepšie, resp. rýchlejšie.
-
-
Wilo Skutočný a neskutočný launch control ? Tesla má skutočný a kórea má neskutočný, lebo bez neobmedzí 150kW na 100kW? Spĺňa definíciu - kolesá neprešmykujú a elektronika plynule reguluje na plný výkon. Nevidím dôvod, prečo nepoužívať toto "pustenie brzdy", keď sa šetria milisekundy, lepšia trakcia, atď. ako stláčanie akcelerácie. Skúsim to zaznamenať na diagnostiku - s a bez do grafu. -
Jaaaj ale to sa potom nebavime a skutocnom Launch Control. To je trosku zlozitejsi mechanizmus ako len plny kotol po uvolneni brzdy
-
Wilo Pár krát som použil na križovatkách :-). Launch mi napr. nikdy neprešmykol (zatiaľ), pri samotnom kickdown nie je problém. Z pohľadu elektroniky a reakcií S a BEZ launch.
- Je ľahšie pustiť brzdu s kratšou dráhou ako stlačil plyn v správny moment s dlhšou dráhou na podlahu.
- A je jedno, že si v šport móde, akcelerácia je len PID regulátor s nejakými parametrami. Pre auto je to len Kick down a nevie, že robí drag race.
- Stlačenie ACCEL trvá nejaký zlomok sekundy, regulátor nabieha pomalšie podľa toho v akej fáze je stlačenie ACCEL.
- Pri launch control je ACCEL na max. od prvého momentu a PID automaticky vektoruje tiež na MAX power. = Toto je vlastnosť regulátora, nemusíš to ani špecialne implementovať.
- Samozrejme, že nejaké Porsche/Tesla to bude mať lepšie naintegrované. Lepšia súhra výkonovej elektroniky s trakčnou kontrolou, či špeci namiešanú reguláciu pre launch.Naposledy upravené nick81; 26-04-2021, 11:20. -
Pokial viem tak Launch Control nema ani jeden mala by ho dostat az GTX verzia ID.3/4 co pride o 2 mesiace. A Korejcom by bol asi trosku zbytocny, vsak to ma problem preniest vykon na cestu aj bez toho, nedajboze keby bola vlhka cesta. Ty na eNire mas Launch Control?
v EV6 GT by sa dal cakat.
Btw nepostrehol som informaciu o stave nabitia baterie oboch aut. Pri EV sprintoch je to dost podstatny udaj, nakolko bolo uz opakovane ukazane, ze to ma meratelny vplyv na vykon.
Lubosovi sa zlepsil slovny prejav, ale zvuk je v tomto videu otrasny, cez sluchatka az bolestivy. Susti to a chrci, bolo natacane na mobil?Naposledy upravené Wilo; 26-04-2021, 10:03. -
Hoši, to ako štartujete? Drag race bez launch control? 1:42 čas... Veď Niro/Kona to má. ID3 nie?
Launch Control umožňuje automobilům co možná nejrychlejší start z místa bez rizika, že řidič ztratí cenný čas protáčením kol. Dnes již není výsadou supersportů. Jak tento mód funguje?
Miroslav Rojko Fajn vsuvka. Škoda, že s tebou nebol dlhší pokec - zhodnotenie race z tvojho pohľadu. -
-
-
To bolo veru vesele cestovanie, sice som bol male decko, ale ako pise Wilo nasa Skoda100 mala co robit, aby niekoho obehla. Neexistovali dialnice, 250km sme sli pol dna, ziadne autosedacky a navijacie bezp.pasy, tie 4 pumpy na cely okres otvorene len cez tyzden aj to len do 8mej -
Sranda ako sa pravidelne vo vsetkych diskusiach objavuje nazor, ze najrizikovejsou skupinou su pomali vodici, ale este to nikdy ziadna statistika nepotvrdila, a policajne cisla nie len zo Slovenska hovoria o nehodovosti nieco uplne ine
Odkial cerpate info? Ci len tak, zdroj typu “citim to tak”? Vzdy ked si vypytam zdroj na podlozenie takeho tvrdenia, zostane ticho. Zakon hovori jasne o najnizsich povolenych rychlostiach a takisto o najvyssich, a o tom, ako ma vodic obiehat auto, predvidat, prisposobit svojim schopnostiam bla bla bla
Ja neviem, ale vzdy pri takychto nehodach je vinnik uplne jasny, a to pomale auto to nie je, argument o tom, ze zavadzal neobstoji
a casto to nebyva ani nedostatok vykonu toho nervozneho nedockaveho typka, ked mu pocas obiehania odtrhne zadok a obtoci sa okolo stromu
ale chapem, je rychla doba, kazdy potrebuje byt v cieli o 2 minuty skor. Az sa cudujem ako ludia prezili 90. roky ked vacsina aut mala zrychlenie 0-100 na urovni 12-13s, zjavne vsetci vsade meskali a nasledky si nesu dodnes 🤔 a polovica z vtedajsich vodicov je mrtva lebo nestihli dat ten kamion. Ach to bola doba, divoka a nebezpecna, zostali len vdovy ako memento... a my, ubohe siroty, obete nedostatku vykonu. Dajte si keksik a oddychujte, kvitne nam priroda tak sa kochajte vyhladmi
Pridajte komentár: