Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Oblubena je, ale so sportovymi autami a nie nakupnymi kabelkami co to maju cez 6s uz zaujimavejsie by bolo sledovat realne porovnanie TM3P, TMS100DL a TMX100DL, ze aky je realny rozdiel v porovnani s papierovymi udajmi. Napriklad. To len v ramci konstruktivneho postrehu

  • Ľuboš Geleta
    komentoval k 's odpoveď
    TomTesla ďakujem za reakciu. Téma Drag Race je celosvetovo obľúbená stačí pozrieť veľkých YouTuberov. A ďakujem za tému. Pokúsim sa ju zrealizovať s podobným scenárom.

  • TomTesla
    komentoval k 's odpoveď
    Uprimne Lubos neviem ci je toto tema co niekoho zaujima (kto ma vacsi penis) a uz duplom pri nerovnomernych autach (jablka s hruskami).

    Mne by sa napr pacil test zobrat 3-4 auta, s rovnakou bateriou (+/- 5%) a ist trasu 600km (tak aby boli povinne 2-3x nabijat). A kto pride skor, cize trebalo by kalkulovat rychlost km/h, rychlost nabijania kwh, krivka nabijania, kde nabijat a pod.

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Tak je to vonku. Po prvý krát Electric Drag Race v trojici. A rozuzlenie kto je rýchlejší ? ID.3 alebo Kona ? E2008 moc šancu nemal.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Vodík ešte potrebuje veľa času

    Pridajte komentár:


  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 zalezi od auta. Na i3, Ioniqu a Leafe som si to nedovolil. Vedel som, ze to zdochne a nikam nedojdem, bolo to uz viacnasobne overene.

    Na Tesle si to dovolim. Nie casto, nie pravidelne, ale ak mi to ma usetrit jednu zastavku na nabijanie a som blizko ciela, tak to robim, a v buducnosti nadalej budem robit. Pocitam s tym dojazdom a viem, ze minimalne 10km este po 0% dojdem, v dobrych podmienkach aj 20-25km. Preco tu kapacitu nevyuzit ked tam je? treba sa zzit s autom a naucit sa, co dovoli a co nie.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Ok nechajme to, lebo každý máme asi na to iný pohľad. Nevedel som, že jazdíte bežne do mínusu, resp. je pre vás OK rátať rezervu do bežného dojazdu. Pre mňa je to nepochopiteľné, lebo ani pri ICE som nerátal dojazd vrátane rezervy.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 to hej ale da sa to extrapolovat. Vieme, ze viacere media dali minimalne 16km pri 100kmh pred tym, ako im obmedzilo vykon. Majitelia vedia povedat, aku ma auto spotrebu pri 100kmh. Plus je tam este malicko extra s “korytnackou”. Uz ci sa tam skryvaju 2kWh alebo 3kWh je pre realne pouzitie uplne jedno.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Nie tak som to nemyslel. Len nevieme koľko je tam skrytých kWh a na čo sa dá spoľahnúť.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 ake nepodlozene info? Testovalo to uz kopec majitelov, a to za nizsich teplot. S prichodom leta to bude len lepsie. Ci ty tiez vsetko co otestujes povazujes za nepodlozene info? Na co potom takyto osobny test sluzi ked je “nedoveryhodny”? 🤔

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Tak ako to má VW tak tak to má aj Tesla. Prídeš na 0% no jazdiš 10-20 km ďalej. Zato Ioniq 28 kWh keď mi ukázal 0% som do 1,5km stál úplne nepojazdný. A Audi e-tron prvý od Audi má tiež rezervu ale iným spôsobom. Zastaví ťa no keď deaktivuješ auto a opäť aktivuješ môžeš opäť istú vzdialenosť pokračovať. Videl som tento postup zopakovať 3 x po sebe. Niektorý dookola frflú niektorý si z mojich videí odnesú presne to čo hľadali ✌🏻

    Pridajte komentár:


  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    S tou skrytou rezervou je to vzdy tricky. Teraz ju tam ma staci zmena podmienok ako teplota ebo nevybalancovanie clankou aspon raz mesacne a nebude tam. BMS si to upravi podla najhorsieho clanku a hla ani rezerva ani to co by realne malo byt. Takze o skrytej rezerve sa tu radsej ani nebavme. Niekedy EV vydychne aj pri par percentach, niekedy to da este dalsich 20km. Nehovoriac o degradacii.

    Smutne je za so to stiepi: Celkova kapacita, dostupna kapacita, realne vyuzitelna kapacita. Kto sa v tom ma vyznat. Opat raz bude musiet nastupit EU a povedat co maju vyrobcovia uvadzat a potom nadavame ze sa zbytocne reguluje ale ked to robia takto ako sa ma spotrebitel dopatrat k realnym datam.

    Ono prejde rocny cyklus uzivania auta a pekne vsetko vyjde na povrch: realna spotreba, coldgaty, degradacia, realny dojazd...

    Inak povedane aj 0% nemusi byt absolutnych. Zalezi ako sa vyhrali z nastavenim BMS.
    Naposledy upravené mozeg; 20-05-2021, 13:40.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Zatiaľ sú to len nepodložené info. Uvidime, až keď budú reálne dáta .. napätia článkov a kapacitu pre rozsah 0 .. 100%. Treba zistiť koľko tam presne je a ako sú tie kWh spoľahlivé. Uvidíme, čo sa podarí dango zmerať a zalogovať na 58kWh baterke.
    Naposledy upravené nick81; 20-05-2021, 12:12.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Lubosove videa nikdy profesionalne technicke informacie neprinasali a zial ani neprinasaju. A budu vobec niekedy?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 len VW je v tomto dost specificky. Ostatne auta maju 0% a vies, ze koncis. Nevies kedy, nevies za kolko, ale o chvilu koncis. Vacsinou to byva otazka par sto metrov a sekund.

    VW je iny v tom, ze ta nenechava v neistote, ale vies sa spolahnut na tu extra rezervu, ktorou das este minimalne 20km. Rovnako ako sa vies spolahnut ked ti na spalovaku zacne blikat rezerva paliva, vies ze tych 50km este das.

    Ignorovat tuto skrytu rezervu by asi nebolo uplne spravne, najma ak je este pod nou stale spodny buffer. Je to len o SW naladeni auta, a VW sa rozhodol, ze pre bezpecnost ludi skryje poslednych 20km, ale nie je to zamknuta komnata kam sa nikto nedostane. Pristupna je kazdemu 🤷‍♂️
Pracuje...