Uff, nechcel som reagovat ale neda mi.
Wilo, Ja osobne som rad ze davas takuto formu spatnej vazby. Dovolim si tvrdit ze si vela veci vystihol a spravne pomenoval. Ci uz robit obsah je drina a naozaj trva roky dokial sa clovek amater vypracuje, toboz v uplne novej teme pri publiku 5M ludi, ked to preratam na realnu cielovku je to este horsie resp. najhorsie. Zaroven naozaj kvitujem dalsie a dalsie postrehy a napady ktore si na Lubosa smeroval. Za mna to vyznam ma, ked uz nie pre Lubosa mozno pre dalsich.
Ľuboš Geleta, skus dat tym Wilovym radam trocha casu a odstupu a mozno v nich najdes zopar veci ktore su naozaj dobre. Rovnako suhlasom ze sa zepsila kamera, aj strih a aj tvoj prejav.
Wilo, najviac kvitujem ze si vysiel von s tym ze treba sa spajat, jednoducho potlacit svoje ega a vyuzit synergie, zabudnot ukazovat na druheho, zamysliet sa co viem spravit pre vec Ja a potom dojde aj na synergie/vzajomnost-co preto vieme spravit MY. :-)
btw. k tym napadom: vcera som napr. pozeral test spalovacov dinosaurov 4x4 SUV v australii, mali ich tam 12. Velmi prijemna draha, zaujimave useky na test (Obcas som smal sice pociz ze by som niektore useky dal aj bruchoplazom ale napr. test tuhosti šasi a ze prave jeep bude mat problem a skryvi sa tak ze nevies pomaly ani otvorit dvere som teda necakal). Vysledok drviva vacsina su to "vergle" zbytocne majuce 4x4 a to 4x4 staci tak na cesty a budte este radi :-). Napr. vzajomny porovnanvaci test SUV 4x4 elektrik by som si teda pozrel rad a videl ako vie fungovat elektronika a ako s tym zamava to ze vaha je dole a ci pri teste zastavenia v kopci a nasledne pohnutia sa nedaju elektriky nafrak spalovakom.
Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
No pekne. Potom som aj ja "podrazák" .. :-/ Tiež som chcel prísť, ale fotograf ti tam zmenil termín a ten nový som už nevedel. -
Ja teda Lubosovu tvorbu nekomentujem a ani nebudem. Nato su divaci a cisla. Len ma dostalo, ze je urazeny, ked som nemohol prist na jeho "unikatnu fotku" do Petrzalky
Lubos, ja viem kto ti tu infomaciu podal a predstav si, ze vtedy som este bol tvoj obcasny divak a ako vies, planoval som prist. No zmenili sa mi plany a nemohol som. Dal som vediet aj vopred, takze fakt nechapem co je za problem.
Tvoje nazory na dianie vo svete nechcem komentovat a mozes mat akekolvek, no spravil som si mienku z toho mala, co som napr. na fb zachytil. Sme kazdy iny.
A ano, Miso Karpat je dlhe roky moj kamarat. Tak, ako on propaguje mna, pomaham ja jemu v technickych oblastiach testov, zucastnujem sa porovnavacich testov atd. Mame obojstranne vyhodnu formu reklamy a spoluprace. Takmer vsetky testy su ale pod mojou hlavickou. Dalo by sa vela reagovat na tvoje slova o tom, ako nestojim za uspechom atd, ale naozaj to nema vyznam
Zelam ti vsetko dobre.Naposledy upravené milan84; 28-04-2022, 13:11. -
Nie som nahnevany, a je mi uprimne jedno, ci nejaku kritiku a navrhy absorbujes alebo odignorujes. Na internete mam uz svoje odzite, a nikdy neberiem vazne to, co sa tam popise, lebo viem, ze pri osobnej komunikacii sa vela veci otoci. Ale musim sa priznat, ze si prvy clovek, ktoreho som stretol, ktory si doslova “vynucuje” aktivnu pomoc komunity formou ucasti. A citi sa byt dotknuty, ak nie je ucast podla jeho predstav, alebo sa niekto odmietne zucastnit jeho akcie. Nesudim ta, nie som nastvany, len lahostajne konstatujem, ako vsetko ostatne co som tu kedy napisal. Zober si z toho co chces, alebo aj nic 😉 -
Ja sa nikam nezatahuj to len ty si sa nahneval lebo si myslel že tvojím radám asi budem tlieskať a že sa vďaka ním všetko zmení. Ja viem že môžem toho robiť viac no som ochotný ísť len do určitých vecí. A samozrejme som vďačný každému kto dokáže poradiť z niečím čo reálne pomôže. No samotnými radami bez akej kolvek inej pomoci - účasťou zo svojím elektromobilom alebo čím kolvek iným je to len pár rád ktoré väčšinou moc nepomôžu. Preto nechápem tvoj nastaný postoj k tomu čo píšem. Ja na teba neútočim - len s tebou komunikujem a píšem ako sa veci reálne majú. -
Kde presne som to napisal? Ze si Milan nasiel cestu a zaujal? Dako to nevidim. Citaj s porozumenim, a nezatahuj sa este do hlbsieho bahna. -
Wilo je to len tvoj pohľad a sám po sebe nečítaš. Písal si že Milan si našiel cestu a zaujal a keď ti napíšem aká je realita už to nieje podstatné a už nieje pravda čo si napísal. A nerobím zo seba chudáka len píšem že radiť vie každý ale zapojiť sa aby sme spolu spravili niečo zaujímavé to už je problém. A prečo by som nenapísal pravdu nech je aká kolvek. Ja som proti Milanovi nemal nič no on sa k tomu postavil ako sa postavil a spolupráca je tým nemožná. -
Ja tu nechcem prepierat vase pradlo, to su vase sukromne zalezitosti a nie je nutne ich tu vytahovat. To, ze Milan ma pristup k autam cez Karpata viem, to nie je ziadna novinka. A to, ze cesty stoja peniaze a cas vedia asi takisto vsetci. Ale je to uplne normalne. YouTube je zarobkova cinnost ako akekolvek podnikanie. Vsade musis investovat peniaze a cas. Ak si myslis, ze Milan ma kanal bez nakladov a bez namahy len preto, lebo ho spomenie Karpat v Autozurnaly tak zijes v alternativnej realite a nevidis mravenciu pracu za tym vsetkym.
Ja vlastne ani neviem co ti mam povedat. Chcel som ta v dobrom nakopnut, aby si sa zamyslel nad tym, co robis, a preco mas take cisla ake mas. Ale ty radsej hladas vyhovorky preco to nejde, ukazujes prstom a kydas hnoj na druhych, robis zo seba chudaka, ktoreho nikto nechape a kazdy hejtuje. A mam pocit, ze od YouTube ocakavas, ze zacnes na tom zarabat bez toho, aby si tomu cokolvek venoval. Uz som to pisal, a napisem to znova - mat profitabilny YT kanal je drina a full-time pracovny uvazok, ktory vyzaduje trosku vyssie nasadenie. Ale tvor dalej to co si tvoril doteraz, a cakaj na zazrak. Len nebud sklamany. Ja koncim, zjavne to nema zmysel, lebo nevies a hlavne nechces chapat. Vela stastia s meranim spotreby na Citigo a pretekami v priamke.
PS: zamyslel si sa niekedy nad tym, preco ta ludia nepodporia a nepridu? Ci to nahodou nie je kvoli tomu, ze nevidia zmysel v doterajsej tvorbe a nestoji im to za ten cas? Su akcie, ktorych sa zucastnia, ak im to stoji za to. Ale proste ten kanal je taky, ani neviem ako to povedat aby som ta neurazil,… dopln si sam lebo nechcem vyvolat konflikt.Naposledy upravené Wilo; 28-04-2022, 10:56. -
Wilo realita je niekde inde. Píše sa ti o tom ľahko no zrealizovať toto všetko čo si napísal stojí peniaze a nieje to ani úplne jednoduché. A aj posledná cesta do Chorvátska má len cez 1000 vzhliadnutí na mojej bývalej Tesle. To frčalo keď som s tým začínal a bol som jediný čo to robil na kameru. A ak myslíš že Milan vybavil všetky autá čo mal vo videu tak si si nespojil pár detailov a ak myslíš že Milan stojí za svojím úspechom množstvo videní a množstvo odberateľov pre to ako to robí tiež ti ušli skutočnosti. Milana nonstop propaguje Karpát ktorý ho neustále spomína vo svojích videách aby Milana podporili odberom. Karpatovi požičiavajú autá lebo je veľký úspešný Youtuber a Milan využíva situáciu a tiež si za tých 7 dní čo auto majú spraví videá - už si to teraz pochopil. Áno Milan a Karpát sú kamaráti a spolupracujú. Milan nestojí za svojím úspechom svojou vlastnou prácou a svojím snežením a pre to že je dobrý alebo sú dobré jeho videá. A k Drag Race v tom sa mnoho z vás veľmi milí - len si pozri všetky moje Drag Race a takmer všetky majú tisíce vzhliadnutí a to je úspech pri mojom počte odberateľov. Áno dá sa vymyslieť všeličo no na niečo mám chuť a na niečo nie. A všetko čo stojí peniaze robiť to bez podpory iných je niečo čo nechcem. Nemám záruku že sa mi to raz vráti. Keby ste ma česť
vynimkam podporili aspoň tým že sa zapojíte do povedzme porovnávajúho testu dojazdu z viacerými elektromobili na trase povedzme 300 km aby ľudia videli čo má aký dojazd a či treba nabíjať, prípadne stretávkou elektromobilov v Jakubovanoch na letisku - Liptov a natočili by sme Drag aj 4 autá naraz tak si buď istý že to bude mať čísla a bude to sledované. Ja viem natočiť do 1h aj 4 samostatné preteky vždy z inými autami. To čo tam trvá najdlhšie je cesta tam. A spolupráca z Milanom - napíšem to sem jasne. Ja jemu ležím na srdci lebo uvažujem inak ako on a podrazil ma - keď som realizoval tú unikátnu fotku v Slnečniciach v Petržalke tak sa prisľúbil že príde z Nissanom Leaf 1 no neprišiel a ani sa k tomu niako nepostavil a od iných ľudí sa mi dostalo do uší že ešte odhovárali ďalších aby mi tam neprišli lebo som vraj Kotlebovec 🤣🤣🤣🤣 v živote som ho nevolil ale ani nikoho iného a na základe toho robil ako malí chlapec podrazy. Je to na smiech. Tak máš tu pravdu a skutočnosť. -
A takisto je to asi len moje naivne prianie, ale ja by som bol rad, keby ste sa ako slovenska YT komunita spojili. Chapem, ze aj ty aj milan84 mate asi uplne rozdielne zmyslanie, hodnoty aj pristup, ale podla mna by to bolo prospesne pre oboch. Vsetky tieto show o autach su fajn, ked tam su aspon 2 ludia, a cim odlisnejsi, tym lepsie. Topspeed s Cabakom bol super, len kym tam bol Peto Sturdik. Potom sa rozisli a islo to dole vodou. Tazi z toho aj TopGear a x dalsich na YouTube. Milan vyzera byt ten analytickejsi a technickejsi typ, ktory dava skvele informacie, ale dlhodobo trochu nudi. Zaroven ma kontakt na import pre nove auta. Taky slovensky James May (bez urazky). Ty by si mohol byt ten nerozvazny, co je ochotny urobit kazdu blbinu, a vzajomne by ste sa pekne doplnali a vyvazovali svoje nedostatky aj klady, taky prerasteny Hammond 😉 Ale chapem, ze kazdy chce mat ten svoj kanal, svoje meno a svoje ovocie… je to skoda no. Ale porozmyslajte chlapci, “ve dvou se to lepe tahne”. -
Malo odberatelov mas preto, lebo netvoris obsah, ktory ludi zaujima. Pozri si spatne, kde si ziskal najviac videni. Ja tam vidim velku podobnost s Bjornom - ludom sa pacili tvoje tripy do Chorvatska a BA-KE. Jemu robia vacsinu interakcii 1000km vyzvy.
Ludi nezaujima test spotreby na kratkom useku, nova nabijacka v Partizanskom alebo rozhovory s cudzimi ludmi, ak to nie je celebrita. Chcu vidiet realne situacie na trasach, ktore jazdia a s ktorymi sa vedia stotoznit. Skus mozno zacat s nejakymi pevne stanovenymi usekmi a robit tabulku s casom cesty ako Bjorn. Napriklad BA-KE, alebo BA-Jasna/Strbske Pleso. Pripadne BA-KE-BA na otocku, to su bezne argumenty proti EV na soc. sietach. Na “nespolupracu” s importermi neviem ci sa mozes stazovat. Mal si k dispozicii uz viacero aut, a nevyuzil si ich potencial. Ty ukazes ze Citigo ma takuto spotrebu. Ak to auto chce niekto kupit, tak pracne prepocitava, zohladnuje teplotu, pocasie a stale nevie manzelke povedat, ze “Ano zlatko, s tymto autom sa dostaneme ku svokrovcom”. Takto im das presny usek s mixom terenu, ukazes kolko stravia na nabijacke, kolko im to bude cele trvat a ako sa to zmeni voci ich terajsiemu cestovaniu na Fabii Combi. Pripadne rovno aj vyuzijes na kratku recenziu miesta nabijania, ake su tam moznosti pre rodinu s detmi, socialne zazemie, obcerstvenie, cistota atd. To su veci, ktore ludi zaujimaju, a z ktorych maju strach.
Pri testoch aut by som vyuzil aj gulu ak je k dispozicii, napriklad nikto netestuje spotreby s privesom. Raz to urobil Rasto Chvala s ID4 GTX. Akurat, ze ja by som bol asi trosku kreativnejsi, mozes skusit prevoz ziveho prasata, miesacku… slovenske dvory a cesty skryvaju rozne poklady. Pozri si co robi slovensky YouTube, a vymysli nieco, cim sa odlisis a co nikto nema. Len s tymi zvieratami bacha na aktivistov
Kuk TopGear ked mali Drag TMX s nalozenym privesom proti Alfe myslim? Drag Race hovadin typu Peugeot e2008 nikoho nezaujimaju, je to nudne auto do mesta, nikto na tom nebude zavodit. Na Drag videa potrebujes trendy auta, ktore v tom case “letia”, Honda E bola fajn, takisto ID3/4, Tesla. Zo srandy by som urobil nejaku absurditu s Daciou Spring cisto z recesie. Vsetci vedia, ze to auto je uplne zle, Drag nema zmysel, ale by som skusil Drag s golfovym vozikom alebo nieco podobne uchylne. Len to treba dobre naplanovat, aby to bolo bud velmi tesne, alebo aby aj tak Dacia prehrala, nech mozes dat viralny titulok na styl “Moze Dacia porazit kolobezku?”
YouTube je neuprosny, neocakavaj, ze budes mat publikum a budes zarabat, ak to beries len ako vedlajsi konicek. Toto je realne full-time praca, a aj ludia co sa tym zivia, sa musia obracat. Ak to mas len bokovku, tak mas vyhodnejsie urobit raz za tyzden nejaku riadne viralnu vtakovinu, idealne aj anglicke titulky a vykasli sa na testy spotreby a ine blbosti co si pozrie 250 ludi a pre vacsinu ludi to ma pridanu hodnotu nula. Kolko si myslis, ze je v SR majitelov Citigo, ktori zaroven sleduju aj YouTube? To je asi tak tvoje publikum, plus par zabludenych z CZ. Majitelovi Tesly alebo BMW je spotreba Citiga tak nejak ukradnuta, ale video z tripu, ponate komplexne, si v pohode pozrie. Ak das titulky, mas uz aj EU publikum.
oprava: test s vozikom urobil prvy vlastne milan84 , pamat uz prestava fungovat
Naposledy upravené Wilo; 28-04-2022, 09:05. -
Wilo jasne že chcem aby mi môj YT aj zarobil no nie všetky automobilky chcú so mnou pracovať lebo mám málo odberateľov - je to začarovaný kruh. Čo navrhuješ ? -
Ani nie, v podstate to, ze Dacia je hrozna, sme vedeli uz pred 5 mesiacmi, ked zacali vychadzat prve slovenske video recenzie. Ale ak to niekomu pomoze a prave toto video o Dacii Spring zmeni jeho nazor, aby investoval financie lepsie, tak preco nie. Pokracuj v osvete. Neber to v zlom, ja som rad za kazdu domacu tvorbu, ale podla mna strasne mrhas svojim potencialom (a zaroven drahocennym casom), a je to vidno na tvojich cislach. Dobre videa na tvojom kanaly sa daju spocitat na prstoch jednej ruky pracovnika na pile. Pri 90% sa motkas na takych “views”, ze sa ti cudujem, ze si pre to ochotny obetovat ten najneobnovitelnejsi zdroj, ktory mame - cas. Velmi dobre viem, co obnasa priprava a spracovanie videa. A pritom ten test ID4 GTX bol prekvapivo solidny, nebol az tak podrobny ako inde, ale stale bol informacne vyzivny a bez vycitiek som tomu venoval tych 43 minut. Asi po prvy krat som realne dopozeral cele tvoje video a bez jedineho zrychlenia/preskocenia. A pritom internet ti sam od seba dava feedback, co zaujima tvojich divakov, a na co su ochotni kliknut a darovat ti svoj cas. Staci pocuvat analytiku. Ale mozno to cele zle chapem, a o divakov nestojis, a ten YT kanal beries len ako nejaky svoj osobny priestor na archivaciu svojich postrehov. Co mi pride ako skoda, lebo si zjavne od zaciatku svojho fungovania na YT zainvestoval aj do techniky, zlepsil si verbalny prejav, posobis uhladenejsie a profesionalnejsie. A bol si jeden z prvych, ak nie uplne prvy, SK kanal venovany EV. Kvoli 400 pozretiam na vacsine videi sa ti cudujem… ale ty sam vies, preco to robis a ake mas plany. Ospravedlnujem sa, ak som ta urazil, povodne som ani nereagoval na teba, ale ked uz si sa chytil, tak co s tebou
-
Nesmierne sa zabávam nad príspevkami z nulovou hodnotou z vašej strany - našťastie nie všetci to robia. A cítim sa ako na TikToku kde hejteri majú 10-13 rokov a norobia nič iné len mudrujú a sami pri tom nič netvoria. Viem nikdy nevyhovieš každému. Vlastne neviem čo vám vadí - že Dacia je na tom horšie ako Citigo-e iV?