Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    No, neviem či prepiť tých 500€ by neurobilo viac úžitku. O Sono Motors som sa zaujimal dlhe roky dozadu ale produkt nedokaze vyvolat taky Hype ako je pri inych start-upoch zacinajucich “od podlahy”. Toto je auto pre beznych ludi - s nizkou ma rzou. Vacsinou prerazili auta, ktore oslovili majetnych a aj investori tam dali peniaze, lebo sa v produkte videli. To skor prerazi Lightyear ako toto. Zacat vyrobu o o mnoho narocnejsie ako vyvinut auto a hlavne pri dnesnych cenach materialov.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 15-06-2022, 17:18.

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Rozhodol som sa to skúsiť. 28500€ za samo nabíjacie auto a Power banka s kapacitou 54 kW (49kWh využiteľných) je podľa mňa dobrý obchod.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ľuboš už si hviezdou Facebooku.

    Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    TVL nevieš o tom ani hovno a robíš jednu kravinu za druhou. Načo takéto niečo natáčaš a strapnuješ sa?
    Kde máš nejaké istenie toho DC obvodu? Počul si už o oblúku pri prieraze pri jednosmerných obvodoch?
    Katastrofa čo tam prezentuješ, sorry. Zostaň radsej u aut.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nielen Tebe . Fuha, 1,5 lanko kabel ani na skusku, zemnenie panelov ziadne, pripajanie do menica bez vypnutia DC vetvy, joooj.
    Lubos nam ukazal svoju odvahu, sice bol chraneny ZSE Drive rukavicami ale ja by som kovovy obal menica pri zapinani prvy krat urcite nedrzal ani sa on neopieral.

  • Pepo096
    komentoval k 's odpoveď
    tak si mi prave uplne vyrazil dych ......

  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Ide to aj svojpomocne a lacnejšie. Fotovoltaická elektráreň 2,7 kW v kombinácii s hybridným meničom 5,5 kW.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Stojí zato ? Má zmysel ju kupovať? Dacia Spring Comfort bez rýchlonabijania.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Moje zoznámenie s novým Renault Megane E-Tech EV60. Ide o statické zoznámenie a 10 CM jazdy no máte tak veľa informácií čo auto ponúka z technického hľadiska a priestor a prevedenie interiéru.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Salón elektromobilov mojími očami.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Pozdravujem vás.
    T​​​ento krát tu máme Drag Race a veľmi milé až šokujúce prekvapenie v podaní Škody Citigo-e iV ktorá dala nesmierne zabrať podstatne výkonnejšiemu Renault Zoe ZE50 R135

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    S trojfazom sa radsej nezahravajte. Plati co napisal Miro, ze trojfazovej nabijacke BEV mozes podhodit koser tri fazy zo siete, 3x tu istu fazu bez posuvu, alebo 3 fazy s hociakym posuvom, pretoze BEV ma 3 jednofazove na sebe nezavisle nabijacky.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ide tam o fazovy posun. Nabijat sa da aj tromi fazami bez posunu sinusoidy, kedze nabijacky v autach to nepotrebuju na rozdiel od trojfazovych motorov v domacnosti, takze moznost 3F nabijania automaticky neznamena plnohodnotny 3F rozvod pre napajanie domacnosti.

  • ivan32
    komentoval k 's odpoveď
    Ľuboš Geleta čo si napísal: 3) Dokáže nabíjať iné elektromobily 16A 3F 11kW - predpokladám že by to bolo bolo možné zmeniť na 400V 3F na plnohodnotné napájanie rodinného domu.

    podľa mňa je to už to čo chceš a netreba už nič robiť. Proste 3F napájanie je 3F napájanie a to je medzifázovo 400V a to si zapojíš na akýkoľvek spotrebič, len bude musieť byť oddelený od siete nie? jux ty sa vyznáš, potvrdíš to?

  • Ľuboš Geleta
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo - ďakujem za komentár. Podľa mňa je to skutočne dobrá myšlienka a osobne sa čudujem že také autá dnes už nejazdia po cestách. A nieje to skutočne žiadna veda dosiahnuť to čo oni chcú. Ich problém je že začínajú od 0 a vyvíjajú celé auto. Je predsa úplne jednoduché zobrať funkčný elektromobil a pokryť ho fotovoltaickými panelmy a cez potrebnú elektroniku to tlačiť do hlavného trakčného akumulátora. Vec ktorá by mi robila problém ak by som to sám chcel vyrobiť je pripojiť sa cez MPPT na hlavný akumulátor - mne ako amatérovi. Im ako výrobcovi to nemôže robiť žiadny problém.
Pracuje...