Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Novy ZOE ZE50 (50kWh)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Supiiik
    Junior Member
    • Aug 2020
    • 17

    Novy ZOE ZE50 (50kWh)

    Chcel by som zalozit vseobecnu temu o novom ZOE, kedze toto je ZOE, ktory sa u nas oficialne zacal predavat, zrejme tychto modelov zatial nie je vela, mozno dokonca menej, ako dovezenych 20 a 40kWh verzii, ale postupne by sa to snad malo menit k lepsiemu.
    Ja som ZOE kupil v lete 2020, bolo to salonove vozidlo a pol roka stalo predajcovi na predajni. Mam za sebou prvu servisnu prehliadku, kde defakto kontrolovali len to, co na spalovakoch, stav baterky mi vytlacili z CanCLIP na poziadanie. Cakal som teda, ze nejaky report o stave baterky bude pri elektroautach automaticka zalezitost, ale teda nie, nemaju zial s elektroautami skusenosti. Ak mi niekto viete poradit, kde na Slovensku najdem Renault servis, ktory vybavuje elektroauta bezne, tak budem rad. Nema pre mna zmysel chodit na servis, kde mi skontroluju, ci mi svietia svetla a stieraju stierace, toto si viem skontrolovat doma aj sam bez toho aby som musel stracat cas servisom.
    Co sa problemov tyka, tak ZOE je podla mna celkom podarene auto, az na mozno nie uplne dotiahnuty software a co som zistil, tak nejake upgrady, ktore prinesu zasadnejsie zmeny asi nemozeme ocakavat. Odkedy mam auto, tak SW sa mi upgradoval asi 3x, ale co som odpozoroval, tak ziadne zmeny v SW nenastali. Okrem toho, mam podozrenie, ze tento upgrade riesi iba infotainment, ostatne riadiace jednotky auta (ktorych je cca 20) sa to nedotyka.
    Ale teda s5 k problemom. Od zaciatku mi nieco praskalo pri pantoch zadnych dvier. Bol som s tym v servise, ktory nasiel postup ACTIS na opravu tejto zavady, trebalo zaklepat nejake zvary pri zadnych pantoch, takze po 2och dnoch v servise som mal zavadu odstranenu a cely tyzden som sa tesil z tichej jazdy. Potom sa to vratilo s5, aj ked nie s takou intenzitou. Budem to zrejme na jar zase riesit v servise, nech to skusia znovu nejako spravit.
    Druhy problem mam s dojazdom, podla CanZE je moje aktualne SOH 88.66%, co sa mi zda na auto s 6000km trochu malo. Trochu som patral a zistil som, ze je to len chyba LBC riadiacej jednotky vo vypocte tejto hodnoty a realne SOH baterky bude zrejme vyssie a baterka je tym padom v poriadku. Na Nemeckych forach som zistil, ze podobny problem riesi takmer kazdy majitel ZOEho, riesenim je upgrade LBC riadiacej jednotky na verziu 543. V servise som ich ziadal, aby sa mi na to pozreli pocas prehliadky a nahrali novsi SW (mal som za to, ze je to rutinna zalezitost), po 2och hodinach prehliadky mi dali vypis z ich diagnostiky, kde mi podciarkli hodnotu SOH a to bolo vsetko. Cize upgrade nespravili a nad tak nizkou hodnotou sa nijako nepozastavili. Nijako im to nezazlievam, nakolko s elektroautami zrejme maju minimalne skusesnoti. Bolo mi ponuknute od ich hlavneho technika, ze sa tym budu zaoberat, obvolaju kompetentnych a uvidia, co sa s tym da robit, vraj upgrade LBC nie je taka trivialna zalezitost, ako som ocakaval a musia postupovat opatrne. Tak dufam, ze nieco zistia a problem daju doporiadku, lebo SOH 89% na skoro novom aute ma fakt serie.
    Dost by potesila moznost nastavit limit nabijania, kde si nastavim % a baterka pri tomto nabijanie ukonci, ale ako som pisal vyssie, na to by zrejme bolo potrebne spravit aj upgrade viacerych riadiacich jednotiek, nie len OTA upgrade infotainmentu a toho sa pri renaulte asi nedockame (nie je to Tesla ), cize budem rad, ked mi vyriesia aspon tu opravu SOH.
    Pre tych, co by to zaujimalo existuje este moznost aktivovat v infotainmente informacie o spotrebe, kde ukazuje detailnejsie informacie a aktualnej spotrebe a nejake grafy, toto ale treba aktivovat v servise cez diagnostiku a na to som veru uz nemal odvahu od nich ziadat
    https://renault-zoe.forumpro.fr/t149...infos-vehicule

    Ak ma niekto nejake zaujimave info o ZOEm, budem rad, ked sa tu o to podeli. Nikde na Slovensko webe som nenasiel forum venovane ciste ZOE ZE50, tak skusme teda na tomto mieste
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #2

    "reagujeme na Váš dotaz ohľadom servisovania elektromobilov. Všetky naše servisy majú opravnenie vykonávať servisné prehliadky elektromobilov, ale ten, ktorý sa na to špecializuje je Auto Ideal Bratislava na Vajnorskej ulici.

    Pokiaľ máte záujem o servisnú prehliadku tak Vám ju zariadime.
    Predom ďakujeme za odpoveď.

    Pekný deň prajem.



    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sme Vám k dispozícii na zelenom telefónnom čísle 0800 606 111. Informáciu o tom kedy sme Vám aktuálne k dispozícii, nájdete na naších internetových stránkach RENAULT."



    Komentár


    • Supiiik
      Supiiik komentoval
      Upraviť komentár
      Vdaka za info, cize najblizsie skusim stastie v Bratislave
  • zylo64
    Member
    • Sep 2014
    • 31

    #3
    Ja som sa snažil včera aktualizovať systém (viď foto). Po troch a pol hodinách ma to prestalo baviť a z auta som odišiel ešte pred ukončením celého procesu aktualizácie (nepredpokladal som, že to trvá tak dlho). Dnes ráno mi ale žiadnu aktualizáciu mi už neponúklo. Systém mi vypisuje dátum poslednej aktualizácie 11.2:2021, tak neviem čo to mohlo byť za aktualizáciu.

    Komentár


    • Supiiik
      Supiiik komentoval
      Upraviť komentár
      U mna to bolo vcera to iste. Stahovalo aktualizaciu, aj ju nainstalovalo, ale verzia softwaru sa nezmenila a ani datum upgradu, tak neviem, co to bolo vcera za zmetok... Momentalne tam mam 283C30559R
  • zylo64
    Member
    • Sep 2014
    • 31

    #4
    Moja verzia má číslo 183C32219R

    Komentár

    • Supiiik
      Junior Member
      • Aug 2020
      • 17

      #5
      Rad by som zhrnul niekolko poznatkov z poslednych tyzdnov:
      • Auto po spusteni naprogramovaneho ohrevu auta, alebo cez aplikaciu ohrieva iba kabinu. Akumulator ostava studeny. Treba s tym pocitat, ze rychlonabijanie nemusi hned fungovat na 45kW pri studenej baterke. Akumulator sa pocas cesty ohrieva len vlastnymi stratami a zrejme aj tepla z kabiny (myslim od podlahy).
      • Baterku jednoznacne nie je dobre nabijat na 100%, hlavne nie pocas leta a urcite by som ju nenechaval na 100% dlhsiu dobu. zistil som totizto, ze ak ju nabijem na 100%, tak clanky maju napätie 4.27V, co je daleho za hraniciu bezpecneho napätia takmer akehokolvek lithioveho clanku. Pri vybijani zase ZOE naopak je az priliz opatrny. Cez tyzden som skusal auto vybit na 1% a napetie bolo 3.57V, tam by kludne mohlo ist este ovela nizsie. Neviem, preco Renault zvolil tieto napetove urovne, ale nezda sa mi to velmi stastne riesenie.
      • Vcera sa mi stalo na Ejoin DC nabijacke, ze auto pred zacatim nabijania vyhodnotilo nabijanie ako chybne (neviem z akeho dovodu) a pri nabijacom konektore ZOEho svietilo cervene svetlo. Tak som sa pobral na Budcu k next-e nabijacke a tam sa situacia zopakovala, cervene svetlo. Skusim som aj oproti leziacu ZSE nabijacku a tiez cervene. Islo mi prakticky len AC nabijanie... potom som si spomenul, ze cervene mi v minulosti svietilo aj na jednej AC nabijacke. Vtedy som patral na webe a zistil som, ze je potrebne auto zamknut a nechat par minut tak (staci do 5 minut), zrejme sa vtedy zresetuje nejaky obvod. Nasledne uz islo aj DC nabijanie. Takze ak by toto niekoho postiho, nezufajte, nabijacka v aute je zrejme vporiadku, len ju treba zresetovat. Je to ale dost stresujuce, ked pridem na nabijacku s 5% a auto hlasi chybu

      Komentár


      • Supiiik
        Supiiik komentoval
        Upraviť komentár
        Ohladne toho 2. bodu sa ospravedlnujem. Surove data z canbusu som zle interpretoval, napetie clankov som nasobil zlou konstantou, z CanZE zdrojakov som nasiel spravnu konstantu a teda napätie clankov sa pohybuje od 3.48V do 4.17V (1% az 100% nabitia)

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Aj tych 4.17 je prilis vela pre dlhodobe statie na tomto SOC (napriklad cez noc). Je to rovnake ako Tesla a ta jasne nedoporucuje nabijat do tejto urovne casto z dovodu vyssej degradacie baterie.

      • Supiiik
        Supiiik komentoval
        Upraviť komentár
        Z pohladu zivotnosti urcite, tych 4.17V je dost, aj ked papierovo ma vacsina lithia limit 4.2V. Aj preto ma tych 4.27V dost vystrasilo, nastastie to bola len moja nepozornost... Zvycajne nabijam do 80-90% a len pred dlhsou cestou do 100%.
    • Supiiik
      Junior Member
      • Aug 2020
      • 17

      #6
      Tak som tento tyzden riesil v servise upgrade LBC riadiacej jednotky koly nizkej hodnote SOH. Riesil som to v nemenovanom renault servise v Banskej bystrici. Musim povedat, ze servisny technik, ktory so mnou tento problem riesil bol velmi ustretovy a videl som na nom snahu to vyriesit, bol velmi ochotny, to som ani necakal.
      Avsak, problem vyrieseny nebol. Auto bolo v servise 2 dni, zatial som mal nahradne benzinove auto. Vraj nahravali novsi software a problem je teda vyrieseny. Spokojny som siel domov a uz pocas cesty sa mi nezdalo, ze je vsetko OK, lebo dojazd bol zhruba rovnaky, ako predtym. O to vacsie prekvapenie prislo, ked som doma pripojil ODB2 prevodnik a zistil som, ze verzie riadiacich jednotiek (vsetkych co su v aute) sa zhoduju s verziami, ktore som v aute mal pred navstevou servisu. Rovnako tak aj SOH parameter ostal na rovnakej hodnote. Ked som sa pri preberani pytal technika, ci pozeral po upgrade na SOH, ci je vyssie, tak zahovoril, ze to nepozeral...
      Na jednu stranu som bol milo prekvapeny z pristupu v servise, na druhu stranu ma mrzi ich pristup k rieseniu problemu. Keby mi na rovinu povedali, ze sa to nepodarilo, alebo ze nemali odvahu sa do toho upgradu pustit, tak to pochopim a idem inde. Takto ma len vytocili a preto vlastne pisem aj tento koment. Zrejme to bola moja posledna navsteva daneho servisneho miesta a najblizsie to budem riesit opäť, ale skusim servis v BA...

      Komentár

      • Michal77
        Junior Member
        • Nov 2020
        • 5

        #7
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20210403_113623.jpg
Videní:	919
Veľkosť:65,8 KB
ID:	70404 nový soft

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Akým spôsobom to prebieha?

        • Supiiik
          Supiiik komentoval
          Upraviť komentár
          Mne to stiahlo uz vcera, ale zase som tam nenasiel ziadne zmeny. Uz asi 4ty update a nic nove.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno len opravuju chyby, vychytavaju muchy ... ked nic nove.
      • Michal77
        Junior Member
        • Nov 2020
        • 5

        #8
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20210403_121612.jpg
Videní:	927
Veľkosť:62,9 KB
ID:	70408 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20210403_121748.jpg
Videní:	800
Veľkosť:57,2 KB
ID:	70409 píše novú verziu softu,... aké sú nové zmeny zatiaľ neviem,.. nechám sa prekvapiť

        Komentár

        • Supiiik
          Junior Member
          • Aug 2020
          • 17

          #9
          Nepozorujete niekto na svojom ZE50, ze servo riadenia sa sprava obcas nie uplne standardne? Napr. ked mam naplno vytoceny volant, rozbehnem sa do zakruty a prudsie otocim volant do druhej strany, tak servo zareaguje akoby malinko prehnane a volant na moment akoby preskoci kusok dalej, ako ocakavam. Tazko sa to vysvetluje, ale robi mi to od zaciatku a neviem, ci je to normalna vlastnost toho auta, alebo mam nieco so servom

          Komentár

          • Taur
            Member
            • Dec 2019
            • 296
            •   

            #10
            Dnes som prebehol resp. otestoval dojazd a nabijanie Zoe ZE50 R135, start s SOC 99% v cieli SOC 1%, vsetko na dilanici+len vyjazdy kde som sa otacal+prejazd mestom cca13km, cestovna dialnicna rychlost 105km/h GPS, priemerna 92km/h, 12-14C, takmer ziadna rekuperacia (zamerne), dojazd vysiel 285km, pri 1% zaplo korytnacku, zostal dojazd 10km.
            Spotreba podla palubneho pocitaca 16,7kwh po jazde, po nabijani 16,9kwh, zeby 0,57kwh spotreboval infotaiment a chladenie baterie pocas nabijania?
            Spotreba podla dodanych kwh nabkou 19,26kwh, so stratami+chladenie+infotaiment. Pri 52kwh vyuzitelnej kapacite a 1%/10km dojazde by mal byt zostatok v bat 0,52-1,67kwh, povedzme stred 1kwh, dodanych bolo 54,895kwh straty teoreticky 3,895kwh 7% +/- autobus

            Mozno tento cely laicky experiment a vypocty mam cele zle. Pre mna z toho podstatne ze cestovnou ekon dialnicnou rychlosotou 106km/h prejdem 285km, rozumne je na DC nabijat na 83- 91% za 66-75min, potom koncit, alebo prehodit na lacnejsie AC. Zvysok su detaily

            Priebeh nasledneho DC nabijania na ABB 50kw. Vykon kw su len vypocitane z dodanych kw/h za ubehnuty cas z displeja nabky.
            pre uplnost pri 91% bola 22min pauza (nezaratany cas) v nabijani, ked som pustil pocestneho sa pribit.
            SOC minut dod. kwh kw priemer kw
            1% 0 0
            9% 6 4,249 42 42
            40% 30 22,025 44 44
            54% 40 29,591 45 44
            59% 45 33,049 41 44
            65% 50 36,223 38 43
            77% 60 41,775 33 42
            83% 66 44,529 28 40
            87% 70 46,226 25 40
            91% 75 48,344 25 39
            94% 81 50,581 22 37
            97% 85 51,84 19 37
            99% 90 53,056 15 35
            99% 95 53,91 10 34
            99% 105 54,895 6 31
            Naposledy upravené Taur; 09-05-2021, 06:44.

            Komentár


            • Supiiik
              Supiiik komentoval
              Upraviť komentár
              Tie straty pri nabijani budu vyssie, az pre mna nepochopitelne vysoke, kedze si nabijal cez DC. Ide o to, ze vo vypoctoch si pocital s 52kWh, zrejme to ale bude menej. Neviem teda v akom stave mas baterku, ale ak mas moznost sa na to pozriet cez canZE, tak to urob. Realne to bude asi o 10% menej, ako tych 52kWh. Aj podla tej priemernej spotreby 16.7kWh to vychadza na 47.5kWh (16.7*2.85). Ale ani na tento udaj sa neda uplne spolahnut. Nie je to priemer od posledneho resetu pocitadla, ale berie to do uvahy len nejakych poslednych X kilometrov. Ja som napr. vcera spravil 284km, auto mi ukazuje priemer 16.4kWh/100km a v reale to bolo 17.6kWh/100km (54.9kWh vybitych a 4.8kWh regenerovanych). 2/3 dialnica 110km/h a 1/3 okresky, plne auto, 2 dospeli, 3 deti

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Supiiik Auto je nove 2000km tak snad je bat v OK stave. Kapacitne to nieje presne meranieved len podla palubneho PC a displeja nabky a prve a posledne percento auto asi len hada. Nic exaktne, mne slo zistit kolko dojdem a tu krivku nabijania na svojom konkretom.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              U koho si nabíjal, že započítava straty nabíjania pri DC do dodaného výkonu ?
              Tá spotreba 16,7 kWh/100km je cesta tam aj späť alebo len jedným smerom do kopca ?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko Pisal som ze dodane kwh podla dispeja (Kaufland) nabky, nie ze z uctu.
              Spotreba tam aj spat, kedze som zacinal aj koncil na tej istej nabke. Zasa len podla displeja auta, nemam ziadne OBD srandicky, apky, softy, domace udelatka a neviem co, niesom vedator nick81.
              Ako som pisal pre mna podstatne udaje ze prejdem 285km po dialnici na rovine bez rekuperacie 106kmh a potom priebeh nabijania od 1% do 99%.
              Ta spotreba by bola o nieco mensia keby som aj rekuperoval, ale zamerne som sa rekuperacii vyhybal, cize brzdil som vzdy brzdami na N nie motorom.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Taur ja som písal niečo o účte ? Na normálne nastavených nabíjačkách ukazuje na displeji dodané kWh do auta, tak už viem že Kaufland nie, podobne päťpísmenkový provider s vlastnými nabíjačkami, ktorý dokonca nedodané účtoval(alebo aj účtuje).

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko Mozno som sa ja nespravne vyjadril, neviem ako ktore nabijacky zobrazuju, ale tymi stratami som skor myslel to co spotrebuje auto pocas nabijana (chladenie baterie, infotaiment ...) nie "pracovne" straty samotnej nabijacky, alebo ako to mam napisat.
              Tu energiu co auto spotrebuje na chladenie baterie, topenie/klimu kym sedis v aute atd. ostatne nabky nerataju ako dodanu do auta?

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko predsa aj "zelena cesta" uctovala (mozno stale uctuje) vsetku energiu, co zozerie stojan pri nabijani. A nie len to, co prejde kablom do auta. Aspon tak to bolo pri DBT

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Áno pri DBT to tak bolo ale potom uz hovorili že už účtujú len dodanú, diskutovalo sa o tom aj im som to hovoril.
          • Taur
            Member
            • Dec 2019
            • 296
            •   

            #11
            Dnes mi robili nejaky update/upgrade/aktualizaciu na Zoe a dostal som zatial nahradne vozidlo Jaguar e-pace diesel. To bola teda hroza. Tolko stresu za volantom som davno nemal. Vobec to neakcelerovalo resp. opozdene reagovalo, nesedelo to na ceste, nizke tazisko BEV robi divy, hlucne to bolo. Uz som sa tesil ze sadnem spat do Zoe. A to som si myslel ze wow dostanem jagosa, uzijem si to.

            Komentár


            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              áno, v Zoe sa veľmi pekne jazdí, šoda, že si to málo ľudí vyskúšalo

            • Supiiik
              Supiiik komentoval
              Upraviť komentár
              Presne viem, o com hovoris. Ja som takto dostal do nahrady Clio. Prisiel s nim domov, zena s uzasom pozera, ze ake pekne nove auto. Sadli sme do auta a po par metroch jazdy jej usmev skisol. Ze to co je za traktor preplnovany benzinovy 3-valec... Kto raz vyskusa BEV, ine uz nechce.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Supiiik hej, inokedy som tiez dostal nove Clio hybrid a aj to bolo odveci. Ciste BEV rulez. Jazdim este raz do tyzdna svoj 16r Ignis, ale nanho som zvyknuty, tak ma neprekvapi, bral som to ze stary kram nemoze sa porovnavat .... no porovnanie Zoe s inymi novymi ICE autami ma zaskocilo. Veru, veru, BEV je prudko navykove.
          • Taur
            Member
            • Dec 2019
            • 296
            •   

            #12
            Vcera som bol v okoli na malom vylete, len okresky, soferoval cely cas kamos, dal so mu vyskusat EV. Zvyknuty na svoj agresivny styl jeho C-kovym Mercedesom ani Zoe nijak nesetril, da sa povedat ze ho dostal aj na limit, ked po rovinke predbiehal Octavku a ten blbec zacal pridavat aby ho nepredbehol, a Zoe pri 143 jemne dokopca prestalo zrychlovat (s jeho maximalkou 140 nietsa co divit).
            Pri jeho style brzda/plyn ma prijemne prekvapila vysledna spotreba iba 12,4kwh/100km. Ubehli sme 63km traja ludia v aute, celkova spotreba 7,6kwh, rekuperovana 4,3kwh, klima 0,5kwh.

            Samozrejme verdikt je ze EV nieje prenho ked ho chce zabit lebo na okreske nevytiahne 200 ked to potrebuuje. Vysvelil som mu ze su take co to daju, tak dalsie jeho auto bude uz EV, mozno Kia EV6GT, celkom sa mu paci. A mozno aj nieco obycajnejsie mu bude stacit o par rokov, ved ako starne uz klseol z Jagosa benzin V8/400k na toho medveda diesel iba 240k.
            Pojdeme spolu testnut Ioniq5 reku nech napravi reputaciu EV, tak hadam neurobi hambu.

            Komentár

            • Michal77
              Junior Member
              • Nov 2020
              • 5

              #13
              Tak teraz som absolvoval cestu do Chorvátska Renaultom Zoe, musím povedať, že celkom v pohode cesta. Celkom 1550km najazdených. Po ceste 3 nabíjania + krátka zastávka v Szombathely cca 10min (emobility). Spotreba tam 13,4 kWh/100km, naspäť 14,5 kWh/100km.
              Takže dá sa urobiť aj ďiaľková trasa v malom e-aute .


              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20210904_102153.jpg
Videní:	576
Veľkosť:121,2 KB
ID:	76610

              Komentár


              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Akymi rychlostami si siel? Pripadne priemerka? Teploty? ...

              • Michal77
                Michal77 komentoval
                Upraviť komentár
                Na dialnici okolo 110-115 km/hod, klíma nastavená na 22st, vonku okolo 27-28st.

              • Ľuboš Geleta
                Ľuboš Geleta komentoval
                Upraviť komentár
                Paráda to sú veľmi slušné čísla 1550 km na 3 zastávky celkom wau. Koľko máte najazdené ako ako ste zatiaľ spokojný ? Prípadne dlhodobý priemer ?
            • play3man
              Junior Member
              • Oct 2020
              • 20

              #14
              Čaute, chystám sa zavolať do servisu, ale skúsim ešte predtým tu, či niekto nemá skúsenosť ZOE 52 kWh batéria, cca mesiac staré, nabehaných 6000 km. Asi 4-5x sa mi stalo, že auto pri jazde hodilo do neutrálu a nedalo sa zaradiť D ani R kým som auto nevypol a opätovne nezapol. Potom všetko opäť fungovalo normálne. Nestretol sa s tým niekto? Vždy to bolo na prvom kilometri jazdy, nikdy nie po dlhšej jazde. Díky

              Komentár


              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Stalo sa ti 4-5x za ten mesiac cize raz tyzdennne resp. raz za 1500km, alebo za posledne dni?
                Mne sa to nikdy nestalo. Resp. pri akej rychlosti ti to neslo? Mne sa stalo ze ked som si sam vyhodil neutral a potom som chcel zaradit rychlost tak neslo, ale to pri velmi malej rychlosti menej ako krokom, musel som stlacit brzdu a az tak zaradit rychlost. Zrejme nejake bezpecnostne opatrenie, ze ked sa ti auto pohne na neutrali, aby sa nerozbehlo samo este viec ked omylom tuknes do saltpaky pri sexe. Musi ist auto aspon par km/h aby to bralo ze po plachteni zaradzujes rychlost pri jazde.
                Ale samo mi do neutralu nehodilo nikdy. Je to na reklamaciu.

              • play3man
                play3man komentoval
                Upraviť komentár
                Od 5 do 30 km/h. Vždy pri akcelerácii sa zrazu na displeji zobrazila na zlomok sekundy chyba, tá zmizla a už nešlo zaradiť. Nikdy som sa páky ani náznakom nedotkol, čiže vždy som mal D, nikdy som to do neutrálu nedával sám. Stalo sa to v priemere raz za týždeň, orientačne.

              • Supiiik
                Supiiik komentoval
                Upraviť komentár
                Takyto problem som nemal. Ale som zvedavy, ako sa s tym popasuju v servise. Mna skor irituje neustale vrzganie (alebo co je to za zvuk) od dveri vodica, alebo od kufrovych dveri. Nestava sa vam niekedy, ze servo riadenia obcas pri otacani volantu spat do povodnej polohy urobi taky mierne trhavy pohyb? Robi mi to od zaciatku a iba zriedkavo.

              • play3man
                play3man komentoval
                Upraviť komentár
                Vŕzganie od dverí vodiča zatiaľ neevidujem, ale zvláštne zvuky v kufri som už zachytil.
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #15
              Ahoj majitelia Zoe ZE50 - koľko má kto najazdené a ako auto slúži ? Dlhodobá spotreba či iné užitočné info ? Budem vďačný za informácie. Dojazd z vašim štýlom jazdy, Zima, prechod, leto.

              Komentár


              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Za 5 mesiacov od maja 20tiskm, cize leto/prechod, Pri 85-90% dialnice eko rychlostou 106km/h spotreba 17-19kwh pri 35% dialnice 14-15kwh, cistu okresku som hadam nikdy nesiel. Mesto a okresky chodim predpisovo +6kmh vsetko pomalsie obieham vratane kolon na 2-4x. Akceleraciu si uzivam. Mozno preto sa mi nepodaril este reklamny wltp dojazd 385km. Na brzdenie vyuzivam hlavne rekuperaciu, zvvucajne zrekuperujem 25-30% pri tych 35% dialnice. klima spotrebuje 0,1-0,4kwh/100.
                Pri teste 100% dialnica/ziadna rekup, SOC 100-1% kolecko tou eko106, klima na 22C pri najazde 12tiskm dojazd 324km (to iste pri 2000km bol dojazd 285km, neviem ci sa naformatovala bat alebo co, zopakujem pri 30tis tak uvidime) .
                Zima ma len caka.

                Zatial max spokojnost jazdne vsetko funguje, nic nevrzga, ziadne pazvuky. Alebo som hluchy a nenarocny divak.
                V lete ma obcas prekvapilo ake su teple skla na dotyk, nezvykle v porovnani s dvojitym zasklenim A8.
                Mam ist na nejake updaty softu lebo obcas mi neukazuje celkove spotrebovane kwh, nejde mi spustit cez apku okamzite temperovanie (mozno som daco zle sparoval/nastavil), a velmi zriedka cuvacia kamera hodi modru obrazovku. Inak nic take podstatne.
                Akurat spolujazdci na zadnych sedadlach sa stazovali na tvrde perovanie, ze ako na kozliku (zeby menej peny v sedadle kvoli bat pod zadkom?). Musim si to tam niekedy vyskusat, lebo vpredu uplne v pohode.

              • Supiiik
                Supiiik komentoval
                Upraviť komentár
                za 14 mesiacov 17t km. Priemerku za cele obdobie mam 16.16kWh/100km. Vasinou jazdim mesto/medzimesto, obcas dialnica do 120km/h. Pocas leta mimo dialnice (mesta/okresky) sa da spravit do tych 400km pri velmi setrnej jazde. Cez zimu po dialnici je to do tych 220km. Ja som co sa tyka elektrickeho pohonu maximalne spokojny. To auto ma vykonu viac ako ja potrebujem, chodim len Eko rezim a ten vypinam iba na dialnici, lebo ma obmedzenie na cca 106km/h. Co sa ale kvality spracovania tyka, tak tu ma trochu renault sklamal. Kazdu chvilu sa od niekial ozyva nejake pukanie, ide mi to strasne na nervy a nebyt toho, tak je to pre mna dokonale auto. Nedavno som daval 2cm podlozky pod predne sedadlo sofera, nech som malinko vyssie. Vzadu je o trochu viac miesta na nohy a aj mne a zene to takto viac vyhovuje za volantom. Obrovskou vyhodou je 21kW palubna nabijacka, toto mozu ZOEku zavidiet aj premiove znacky. AC nabijacky su za polovicnu cenu a vacsinou uplne stacia pri nejakom tom obede, alebo nakupoch v nak. centrach. nejake extra problemy so SW som zatial nemal, vsetko funguje ako ma, ziadna modra obrazovka ani nic podobne. Akurat navigacia sa obcas na par sekund sekne, ale to nepovazujem za problem. Behom posledneho mesiaca mi 2x uz vyskocila hlaska, ze chce aktualizovat SK mapu, tak som to potvrdil, ale ked som pozeral, tak tam mam stale mapy z 03/2020...

              • Martin7462
                Martin7462 komentoval
                Upraviť komentár
                Priemerku mam od 14,6-16,6 podľa obdobia. jazdene medzi TT a BA každý deň diaľnica a mesto. Väčšinou jazdím diaľnica do 120km/h medzi mesto 100/110 km/h ale akcelerujem keď treba predbehnúť kamion prípadne pomalšie vozidla. Nijako sa neobmedzujem. Dojazd 2x otočím BA-TT a som cca na 30 percent tak nabijem na 85 a jazdím ďalej. Neskúšal som zatiaľ dojazd až na nulu. Vyžívam eco mod pokiaľ sa dá vypínam na diaľnici.

                Čo sa týka elektrického pohonu maximálne spokojný. Nabíjam zväčšia na nabíjačkách čo sú free kaufland Trnava, BA Avion . Doma som si spravil dynamický wallbox podľa návodu čo sa tu riešil a na stránke elektromobility.

                Mam jediný problém , ktorý ale riešia priamo v Renaul ako oprava v rámci záruky, že mi nejde programovanie klimatizácie cez aplikáciu " zobrazený výkričník" . Ak prídu na chybu a riešeniu budem informovať. Nešlo mi tiež spustit klimatizáciu temperovanie cez aplikácie okamžite temperovanie - cez tlačítko ale to v servise Renault vyriešili updatom.
                Tiež ako tu píšu troska ma serie pomalosť ovládania rádia a navigácie ale zvykol som si.
            Pracuje...
            X