Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 5

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #31
    IONIQ 5 – Real-time 18-minute Ultra Fast Charging

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Prvych 5 minut je tam coldgate a vonkajsia 19C.. To ked bude 0C tak bude zas 35 min nabijat Takto dojeje, take krasne nabijanie

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      No vyzera ze bez manualneho predohrevu sa asi nikam nepohneme... A pritom je to taka blbost implementovat :-(

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak auto ma zasuvku nie? Budeme vozit v kufri elektricky ohrievac s fukanim a cestou k nabijacke zohrejeme

      Co nevie Korejec pochopit, Slovak mu vymysli a vyriesi

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo no to je napad storocia. Ked nick81 -ovi dojde zaruka, treba mezi spodny kryt baterie a bateriu vlozit podlahovu vykurovaciu foliu a prirobit tlacitkove ovladanie :-)
      3 taketo pasy + nejaka izolacia zo spodu a je to :-). A utiahne to hocijaky menic alebo napriamo z HV baterie ;-)
      https://www.hornbach.sk/shop/Podlaho...9/artikel.html

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja Vy ste majstri. Ked nick81 dojde zaruka, tak uz auto nebude mat, ak to neopravia.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 ale ako navod na secondhand tuning to je dobre, nie? Lepsie ako velke kridlo alebo biele pasy na kapote ;-)

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      ale kto ma cakat na koniec nick81 zaruky. Musime ho donutit viac jazdit , nejaky trip ako si nick81 mal pozdlz hranic slovenska, tak pozdlz hranic europy ? hmm?, to das!!

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      hudino mna nick81 prekvapi uz len ked prejde s EV dnom Atlantiku do Americi.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Taur no lenze tam mas 100% coldgate, Atlantik je studeny. Ale nevidim dovod preco by to nick81 nedal, stierace predsa na aute ma

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Omg, som si dobre pokazil meno v BEV svete. Asi idem najbližšie na vodík :-P

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Nemaj boja,ved vyuzije teply golfsky prud na predohrev bat.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Som tu to vtipkovanie asi spustil, tak by ho bolo treba nacim aj zastavit. nick81 riesi realny problem ktory by vyrobca (keby chcel) mohol odstranit jednoduchym softwarovym fixom. Zatial nechce a vyzera ze nad tym vobec nepremysla. Smutne :-(...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja Pohoda. Inak postol som im tam, že či pridajú manuálny predhrev a link na petíciu, nech majú viac info a do 3 min to vymazali ... Dúfam, že si to aspoň prečítali a posunuli to na správne miesto. Späť ku Ioniqu 5 lebo sme dosť offtopic.. Tých 120kW v úvode pri 15C baterke ju lepšie vykúri ako PTC heater. Tak aspoň, že takto hrubou silou... :-)

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Tieto posty za normalnych okolonosti riesia nejake tety na PR oddeleni, tam by som moc uspechu neocakaval. Skor by bolo treba zaplatit bilboard pred fabrikou alebo odchytit nejakeho realneho managera na autosalone. Inak neviem. Podla mna staci aby sa jeden vyrobca chytil a do roka to pridaju vsetci.
      Rada pre recenzentov, preco nenapisat(nepovedat) do kazdej recenzie ze je smutne ze auto vie ze ide k nabijacke a nepripravi si bateriu tak aby mohlo co najefektivnejsie nabijat. Tesla to vie a dokaze to realne setrit desiatky minut na nabijackach.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Podlahova folia znie este lepsie, vidno ze rozmyslate progresivnejsie 🙈

      Kam si to postoval nick81 ? Oficialny FB Hyundaiu?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo To nie, len post pod to ioniq 5 YT video. Este je skoro kontaktovat Hyundai, Kia po 4 dnoch (~400 ludi).. Treba aspon 1-par mesiacov. Podla toho sa rozhodneme. Ale mobilizuje to aj EV svete vyznamnych ludi, co maju kade tade kontakty. Takze samotne kontaktovanie zastupeni/fabrik zjavne prebehne inak. Nechcem zatial predbiehat. Ako realizacny tim mame viac info, ale su doverne pre verejnost. Ako hovori SKolja. Ak povoli jeden zacnu vsetci. Idealne je, ak by taketo iniciativy vznikli aj pre ine znacky.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 to znie uzasne, je fakt skvele, ze sa podarilo oslovit aj ludi s vacsim dosahom a ze sa potencialne nieco pohne. A prichadza iniciativa z SR co je samo o sebe haluz. A pritom fakt staci jedno tlacitko alebo virtualne “hejbatko” na displayi. Good job 👍
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #32
    Preklikanie celého interiéru. Zarazilo ma, že zap/vyp svetla pre zrkadielko v tienidle je stále na ručne tlačidlo. Čo ich ku tomuto vediet. Všetky autá to majú auto pri automaticky pri otvorení krytky. Dokonca aj Kia Ceed SW 2009 to tak mala.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Iste ich k tomu viedla ekologia a setrenie el.energiou. Naco automaticky zapinat svetlo cez den, ked vidis dobre aj bez. A vdaka tomu sa predlzi dojazd mozno aj o 5cm. Centimeter k centimetru a je kilometer.

      Vsetko osmatral, poprepinal, povyklapal, len to velke pod prednou kapotou v strede nie, To je tam frunk ci len kryt motora?
      A tu klavesnicu na ovladaci som nepochopil, 8 tlacidiel, to akoze fakt? Mozem s tym pisat smsky?
      Naposledy upravené Taur; 24-04-2021, 08:03.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Takto si musis odklopit a cvakat vypinacom. Zaklopenim sa to vypne, ale v navode mas napisane, ze to mas vypinat rucne z bezp. dovodov. Hlupy ukon open/close tak slusne skompikovali na 2 krokovy ritual. Hlavne ze usetrili 2 kabliky do tienidla.Je pravda, ze chlap to prakticky nepouziva. Ale auto za 40 tis+ ... Ano vpredu je frunk.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      By ma zaijimalo kolko pomohlo aerodynamike a usetreniu energie zrusenie spatnakov resp. zmensenie ved ta budka na kamerku je dost velka. Mi to pride zbytocne komplikovane a drahe riesenie v kombinacii s tymi displejmi na dverach. A ako tie kamerky v zime, ked budu zasnezene? A maju tiez rozmrazovanie ako zrkadla?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Myslím že je to skôr estetická vec. Aj keď mohli byť krajšie

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Esteticke by bolo to tam nemat vobec. Ja by som dal kamerku do bocnej smerovky na prednom blatniku, alebo na A stlpiku, ktora by tak nevycnievala, aby nebolo auto usate. Keby nemala idealny uhol tak by som jej obraz este skladal s obrazom cuvacej kamerou.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Jadil som s kamerovymi stranovymi spetakmi sice len 100km, no urcite by som ich nechcel. Aspon tie co su na etrone mi nevyhovuju. Chyba mi u nich zakladna vlastnost zrkadielkovych, ze naklonenim hlavy vlavo-vpravo-dole-hore dokazem menit uhol kam sa zrkadla pozeraju. Jedine ich pozitivum je, ze zrejme maju dobru citlivost a dobre na nich vidno v noci. Ja som s nimi jazdil len cez den, takze ich nocne pouzivaie neviem posudit, dedukujem len zo zadnej kamery tesly, ktora je super, hlavne v noci, pouzivam ju namiesto hlavneho spetneho zdkadla.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Tie kamerove spatnaky su aktivne nonstop? Lebo ja sa aj pri vypnutom motore/infotaimente pozriem do zrkadla ked napr. vystupujem z auta nez otvorim dvere. Nechce sa mi verit zeby displej zobrazovai stale aj trebars po hodine keby som napr. sedel/spal v aute....
      Zbytocne komplikuju nieco co spolahlivo funguje roky rokuce. A ani to nieje ekologicke, ved zrkadla nespotrebuvaju ziadnu energiu!!!
      Naposledy upravené Taur; 25-04-2021, 19:35.

    • cetan
      cetan komentoval
      Upraviť komentár
      Moja rec
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    #33
    Konfigurátor na stránke Hyundai DE je spustený:
    https://www.hyundai.de/modelle/der-neue-ioniq5/

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      V plnej vybave 65.000€, slusny posun cielovej skupiny

      Trosku ma sklamala svetla vyska len 16cm. To je skor klasicky hatchback ako SUV. Tu ma ID.4 so svojimi 21cm podstatne navrch, aj ked je to na ukor efektivity. Sen moderneho chatara to nebude. Po tych prvotnych marketingovych zaberoch stanovacky a grilovani na elektrickom grille v prirode som myslel, ze to bude trosku dobrodruznejsie nacinie. No co uz, aspon sa na to dobre pozeralo

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo, ako som uviedol pod marketingove video. Ist do prirody grilovat na elektrickom grile, to je na poriadnu facku svet se v prdel obraci

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      A tak... pri grilovani na uhli/dreve zanechavas uhlikovu stopu. Nie je nad platok tofu upeceny na elektrickom grille napajanom z elektrickeho auta 😁 😁

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Pevne verim, ze Wilo a podobni kazdy svoj (a ludi okolo) prd podpalia, aby ten sklenikovy plyn nam neurychloval klimaticku zmenu

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To mal byt sarkazmus, ja tofu nejem len som sa snazil vcitit do cielovej skupiny tej reklamy 🙈

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Ved hej. Ja by som rad ten ekoterorizmus pozdvihol aj na likvidaciu vlastnych metanov
  • Kale
    Junior Member
    • Mar 2021
    • 14

    #34
    SK cennik aj konfigurator
    https://www.hyundai.sk/files/downloa...q-5-2021-4.pdf
    https://www.hyundai.sk/konfigurator/2-124-0-0-0--0-0/

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #35
       

      Komentár

      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        #36
        Dazd, 14stupnov, 130km/h a zozerie aj travu okolo
         

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Fuuu, ta spotreba celkom masaker aj napriek dazdu.

          Dojazd 222km @ 309Wh/km pri priemernej rychlosti 120,3kmh, a to vsetko v Eco rezime ked bol vypnuty predny motor a isiel len na RWD.

          Zda sa, ze Korejci konecne urobili pouzitelny rychlomer s minimalnou odchylkou (132-133kmh podla palubaku bolo 130kmh podla GPS) a uz nemaju potrebu sidit vodica aj o 10+kmh.

          Zatial to nevyzera na ziadny zazrak, skoda. Celkom dost som sa na to auto tesil. Som zvedavy na test na suchej ceste ci bude reparat uspesny.

          A neviem ci spominal vietor? Ci som prepocul? Mi to dako uslo 🤔
          Naposledy upravené Wilo; 07-06-2021, 14:39.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Vietor som nepocul ani ja. Tak je to uz velke auto. Za 12 to jazdit nebude, ako povodny ioniq...

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Uvidíme keď si to niekto kúpi ale snáď je to iba chyba predprodukcneho SW

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nevidel som v Ioniqu ani v Kone tachometer, ktorý by premeriaval o 10 km/h. Rozdiel oproti najpresnejsiemu nemcovi (ID.3) bol 2 km/h. Pri tachometrových 130 km/h ide Kona 126,5 km/h podľa GPS.
          Z jedného testu usudzovať spotrebu je hlúposť, dážď a voda na ceste dokáže zdvihnúť spotrebu o desiatky percent na každom EVl aj tak je to stále o 5kwh/100km lepšie ako ID.4/Enyaq v miernom daždi.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          dango to nie no, ale TM3 to vie za husteho dazda dat za 250-260Wh. Aerodynamika zjavne robi vela, predsa len je to hranata skatula.

          Len rozmyslam kam by klesol dojazd, keby klesla teplota k 3°C, alebo nebodaj do minusu. To by uz nedal ani 200km? 🤔 ze ci to vobec da klasicku trasu BA-ZA v zime…

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo spotreba sa dala ocakavat porovnatelna z nemcami, mozno trochu lepsia, ale aj tak to nie je ziaden zazrak. Preto mi ekologickejsie zmyslajuci vodici cakame na kombi/hatch format :-D. Je skoda ponicit meno Ioniqu ako etalonu efektivity takymito obludami...
          Pockame si na viac testov s pouzitim diagnostiky, ale vela optimizmu to asi neprinesie :-(
      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        #37
        Miroslav Rojko Hmm to je zaujimave, tu to hovoris prave o Ioniqu a to mas prehustene pneu, takze skutocny rozdiel by bol este vyssi. Ja mam z Ioniqu skusenost, ze 150kmh bolo pri vyrobcom odporucanom tlaku cca 136kmh GPS podla Waze, 137kmh podla SpeedLogic boxu na meranie akceleracie. Pri 140km to ukazovalo na GPS 129kmh. Ale bolo davno, uznavam… zjavne tie rychlomery opravili uz pri Kone 🤷‍♂️

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Áno mojou citáciou potvrdzuješ moje slová, nikdy som nemal o 10 km/h menšiu GPS ako tachometrovú.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          No ja som vacsi rozdiel videl, a bolo to viac ako 10kmh a nebol som zjavne sam ani tu na fore. Ale realita sa da ohybat roznymi sposobmi 🙈 moja pointa bola ta, ze auto ma ukazovat presne aj ked vyjde z vyroby s nastaveniami vyrobcu, a nieze musi majitel spekulovat s tlakom v pneu aby sa dostal co najblizsie k presnym hodnotam, a zjavne tuto metu konecne dosiahli.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #38
        evDash a Ioniq 5 s konfiguráciou Kona 64. Niečo sa zmenilo, ale veľa toho nie je. Tak radikálna zmena v komunikácií ako Ioniq1 vs Kona/Niro tam nie je.

        Komentár

        • E-Up!
          Member
          • May 2020
          • 87
          •   

          #39
          Čakanie skončilo a dnes nám doručili prvý výstavný kus. V skutočnosti je vozidlo podstatne väčšie ako pôsobí na fotografiách. Spracovaním interiéru vozidlo pôsobí hodnotnejšie ako rada ID.
          Pripájam zopár prvých fotografií. Teším sa na prvé jazdy.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            V Trnave je vystaveny ?

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            260 km pri 62% nie je úplne wau ale predpokladám, že to ráta z tej spotreby 35,9 kWh/100km, ktorá tam svieti. Ak sa teda bavíme o 400 diaľničných km, je to viac ako slušné.
            Inak myslíte, že bude možné priplatiť 22 kW OBC? Už som si tak nejak zvykol, že na AC nastrávim viac ako 6-7 hodín (Leaf 36kWh > 6kW; Kona 64kWh > 11kW).

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ta schranka pred spolujazdcom sa mi velmi paci ale tie ramiky okolo displejov su otrasne. Daju sa tam dokupit vacsie displeje aby ten ramik nebol taky hruby?

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            tommik Dojazd je dynamický podľa jázd a nové auto ukazuje bludy (aj niro), upraví sa to podľa štýlu ďalších jázd ..

          • E-Up!
            E-Up! komentoval
            Upraviť komentár
            Áno, v Trnave ho máme vystavený, myslím, že sme prvý na Slovensku.
            Auto len ráno zložili z transportu, dojazd a spotreba sa ešte ustáli.

          • Maco7
            Maco7 komentoval
            Upraviť komentár
            Super ! Pridem pozriet . Som zvedavy na tu skutocnu velkost a priestor ...
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #40
          Aby ste neboli sklamaní, čakanie na Ioniq 5 sa neskončilo ako píše vyšší príspevok, je to len statická ukážka, ani jazdy ani sa nedá teraz kúpiť, auto mi vyhovovalo výbavovo (AWD + najvyššia výbava Premium + relaxačné sedadlá Premium Paket + presklená strecha + pekná farba), hneď by som si ho odviezol ale potom zapotil, že to je pre novinárov a vráti sa za 6 týždňov - po tých slovenských "odborníkoch", čo tam postvárajú psie kusy, čo moje autá nezažijú za celú životnosť, to nech si nechajú.

          Takže situácia na Slovensku zasa nanič, pár predajcov bude mať vystavených s chudobnou výbavou Style, potom pár objednaných v systéme importéra spred troch mesiacov, ktoré doteraz neboli vyrobené v Kórei ale samozrejme bez AWD, lebo to sa dá objedna len do výroby (min. 9 mesiacov čakania) - začína ma ten slovenský Hyundai štvať - autá nie sú, fleetku rapídne znížili, bude lepšie sa v zahraničí popozerať ako tieto trápnosti tu, je to z roka na rok horšie a horšie. V Nemecku majú normálne vystavené skladovky, tu nedokážu ani tých pár kusov v rozumných výbavách objednať na predaj. Hlavne že v apríli už bol cenník.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Nevzdavaj to, servis mas v kazdom meste .

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            nevzdávam, komunikujem s dvoma predajcami v Nemecku čo majú skladovky, toto bolo povzdychnutie skôr nad tým ako pracuje slovenský import

            a samozrejme aj keď kúpim v nemecku, tak je rovnako 5 ročná záruka, bezplatné OTA updaty a všetko ostatné, takže je jedno v ktorej krajine kúpim a servisovať budem ako doteraz v každom meste, takže Jirko ak si myslel paralelu na Teslu, nie, nedá sa porovnať servisné zázemie

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko, tak som na to zvedavy. Ja chcem menit auto na zaciatku buduceho roka, teda po januari. Kandidati su EV6, Ioniq5 alebo jazdena TM3 LR.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg Na Tuhovskej budu mat na jesen EV6. Pytal som sa predajcu a ze objednali par ks aj na sklad a budu mat teraz rovno aj skladovky. Dodacie na obj su cca 7 mes, ale takto ked predajca predobjedna, snad sa bude dat vybrat. Miroslav Rojko Obvolaval si takto predajcov Hyundai, ci rovno niektori nenaskladnia nejake predobjednane konfig na sklad? Inak moje Niro co mam prisiel som vtedy na predajnu.. Ak mate skladovku Nira, beriem, nemalo tiez cele SR. Chvilu tukal zahr sklad, kde boli 3 rozne kusy (1x platinum a 2x gold) a do 3 dni ho mali na parkovisku .. nejaky rakusky/nemecky nazov. Oni ti takto nevedia rovno dotiahnut sem zo zahr. skladu ? Resp. mal moznost este pozriet co je na lodi a co bolo free sa dalo zabookovat. Ked som si povedal konkretnu konfig - vedel dat dopyt a take tam bolo + dodacka bola len 2 mes.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 neboj, o všetkom viem, samozrejme som u druhého predajcu o tom rozprával, pozeral mi v objednávkovom systéme objednané autá (vidí všetko aj objednané pre iných predajcov aj ešte voľné) a proste AWD objednali len pre novinárov, niektorí objednali 1500€ haluz ako solárna strecha alebo do niektorých zelený interiér, proste sa tých pár predobjednaných moc nezhoduje s mojím vkusom a väčšina predobjedaných ešte len čaká na výrobu - preto som nadával, proste sa Hyundai nepripravil na zahájenie predaja a u Kie to bude asi podobné keď hovoríš o pár skladovkách, lebo vraj sa boja objednávať na sklad, na Slovensku sú predaje EV tak biedne, že musia veľa skladoviek úplne pod cenu predávať aby sa ich nakoniec zbavili.

            EV6 bude zaujímavá voľba, ak tie skladovky nebudú social edition, aj pre tú už normálnu veľkosť baterky, lepšiu aerodynamiku ale zas po novom roku príde Ioniq 6 a to bude vďaka tvaru auta zas úplne niečo iné oproti EV6/Ioniq5. Ak zas zavrú lyžiarske strediská, tak na zimu nebudem auto potrebovať a vykašlem na to, vystačím si s Konou a uvidím čo Ioniq 6, ktorý sa má zahájiť výroba v septembri, tak hádam na jeseň sa objavia nejaké promo videá, čo dokáže.

          • E-Up!
            E-Up! komentoval
            Upraviť komentár
            Prečo by sa nedal kúpiť, tento konkrétny kus má už svojho majiteľa, ide o AWD verziu.

            V najbližšej dobe dorazí kus určený pre DEMO jazdy.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            a majiteľ si ho aj odviezol alebo musí čakať 6 týždňov ?

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            mozem vediet, preco AWD?
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #41
          Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
          samozrejme aj keď kúpim v nemecku, tak je rovnako 5 ročná záruka, bezplatné OTA updaty a všetko ostatné, takže je jedno v ktorej krajine kúpim a servisovať budem ako doteraz v každom meste
          Tym si chcel povedat, ze u niektorych aut kupenych mimo SK neplati na SK záruka vyrobcu, bezplatné OTA updaty a všetko ostatné? U ktorych?

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Nie, nechcel som povedať, že neplatí pre nejaké autá ale skôr som objasnil Jirkove so smajlíkom "Nevzdavaj to, servis mas v kazdom meste ." čo vyznelo ako keby v zahraničí kúpené malo iný prístup servisu ako u nás, keďže dosť ľudí má opačnú vedomosť ako Ty alebo ja a bojí sa kúpiť v zahraničí.
            Na druhú stranu, rozšírenú záruku (nad zákonné dva roky alebo nad garanciu výrobcu) nemusí lokálny importér v každom európskom štáte k autu pribaľovať v cene ale napr. za doplatok a treba to zohľadniť v cene - ale to sa Hyundai netýka.

          • SKolja
            SKolja komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko: potvrzujem ze servis (v EU) musi respektovat zaruku poskytnutu predajcom v EU aj v pripade ze dlzka zaruky v danych krajinach je odlisna. U Hyundai by nemal byt absolutne ziaden problem, pretoze stale pouzivaju papierove servisne knizky kde je dlzka zaruky vyznacena. Ja uz vyse 15 rokov servisujem auta v EU podla toho kde sa momentalne nachadzam (servisne prehliadky a aj zarucne veci) a zatial som na problem nenarazil. (teda narazil som raz v Kii, ked ma poslali v DE prec, lebo som v aute nemal servisnu knizku ;-). druhy pokus bol ale uspesny)

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Podla mna to skor bola narazka na Teslu bez servisnej/predajnej siete vs Klasicke automobilky s kamennou sietou vsade, Ze aj tak ti to je v SK na nic... a nie o servisovanie v zahranici.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Bingo. KIA či Tesla, všetko jedno. Seru na nás.
        • Taur
          Member
          • Dec 2019
          • 296
          •   

          #42
          Keby niekoho zaujimalo tak od dnes maju aj v PO Ioniq5. Tiez taky sedy, asi tej farby maju velke zasoby. V slabsej vezrzii pri ktorej si tie zapustene klucky treba manualne vysunut pri otvarani dveri. Nema awd ani V2L. Pri 53% SOC pisal 240km dojazd.
          Naposledy upravené Taur; 05-08-2021, 15:45.

          Komentár


          • cetan
            cetan komentoval
            Upraviť komentár
            Bol som pozriet.. dik za tip

            Auto je krasne nazivo.. vacsie ako sa javi na fotkach

            Od buduceho, alebo az dalsieho tyzdna vraj bude mozne si ho vyskusat na ceste! Povedal predajca p. Varga 0918 424 375
            Naposledy upravené cetan; 05-08-2021, 15:34.
        • denial
          Member
          • Jun 2014
          • 322

          #43
          Vcera som isiel po Galvaniho BA a mali tam na parkovisku 3x ajonyk model "5".
          Potom sme skocili s kolegom do nedalekeho hjonde showroomu a tam bol stvrty.

          Najviac sa mi tam nepacila ta umela eko-polokozenka v interieri ("Polokožené čalúnenie sedadiel") ... posobi to lacne a menej kvalitne

          Pri citigu tiez pisu, ze kozeny volant, ale ani to nie je koza ...

          Beriem, ze je tu ochrana prirody, zvierat, nasa spolocnost uz postupila niekam dalej, ale aspon nazyvajme veci podla reality
          Ani sojove parky sa nepredavaju ako frankfurtske ani viedenske...

          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ale predavaju sa stale ako parky, nie ako veganska zmes v umelom crievku 🙈
        • jurajsun
          Member
          • Jun 2020
          • 113

          #44
          Tak dnes som sa povozil, hmmm cukrik, veľmi dobre vyriešený podvozok a to ticho, je to taká limuzína , pekne vyhladzuje nerovnosti, drží ako pribité, je fakt tiché , tichšie ako moje eNiro, proste vyššia trieda vozenia, interiér ok, ale to je každého subjektívny pocit, jazda počas dažďa, dnes som objednal
          Pripojené súbory

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            A tu redukciu V2L to je standard vybavy, ci priplatkova?

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Priplatok za 250 eur , objednal som verziu Family, plus V2L, dodanie budúci rok keď mi konci viazanosť na dotácii

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ale to mas iba tu interierovu. Exterierova je len k najvyssej vybave za 5nasobny doplatok. Ale zas, ma to uplne ine vyuzitie ako tato v interieri.
            Beries tu vacsiu bateriu?
            Nie je skoda tak rychlo menit za Niro ? Ides do toho kvoli rychlosti nabijania?

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Ako ano interiérová , menim lebo auto odpisem po 2 rokoch, takže chcem ďalšie, eNiro je fajn , ale proste bude odpisane ide ďalšie , pokiaľ mám možnosť odpredať za dobrú cenu a mierne doplatiť za nove. Ano láka ma to nabíjanie a je to už uplne ina koncepcia auta.Beriem 72 kWh verziu, Family mi vyhovuje nepotrebujem kopec asistentov a par vecí viem oželieť, je to dobrý pomer cena a výkon po zľave.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            pozeram, ze vacsia bat a V2L je necelych 45000, ak nemas nejaku priplatkovu farbu. Asi fajn cena. Tak nejako je oficialne stale aj eniro nie? Ale mne by uz vadilo to V2L len v int. Predsalen, je to slusne lakadlo a ked tam ta technologia je....
            Uvidime ci neupravia casom tie vybavy, ze by to bolo dostupne aj k zakladnejsim.
            Chapem, ze ak mas auto na dva roky, tak ta nebude trapit ani pripadna degradacia baterky kvoli vysokym vykonom.
            A na EV6 si si nechcel pockat, ked to ides riesit aj tak az o rok?

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Riesim cenu, pri predaji auta po 2 rokoch nikoho netrapi či máš x asistentov, sedačky v koži, každý rieši v prvom rade KM, potom záruku a počet rokov auta a vizuálny stav, proste čim viacej naleješ peňazí do výbavy, tým potom pri predaji väčšia strata. Kupujem na firmu, síce pre seba, ale zohľadňujem ekonomicky faktor a vývoj , neskôr prídu aj lacnejšie auta , síce menšie a inak vybavené ale aj tak. Kia ee, v základe dáva malo, a proste je to to iste len v inom obale a cena je dosť prepisknuta. V Kii mi dali smiešnu fleet zľavu (akože si veria ale sorry), v Hyundai som dostal oveľa vyššu zľavu a to sú už veľmi slušne peniaze a pritom ten istý koncern hmm.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            chapem ta, ale sukromnikovi lepsie predas po dvoch rokoch auto s lepsou vybavou. Fleet je asi od regionu, dobre nalady predajcu a kombinacii dalsich faktorov nie? Ked Bude EV6, skusim zistit kolko sa dava a moze dat.
            A Kia ma o nieco vacsiu bateriu, na to celkom nezabudat aj ked je to maly rozdiel.

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            Súhlasím, dlho som zvažoval a zatiaľ je toto pre mňa stredná cesta a ta optimálna z môjho pohľadu, možno za ďalšie 2 roky zmením názor a pôjdem do vyšších výbav, uvidíme

          • Maco7
            Maco7 komentoval
            Upraviť komentár
            Super, aj ja zvazujem predat moju Konu EV+ (tiez ju mam na firmu , cize bude mozny odpocet DPH ) a vymenit za ten ioniq 5 . Videl som ho na zivo , je to ovela vacsie a priestrannejsie auto ako Kona . A tiez ma zaujima ta 800V bateria a 225kw nabijanie a V2L zasuvka ... proste s toho viem pomali tyzden pri potrebe napajat dom.. , viem na to zapojit karavan , ioniq 5 s tou vacsou bateriou moe tahat brzdenych 1600kg , co je slusne.... hadam mi to vyjde , este cakam na predajcu a pojdem sa povozit , vyskusat, tesim sa na to ...

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ja mam skusobnu jazdu zajtra tak som zvedavy, zatial som silne nalomeny

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Chlapi neserte ma lebo sa zlomim aj ja a tie dane na konci roka tomu TT blaznovi nezaplatim a radsej kupim dp firmy Korejca (aj ked ten ich design mi fakt nesedi).
            Zavazna otazka - kedy vam slubuju dodavku? Je realne dostat fakturu este v tomto roku?
            A este jedna vec (kedze nemam s Hyundai vobec skusenost) - kde v oblasti BA kupujete (a servisujete pripadne)?
            Dik.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-08-2021, 12:46.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Pozeram ze tu vsetci maju vlastnu firmu ci to sa mi len zda?

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Kdo nema firmu jako by nebyl !!

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Sakra...to by som mal nieco so sebou zacat robit

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            Ti co maju firmy kupuju I5, ti co nemaju, budu kupovat od nich teraz tie pouzite eNira a pod

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa keby sme nemali TT blazna, nemali by sme loteriu
            Ioni5 je podla hyundai.sk par kusov skladom, takze mozno aj hned k odberu. Alebo to bude tak, ze je to v showroome vystavene a o par tyzdnov-mesiacov uvolnia na predaj.
            Servis v BA asi najlepsi AUTOPOLA ako tak pocuvam a citam (pozor, nepomylit s Autopolis....to je presny opak)

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Jo Autopola, asi top servis na Hyundai. Su na Novej Roznavskej ako je BMW. V Nemecku aj Rakusku su kusy k odberu hned, na SK sa treba opytat. Ale vyzera, ze par skladoviek existuje ja si myslim, ze do konca roka by to mohlo byt schodne, asi zalezi na konkretnom konfigu

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            ...a v Nošovicích nebudou mít co žrát

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            hudino Ti co nemaju firmu kupuju Citigo s dotaciou, kde by vzali na jazdene Niro? Ci 2rocne Nira burzui budu predavat po 10-12tis?

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Taur tak zase pocul som legendy ze sa najde par ludi (zamestnancov) co zarabaju viac ako minimalka :P

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash To niesu legendy, ale nemozeme byt vsetci stastny (citaj statny) zamestnanci.
        • dango
          Moderator
          Gold Member
          • Nov 2014
          • 693
          •   

          #45
          Je chyba v konfiguratore?
          72,6kwh/225kw (4x4) aj 58kwh verzia (zadny pohon) stoji 41 390.
          72,6kwh/160kw zadny pohon stoji 44 390.

          Komentár

          Pracuje...
          X